Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustaja paikalla

Vierailija
06.11.2019 |

Olen tässä hetken ja nostan kortteja. Kysy kysymys

Kommentit (592)

Vierailija
281/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha huolettaa. Ja eräs toive jota olen toivonut pitkän aikaa ei vaan ota onnistuakseen, aina jostain tulee umpikuja.

Kysymyksesi on hieman haasteellinen, kun et oikeastaan kysy suoraan mitään, mutta yritän katsoa sinulle neuvoja tai tukea. Hetkinen.

Vierailija
282/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vuosi sitten joku ennustaja ennusti tällä palstalla minulle nuorikon ja ikuisen rakkauden hänen Kanssaan?! Ei ole näkynyt :D Mistä johtuu? :)

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja ennustaa mitä kysyjä haluaa kuulla

Anopille ennnustaja aikoinaan sanoi että on siunaus jos anoppi lahjoittaa rahaa. Itseään tarkoitti, vaikka ei ihan suoraan sanonut

Vierailija
284/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä äidin asiassa käy? Saako hän hoitoa kotiin vai joutuuko lähtemään kodistaan?

285/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkanen kirjoitti:

Minäpoä jatkan tätä ketjua, kun omani aiemmin poistettiin, kun yritin vastaavaa aloittaa.

En ehdi vastata moneen kysymykseen, joten valitsen ne, joista tunnen, että vastaus tulee minulle. Käytän kortteja. (Ehkä joku muu tarttuu muihin kysymyksiin)

Joten kysykää. Toivon myös palautetta.

Mieheni jätti, pslasko luokseni Miten elämäni järjestyy, olen sivan eksyksissä ja onneton. Kiitos!

Vierailija
286/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vielä toivon tapaavani sitä ihanaa miestä, joka yli kaksi vuotta sitten vei jalat alta. Voidaanko me ikinä nähdä useammin? Olemme käsittääkseni molemmat ihan koukussa toisiimme, ja tilanne hyvin hankala nyt.

Vierailija
287/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottonumerot ensi lauantaille?

Vierailija
288/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottonumerot ensi lauantaille?

4,16,22,24,27,32,37.

Vierailija
289/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha huolettaa. Ja eräs toive jota olen toivonut pitkän aikaa ei vaan ota onnistuakseen, aina jostain tulee umpikuja.

Raha-asia: Vahvat viittaukset tunteisiin. Eli suojele sydäntäsi ja tunteitasi huonolta energialta. Tutki ihmissuhteitasi ja poista toksiset ihmiset elämästäsi, jos mahdollista. Etsi ihmisiä, joiden seura ravitsee sinua ja rikastaa maailmaasi. Älä huolehdi rahasta, huolehdi tunteista. Avaudu tähän hetkeen ja sen taikaan. Silloin olet myös yhteydessä elämän runsauteen.

Toive: Tähän kortit suorastaan hyppäsivät pakoista. Ja nyt kun katson niitä, ihan uskomatonta! Olisitpa näkemässä ne! Kylmät väreet saan tästä. Tässä on nyt kaksi erillistä ohjetta tai voihan ne liittyä myös toisiinsa, mutta sen tiedät vain sinä, kun tiedät mistä on kyse.

Ensinnäkin, järjestä juhlat. Tämä on täysin yksiselitteinen ohje. Musiikkia, ystäviä, tanssia, iloa... Saattaa olla, että tarvitset sitä ja että se liittyy stressiin. Tai ehkä se liittyy tuohon toiveeseesi jotenkin, sitä en osaa sanoa. Voi olla että ne on pienet juhlat, 3 henkilöä.

Toinen yhtä selkeä ohje on, että tutki mennyttä ja mieti huolella asiat läpi. Sinulle on tulossa uusi alku, luota siihen. Nyt on hyvä aika aloittaa. Mutta älä ryntää harkitsematta. Tutki kaikki puolet.

Myös hengitys korostuu. Ehkä hengitysharjoitukset tekisivät sinulle hyvää. Vedä raikasta ilmaa sisään ja vapauta uloshengityksellä jännitettä ja stressiä. Hakeudu veden äärelle meditoimaan. Iloitse jokaisesta hetkestä, sillä sinua odottaa upea kasvun polku, jolle olet juuri astumassa.

Ihan mielettömän positiiviset kortit! En voi tulkita näitä mitenkään muuten. Ihanaa polkua sinulle! Miltä tämä tulkinta vaikuttaa tilanteesi kannalta?

Vierailija
290/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko päästä pois tästä tilanteesta, mutta en tiedä, mitä tehdä.

Vierailija
291/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elänkö loppuelämäni yksin?

Pitäisikö minun jatkaa työpaikassani vai yrittää vielä muuta?

N46

Sinulle sanon heti, ennen kuin nostan kortteja, että mikään ei ole kiveen hakattua. Pystyn katsomaan, miltä tuleva tällä hetkellä näyttää, mutta kaikki riippuu kuitenkin sinusta. Sinulla on vapaa tahto ja teet koko ajan päätöksiä ja valintoja, jotka vaikuttavat. Mutta katson tilannettasi ja palaan asiaan.

Vierailija
292/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja milloin pääsen eroon taakasta, jonka läheiseni minulle aiheuttaa?

Vierailija
293/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Sinulle sanon heti, ennen kuin nostan kortteja, että mikään ei ole kiveen hakattua. Pystyn katsomaan, miltä tuleva tällä hetkellä näyttää, mutta kaikki riippuu kuitenkin sinusta. Sinulla on vapaa tahto ja teet koko ajan päätöksiä ja valintoja, jotka vaikuttavat. Mutta katson tilannettasi ja palaan asiaan.

Kiitos!

Vierailija
294/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako miehen salarakas mieheen vielä yhteyttä? Ja miten heidän tarunsa tulee päättymään? Onko muita salarakkaita vielä näköpiirissä?

Vierailija
295/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vakituisen työpaikan nykyiseltä työnantajalta vai lähdenkö haistelemaan uusia tuulia?

Vierailija
296/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko uuden, mieleiseni työpaikan, johon laitoin hakemuksen?

Vierailija
297/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

1. Sinullekin suositellaan ilonpitoa ja juhlintaa. Tee niitä asioita, jotka tuovat sinulle onnea. Älä miellytä muita oman onnesi kustannuksella. Jaa onni ja ilo ja rakkaus muiden ihmisten kanssa. Hakeudu luontoon. Kun löydät onnen ja ilon, valaise itsesi. Löydät oikeat ihmiset, sieluperheesi ympärillesi. Universumi toimii siinä yhdessä kanssasi. Pari yksityiskohtaa, joilla voi olla merkitystä tai sitten ei: Kanadan intiaanit, parantuminen, banaanit, sateenkaari, bluebird, kirsikankukat.

2. Erittäin selvät vastaukset. Päästä irti pelosta. Ota askelia, vaikka pieniäkin. Laajenna osaamistasi. Opiskele uutta. Monipuolista. Nauti siitä mitä teet. Työ kantaa hedelmää. Sanoisin siis, että älä jää paikoilleen, vaan joko laajenna jotenkin nykyistä työtäsi tai vaihda kokonaan. Saatat päätyä ihan uudellekin alalle tai jotenkin muuten uudistua kokonaan. Feenix.

Vierailija
298/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin löytyy rakkaus ja miten työelämä?

Vierailija
299/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vuosi sitten joku ennustaja ennusti tällä palstalla minulle nuorikon ja ikuisen rakkauden hänen Kanssaan?! Ei ole näkynyt :D Mistä johtuu? :)

😂

Voi Hopis! Pitääköhän sullekin katsoa jotain?

Vierailija
300/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha-asia: Vahvat viittaukset tunteisiin. Eli suojele sydäntäsi ja tunteitasi huonolta energialta. Tutki ihmissuhteitasi ja poista toksiset ihmiset elämästäsi, jos mahdollista. Etsi ihmisiä, joiden seura ravitsee sinua ja rikastaa maailmaasi. Älä huolehdi rahasta, huolehdi tunteista. Avaudu tähän hetkeen ja sen taikaan. Silloin olet myös yhteydessä elämän runsauteen.

Toive: Tähän kortit suorastaan hyppäsivät pakoista. Ja nyt kun katson niitä, ihan uskomatonta! Olisitpa näkemässä ne! Kylmät väreet saan tästä. Tässä on nyt kaksi erillistä ohjetta tai voihan ne liittyä myös toisiinsa, mutta sen tiedät vain sinä, kun tiedät mistä on kyse.

Ensinnäkin, järjestä juhlat. Tämä on täysin yksiselitteinen ohje. Musiikkia, ystäviä, tanssia, iloa... Saattaa olla, että tarvitset sitä ja että se liittyy stressiin. Tai ehkä se liittyy tuohon toiveeseesi jotenkin, sitä en osaa sanoa. Voi olla että ne on pienet juhlat, 3 henkilöä.

Toinen yhtä selkeä ohje on, että tutki mennyttä ja mieti huolella asiat läpi. Sinulle on tulossa uusi alku, luota siihen. Nyt on hyvä aika aloittaa. Mutta älä ryntää harkitsematta. Tutki kaikki puolet.

Myös hengitys korostuu. Ehkä hengitysharjoitukset tekisivät sinulle hyvää. Vedä raikasta ilmaa sisään ja vapauta uloshengityksellä jännitettä ja stressiä. Hakeudu veden äärelle meditoimaan. Iloitse jokaisesta hetkestä, sillä sinua odottaa upea kasvun polku, jolle olet juuri astumassa.

Ihan mielettömän positiiviset kortit! En voi tulkita näitä mitenkään muuten. Ihanaa polkua sinulle! Miltä tämä tulkinta vaikuttaa tilanteesi kannalta?

Tunnepuolelta olen lukossa ja mulla on viime kesästä asti tullut sellaisia yhtäkkisiä välähdyksiä että oikeasti elämä on tässä nyt eikä eilen tai tulevaisuudessa.

Kehoitus miettiä asiat kunnolla ensin osuu hyvin koska innostun herkästi ja teen ennenkuin mietin.

Tuo kohta meditoinnista ja hengitysharjoituksista osui myös koska olen hyvin ahdistunut ja jännittynyt jatkuvasti.

Kuvailemiasi juhlia en ole pitänyt moneen vuoteen koska ei oikeen ole sellaisia henkilöitä lähipiirissä. Haluaisin kyllä kovasti.

Kiitos ennstuksestasi, se toi minulle paljon iloa ja toivoa

Ketju on lukittu.