Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
Kommentit (826)
On muka se kuminauha tiellä, kun tehdään laikkaushaava häpykarvotiuksen ylärajaan.
Vaadin ens kerralla tähystysleikkauksen kainalosta!
Kylläpäs oli lystikäs keskustelu! :D
Lisäksi pohdin sitä tilannetta että jos siinä kesken kaiken mieslääkäri keksisikin ryhtyä pökkimään ja sitten vastaan tulee vauva pää edeltä niin se baby olis kyllä ihan k***ä otsassa...
Voi jestas.
mutta se, että ne kätilöt ja muut voi olla ties mitä pedofiileja ja näkee alastoman lapseni :( Hyi, en halua edes ajatella. Onko mitään keinoa pukea vielä kohdussa olevalle lapselle vaatteita? Niin, että syntyis vaatteet päällä eikä alasti?
se on varmasti tosi kiihottavan näköstä reva leveää vauvan kokoseksi .....
sellainen riittävän pitkä ja leveä. Jos synnytät sunnuntaina tai ns. arkipyhänä, niin silloin mieluummin kansallispuku.
Kylläpäs oli lystikäs keskustelu! :D
Lisäksi pohdin sitä tilannetta että jos siinä kesken kaiken mieslääkäri keksisikin ryhtyä pökkimään ja sitten vastaan tulee vauva pää edeltä niin se baby olis kyllä ihan k***ä otsassa...
Voi jestas.
varsinkin synnyttäessä. Oksentelen, vapisen, ulisen, lasken alleni ja uin hiessä - miten kukaan miespuolinen voi minua vastustaa?
Viime synnytyksessä lapsi syntyi tosiaan k***ä otsassa. Mies sitä jälkeenpäin ihmetteli, mutta uskoin epämääräisen selitykseni. Omaa miestä en synnytykseen halua mukaan, voisi tulla tappelu lääkärin kanssa pökkimisvuoroista.
Voiko kätilö tai lääkäri käyttää tilannetta hyväkseen?
eikohän sitten olis parempi olla hankkiutumatta raskaaksi?? alapää pitää olla paljaana jos synnytät normaalisti.
kätilöt ovat suurimmaksi osaksi naisia ja melkeinpä lääkäritkin. voit toivoa että vain naislääkäri tulee synnytkseen.
t: 2lasta synnyttänyt ja kolmatta odottava..
..jos tehrään keisarin leikkaus!
Iteki olisin jonku harson halunnu jalkojeni suojax alux, mut eipä käynyt mielessä sitten enää siinä tilanteessa! Ei enää H-hetkellä paljo ahistanu/ ajatellut kuinka levällään siinä kaikkien nähtävillä on! :DD
Kun oot ilokaasuissa siinä synnytyspöydällä ja vauva on syntynyt niin lääkäri hyökkää puikkoihin ja alkaa arvoton fistaus ja kakkoseen painaminen. Tapohtuma myös videoidaan levitettäväksi internetissä.
Ei kukaan enää synnytä mistään alakautta, vaan sektiolla. Ei vauva halua tulla samasta aukosta, kuin mistä se on alulle pantu.
Onkos joku muka oikeesti synnyttänyt alapää paljaana? YÖÖK...
Siis yök yök oks oks, vähänkö ällöö! Ovat varmaan samoja, jotka harrastavat seksiä alapää paljaana, hyi.
siis HYI miten ällöö, maailma on täynnä hulluja
No kaikista paras sun on synnyttää suun kautta tai sieraimesta.
Mun mies on niin mustasukkainen, etten todellakaan saa mennä levittelevääm pimpsaani kelle tahansa. Se sanoi, että joko sieraimesta tai ei ollenkaan, ja sieltähän mä sitten sen pusersin. Todella voimauttava kokemus muuten!
Luomuna synnyttäen olet oikea nainen!!!
Kyllä kun voimalla pusket niin se vauvan pää tekee kyllä housuihisi reijän. Itse synnytin lapseni sukkahousujen ja farkkujen läpi.
Siis sehän putkahtaa ihan ilkosillaan tähän maailmaan, eikö kukaan ajattele sitä?? Me ainakin puettiin lapselle kokovartalo-poolo sitä mukaan kun poju sieltä esiin tuli. Meni aika kätevästi, vähän kuin makkarankuori:) Emäntä tietty joutui hieman taiteilemaan niiden hihojen kanssa. Piti hetken pidättää et sain kädet pujotettua
Synnytyksessä oli mukana kätilöopiskelija, joka tokaisi kesken kaiken, että tämä onkin aika hurjan näköistä tästä suunnasta katseltuna. Opiskelija oli itse kahden lapsen äiti, joten hän ei ollut ensimmäistä kertaa synnytyssalissa. Ilmeisesti opiskelijalle ei tullut ihan ensimmäiseksi pökkimiset mieleen.
Sinuna jättäisin miehen kotiin synnytyksestä, ties vaikka purkaisi synnytysteltan kesken synnytyksen!
mun mies arveli, että tämä synnyttäjä oli ymmärtänyt väärin. Että kätilö oli vain tarkoittanut, että synnytys etenee hyvin. Hassuja nuo miehet, toisaalta tämäkin yksilö ollut mukana kolmessa synnytyksessä, joten ehkä luulee tietävänsä jotain. Oli vähän tohkeissaan tosta pervoepäilystä...
Haluan sinne synnyttämään seuraavan! Ekassa synnytyksessä kätilö katto mua JUST SINNE ja sanoi että hyvältä näyttää (!!), kohta saat ponnistaa. Meinasin huutaa sille että mene muualle lesboilemaan senkin pervertikko, en mä ole mikään sun märkä päiväuni, mut en niiltä kivuilta pystynyt. :(
Oispa ihanaa, jos seuraavan kerran salissa ois vaan sokeaa henkilökuntaa. Mä voisin oikeastaan kirjoittaa sen toiveena tohon synnärille menvään lappuun. En vaan tiennyt tätä ennen et tällainen käytäntö jossain on.
Kaveri oli synnyttämässä ja se kätilö meni niin lähelle ja kaveri sanoi että ihan kuin se olis nuollut!!!!!
"ainahan on olemassa keisarinleikkaus.
Ai niin, sehän ei ole synnyttämistä."
no mitäs vittua se sitten on? kenties vauvan luovuttamista omasta kropasta?
moroooo
Miten olette hoitaneet sen, ettei lapsi näe vaginaa synnytyksen yhteydessä? Ja yksi ongelma tietysti on myös, että lapset syntyvät pääasiassa alasti. Häiriintyneet pedofililääkärit voivat tilannetta käyttää häikäilemättä hyväkseen!