Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi järkytys! 23v tyttäreni seurustelee 31v miehen kanssa!

Vierailija
06.11.2019 |

Menin täysin poissa totaltani, kun vähän yli parikymppinen tyttäreni ilmoitti seurustelevansa 31-vuotiaan miehen kanssa! Vielä toinen, vähintään yhtä suuri järkytys tuli, kun tivasin tyttäreltäni, etteivät kai he sentään ole sänkyyn menneet, niin tytär lopulta sanoi minulle suoraan, että monta, monta kertaa! Tytär väittää, että hän on onnellinen miehen kanssa ja se mies kuulemma huomioi hänet paljon paremmin, kuin kukaan aikaisemmista poikaystävistä ja osoittaa rakkauttaan joka päivä arjen asioissa.

En silti voi hyväksyä tyttäreni ja miehen suhdetta! Miten kolmikymppinen mies ja reilu parikymppinen tyttö sopivat yhteen? Eivät mitenkään!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, otahan nyt ne lääkkeesi.

Vierailija
2/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha olen 25v ujo babyface, ja kaikki sanovat että 27v poikaystäväni on minulle liian vanha 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini seurusteli tuon ikäisen miehen kanssa yläasteella... siitä ymmärtäisin, jos joku tekisi tällaisen aloituksen. Miksi Ikis vaivautuu, kun kaikki tietävät provoksi? Vaikka toisaalta, miksi muutkaan provot vaivautuvat?

Vierailija
4/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah..

Vierailija
5/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies ja nainen nyt sopivat yhteen? Niin, ei mitenkään. Naiset on vaan tiellä kun tosimiehet rakastelee.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
6/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih voi kun ikiksellä on aina huono tuuri. Päivittäin sattuu niitä näitä.

Ny vaan tytär heti lukkojen taakse ettei iso paha setämies taas kerran pääse työntämään nakkiansa viattomaan pikku likkaan.

Vierailija
7/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v kun aloin seurustelemaan 23v kanssa. Yhdessä olimme 12v ja vieläkin hyvät ystävät. Esikoiseni isä.

Vierailija
8/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin bylsimästä 18v tyttöä.

T. M26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi