Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette, kun näette naisen, jolla hyvä vartalo

Vierailija
19.11.2019 |

Kun täällä niin paljon painotetaan, miten tärkeää naisella on olla hyvä vartalo, niin mitä te mietitte, kun sellainen nainen kävelee vastaan. Itse ajattelen niin, että ihan yliampuvasti täällä hehkutetaan kyseistä asiaa, kun todellisuudessa kukaan ei huomaa mitään.

Kommentit (192)

Vierailija
21/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M82 kirjoitti:

Loppukesästä näin todella upeavartaloisen naisen. Kyllähän sitä vilkaisi kerran, sitten pari kertaa vielä pitempään. En edes ole tizzimiehiä mutta kun isot luonnolliset rinnat oli yhdistetty hoikkaan mutta naisellisen muodokkaaseen kroppaan niin kyllä ne ajatukset oli tyyliin: jestas sentään mikä roppa, ja ai että kun keinuu kivasti, ja mites ne nyt tuolla tavalla kiinteinä pomppii ja voi vitsit miten ihana tukka ja huh huh!

Nainen oli maksimissaan 25v, aidon blondin näköinen noin 170cm pitkä ja arvoisin että painoa oli suurinpiirtein 55kg. Pieni mutta muodokas takapuoli, pitkät sääret, kauniit kasvot, upeat hiukset, kiinteät mutta isot tissit. En taas muista hetken sellaista näkyä nähneeni. Oikeastaan muistan vain yhden toisen naisen joka oli hoikka siis noin 50kg ja isot tissit ja tämä nainen oli työkaverini joskus vuosia sitten.

Suomessa ei oe kellään paksua pitkää tukkaa ilman lisäkkeitä,nykyään nuoret naiset käyttää alushousuja joissa täytteet ja tietty rintaliivejä.

Itse ajattelen että rasitttavaa esitellä itseään,en elä miehiä varten,nuoret tytöt säälittäviä ja epävarmoja siksi kuljetaan puolialasti.

Vierailija
22/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole sokeriaddikti.

Hah, moni laihaläski ELÄÄ sokerilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Naisten paino arvioidaan usein väärin

Terveisin 65 kiloinen nainen jonka painoksi aina arvaillaan 55kg.

Vierailija
24/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tulee nähtyä ihmiset vaatteet päällä, ja silloin on vaikea arvioida, kuinka hyvä vartalo on alla. Minullakin on hyvä vaatteet päällä. Muodot kohdallaan. Mutta ilman vaatteita iho on löysä. Osaan vain pukeutua oikein ja korostaa oikeita asioita. Hyvät rintaliivit tekevät ihmeitä, samoin muovaavat alusvaatteet.

Muistan kyllä viime kesältä erään, jolla oli toppi ja urheiluhousut päällä. Oli tosi treenattu. Mutta kun näki, kuinka hän ihaili itseään joka näyteikkunasta, niin hmmmm..... tulipa ajateltua erinäisiä asioita.

Tätä mietin vähän itsekin. Itselläni on siis hyvä vartalo (vaikea kehua itseään), mutta mietin aika usein, että jos pukeudun niin, että se näkyy muillekin, ajattelevatko ihmiset minun vain haluavan olla esillä ja tyrkyllä. Itsekin vähän kammoan tästä syystä miehiä, joilla on treenatut lihakset, koska ensimmäisiä ajatuksia on, että noinkohan on mukava ihminen. 

Ehkä tässä on vähän sama ongelma kuin ylipainoisilla, joista saatetaan helpommin ajatella pahasti versus siihen, että olisi normaalia harmaata massaa. 

Sama täällä. Olen 45-vuotias ja huomaan tulleeni aremmaksi kuin nuorena. Kroppani ei ole muuttunut niistä ajoista (olen aina harrastanut salia), mutta en halua paljastella muotojani töissä tai kadulla ihan siitä syystä, että koen, etten ole uskottava ihminen sellaisena. Herättää liikaa huomiota enkä kaipaa mitään ehdotteluja tms.

Kai sitä sitten olisi keski-iässä huomiohuo_a, jos kulkisi vartalonmyötäisessä mekossa arkena... toisaalta jossakin Väli-Amerikassa tai Virossa ne kuljeskelevat ihan pokkana vaikka minkälaisissa makkarankuorivaatteissa, vaikkei ole sitä hyvää vartaloakaan. Ihailen sitä rohkeutta tavallaan.

Vierailija
25/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksi kaikki naiset ei voi näyttää tuolta ja pääsispä tuikkaamaan.

Vierailija
26/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, puhuttiin hyvästä vartalosta, ei laihaläskistä.

Vierailija
27/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vähän kateellinen mutta ajattelisin että kyllä mullakin kohta :) Olen aina vilpittömästi ihaillut nelikymppisiä naisia, joilla on timmi keskivartalo, yleensä tietty muukin kroppa on samaa lajia. Ajattelin alkaessani odotta kolmatta, että kun tämä pulla on hoidettu panostan itseeni, ja nyt on sen aika.

Vierailija
28/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksi v**ussa mieheni on minun kanssani kun kuitenkin kuolaa tuollaisia päivät pitkät. Kun ei sellaisia saa, joutuu sitten minuun tyytymään.  :'(

Vierailija
29/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tuota olisi kiva päästä vähän koeajamaan. Siis ei mitään tarkoitusta tehdä asian puolesta elettäkään, mutta ajatus nyt kuitenkin käy mielessä.

Joskaan vartalo yksistään ei ole tarpeeksi, tai ei ainakaan kaikki kaikessa.

t: mies

Vierailija
30/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmaaikuinen kirjoitti:

M82 kirjoitti:

Loppukesästä näin todella upeavartaloisen naisen. Kyllähän sitä vilkaisi kerran, sitten pari kertaa vielä pitempään. En edes ole tizzimiehiä mutta kun isot luonnolliset rinnat oli yhdistetty hoikkaan mutta naisellisen muodokkaaseen kroppaan niin kyllä ne ajatukset oli tyyliin: jestas sentään mikä roppa, ja ai että kun keinuu kivasti, ja mites ne nyt tuolla tavalla kiinteinä pomppii ja voi vitsit miten ihana tukka ja huh huh!

Nainen oli maksimissaan 25v, aidon blondin näköinen noin 170cm pitkä ja arvoisin että painoa oli suurinpiirtein 55kg. Pieni mutta muodokas takapuoli, pitkät sääret, kauniit kasvot, upeat hiukset, kiinteät mutta isot tissit. En taas muista hetken sellaista näkyä nähneeni. Oikeastaan muistan vain yhden toisen naisen joka oli hoikka siis noin 50kg ja isot tissit ja tämä nainen oli työkaverini joskus vuosia sitten.

Suomessa ei oe kellään paksua pitkää tukkaa ilman lisäkkeitä,nykyään nuoret naiset käyttää alushousuja joissa täytteet ja tietty rintaliivejä.

Itse ajattelen että rasitttavaa esitellä itseään,en elä miehiä varten,nuoret tytöt säälittäviä ja epävarmoja siksi kuljetaan puolialasti.

Hiuslaatuja on ihmisillä erilaisia. Kyllä niitä paksutukkaisiakin löytyy myös suomesta. Onhan joillain vielä paljon keskivertoa ohuempia hiuksia. Yhdenkin naisen muistan jolla oli niin ohut lirutukka että tuskin kasvoi edes olkapäille ja oli haarautunut pahasti jo siinä vaiheessa. Päältäkin se tukka oli tosi ohut. Olemme erilaisia.

Mutta mies tuskin useinkaan välittää onko tukka aidosti jonkin värinen tai paksuinen tai onko siinä lisäkkeitä tms. Ei sillä ole väliä. Mitä tulee toppauksiin pöksyissä ja rintaliiveissä niin mäkemäni nainen ei kyllä tarvinnut niitä kumpakaan vaikka sellaiset olisi ollutkin. Tähän ikään mennessä on silmä aika hyvin harjaantunut. ;)

Vierailija
31/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmaaikuinen kirjoitti:

M82 kirjoitti:

No minusta oli tavallaan hauskaa joskus parikymppisenä (kun olin tuollainen) seurata, miten hölmöjä miehet oikeasti ovat!!!

Ei tarvittu kuin se vartalonmyötäinen mekko ja hiukset auki ja menoksi. Poikia tunki ovista ja ikkunoista, kun oli illanvietossa tai käveli tavallisena kesäpäivänä kadulla. Kerrankin huomasin, miten kaksi mormoninuorukaista toljotti minua kadun toiselta puolen ja toinen käveli liikennemerkkiä päin :,-D

Oi niitä aikoja, 10 kg kevyempänä.

Vierailija
32/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, puhuttiin hyvästä vartalosta, ei laihaläskistä.

Hah hah, kyllä se laihaläski useammalle kelpaa kuin läskiläski. "Kun näet" viitannee kadulla kävelemiseen, ei nudistirannalle. Vaatteiden kanssa ei moni eroa huomaakaan, kunhan on hoikka.

Vierailija
33/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miksi v**ussa mieheni on minun kanssani kun kuitenkin kuolaa tuollaisia päivät pitkät. Kun ei sellaisia saa, joutuu sitten minuun tyytymään.  :'(

Minä taas ajattelen joskus miehestäni, että onkohan hän minun kanssani vain, koska minulla on hyvä vartalo ja olen sek§ikäs, että olen miehelle vähän kuin elävä barbaranukke. Tiedän kyllä, että hän pitää minusta muutenkin, mutta ei ole mukava ajatus, että haluttavuus olisi se tärkein asia. T. Ap.

Vierailija
34/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cmmmm kirjoitti:

Ps. Naisten paino arvioidaan usein väärin

Terveisin 65 kiloinen nainen jonka painoksi aina arvaillaan 55kg.

Kuten miestenkin. Mutta kyllä sen suunnilleen oppii näkemään. Missään tapauksessa painoa ei tuon pituisella ole yli 60 kiloa kun vatsa on timmi, rasvaa ei ole näkyvillä missään reisissäkään ja lihaksetkaan ei ole kookkaat vaan ennemminkin lenkkeilijän lihaskokoa. Sääret oli pitkät ja hoikat joten sitä painoa ei vaan voi silloin olla paljon. Toki ne tissit sitten painavar varmaan reilun kilon per kappale.

Vierailija
35/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan näkee paljon nälkää ja urheilee.

Vierailija
36/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et wau oispa samanlainen mullakin.

Vierailija
37/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on se toisilla helppoa kun on hyvät geenit.

Vierailija
38/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit 1kg/kpl!  Jotkut asiat olisi syytä pitää omassa päässään M82. Onkohan tuo muuten ikäsi?Vai vyötärönympärys? kengännumero?

Vierailija
39/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen joskus miehestäni, että onkohan hän minun kanssani vain, koska minulla on hyvä vartalo ja olen sek§ikäs, että olen miehelle vähän kuin elävä barbaranukke. Tiedän kyllä, että hän pitää minusta muutenkin, mutta ei ole mukava ajatus, että haluttavuus olisi se tärkein asia. T. Ap.

Ymmärrän hyvin tuonkin puolen. Mutta on se silti iso asia tietää että vastaa puolison käsitystä hyvännäköisestä ja on kaikin puolin fyysisestikin hyväksytty ja haluttava. Tiedät ainakin että hän varmasti tykkää sinusta sekä sisäisesti että ulkoisesti. On kamalaa jos toinen sanoo että hyväksyy mutta silti teot puhuu ihan toista.

Vierailija
40/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestikko mies on sokeriaddikti. Mihissä on enemmän läskejä kuin naisissa. Mikäs tämän selittää?