Ennustaja paikalla
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Minä vielä toivon tapaavani sitä ihanaa miestä, joka yli kaksi vuotta sitten vei jalat alta. Voidaanko me ikinä nähdä useammin? Olemme käsittääkseni molemmat ihan koukussa toisiimme, ja tilanne hyvin hankala nyt.
Tähän vain nopea katsaus:
Jotain suurta on tulossa ja asiasi ratkeaa mahdollisesti keväällä, tavalla tai toisella. Sinua kehotetaan rukoilemaan sydämestäsi, ja saat vastauksia ja tukea. Se ei välttämättä ole uskonnollista rukousta, ellei se resonoi sinulle. Voit rukoilla vaikka universumia.
Moi!
Mulle vois myös korteista katsoa miltä näyttää esim. työkuviot, parisuhde, asunto asiat? Mitä luvassa. Kiitos.
Miten näet, että elämäni järjestyy tästä eteenpäin? Näkyykö mitään suurta muutosta?
Vierailija kirjoitti:
Minun on pakko päästä pois tästä tilanteesta, mutta en tiedä, mitä tehdä.
Sinullekin suositellaan hengitystä. Päästä irti stressistä ja jännityksestä. Hengitä se ulos. Meditoi ja vetäydy hiljaisuuteen. Hiljaisuus parantaa sinut. Sinua kehotetaan olemaan joustava ja mukautuva, se henkilö jota sillä hetkellä tarvitaan. Sinulla voi olla kolme puolta, joista valita. Taivu, älä katkea.
Sinua myös rohkaistaan liikkumaan, suorastaan hyppäämään. Ei ole vääriä suuntia. Joka käänteessä joudut päästämään irti siitä mitä luulet olevasi. Siten pääset eteenpäin. Tämä voisi liittyä siihen, että tutkit hiljaisuudessa uskomuksiasi ja päästät niistä irti. Sinusta on moneksi etkä voi mennä väärään suuntaan.
Hei ennustaja, raskaudunkohan ensi vuonna?
Akkanen kirjoitti:
Käyttäjä23164 kirjoitti:
Akkanen kirjoitti:
Minäpoä jatkan tätä ketjua, kun omani aiemmin poistettiin, kun yritin vastaavaa aloittaa.
En ehdi vastata moneen kysymykseen, joten valitsen ne, joista tunnen, että vastaus tulee minulle. Käytän kortteja. (Ehkä joku muu tarttuu muihin kysymyksiin)
Joten kysykää. Toivon myös palautetta.
Mieheni jätti, pslasko luokseni Miten elämäni järjestyy, olen sivan eksyksissä ja onneton. Kiitos!
Miehelläsi on vapaa tahto ja mahdollisuus muuttaa mieltään. Samoin sinulla. Kohtalonasi ei ole kärsiä, sillä vaikka sinulla on kärsimystä, sinulla ei ole kohtaloa. Olet vapaa. Anna vihan tulla ulos ja vapauttaa sinut, mutta varo, ettet vahingoita sillä muita.
Kysyin, mitä miehesi tuntee nyt. Vastauksena tuli aika kypsymätöntä, lapsellista energiaa. On kauniita muistoja ja ehkä helpotusta siitä, että konfliktit ovat ohitse. Hän on aika määrätietoinen ja itsepäinen, eikä aio tehdä kompromisseja.
Katsoin sinulle enemmän tuota elämän järjestymistä ja rohkaisua. Katso maailmaa kirkkain silmin. Joku saattaa olla päältä piikikäs, mutta suojelee vain sisintään. Kyseessä voi olla miehesi tai joku muu henkilö, johon olet tutustumassa. Elämässäsi on tapahtumassa voimakasta ja nopeaa kasvua, mutta se tapahtuu pinnan alla etkä heti huomaa sitä. Se voi liittyä henkiseen kasvuun. Olet ehkä astunut uudelle henkisen kasvun polulle. Hyväksy myötätuntoisesti se mitä on, älä taistele vastaan, niin saat rauhan. Avaudu tälle hetkelle ja ihmettele maailmaa.
Mitä teet työksesi? Onko sinulla jokin luova harrastus? Kehotus on, että tee työstäsi taidetta. Jokin ovi on auki tai avautumassa sinulle. Sano sille kyllä! Luota elämään ja seikkaile vähän. Kokeile uusia asioita, ota riskejä. Jokin on päättynyt ja alkaa tasapainon ja harmonian aika, henkinen polku. Sitä seuraa hyviä uutisia tai asioita, ja onnea, tasapainoa ja rauhaa. Ihania kortteja lopussa. Rakkautta, kotona olemisen tunnetta, onnellisuutta, ehkä jonkun kanssa, mutta en tiedä kuka se on. Taloudellisesti hyvä tilanne. Siihen voi liittyä jokin kauppa, oikealla hinnalla.
Näyttäisi siis, että kaikki järjestyy hyvin. Tsemppiä <3
Kiitos tuhannesti!!!! Vaistosit varmasn epätoivoni ja sain näin pitkän ja perusteellisen vastauksen. Laikkea hyvää ja vielä kerran kiitos!
Miten asiamme selkiytyy? Onko velkavankeus edessä?
Olenko vielä joskus onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Miten ja milloin pääsen eroon taakasta, jonka läheiseni minulle aiheuttaa?
Nyt heti.
Voit nimittäin tehdä tilanteesta riippumatta paljon itsesi eteen ja pienikin askel voi olla ratkaiseva.
Syö terveellisesti ja luonnollisesti. Liiku enemmän. Tapaa ystäviä. Priorisoi oma terveytesi. Sinullakin on jotain multitaskausta käynnissä. Tasapainota lepo ja huvi sekä nämä toimet. Tee lista hoidettavista asioista äläkä anna sen paisua. Mutta et voi ammentaa tyhjästä maljasta, joten huolehdi itsestäsi.
Olet taipunut jo liikaakin, tai siitä on tullut tapa. Onko kyseessä vanhempasi? Oliko lapsuudessasi jotain vaikeaa? Tutki lapsuuttasi. Sieltä löytyy jotain vastauksia, vaikkei olisikaan vanhemmasta kyse. Esim. käytösmalli, jonka olet oppinut lapsena ja nyt toistat sitä. Tutki myös sitä siementä, joka sinussa itää. Kysy itseltäsi kysymyksiä, kuten "mitä minun on tarkoitus tehdä elämässäni?"
Vierailija kirjoitti:
Ottaako miehen salarakas mieheen vielä yhteyttä? Ja miten heidän tarunsa tulee päättymään? Onko muita salarakkaita vielä näköpiirissä?
En vastaa tähän kirjaimellisesti, koska se menee jonkin rajan yli. Kärsit selvästi tilanteesta, joten katsotaanpa, mitä kortit kertovat SINULLE.
Ai hitsi, miten hienot kortit! Ensin nousee esiin hiljaisuus. Tämä toistuu kolmessa kortissa: hiljaisuus, kuuntelu, totuus, itsensä löytäminen. Olet polulla, joka on sinulle tarpeellinen, kaikesta huolimatta. Tämä tapahtuu sinua varten. Kiitä tästä kokemuksesta, sillä se kääntyy sinulle parhain päin. Vetäydy hiljaisuuteen ja kuuntele sisintäsi, kunnes löydät totuuden ja vastaukset.
Jos näet korpin, se muistuttaa sinua totuudesta. Etsi, puhu ja elä totuutta, totuudessa. Seuraa sisäistä ohjaustasi. Päästä irti siitä mikä ei ole aitoa ja vilpitöntä. Ole totuus. Ota aikaa itsellesi hiljaisuudessa. Älä vastaa ennen kuin otat aikaa itsellesi sisimpäsi tutkimiseen. Vastaukset paljastuvat sieltä. Sinulle on alkamassa uusi aika pian. Nouset entisen yläpuolelle. Tulevaisuudessa odottaa tasapainoinen talous ja jonkinlainen parisuhde. En ole varma, onko se uusi vai liittyykö tähän samaan mieheen, mutta kaikki vaikuttaa teihin molempiin ja näyttää, että kyseessä on jonkinlainen karminen tai elämästä toiseen siirtyvä suhde.
Nyt minun täytyy lopettaa, mutta katsotaan, ehdinkö vastata johonkin vielä ennen palstan sulkeutumista. Otan tämän sivun talteen, niin voin vastailla taas, kun ehdin. Pysykäähän kuulolla!
Rakastaako mies minua oikeasti? Menemmekö naimisiin? Saammeko lapsen?
Akkanen kirjoitti:
Nyt minun täytyy lopettaa, mutta katsotaan, ehdinkö vastata johonkin vielä ennen palstan sulkeutumista. Otan tämän sivun talteen, niin voin vastailla taas, kun ehdin. Pysykäähän kuulolla!
Kiitos 💐🌷🌹
Monenlaisia tutkimuksia on tehty? Saanko diagnoosin ja mikä se on?
Hei! Minulla olisi kysymys: Parantuuko taloudellinen tilanteeni? Minulla on velkaa josta en meinaa selvitä
Kiitos jos voit katsoa minulle.
Löydänkö hyvän työpaikan ja milloin? Entä kumppanin? Millaisilta ensi kuun energiat näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Löydänkö hyvän työpaikan ja milloin? Entä kumppanin? Millaisilta ensi kuun energiat näyttää?
Ykin grillillä on nyt paistajan paikka avoinna. Hae sitä vaikka kuinka hullulta tuntuu. Kumppani löytyy asiakasjonosta. Ensi kuun energiat näen vaihtelevina.
Paraneeko välit perheen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Paraneeko välit perheen kanssa?
Väliäkö tuolla.
Akkanen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on pakko päästä pois tästä tilanteesta, mutta en tiedä, mitä tehdä.
Sinullekin suositellaan hengitystä. Päästä irti stressistä ja jännityksestä. Hengitä se ulos. Meditoi ja vetäydy hiljaisuuteen. Hiljaisuus parantaa sinut. Sinua kehotetaan olemaan joustava ja mukautuva, se henkilö jota sillä hetkellä tarvitaan. Sinulla voi olla kolme puolta, joista valita. Taivu, älä katkea.
Sinua myös rohkaistaan liikkumaan, suorastaan hyppäämään. Ei ole vääriä suuntia. Joka käänteessä joudut päästämään irti siitä mitä luulet olevasi. Siten pääset eteenpäin. Tämä voisi liittyä siihen, että tutkit hiljaisuudessa uskomuksiasi ja päästät niistä irti. Sinusta on moneksi etkä voi mennä väärään suuntaan.
Kiitos. Tämä on niin tuttua, että en tiedä, mitä sanoisin. Yritin poimia tästä jotain, mitä ehkä en tietäisi ja mikä viitoittaisi. Poimin: hiljaisuus parantaa minut ja en voi mennä väärään suuntaan.
Paraneeko ex-mies, vai jääkö hän tuollaiseksi ja huonoon seuraan?