Ennustaja paikalla
Kommentit (592)
En enää nostele kortteja, kun osa niistä hävisi jonnekin muutossa.
Nyt katson Kristallipallosta.
Milloin tapaan sen vaalean pitkän miehen, kenet tänään sattumalta auton ikunasta näin?
Tapaanko vielä tässä elämässä pitkän tumman miehen menneisyydestä?
Rakastunut_Tyyppi kirjoitti:
Että tuleeko mun rakkaudesta mitään?
👩🏻👨🏻💘💖💗💝💕💓💌🏩💒😻😍😘🔥
Ei.
Rakastunut_Tyyppi kirjoitti:
Että tuleeko mun rakkaudesta mitään?
👩🏻👨🏻💘💖💗💝💕💓💌🏩💒😻😍😘🔥
Toivottavasti luet tämän : Olet romantikko, ja nyt voi romantiikan avulla saavuttaa paljon, mm.muutakin onnea ja/tai rahaa ! Unohda turhat velvoitteet, tai tavoitteet, parempi hyöty kun ei pyri mihinkään.
Kuitenkin nyt on sellaisten velvoitteitten aika joissa voit saavuttaa maallista hyvä, ja siihen hyvin pitkälle se sinun rakkautesi myös liittynee ... :)
Oletko sama henkilö kuin 2019 ketjun aloittanut?
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut ja tapailen jousimiestä, mutta kaikki olosuhteet ovat suhdetta vastaan. Satutanko vain itseni? Entä härkämies, jonka olen tavannut?
Voisi onnistua hyvin kummankin kanssa, valintasi on sinun. Kuitenkin parhain onnistuminen tapahtuu, kun "myyt" pois vanhaa, siis teet "tyhjää tilaa" ja vapautat itseäsi. Tilaa uudella on oltava :)
Jättääkö vaimo minut joku päivä? Entäs lopettako nalkutuksen vai paheneeko vain?
Vierailija kirjoitti:
Jättääkö vaimo minut joku päivä? Entäs lopettako nalkutuksen vai paheneeko vain?
Toivoo ehkä sinun lähtevän.
T. Tuuraaja
Jatkuuko työni ensi vuonna? Huoli aikuisesta lapsesta ja hänen avopuolisostaan. Onko aihetta huoleen? Kaipaan sitä, että raha riittäisi eikä tulisi enempää velkaa. Onko turha toive? Miten muut minut näkevät, kun en ole sosiaalinen?
Vierailija kirjoitti:
Jatkuuko työni ensi vuonna? Huoli aikuisesta lapsesta ja hänen avopuolisostaan. Onko aihetta huoleen? Kaipaan sitä, että raha riittäisi eikä tulisi enempää velkaa. Onko turha toive? Miten muut minut näkevät, kun en ole sosiaalinen?
Työn jatkumisesta on vaikeaa sanoa mitään.
Kun menot ovat tuloja myöten, rahat riittävät.
Pääasia että olet itse itseesi tyytyväinen.
Minäpä jatkan tätä ketjua, kun omani aiemmin poistettiin, kun yritin vastaavaa aloittaa.
En ehdi vastata moneen kysymykseen, joten valitsen ne, joista tunnen, että vastaus tulee minulle. Käytän kortteja. (Ehkä joku muu tarttuu muihin kysymyksiin)
Joten kysykää. Toivon myös palautetta.
Onko mulla iso vai pieni penis?
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla iso vai pieni penis?
Ei kumpaakaan.
Raha huolettaa. Ja eräs toive jota olen toivonut pitkän aikaa ei vaan ota onnistuakseen, aina jostain tulee umpikuja.
Onpa outoa, ettei nyt tule kysymyksiä. Viimeksi tuli paljon, mutten ehtinyt vastata yhteenkään, kun ketju oli jo poistettu. Yritin toisenkin kerran ja sekin poistettiin. Nyt sitten kukaan ei kysy mitään.
Elänkö loppuelämäni yksin?
Pitäisikö minun jatkaa työpaikassani vai yrittää vielä muuta?
N46
Ja muuten: nosteletko sinä siellä jotain kortteja oikeasti vai... Ollaanko me kaikki jouduttu huijatuiksi?!?