Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi maailman surullinen leffa, jonka takia itket silmät päästä?

Vierailija
10.11.2019 |

Mun mielestä Hachiko.

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta stellpolariksen tekemä leffa kukkia ja sidontaa oli kautta aikojen paras elokuva jota olen koskaan nähnyt. Siksi koska se on improvisoitua eikä teennäistä. Esim se kohtaus kun se äijä sekoaa niin se kuinka se ilmaisee ne asiat "jyrki kävi täällä, tuli oven läpi, puhuttiiin". Kaikki ne ilmeet ja eleet on improvisaation tähden niin ainutlaatuisia eikä teennäisiä.

Vierailija
102/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanic.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suomalainen elokuva ”Pojat”, jossa nuori Vesa-Matti Loiri juoksee junan perässä ja huutaa äitiä...

Vierailija
104/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elokuva, mutta itkin joka kerta Homelandissa neljännen kauden alusta lähtien kun Quinn teki yhtään mitään. Jokin siinä hahmossa on hirveän koskettavaa.

Quinn oli ihana mies! Miksi hänelle kävi nin kurjasti😭

Vierailija
105/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista elokuvan nimeä,  mutta pääosassa oli Tom Hanks. Kyseessä oli komedia jossa poliisi antaa kodin ensiksi pelkäämälleen koiralle ja lopussa  koira sitten  kuolee . Jestas se loppu..  itkin silmät päästäni.

Täystuho Turner

Vierailija
106/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle jotain hyvää. Leffateatterista lähti aika punasilmäistä porukkaa.

Vierailija
107/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hachiko täälläkin :( bim mustakorva on kanssa surullinen.

Muistan kun ensimmäisen kerran katsoin Hachikon niin tiesin tarinan etukäteen ja mitä tapahtuu mutta voi hyvä luoja miten paljon itkin 😭

Nuorena kun kissani kuoli niin itkin paljon(kissa oli seuranani vauvasta asti, kuoli kun olin yläasteikäinen), sen jälkeen totaalinen turtuneisuus ja tunnottomuus, en itkenyt millekään. No Hachiko avasi monen vuoden padon ja vielä tänä päivänä herkistää kun ajattelen.

Vierailija
108/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun se uusi leijonakuningas tuli, niin kyllä tuli pari kertaa melkeen kunnolla siinä.😥

Vierailija
109/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perikato

Vierailija
110/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belle ja Sebastian.

Vierailija
111/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brokeback Mountain. Äärimmäisen masentava, en pysty sitä kokonaan edes katsomaan.

Vierailija
112/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanon Brokeback mountainin. Kurkkua kuristaa ja sydän pakahtuu, kun Ennis painaa Jackin paidan rintaansa vasten. Samaistun niin kovasti Enniksen kokemaan kaipuuseen ja tuskaan.

Vierailija
113/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brokeback Mountain. Äärimmäisen masentava elokuva, en pysty sitä koskaan katsomaan loppuun asti. Motellikohtaukseen on hyvä lopettaa, niin saa tarinalle onnellisemman lopun.

Vierailija
114/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalginen " Love Story" ja lisäksi vielä se musiikki. En ole herkkää tyyppiä lainkaan, mutta tämä saa aina hanat auki.

70-luvun elokuva.

Vierailija
115/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha suomalainen elokuva ”Pojat”, jossa nuori Vesa-Matti Loiri juoksee junan perässä ja huutaa äitiä...

Joo, siis tää on kauhea kohta.

Menee kyllä tunteisiin😭

Vierailija
116/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luontokuvat, joissa eläimet kärsivät.

Luonto on todella julmaa välillä.

Vierailija
117/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Beauty. Itken melkein elokuvan alusta loppuun saakka. Varsinkin kohdissa, kun Black Beauty seisoo sateessa katsomassa kun sen rakkaan ystävän Gingerin ruumista kuljetetaan kärryillä pois ja sitten elokuvan lopussa kun entinen hoitaja löytää Black Beautyn uudelleen monien vuosien jälkeen.

Vierailija
118/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin, kuten Marley ja minä.

The hours itkettää ensi minuuteista lähtien.

Vierailija
119/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimille rakkaudella kirjoitti:

Brokeback Mountain. Itkin tunnin ajan leffan lopusta elokuvateatterissa ja vielä jatkui toisen tunnin elokuvan jo loputtua. On myös sellaisia elokuvia, joita en pysty edes aloittamaan, kuten nyt Ikitie ja Hachiko. Bim Mustakorven luin aikanaan kirjana 20 vuotta sitten, yhä tulee kauhean surullinen olo, en ikinä pystyisi katsomaan leffana. Ja mulla kun on nykyisin omakin englanninsetteri, itsetuhoa lähentelisi tuon katsominen. Itkin valtoimenaan myös siitä leffasta, jossa mies joutui jättämään koiravaljakkonsa etelämantereelle ja niiden piti selvitä talvesta siellä ilman ihmisiä....

Voi hitsi, mä muistan myös tuon leffan missä ne koirat jätettiin selviämään talven yli itsekseen mutta en muista leffan nimeä 😰. Bim mustakorva on sellainen mitä en pysty enää toista kertaa katsomaan, oli niin surullinen.

Vierailija
120/161 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut myös Bim mustakorva-kirjan. Vollotin kuin pikkulapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä