Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette, kun näette naisen, jolla hyvä vartalo

Vierailija
19.11.2019 |

Kun täällä niin paljon painotetaan, miten tärkeää naisella on olla hyvä vartalo, niin mitä te mietitte, kun sellainen nainen kävelee vastaan. Itse ajattelen niin, että ihan yliampuvasti täällä hehkutetaan kyseistä asiaa, kun todellisuudessa kukaan ei huomaa mitään.

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee mieleen urheilullisuus ja terveys. Osin itsekurikin.

Vierailija
182/192 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ainiin ois mullakin toi salikortti. (viimeksi käynyt muutama kk sitten)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpa pantavan näköinen. Saatan sanoa ääneenkin.

Vierailija
184/192 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta erityisempää reaktiota tai ajattelua. Tykkään katsella kaupungilla ihmisiä ajankuluksi.

Vierailija
185/192 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heteromies hyvän kropan huomaa jo kaukaa. Itse ajattelen että minkälainen toi nainen olisi sängyssä.

Vierailija
186/192 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itsestänsä huolta, arvostaa itseään

Vierailija
187/192 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 43 ja mulla on hyvä treenattu kroppa, koska olen aina liikkunut paljon, aika isot rinnat ja hyvä takamus. Kasvot on ihan nätit. Silti musta tuntuu, että olen ihan huomaamaton, se harmittaakin välillä. Olen eronnut pari vuotta sitten ja huomio auttaisi itsetuntoon. Kerran kuulin kun joku mies sanoi kaverilleen että hyvä perse kun menin ohi. Saatoin myös kuulla väärin.

Oikeasti joskus mietin treenatessa, onko mitään järkeä, kun ketään ei kiinnosta, ehkä pitäisi vaan lihoa maatuskaksi. Mutta haluan pysyä terveenä ja tykkään urheilla.

:D Minulle kävi seuraavaa:

Olin kävelemässä töistä kotiin, kun perässäni pitempään kävelleet parikymppiset heput ohittivat läheltä ja kääntyivät katsomaan taakseen minua. Sitten alkoivat nauraa ja kuulin toisen sanovan toiselle:”Sehän oli vanha eukko!”

Tosi hauskaa.

No, oma poikani on samaa ikäluokkaa, että ymmärsin yskän. Ei täällä kukaan nuorru....

Miehet nyt omasta ikääntymisestä huolimatta tykkäävät ulkonäöllisesti nuorista naisista. Tyttömäinen näköisistä siis .

Mä olen tyttömäisen näköinen, nukkemaiset kasvot tekee nuoremman näköiseksi. Ja mulla on hyvä iho.

N44

Huomiohoro kuis joku Laine Bruce ja Maisa.

Mikko saisi paremmankin naisen,muttamiehet tykkää horoista.

Kuljetaan puolialasti ja itketään jos miehet kysyy saako panna.

Täysijärkinen mies ei tälläistä kysele vaan kyseenalaistaa neitin mielenterveyden.

Vierailija
188/192 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelee seksiä.

Mut miehet ajattelee seksiä useimpien naisten kohdalla. Jos saavat timmikroppaisen, haluavat jotain muuta seuraavaksi.

Miehet vois myös pukeutua kropan paljastaviin vaatteisiin enemmän niin niiden katselusta saisi iloa.

Itse en ihmeemmin ajattele timmikroppaisia naisia. Muuta kuin että salitreenaajat voisi auttaa enemmän niitä jotka ovat sairaita ja tarvii fyysistä apua, esim. kantamalla painavia tavaroita heidän puolesta ennemmin kuin nostaa painoja ilman mitään käytännön syytä.

Vierailija
189/192 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hieman yli 40 olevana miehenä ei aiheuta mitään kutinoita. Käyn Elixialla treenaamassa ja lähes kaikilla naisilla on siellä hyvä vartalo. En tuijottele koska keskityn omaan treeniini, naisia olen nähnyt ennenkin.

Vierailija
190/192 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että joku onnekas tuotakin on päässyt panemaan. Tosin pidän itse hyvännäköisenä pikkaisen pullukoita ja "persev iä" naisia. 

Vierailija
191/192 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin kasvoista. Kuka tahansa voi treenaa kroppansa timmiksi, mutta oikeat geenit erottuu kasvoista. Itse olen hyväkroppainen ja hyväkasvoinen mies. Pelkkä kroppa ei sano mitään.

Vierailija
192/192 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan vartalosta ja siitä että kerkeenkö ajatella mitää. :D Useimmiten en.. Joskus, jos vaikka istun jossain kahvilassa ja mun eteen tulee 5 minuutiks joku hyväkroppainen, niin sillon joskus kerkee ajatella, ja siis tietty riippuu ihan ihmisestä, eri tavalla kauniit herättää eri tavalla ajatuksia. Jos satun näkemään jonkun, jolla samantyyppinen kroppa ku mulla mutta vaikka treenatumman näköinen, ajattelen usein "wau.... onpa nätti, mustakin tulis tollanen jos vaan näkisin vaivaa"

Sitten jos nään sellasen, joka ei oo mun näköinen yhtään ja huomaan että miehet kattoo, ajattelen "just.. :D tyhmää että miehet tykkää tollasistakin"

hahahahah :D oonko narsisti? :D ehkäpä..

Ja jos nään siis jonkun omasta mielestäni täydellisen, niin ajattelen esim. "toi on nuori, monella nuorella luonnostaan tollanen kroppa" Tai esim "onkohan tolla silikonit / treenaakohan toi paljon / onkohan luonnostaan tollainen"

Jos taas on tosi isokokoinen (pidän kauniina melkeinpä vaan pienikokoisia) ajattelen että "hmm.. mua harmittais olla noin iso:D " vaikka oliski hyvä kroppa. :D

Ja jos on tosi ylimielisen näkönen, ajattelen "toi olis kaunis jos toi olis ystävällisemmän näkönen.