Mitä ajattelette, kun näette naisen, jolla hyvä vartalo
Kun täällä niin paljon painotetaan, miten tärkeää naisella on olla hyvä vartalo, niin mitä te mietitte, kun sellainen nainen kävelee vastaan. Itse ajattelen niin, että ihan yliampuvasti täällä hehkutetaan kyseistä asiaa, kun todellisuudessa kukaan ei huomaa mitään.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
M82 kirjoitti:
Itsevarmaaikuinen kirjoitti:
M82 kirjoitti:
Loppukesästä näin todella upeavartaloisen naisen. Kyllähän sitä vilkaisi kerran, sitten pari kertaa vielä pitempään. En edes ole tizzimiehiä mutta kun isot luonnolliset rinnat oli yhdistetty hoikkaan mutta naisellisen muodokkaaseen kroppaan niin kyllä ne ajatukset oli tyyliin: jestas sentään mikä roppa, ja ai että kun keinuu kivasti, ja mites ne nyt tuolla tavalla kiinteinä pomppii ja voi vitsit miten ihana tukka ja huh huh!
Nainen oli maksimissaan 25v, aidon blondin näköinen noin 170cm pitkä ja arvoisin että painoa oli suurinpiirtein 55kg. Pieni mutta muodokas takapuoli, pitkät sääret, kauniit kasvot, upeat hiukset, kiinteät mutta isot tissit. En taas muista hetken sellaista näkyä nähneeni. Oikeastaan muistan vain yhden toisen naisen joka oli hoikka siis noin 50kg ja isot tissit ja tämä nainen oli työkaverini joskus vuosia sitten.
Suomessa ei oe kellään paksua pitkää tukkaa ilman lisäkkeitä,nykyään nuoret naiset käyttää alushousuja joissa täytteet ja tietty rintaliivejä.
Itse ajattelen että rasitttavaa esitellä itseään,en elä miehiä varten,nuoret tytöt säälittäviä ja epävarmoja siksi kuljetaan puolialasti.Hiuslaatuja on ihmisillä erilaisia. Kyllä niitä paksutukkaisiakin löytyy myös suomesta. Onhan joillain vielä paljon keskivertoa ohuempia hiuksia. Yhdenkin naisen muistan jolla oli niin ohut lirutukka että tuskin kasvoi edes olkapäille ja oli haarautunut pahasti jo siinä vaiheessa. Päältäkin se tukka oli tosi ohut. Olemme erilaisia.
Mutta mies tuskin useinkaan välittää onko tukka aidosti jonkin värinen tai paksuinen tai onko siinä lisäkkeitä tms. Ei sillä ole väliä. Mitä tulee toppauksiin pöksyissä ja rintaliiveissä niin mäkemäni nainen ei kyllä tarvinnut niitä kumpakaan vaikka sellaiset olisi ollutkin. Tähän ikään mennessä on silmä aika hyvin harjaantunut. ;)
Varmaan venäläinen?
En tiedä. Minusta näytti ihan suomalaiselta. Ei ollut venäläisen näköinen.
Kyllähän siinä katse lepää. Toisaalta tulee mieleen, että jos tuokin on joku fitnessfriikki, niin ei sen kanssa elämästä mitään tulisi kun kaikki menee siihen.
Vittu näitä avauksia! Mitä ajattelet kun mäet läskin miehen? Mitä ajattelet kun näet epämuodostuneen ihmisen?
idiootti ap!
Saatan ajatella, että harmi kun on tuollainen pärstä. Tosiasiassa tuskin mietin kenenkään vartaloa.
Jos on on luomu niin katon kun kävellessä miten ne hyllyy ja tukevat liivit pitää ne aisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään. Haikeana mietin kuin äkkiä nuoruus jäi itsellä taakse ja kuinka kauneutta voi enää vain vaivihkaa hetken ihastella mielessään. M47
Sama. On vaikea huomata, kun oma tytär on teini-ikäinen ja muuttunut naisen näköiseksi. Että miten nuoruus jo meni. Onneksi äitinsä on näpäkkä muija vieläkin.
Tämä siis vastaukseksi tähän:
Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään.
Siis kuolaat oman teinityttäresi perään? Hae apua, joohan. Yäk!
Eikä, sori ei ollut tarkoitukseni todellakaan tämä! Siis yritin vaan sanoa että on kummallista, kun ei tunne itse sisäisesti olevansa sen kummempi kuin nuorena kollinakaan, mutta omissa lapsissaan sen huomaa, että aika kuluu.
Missä on se pikkuinen tyttö, jolle luki iltasatua? Nyt kylppärissä laulaa suihkussa joku nuori nainen, jota pitää käskeä lopettamaan se tuntikausien kylppärin varaaminen. Ja se nuori on joidenkin pikkupoikien mielestä jo nainen (?!?).
Tulee likainen setäolo, jos katsoo kadulla jotakuta kaunista 25-vuotiasta, ihan vaan kuin taideteosta. Mitään lähestymisyritystä en tietenkään tekisi. Mutta just olin itsekin samanikäinen jannu. Mihin aikapoimuun mä jouduin?
M48
Tämä on ihan tutkittu juttu. Miehet pitää aina sitä 20-vuotiasta viehättävimpänä, naiset taas omanikäistään. Paska juttu molempien kannalta, paitsi ehkä parikymppisten miesten. Romanttinen rakkaus miesten taholta on kyllä aikamoinen myytti, jos on yli 30 -vuotias nainen.
Missä tämä on tutkittu? Sitä deittisivuston datasta käpisteltyä vertaisarvioimatonta blogipostausta ei lasketa.
Arvostan suuresti, harmi että niitä ei kovin usein näe.
M41
Vaatteet päällä ei näe, onko hyvä vartalo.
Ihmisen pitäisi olla alasti/bikineissä, jotta sitä voi arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Jos on on luomu niin katon kun kävellessä miten ne hyllyy ja tukevat liivit pitää ne aisoissa.
Aatttele kuinka räävitöntä ja irstasta epäsäädyllistä olisi kuinka liika pieni pusero vain repeäisi kaiken sen voiman edessä antaisi periksi ja ne naisellisetjumalinen vartalo ottaisi oikeudekseksaan pullahtaa ulos ja päästä näyttämään sen kaikille siiitä lumoutuneillle silmäpareille. Vaimot alkaisivat peitellä miestensä silmiä epätoiivoisesti nenäliinoilla ja kaikella mahdollisella mutta eivät voisi mitäään luonnovoimille kun se vaan alkaa isellä jöpöttäää. Vaimo yrittää epätoivoisesti lyödä miestäään reiteen yrittäen saada sen laskemaan mutta se ei tottele käskyä.
Voisitteko laittaa kuvia jotka edustaa mielestänne hyvävartaloista naista jollaisia olette nähneet, mieluiten vaatteet päällä, tuskin on alasti kävellyt vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää pan na tuota..T:Ahmed
Ajatus siis sama kuin näillä kantiksillakin. Hyvin kotouduttu.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet päällä ei näe, onko hyvä vartalo.
Ihmisen pitäisi olla alasti/bikineissä, jotta sitä voi arvioida.
Kyllä muuten näkee! Treenaavana kiinnitän huomiota Esim. peppuun (naisilla etenkin), siitä näkee aika hyvin treenaako vai ei. Miehillä käsivarsista, hartioista. Kroppa on yleensä ryhdikäs.
N44
En tiedä kuinka usein tulen kiinnittäneeksi tuollaiseen huomiota. En viehäty tai saa esteettistä nautintoa kenestäkään pelkän vartalon perusteella.
Mutta kyllähän niitä toisinaan huomaa, vaikka salilla jos olen juoksumatolla ja tekevät treeniään siinä edessä. Heidän maailmansa on mulle todella vieras, sitä kai useimmiten tulee ajateltua. Millaista elämää elävät, mitkä asiat tuon näköiselle ovat itsestäänselviä verrattuna niihin jotka mulle on, ne harvat kerrat kun olen jotain kautta nähnyt vilauksen siitä millaista meno on todella hyvännäköisten ihmisten piireissä. Ei ne ole kauhean miellyttäviä ajatuksia.
Ajattelen että oispa vaimollakin tollanen ja sitten venputtaessa/vaimoa jyystäessä ajattelen sitä näkyä.
Katson ihaillen kauniskroppaista naista.
T. Nainen
Kyllähän siinä sielu lepää, miehet kun ovat esteetikkoja
Alapää ottaa ohjat siinä ei hirveästi yläpäässä enää tapahdu.
Masentaa kun ajattelen että, joku mies saa tuotakin Pan ja ja se en ole minä.
Varmaan venäläinen?