Mitä ajattelette, kun näette naisen, jolla hyvä vartalo
Kun täällä niin paljon painotetaan, miten tärkeää naisella on olla hyvä vartalo, niin mitä te mietitte, kun sellainen nainen kävelee vastaan. Itse ajattelen niin, että ihan yliampuvasti täällä hehkutetaan kyseistä asiaa, kun todellisuudessa kukaan ei huomaa mitään.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Että on se toisilla helppoa kun on hyvät geenit.
lol
Ymmärrän että kertomani herättää kateutta naisissa. Kyllä itsekin tunnen lievää ohimenevää kateutta jostain elokuvan staran näköisistä lihaksikkaista ”äijistä” joita onneksi tulee todella vähän missään vastaan. Eräs tuntemani oli kropaltaan kuin kreikkalainen veistos ja kasvot oli kuin armanin katalogista. Onneksi ei noiden lisäksi ollut kovin pitkä vaan n.175cm. Mutta naiset kävi siihen kuumana joka paikassa.
Vtuttaa ihan joka kerta nähdä, että jotkut saa tuollaisen kropan ja itse on tällainen muodoton laardipallo vaikka kuinka katsoo mitä syö (80/20) ja liikkuu päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Tissit 1kg/kpl! Jotkut asiat olisi syytä pitää omassa päässään M82. Onkohan tuo muuten ikäsi?Vai vyötärönympärys? kengännumero?
Ymmärräätkö mitä vertauskuvat tarkoittavat tekstissä. Jos et niin ala opettelemaan tai opettele suodattamaan lukemiasi asioita. Älä lue viihdepalstan tekstejä kuin piru raamattua. Relax vähän muutenkin mussukka. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vtuttaa ihan joka kerta nähdä, että jotkut saa tuollaisen kropan ja itse on tällainen muodoton laardipallo vaikka kuinka katsoo mitä syö (80/20) ja liikkuu päivittäin.
Se laardi johtuu tuosta 20%:sta.
Kerran näin kaupassa kaukaa että onpahan kaunis nainen tuolla mikroshorteissa ja kun pääsin lähemmäs tajusin että on eräs kaikkien tuntemista missimalleista. Että kyllä nämä kaunottaret todella erottuu massasta. Minuahan tämä kyseinen neiti ei vilkaissut päinkään vaikka en mikään rumin mahdollinen mies ole itsekään. :D
Vierailija kirjoitti:
Että miksi v**ussa mieheni on minun kanssani kun kuitenkin kuolaa tuollaisia päivät pitkät. Kun ei sellaisia saa, joutuu sitten minuun tyytymään. :'(
Suunnilleen samasta syystä, kuin miksi ajaa Nissanilla kun haluaisi Porschen. Ei riitä resurssit.
Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään. Haikeana mietin kuin äkkiä nuoruus jäi itsellä taakse ja kuinka kauneutta voi enää vain vaivihkaa hetken ihastella mielessään. M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että miksi v**ussa mieheni on minun kanssani kun kuitenkin kuolaa tuollaisia päivät pitkät. Kun ei sellaisia saa, joutuu sitten minuun tyytymään. :'(
Suunnilleen samasta syystä, kuin miksi ajaa Nissanilla kun haluaisi Porschen. Ei riitä resurssit.
Noh, on sitä naisilla muitakin hyviä arvoja kuin kroppa kuitenkin. Kyllö itse valitsen oman puolisno muista syistä kun pelkän kropan perusteella. Järkeä pitää olla ja muutenkin vaimomatskua. Turha takertua pelkkiin ulkonäöllisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan näkee paljon nälkää ja urheilee.
Ei välttämättä! Minulla on aina ollut pitkähköt raajat ja vartalon malli on sellainen, etten kerää rasvaa kuin takapuoleen/tisseihin. Syödäkin pystyn täysin normaalisti, myös makeaa joka päivä. Ei siis ole mitään ihmedieettejä tai ruokavalioita. Toisaalta olen aina liikkunut kävellen tai fillarilla ja käynyt salilla, joten ne syömiset kai palavat poiskin.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että on se toisilla helppoa kun on hyvät geenit.
lol
Miksi lol?
Kyllä hyvä kroppa on pitkälle geeneistä kiinni. Toki voit pilata hyvän kropan syömällä liikaa, mutta et saa mittasuhteiltaan huonoa kroppaa hyväksi vaikka kuinka treenaisit ja söisit kurinalaisesti. Kyllä ne pitkät sääret tai kaunis lantionkaari tulee synnyinlahjana jos on tullakseen.
Mulla on itsellä tosi hyvä, olen ollut missifinaalissakin ja tehnyt paljon mallin töitä.
Jos näen hyvän vartalon toisella, niin tunnen olevani vertaistuen piirissä :D Todella hyvät vartalot eivät ole yleisiä.
Ajattelen, että kuulumme A+ -luokkaan ja elämässämme saaneet tältä osin hyvät eväät. Mutta päähän tässä loppujen lopuksi ratkaisee. Omani on sekin kuosissa.
M82 kirjoitti:
Kerran näin kaupassa kaukaa että onpahan kaunis nainen tuolla mikroshorteissa ja kun pääsin lähemmäs tajusin että on eräs kaikkien tuntemista missimalleista. Että kyllä nämä kaunottaret todella erottuu massasta. Minuahan tämä kyseinen neiti ei vilkaissut päinkään vaikka en mikään rumin mahdollinen mies ole itsekään. :D
Kuules, jos on ns. hyvännäköinen nainen, niin miehiä päin ei USKALLA katsoa missään.
On rasittavaa, kun kaikkialla tullaan pyytelemään puhelinnumeroa, treffeille tai muuten kommentoidaan habitustasi. Ei kiinnosta kuulla, mitä pomosi, kesätyöpaikkasi esimies, tuttavasi tai joku kaverisi serkku ajattelee ulkonäöstäsi. Pitää vältellä myöskin terassien tai työmaiden ohi kävelemistä, sillä taatusti joku vislailee tai huutelee. On inhaa, kun ohiajavista autoista tööttäillään.
Kehitin sellaisen taktiikan, että kuljin katse maahan luotuna tai pidin aurinkolaseja julkisilla paikoilla. Välttelen vieläkin tiedostamattani terasseja, jonoja ja työmaita. Onneksi ikä auttaa tähänkin ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ajattelen joskus miehestäni, että onkohan hän minun kanssani vain, koska minulla on hyvä vartalo ja olen sek§ikäs, että olen miehelle vähän kuin elävä barbaranukke. Tiedän kyllä, että hän pitää minusta muutenkin, mutta ei ole mukava ajatus, että haluttavuus olisi se tärkein asia. T. Ap.
Ymmärrän hyvin tuonkin puolen. Mutta on se silti iso asia tietää että vastaa puolison käsitystä hyvännäköisestä ja on kaikin puolin fyysisestikin hyväksytty ja haluttava. Tiedät ainakin että hän varmasti tykkää sinusta sekä sisäisesti että ulkoisesti. On kamalaa jos toinen sanoo että hyväksyy mutta silti teot puhuu ihan toista.
Totta kyllä. Meillä yhtenä kantavana tekijänä pitkässä parisuhteessamme (olimme melko nuoria, kun aloimme seurustella) on se, että mies haluaa minua päivästä ja vuodesta toiseen erittäin paljon. Joskus lasten kanssa, kun elämä oli raskasta, väsyttää ja oli univelkaa, enkä välttämättä ollut mikään maailman mukavin nainen joka päivä, on miehen halu minua kohtaan ollut järkähtämätöntä. Olen kiitollinen siitä, että olen saanut kokea sen, ja tietysti toivoisin jokaiselle naiselle samaa. T. Ap
Kyllä mittasuhteisiin voi vaikuttaa treenillä. Aika harvoin näkee niin kamalaa kroppaa, etteikö sitä sais hyvän näköseks hyvillä vaatteilla.. Ja esim jso vaikka on 1 huono kohta jonkun mielestä, niin kaikkien mielestä se Ei ole huono, ja sillon muut osat on hyviä. Jokaisesta löytyy ns epäkohtia, aika lapsellista ajatella että "sori, liian lyhyt kaula, sä nyt vaa oot tuomittu rumaksi" ei se noin mene.
Vierailija kirjoitti:
Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään. Haikeana mietin kuin äkkiä nuoruus jäi itsellä taakse ja kuinka kauneutta voi enää vain vaivihkaa hetken ihastella mielessään. M47
Sama. On vaikea huomata, kun oma tytär on teini-ikäinen ja muuttunut naisen näköiseksi. Että miten nuoruus jo meni. Onneksi äitinsä on näpäkkä muija vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
* BOIJOINGJOINGJOING ! ! ! ! * Ääni kuuluu kun munuainen räjähtää houisuista ulos, ja sojottaa kuin aidanseiväs. Sitä mä ajattelen. Nykysuomessa kyllä harmittavan harvinaista, kun on naisilla nämät kollektiiviset talipallo-ajat päällä ympäri vuoden. Kesäisin tuon munuainen mönkii sisäänpäin piiloon, kun tuollainen vähäpukeinen talipallo tulee näkökenttään.
Oletko käynyt missään vaiheessa lääkärillä tuon sisäelinten ilmeisesti toistuvan ulosrepsahduksen vuoksi? Kuulostaa kammottavalta.
Älykkyysosamäärä? Alkaa olla siellä heikkolahjaisemmasta päästä.