Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi maailman surullinen leffa, jonka takia itket silmät päästä?

Vierailija
10.11.2019 |

Mun mielestä Hachiko.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Round Up 

Juutalaisia kerätään Pariisissa yhteen paikkaan lähetettäväksi keskitysleirille.

Yksi pieni poika on jo "kadottanut" äitinsä siinä vaiheessa eikä ketään muuta hänellä ole. Sairaanhoitaja, joka ei ole juutalainen, yrittää auttaa heitä parhaansa mukaan.

Loppukohtauksessa vollotin ihan huolella, vaikkei minulla ole edes omia lapsia.

Suosittelen kuitenkin katsomaan.

Vierailija
142/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen Harry Potter -elokuva. Itken aina, kun Kalkaros puristaa kuollutta Lilya rintaansa vasten ja kun Lily, James, Lupin ja Sirius ilmestyvät Harrylle metsässä.

Olin just tulossa kirjottaa tätä tänne. Oon hirvee kirjojen fani, mutta ne leffat ei oikein iske kahta ekaa lukuunottamatta. Joka tapauksessa tuo kohtaus oli ihan onnistunut koska se onnistui liikuttamaan niin syvästi (erityisesti mahtavan edesmenneen alan rickmanin osalta). Myös Dobbyn kuolema sai kyyneleet silmiin. Mut esim. harmitti miten latteaksi jäi se kohtaus missä Sirius Musta kuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Butler

Vierailija
144/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideistä parhain. Itkin elokuva jälkeen koko seuraavan yön.

Vierailija
145/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itkin jo alkutekstien aikana 😂, oli niin kaunis se musiikki. Olin toki silloin juuri saanut vauvan...

Vierailija
146/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

An american crime

Vierailija
147/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englantilaisen potilaan lopussa kun hoitaja antaa Almasylle morfiinin lähtöön. Ja lukee sitten tämän kuolleen rakastetun päiväkirjaa kunnes toinen on poissa.

Minusta itkettävintä on kun Almasy hakee rakastettunsa sieltä luolasta.

Vierailija
148/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toy Story 3. Ekat osat katsottiin kun poika oli parhaassa Disney-leffaiässä ja tämä kolmonen osuikin juuri siihen kun hän muutti pois kotoa. Yhdessä käytiin sitten katsomassa ja äidillä leuka väpätti.

Vierailija
149/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waterloo Bridge, vaikka on vanha elokuva, mutta minulle se on sydäntä särkevin tarina. Tyttö luulee sulhasensa kaatuneen sodassa, ja hän ajautuu prostituutioon elääkseen, mutta mies palaskin. Loppu on hirveä, tyttö heittäytyy auton alle.

Vierailija
150/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyden ehdoilla. Tämän jälkeen en ole katsonut yhtään syöpäelokuvaa.

Oikeassa elämässä on eteen tullut kyllä, mutta en kestä elokuvan loppukohtausta vieläkään.

Vierailija
151/161 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle jotain hyvää. Ei ihan ymmärretty mihin ryhdyttiin, kun käytiin katsomassa se leffassa. Itkeminen jatkui vielä leffan loputtua.

Tämä on kyllä sydäntä raastava leffa.

Suosittelen katsomaan myös uudehkon leffan nimeltä we live in time.

Voi luoja 😭 Upeat näyttelijät kruunaavat leffan.

Lilja 4 ever oli kamalan ahdistava ja vastaavasta aiheesta kirja "lasi maitoa kiitos" myös.

Hilary Swank ja Clint Eastwood leffassa million dollar baby itkettää lopussa aina.💔 Myös Hilaryn leffassa, jossa sairastuu ALS iin on tosi surullinen..nimi taisi olla you are not you tms.

Tietysti myös klassikot green mile, braveheart, patriootti ja gladiaattori.

Vierailija
152/161 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet Star Wars leffat, kun ovat niin paskoja.

Vierailija
153/161 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle jotain hyvää. Ei ihan ymmärretty mihin ryhdyttiin, kun käytiin katsomassa se leffassa. Itkeminen jatkui vielä leffan loputtua.

Tämä on kyllä sydäntä raastava leffa.

Suosittelen katsomaan myös uudehkon leffan nimeltä we live in time.

Voi luoja 😭 Upeat näyttelijät kruunaavat leffan.

Lilja 4 ever oli kamalan ahdistava ja vastaavasta aiheesta kirja "lasi maitoa kiitos" myös.

Hilary Swank ja Clint Eastwood leffassa million dollar baby itkettää lopussa aina.💔 Myös Hilaryn leffassa, jossa sairastuu ALS iin on tosi surullinen..nimi taisi olla you are not you tms.

Tietysti myös klassikot green mile, braveheart, patriootti ja gladiaattori.

Niin ja dokumentti Dear Zachary a letter to son tms on jättänyt suorastaan traumat monelle, koska on niin järkyttävän surullinen.

Samaa sarjaa dokkari oikeutta Gabriel Ferdandezille.

Nimet varmaan kirjoitin väärin😅

Vierailija
154/161 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elefanttimies.

Vierailija
155/161 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaiset sillat, rakkauselokuva, jossa epäitsekäs nainen uhrasi rakkauden perheensä takia. Miehetkin itkivät. Etukäteen varoitettiin, että ottakaa Nessut mukaan. Meryl Streep ja Clint Eastwood.

Tämä <3

Vierailija
156/161 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kolme, Polkupyörä varas, Hachiko ja Bim mustakorva.

Vierailija
157/161 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaiset sillat täälläkin. Vollotan kuin vesiputous siinä kohdassa kun nainen miettii liikennevaloissa lähteäkö vai ei. 

Se on todella mahtava kohtaus. Kurkkuani kuristaa ja rinnassa puristaa. Naisen käsi ovenrivalla, hieno kohtaus ja sade

Streetin ja Eastwoodin kemiat pelaa. .

Täytyykin katsoa taas, kun tarvin itkua.

Nyt tuli hyvä " kun tarvin itkua". Kun kurkussa puristaa ja painaa oikein pahoin niin aivan tietoisesti " itketän" itseäni. Paljon on musiikkia jota käytän , että jotenkin pala kurkussa helpottaisi.  Parhaat itkuelokuvat täällä on jo mainittukin ja olen aivan samaa mieltä. Itselläni vielä lisäksi on elokuva: Ghost , näkymätön rakkaus.

Vierailija
158/161 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä itkin jo alkutekstien aikana 😂, oli niin kaunis se musiikki. Olin toki silloin juuri saanut vauvan...

No miksi huutonauru hymiö😳

Vierailija
159/161 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumujen silta 😢. Upseeri ja herrasmies 😢.

Vierailija
160/161 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forrest Gamp.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi