Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette, kun näette naisen, jolla hyvä vartalo

Vierailija
19.11.2019 |

Kun täällä niin paljon painotetaan, miten tärkeää naisella on olla hyvä vartalo, niin mitä te mietitte, kun sellainen nainen kävelee vastaan. Itse ajattelen niin, että ihan yliampuvasti täällä hehkutetaan kyseistä asiaa, kun todellisuudessa kukaan ei huomaa mitään.

Kommentit (192)

Vierailija
81/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yleensä kiinnitä huomiota. Jos kiinnitän, niin en muuta ajattele kuin että onpa hyvä kroppa, joskus että oispa ite tollanen. Joskus harvoin kun näen tosi pyöreen herkkuperseen niin on vaikee olla katsomatta ja miettimättä... ja ihan heteronainen olen omasta mielestäni... :D

Vierailija
82/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään. Haikeana mietin kuin äkkiä nuoruus jäi itsellä taakse ja kuinka kauneutta voi enää vain vaivihkaa hetken ihastella mielessään. M47

Sama. On vaikea huomata, kun oma tytär on teini-ikäinen ja muuttunut naisen näköiseksi. Että miten nuoruus jo meni. Onneksi äitinsä on näpäkkä muija vieläkin.

Tämä siis vastaukseksi tähän:

Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään.

Siis kuolaat oman teinityttäresi perään? Hae apua, joohan. Yäk!

Eikä, sori ei ollut tarkoitukseni todellakaan tämä! Siis yritin vaan sanoa että on kummallista, kun ei tunne itse sisäisesti olevansa sen kummempi kuin nuorena kollinakaan, mutta omissa lapsissaan sen huomaa, että aika kuluu.

Missä on se pikkuinen tyttö, jolle luki iltasatua? Nyt kylppärissä laulaa suihkussa joku nuori nainen, jota pitää käskeä lopettamaan se tuntikausien kylppärin varaaminen. Ja se nuori on joidenkin pikkupoikien mielestä jo nainen (?!?).

Tulee likainen setäolo, jos katsoo kadulla jotakuta kaunista 25-vuotiasta, ihan vaan kuin taideteosta. Mitään lähestymisyritystä en tietenkään tekisi. Mutta just olin itsekin samanikäinen jannu. Mihin aikapoimuun mä jouduin?

M48

Tuo oli itselläkin mielessä. Sitä on mielessään 25-vuotias vaikka peilikuva muuta väittää. Ja nimenomaan niitä kauniita vartaloita ja kasvoja ihailee kuin taideteoksia ilman mitään kummempia taka-ajatuksia, aika ajoi ohi jossain vaiheessa itsestä mutta näkö sentään vielä toimii ja kauneus miellyttää edelleen silmää. M47

Miten niin ilman taka-ajatuksia? Etkö muka tarttuisi tilaisuuteen jos sellainen tulisi eteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

En oikein edes tiedä minkälainen nainen olisi hyvävartaloinen, vaikka kai sitten alitajuisesti tunnistaisin sellaisen lantio-vyötärösuhteen yms. perusteella. 

Naisilta odotetaan todella vähän kivannäköisten kasvojen lisäksi toisin kuin miehiltä ja lähes kaikki naiset saavat kehuja vain olemalla alasti. Miehessä katsoisin tarkkaan esim.pohkeita, kyynärvarsia ja kaikkea tällaista, kun olen itse bodausharrastaja, mutta kukaan ei oleta naisten treenaavan koko vartaloa enkä oikein tiedä vaikuttaisiko se muutenkaan mitenkään minun kuvaani naisesta; enemmän kyllä yllättyisin kuin ihastuisin. 

Jos jollain miehellä sanotaan olevan upea vartalo, tavallisesti tämä tarkoittaa sitä, että jotkut ruumiinosat ovat silmiinpistävän kehittyneitä. Naisella se ei tarkoita oikein mitään; naisilta ei katsota yksityiskohtia, vaan ainoastaan joitakin suuria linjauksia. Ne voisi olla vaikka kaulan ja kylkiluiden välinen alue (hartialeveys ja onko rinta mitätön hartioihin verrattuna vai ei; päinvastainen ei haittaa) ja navan ja yläreiden välinen alue eli syntyykö siihen mitään kaarta. 

Koen naisena kyllä ihan päinvastoin. Jotta naisella olisi hyvä vartalo, pitää olla timmi, mutta ei liian lihaksikas, muutaman vuoden työ nyt ainakin salilla. Sen lisäksi pitää olla tiimalasivartalo eli hoikka vyötärö jne. Pitää olla hyvä peppu, jota ei välttämättä saa kuin hyvillä geeneillä ahkeroi siellä salilla miten paljon tahansa. Hyvään vartaloon kuuluu myös suhteellisen isot, mutta sopusuhtaiset rinnat, pitkät hiukset, hyvin hoidettu iho ja kaunis hymy ja naisellinen tapa liikkua ja elehtiä. 

On siinä mielestäni aika paljon, mitä vaaditaan. T. Ap

Voisitko näyttää kuvan, mistä näkisi eron timmin ja treenaamattoman eron? 

Vierailija
84/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M82 kirjoitti:

Loppukesästä näin todella upeavartaloisen naisen. Kyllähän sitä vilkaisi kerran, sitten pari kertaa vielä pitempään. En edes ole tizzimiehiä mutta kun isot luonnolliset rinnat oli yhdistetty hoikkaan mutta naisellisen muodokkaaseen kroppaan niin kyllä ne ajatukset oli tyyliin: jestas sentään mikä roppa, ja ai että kun keinuu kivasti, ja mites ne nyt tuolla tavalla kiinteinä pomppii ja voi vitsit miten ihana tukka ja huh huh!

Nainen oli maksimissaan 25v, aidon blondin näköinen noin 170cm pitkä ja arvoisin että painoa oli suurinpiirtein 55kg. Pieni mutta muodokas takapuoli, pitkät sääret, kauniit kasvot, upeat hiukset, kiinteät mutta isot tissit. En taas muista hetken sellaista näkyä nähneeni. Oikeastaan muistan vain yhden toisen naisen joka oli hoikka siis noin 50kg ja isot tissit ja tämä nainen oli työkaverini joskus vuosia sitten.

Kiitos tästä, tämä avarsi paljon miesten ajattelua! Jotain tuollaista arvelinkin. 

Eli kun yksi mies (tai ainakin mieheksi tekeytyvä) vastaa siten, kuten toivot, tulee tästä ajattelusta sääntö. Tämä selvä...

Vierailija
85/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään. Haikeana mietin kuin äkkiä nuoruus jäi itsellä taakse ja kuinka kauneutta voi enää vain vaivihkaa hetken ihastella mielessään. M47

Sama. On vaikea huomata, kun oma tytär on teini-ikäinen ja muuttunut naisen näköiseksi. Että miten nuoruus jo meni. Onneksi äitinsä on näpäkkä muija vieläkin.

Ihailen syrjäsilmällä hiljaa jäämättä tuijottamaan kun en halua että pitäisivät limaisena vanhana äijänä joka kuolaa nuorten naisten perään.

Eikä, sori ei ollut tarkoitukseni todellakaan tämä! Siis yritin vaan sanoa että on kummallista, kun ei tunne itse sisäisesti olevansa sen kummempi kuin nuorena kollinakaan, mutta omissa lapsissaan sen huomaa, että aika kuluu.

Missä on se pikkuinen tyttö, jolle luki iltasatua? Nyt kylppärissä laulaa suihkussa joku nuori nainen, jota pitää käskeä lopettamaan se tuntikausien kylppärin varaaminen. Ja se nuori on joidenkin pikkupoikien mielestä jo nainen (?!?).

Tulee likainen setäolo, jos katsoo kadulla jotakuta kaunista 25-vuotiasta, ihan vaan kuin taideteosta. Mitään lähestymisyritystä en tietenkään tekisi. Mutta just olin itsekin samanikäinen jannu. Mihin aikapoimuun mä jouduin?

M48

Tuo oli itselläkin mielessä. Sitä on mielessään 25-vuotias vaikka peilikuva muuta väittää. Ja nimenomaan niitä kauniita vartaloita ja kasvoja ihailee kuin taideteoksia ilman mitään kummempia taka-ajatuksia, aika ajoi ohi jossain vaiheessa itsestä mutta näkö sentään vielä toimii ja kauneus miellyttää edelleen silmää. M47

Miten niin ilman taka-ajatuksia? Etkö muka tarttuisi tilaisuuteen jos sellainen tulisi eteen?

Ehkä jos tulisi. Mutta ei ole semmoisia suuria luuloja itsestä kuin joillain "hopeaketuilla". M47

Vierailija
86/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

En oikein edes tiedä minkälainen nainen olisi hyvävartaloinen, vaikka kai sitten alitajuisesti tunnistaisin sellaisen lantio-vyötärösuhteen yms. perusteella. 

Naisilta odotetaan todella vähän kivannäköisten kasvojen lisäksi toisin kuin miehiltä ja lähes kaikki naiset saavat kehuja vain olemalla alasti. Miehessä katsoisin tarkkaan esim.pohkeita, kyynärvarsia ja kaikkea tällaista, kun olen itse bodausharrastaja, mutta kukaan ei oleta naisten treenaavan koko vartaloa enkä oikein tiedä vaikuttaisiko se muutenkaan mitenkään minun kuvaani naisesta; enemmän kyllä yllättyisin kuin ihastuisin. 

Jos jollain miehellä sanotaan olevan upea vartalo, tavallisesti tämä tarkoittaa sitä, että jotkut ruumiinosat ovat silmiinpistävän kehittyneitä. Naisella se ei tarkoita oikein mitään; naisilta ei katsota yksityiskohtia, vaan ainoastaan joitakin suuria linjauksia. Ne voisi olla vaikka kaulan ja kylkiluiden välinen alue (hartialeveys ja onko rinta mitätön hartioihin verrattuna vai ei; päinvastainen ei haittaa) ja navan ja yläreiden välinen alue eli syntyykö siihen mitään kaarta. 

Koen naisena kyllä ihan päinvastoin. Jotta naisella olisi hyvä vartalo, pitää olla timmi, mutta ei liian lihaksikas, muutaman vuoden työ nyt ainakin salilla. Sen lisäksi pitää olla tiimalasivartalo eli hoikka vyötärö jne. Pitää olla hyvä peppu, jota ei välttämättä saa kuin hyvillä geeneillä ahkeroi siellä salilla miten paljon tahansa. Hyvään vartaloon kuuluu myös suhteellisen isot, mutta sopusuhtaiset rinnat, pitkät hiukset, hyvin hoidettu iho ja kaunis hymy ja naisellinen tapa liikkua ja elehtiä. 

On siinä mielestäni aika paljon, mitä vaaditaan. T. Ap

Sinä asetat kyllä ihan itse nuo kriteerit, eivät miehet. Tuo, että naisella ei saisi olla lihaksia on kyllä ihan BS:ttiä. Toki mies tykkää pyöreämmästä, hoikasta you name it, mutta moni mies tykkää lihaksikkaista naisista. Ihan kuin miehilläkin, aika usein kuulee, että lihaksia "pitää olla sopivasti", mutta varmasti niille bodareillekin löytyy ottajansa.

Vierailija
87/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että miksi v**ussa mieheni on minun kanssani kun kuitenkin kuolaa tuollaisia päivät pitkät. Kun ei sellaisia saa, joutuu sitten minuun tyytymään.  :'(

Minä taas ajattelen joskus miehestäni, että onkohan hän minun kanssani vain, koska minulla on hyvä vartalo ja olen sek§ikäs, että olen miehelle vähän kuin elävä barbaranukke. Tiedän kyllä, että hän pitää minusta muutenkin, mutta ei ole mukava ajatus, että haluttavuus olisi se tärkein asia. T. Ap.

Ymmärrän hyvin tuonkin puolen. Mutta on se silti iso asia tietää että vastaa puolison käsitystä hyvännäköisestä ja on kaikin puolin fyysisestikin hyväksytty ja haluttava. Tiedät ainakin että hän varmasti tykkää sinusta sekä sisäisesti että ulkoisesti. On kamalaa jos toinen sanoo että hyväksyy mutta silti teot puhuu ihan toista.

Totta kyllä. Meillä yhtenä kantavana tekijänä pitkässä parisuhteessamme (olimme melko nuoria, kun aloimme seurustella) on se, että mies haluaa minua päivästä ja vuodesta toiseen erittäin paljon. Joskus lasten kanssa, kun elämä oli raskasta, väsyttää ja oli univelkaa, enkä välttämättä ollut mikään maailman mukavin nainen joka päivä, on miehen halu minua kohtaan ollut järkähtämätöntä. Olen kiitollinen siitä, että olen saanut kokea sen, ja tietysti toivoisin jokaiselle naiselle samaa. T. Ap

No, me rakastellaan myos paivittain ja mina olen 170cm/82kg. Jos rakastaa toista niin hanta haluaa ja hanta pitaa kauniina. Vaikkei siis ns. klassisesti kaunis (so. hoikka) olisikaan :) 

Etta se siita humblebragista ;) 

En väittänyt, että hyvä vartalo olisi halun takana, vaan lähinnä painotin ymmärtäväni, miltä kyseisestä henkilöstä tuntuu se, ettei koe miehen haluavan häntä aidosti.

Tottakai haluun tarvitaan mukava luonne ja paljon muita tekijöitä. Väitän kyllä pinnallisesti sen verran, että varmasti yhtenä tekijänä miehen halukkuuteen minua kohtaan on ollu se, että minulla on hyvä vartalo. Olisin naiivi, jos väittäisin jotain muuta. 

No, kylla mun mies ainakin haluaa mua ihan "aidosti", vaikka ylipainoinen olenkin. Ja nain sen koenkin, en todellakaan peittele itseani seksimme aikana. 

Onneksi tiedan, ettei mun vartalo ole missaan vaiheessa ollut miehelle the juttu, jonka takia on mun kanssa alkanut seurustelemaan. Olen miestani 13 vuotta vanhempikin, eli tulisi varmasti paineita tulevaisuudessa yrittaa pitaa kehonsa edes jotakuinkin "kuosissa". 

Olisi ihan kamalaa ajatella, etta mun mies haluaisi mua vain mun kroppani takia. Se kun muuttuu ian myota, ihan jokaisella. 

Vierailija
88/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Lääh lääh! Kuol...

Vierailija
89/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M82 kirjoitti:

Kerran näin kaupassa kaukaa että onpahan kaunis nainen tuolla mikroshorteissa ja kun pääsin lähemmäs tajusin että on eräs kaikkien tuntemista missimalleista. Että kyllä nämä kaunottaret todella erottuu massasta. Minuahan tämä kyseinen neiti ei vilkaissut päinkään vaikka en mikään rumin mahdollinen mies ole itsekään. :D

Joudut nyt kyllä kertomaan että KUKA :)?

Vierailija
90/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet huomaa.

Terveisin mies

Enkä kyllä huomaa tätä mitenkään kovin usein arjessa. Oma teoriani on, että suurin osa miehistä rakastaa puolisoaan niin kovasti, etteivät edes huomaa muita naisia. 

On kyllä ihan totta, että se väite, että kaikki miehet tuijottaisivat jokaista vastaantulevaa naista, on pitkälti vanha uskomus. Toki niitäkin löytyy ja paljon, mutta on myös niitä jotka eivät joko tajua katsella, ovat liian kiireisiä omissa ajatuksissaan tai eivät vain välitä kyylätä. Tätä tuntuu etenkin monen "perinteisesti" käyttäytyvän miehen tai tuollaisen miehen naisystävän olevan vaikea uskoa. Meitä on moneen junaan. 

Vierailija
91/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kiva kun itsekin kuulun niihin, joilla sellainen on. N25

Vierailija
92/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M82 kirjoitti:

Itsevarmaaikuinen kirjoitti:

M82 kirjoitti:

Loppukesästä näin todella upeavartaloisen naisen. Kyllähän sitä vilkaisi kerran, sitten pari kertaa vielä pitempään. En edes ole tizzimiehiä mutta kun isot luonnolliset rinnat oli yhdistetty hoikkaan mutta naisellisen muodokkaaseen kroppaan niin kyllä ne ajatukset oli tyyliin: jestas sentään mikä roppa, ja ai että kun keinuu kivasti, ja mites ne nyt tuolla tavalla kiinteinä pomppii ja voi vitsit miten ihana tukka ja huh huh!

Nainen oli maksimissaan 25v, aidon blondin näköinen noin 170cm pitkä ja arvoisin että painoa oli suurinpiirtein 55kg. Pieni mutta muodokas takapuoli, pitkät sääret, kauniit kasvot, upeat hiukset, kiinteät mutta isot tissit. En taas muista hetken sellaista näkyä nähneeni. Oikeastaan muistan vain yhden toisen naisen joka oli hoikka siis noin 50kg ja isot tissit ja tämä nainen oli työkaverini joskus vuosia sitten.

Suomessa ei oe kellään paksua pitkää tukkaa ilman lisäkkeitä,nykyään nuoret naiset käyttää alushousuja joissa täytteet ja tietty rintaliivejä.

Itse ajattelen että rasitttavaa esitellä itseään,en elä miehiä varten,nuoret tytöt säälittäviä ja epävarmoja siksi kuljetaan puolialasti.

Hiuslaatuja on ihmisillä erilaisia. Kyllä niitä paksutukkaisiakin löytyy myös suomesta. Onhan joillain vielä paljon keskivertoa ohuempia hiuksia. Yhdenkin naisen muistan jolla oli niin ohut lirutukka että tuskin kasvoi edes olkapäille ja oli haarautunut pahasti jo siinä vaiheessa. Päältäkin se tukka oli tosi ohut. Olemme erilaisia.

Mutta mies tuskin useinkaan välittää onko tukka aidosti jonkin värinen tai paksuinen tai onko siinä lisäkkeitä tms. Ei sillä ole väliä. Mitä tulee toppauksiin pöksyissä ja rintaliiveissä niin mäkemäni nainen ei kyllä tarvinnut niitä kumpakaan vaikka sellaiset olisi ollutkin. Tähän ikään mennessä on silmä aika hyvin harjaantunut. ;)

Mansplaining parhaasta päästä 😂😂

Kyllä lisäkkeet erottaa siitä että tukka eibohene latvoihin lainkaan kuin normitukassa.

Vierailija
93/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson että tavallinen nainen kuten pitääkin olla . Minulle jokainen lihava on enemmän tai vähemmän sairas,joko fyysisesti tai psyykkisesti,ja pysyn heistä kaukana.  

Vierailija
94/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinäpä on nainen, jolla on hyvä kroppa?

Vierailija
95/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kaljaa.

Vierailija
96/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Miehet on niin ällöttäviä, hyi olkoon

Vierailija
97/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vartaloita on todella vähän, ja vielä vähemmän niitä varmaan katukuvassa näkee kuin mitä niitä on. Mulle hyvä vartalo ei ole sama kuin normaalipainoinen, vaan sopivasti treenattu, matalahko rasvaprosentti, pientä lihaserottuvuutta mutta ei liikaa. Sellainen vaatii duunia sekä treenin suhteen että ruokavalion. Ei se helpolla tule mutta ei pidäkään tulla.

Vierailija
98/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä milloinkin sattuu sillä hetkellä pohtimaan. Ihmisiä nyt näkee paljonkin ja kaikenlaisia vartaloita, miksi ihmeessä pitäisi jokaista vastantulijaa ajatella, kun on omakin elämä.

Vierailija
99/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 20v sitten kauniita naisvartaloita tuli kadulla vastaan pilvinpimein. Ei ne mitään treenattuja olleet vaan hoikkia. Silloin harva nainen edes kävi salilla ja jos kävi niin se oli jotain reiden ojennusta ja loitonnusta laitteissa samalla naistenlehtiä lukien.

Nykyään lihavia on niin paljon että voi sanoa kauneuden olevan harvinaista. Miehetkin on nykyään yhtä huonossa kunnossa. Itse painan edelleen saman verran kuin 20v sitten.

Vierailija
100/192 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen oikein upeavartaloisen naisen, suorastaan ahdistun.

Eihän tuollaisia ole oikeasti olemassa, t. aivot. 

Seuraavaksi ajattelen sitä miestä, joka saa olla tuon naisen kanssa - saa katsella häntä, saa häneltä hymyn, kosketuksen, ja jopa seksiä.

Sitten tajuan, että en ole se mies. Ja että tuo nainen ei ole tarkoitettu minulle.

Sitten alan kiivaasti ajatella jotakin muuta, että unohtaisin tuon kauniin naisen.