Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustaja paikalla

Vierailija
06.11.2019 |

Olen tässä hetken ja nostan kortteja. Kysy kysymys

Kommentit (592)

Vierailija
301/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siinä äidin asiassa käy? Saako hän hoitoa kotiin vai joutuuko lähtemään kodistaan?

En saanut selvää vastausta, mutta pitäisi yrittää asua siellä missä hän paremmin kukoistaa. Joskus se ei ole mahdollista ja silloin pitää yrittää tehdä siitä paikasta mahdollisimman hyvä, esim. hävittämällä tarpeeton roina.

Kerrottiin myös, että pitäisi tehdä to do -listoja ja tarttua toimeen heti. Suunnittele toiminnat huolella, niin voit yhdistää työsi. Samalla kun voi olla tilaa myös levolle ja huville, tilanne kasvaa ellet tartu toimeen nyt. En ihan ymmärrä miten tämä liittyy kysymykseesi, mutta ehkä itse tiedät. Onko kookoksella sinulle jotain merkitystä?

Vierailija
302/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkanen kirjoitti:

Akkanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elänkö loppuelämäni yksin?

Pitäisikö minun jatkaa työpaikassani vai yrittää vielä muuta?

N46

Sinulle sanon heti, ennen kuin nostan kortteja, että mikään ei ole kiveen hakattua. Pystyn katsomaan, miltä tuleva tällä hetkellä näyttää, mutta kaikki riippuu kuitenkin sinusta. Sinulla on vapaa tahto ja teet koko ajan päätöksiä ja valintoja, jotka vaikuttavat. Mutta katson tilannettasi ja palaan asiaan.

1. Sinullekin suositellaan ilonpitoa ja juhlintaa. Tee niitä asioita, jotka tuovat sinulle onnea. Älä miellytä muita oman onnesi kustannuksella. Jaa onni ja ilo ja rakkaus muiden ihmisten kanssa. Hakeudu luontoon. Kun löydät onnen ja ilon, valaise itsesi. Löydät oikeat ihmiset, sieluperheesi ympärillesi. Universumi toimii siinä yhdessä kanssasi. Pari yksityiskohtaa, joilla voi olla merkitystä tai sitten ei: Kanadan intiaanit, parantuminen, banaanit, sateenkaari, bluebird, kirsikankukat.

2. Erittäin selvät vastaukset. Päästä irti pelosta. Ota askelia, vaikka pieniäkin. Laajenna osaamistasi. Opiskele uutta. Monipuolista. Nauti siitä mitä teet. Työ kantaa hedelmää. Sanoisin siis, että älä jää paikoilleen, vaan joko laajenna jotenkin nykyistä työtäsi tai vaihda kokonaan. Saatat päätyä ihan uudellekin alalle tai jotenkin muuten uudistua kokonaan. Feenix.

Tuhannet kiitokset sinulle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23164 kirjoitti:

Akkanen kirjoitti:

Minäpoä jatkan tätä ketjua, kun omani aiemmin poistettiin, kun yritin vastaavaa aloittaa.

En ehdi vastata moneen kysymykseen, joten valitsen ne, joista tunnen, että vastaus tulee minulle. Käytän kortteja. (Ehkä joku muu tarttuu muihin kysymyksiin)

Joten kysykää. Toivon myös palautetta.

Mieheni jätti, pslasko luokseni Miten elämäni järjestyy, olen sivan eksyksissä ja onneton. Kiitos!

Tässä kestää vähän aikaa, mutta vastaan.

Vierailija
304/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ensi vuosi toisi minulle toivomani asiat?

Vierailija
305/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä näet minulle? Koen olevani yksin tällä hetkellä, niin parisuhteessa kuin vailla ystäviä. Tuleeko tähän ikinä muutosta? Toisaalta olen tässä huomannut, että yksinkin on mukava puuhastella ja siitä saan voimaa. Miltä opiskelemani ala näyttää? Saanko töitä siltä joskus, koska nykyisessä työssä ilmapiiri on erikoinen, enkä toivottavasti jää loppuelämäkseni kyseiseen paikkaan.

Vierailija
306/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko löytämään uuden työpaikan? entä kuinka rahani riittävät tulevaisuudessa?

Vierailija
307/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vaihdos vai koko alan vaihdos? Onko parisuhdetta näköpiirissä?

Vierailija
308/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun työuran käy? Alanko opiskella?

309/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vuosi sitten joku ennustaja ennusti tällä palstalla minulle nuorikon ja ikuisen rakkauden hänen Kanssaan?! Ei ole näkynyt :D Mistä johtuu? :)

Nyt tuli maljojen soturi. Tutkaile tarkemmin sisintäsi kuka olet ja mitä haluat, mitä voit itse antaa. Sinänsä kortti on avoin rakkauden löytymiseksi. Tulet löytämään perheesi, se voi koostua monista eri ihmisistä. Samojen arvojen jakaminen.

Parahin ennustaja, itseäni olen kyllä tutkaillut ja sitä mitä haluan, eli se puoli on jiirissä :)  Sinänsä kylläkin ilahduin ennustuksestasi koska povaat minulle useamman puolison :) Kivahan se tietty ois jos muutamakaan nuorikko olisi kainalossa :)  Pelottaa vaan että onko silloin ongelmia tuplasti enemmän:/ Entäpäs aikamääre?

Tapahtuuko koht'puoliin? Joko minun pitää kutrejani kammata ja viritellä pyöräilyspandexsit päälle että hyvän ensivaikutelman teen tuleviin nuorikoihin?  Meinaan vaan että tulee vilu jos talven joudun odottelemaan urheilutamineissa!

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
310/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulenko saamaan vielä lapsen?

Vierailija
311/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaako mun mies takaisin kotiin ? On ollut pian vuoden poissa.

On niin ikävä ja kissakin odottaa häntä joka päivä ikkunalaudalla 😭😿

Vierailija
312/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha huolettaa. Ja eräs toive jota olen toivonut pitkän aikaa ei vaan ota onnistuakseen, aina jostain tulee umpikuja.

Raha-asia: Vahvat viittaukset tunteisiin. Eli suojele sydäntäsi ja tunteitasi huonolta energialta. Tutki ihmissuhteitasi ja poista toksiset ihmiset elämästäsi, jos mahdollista. Etsi ihmisiä, joiden seura ravitsee sinua ja rikastaa maailmaasi. Älä huolehdi rahasta, huolehdi tunteista. Avaudu tähän hetkeen ja sen taikaan. Silloin olet myös yhteydessä elämän runsauteen.

Toive: Tähän kortit suorastaan hyppäsivät pakoista. Ja nyt kun katson niitä, ihan uskomatonta! Olisitpa näkemässä ne! Kylmät väreet saan tästä. Tässä on nyt kaksi erillistä ohjetta tai voihan ne liittyä myös toisiinsa, mutta sen tiedät vain sinä, kun tiedät mistä on kyse.

Ensinnäkin, järjestä juhlat. Tämä on täysin yksiselitteinen ohje. Musiikkia, ystäviä, tanssia, iloa... Saattaa olla, että tarvitset sitä ja että se liittyy stressiin. Tai ehkä se liittyy tuohon toiveeseesi jotenkin, sitä en osaa sanoa. Voi olla että ne on pienet juhlat, 3 henkilöä.

Toinen yhtä selkeä ohje on, että tutki mennyttä ja mieti huolella asiat läpi. Sinulle on tulossa uusi alku, luota siihen. Nyt on hyvä aika aloittaa. Mutta älä ryntää harkitsematta. Tutki kaikki puolet.

Myös hengitys korostuu. Ehkä hengitysharjoitukset tekisivät sinulle hyvää. Vedä raikasta ilmaa sisään ja vapauta uloshengityksellä jännitettä ja stressiä. Hakeudu veden äärelle meditoimaan. Iloitse jokaisesta hetkestä, sillä sinua odottaa upea kasvun polku, jolle olet juuri astumassa.

Ihan mielettömän positiiviset kortit! En voi tulkita näitä mitenkään muuten. Ihanaa polkua sinulle! Miltä tämä tulkinta vaikuttaa tilanteesi kannalta?

Tunnepuolelta olen lukossa ja mulla on viime kesästä asti tullut sellaisia yhtäkkisiä välähdyksiä että oikeasti elämä on tässä nyt eikä eilen tai tulevaisuudessa.

Kehoitus miettiä asiat kunnolla ensin osuu hyvin koska innostun herkästi ja teen ennenkuin mietin.

Tuo kohta meditoinnista ja hengitysharjoituksista osui myös koska olen hyvin ahdistunut ja jännittynyt jatkuvasti.

Kuvailemiasi juhlia en ole pitänyt moneen vuoteen koska ei oikeen ole sellaisia henkilöitä lähipiirissä. Haluaisin kyllä kovasti.

Kiitos ennstuksestasi, se toi minulle paljon iloa ja toivoa

Kysyin vielä sinulle, ketä nämä kolme henkilöä voisivat olla. Yksi heistä saatat olla sinä itse.

1. Etsijä. Ehkä syntynyt loppuvuodesta. Filosofinen, levoton. Villi nuoruus ollut. Monimutkainen henkilö. Valo ja varjo. Tarvitsee viisasta ja tasapainoista seuraa. Ehkä nainen/feminiininen.

2. Saavuttaja. Ehkä syntynyt lähellä vuodenvaihdetta. Pyrkii aina erinomaisuuteen. Perfektionisti. Aloittaa uusia asioita. Johtajaominaisuuksia. Ehkä mies/maskuliininen.

3. Ajattelija. Ehkä syntynyt alkuvuodesta. Idealisti. Oman polkunsa kulkija. Saattaa omistaa kissan. Ehkä nainen. Ehkä luonnonlapsi.

Älä ota näitä liian vakavasti tai kirjaimellisesti.

Vierailija
313/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkanen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha huolettaa. Ja eräs toive jota olen toivonut pitkän aikaa ei vaan ota onnistuakseen, aina jostain tulee umpikuja.

Raha-asia: Vahvat viittaukset tunteisiin. Eli suojele sydäntäsi ja tunteitasi huonolta energialta. Tutki ihmissuhteitasi ja poista toksiset ihmiset elämästäsi, jos mahdollista. Etsi ihmisiä, joiden seura ravitsee sinua ja rikastaa maailmaasi. Älä huolehdi rahasta, huolehdi tunteista. Avaudu tähän hetkeen ja sen taikaan. Silloin olet myös yhteydessä elämän runsauteen.

Toive: Tähän kortit suorastaan hyppäsivät pakoista. Ja nyt kun katson niitä, ihan uskomatonta! Olisitpa näkemässä ne! Kylmät väreet saan tästä. Tässä on nyt kaksi erillistä ohjetta tai voihan ne liittyä myös toisiinsa, mutta sen tiedät vain sinä, kun tiedät mistä on kyse.

Ensinnäkin, järjestä juhlat. Tämä on täysin yksiselitteinen ohje. Musiikkia, ystäviä, tanssia, iloa... Saattaa olla, että tarvitset sitä ja että se liittyy stressiin. Tai ehkä se liittyy tuohon toiveeseesi jotenkin, sitä en osaa sanoa. Voi olla että ne on pienet juhlat, 3 henkilöä.

Toinen yhtä selkeä ohje on, että tutki mennyttä ja mieti huolella asiat läpi. Sinulle on tulossa uusi alku, luota siihen. Nyt on hyvä aika aloittaa. Mutta älä ryntää harkitsematta. Tutki kaikki puolet.

Myös hengitys korostuu. Ehkä hengitysharjoitukset tekisivät sinulle hyvää. Vedä raikasta ilmaa sisään ja vapauta uloshengityksellä jännitettä ja stressiä. Hakeudu veden äärelle meditoimaan. Iloitse jokaisesta hetkestä, sillä sinua odottaa upea kasvun polku, jolle olet juuri astumassa.

Ihan mielettömän positiiviset kortit! En voi tulkita näitä mitenkään muuten. Ihanaa polkua sinulle! Miltä tämä tulkinta vaikuttaa tilanteesi kannalta?

Tunnepuolelta olen lukossa ja mulla on viime kesästä asti tullut sellaisia yhtäkkisiä välähdyksiä että oikeasti elämä on tässä nyt eikä eilen tai tulevaisuudessa.

Kehoitus miettiä asiat kunnolla ensin osuu hyvin koska innostun herkästi ja teen ennenkuin mietin.

Tuo kohta meditoinnista ja hengitysharjoituksista osui myös koska olen hyvin ahdistunut ja jännittynyt jatkuvasti.

Kuvailemiasi juhlia en ole pitänyt moneen vuoteen koska ei oikeen ole sellaisia henkilöitä lähipiirissä. Haluaisin kyllä kovasti.

Kiitos ennstuksestasi, se toi minulle paljon iloa ja toivoa

Kysyin vielä sinulle, ketä nämä kolme henkilöä voisivat olla. Yksi heistä saatat olla sinä itse.

1. Etsijä. Ehkä syntynyt loppuvuodesta. Filosofinen, levoton. Villi nuoruus ollut. Monimutkainen henkilö. Valo ja varjo. Tarvitsee viisasta ja tasapainoista seuraa. Ehkä nainen/feminiininen.

2. Saavuttaja. Ehkä syntynyt lähellä vuodenvaihdetta. Pyrkii aina erinomaisuuteen. Perfektionisti. Aloittaa uusia asioita. Johtajaominaisuuksia. Ehkä mies/maskuliininen.

3. Ajattelija. Ehkä syntynyt alkuvuodesta. Idealisti. Oman polkunsa kulkija. Saattaa omistaa kissan. Ehkä nainen. Ehkä luonnonlapsi.

Älä ota näitä liian vakavasti tai kirjaimellisesti.

Kiitos!

Vierailija
314/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja saapunut klo 20:10 | 6.11.2019, mutta tämä on nostettu tasan viisi vuotta sitten tilaan.

Onko Modella jäänyt matematiikan kurssi kesken?

Vierailija
315/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksilaiminlyö talapesun

Vierailija
316/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksilaiminlyö talapesun

Se kuluttaa vettä ja aikaa.

Vierailija
317/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23164 kirjoitti:

Akkanen kirjoitti:

Minäpoä jatkan tätä ketjua, kun omani aiemmin poistettiin, kun yritin vastaavaa aloittaa.

En ehdi vastata moneen kysymykseen, joten valitsen ne, joista tunnen, että vastaus tulee minulle. Käytän kortteja. (Ehkä joku muu tarttuu muihin kysymyksiin)

Joten kysykää. Toivon myös palautetta.

Mieheni jätti, pslasko luokseni Miten elämäni järjestyy, olen sivan eksyksissä ja onneton. Kiitos!

Miehelläsi on vapaa tahto ja mahdollisuus muuttaa mieltään. Samoin sinulla. Kohtalonasi ei ole kärsiä, sillä vaikka sinulla on kärsimystä, sinulla ei ole kohtaloa. Olet vapaa. Anna vihan tulla ulos ja vapauttaa sinut, mutta varo, ettet vahingoita sillä muita.

Kysyin, mitä miehesi tuntee nyt. Vastauksena tuli aika kypsymätöntä, lapsellista energiaa. On kauniita muistoja ja ehkä helpotusta siitä, että konfliktit ovat ohitse. Hän on aika määrätietoinen ja itsepäinen, eikä aio tehdä kompromisseja.

Katsoin sinulle enemmän tuota elämän järjestymistä ja rohkaisua. Katso maailmaa kirkkain silmin. Joku saattaa olla päältä piikikäs, mutta suojelee vain sisintään. Kyseessä voi olla miehesi tai joku muu henkilö, johon olet tutustumassa. Elämässäsi on tapahtumassa voimakasta ja nopeaa kasvua, mutta se tapahtuu pinnan alla etkä heti huomaa sitä. Se voi liittyä henkiseen kasvuun. Olet ehkä astunut uudelle henkisen kasvun polulle. Hyväksy myötätuntoisesti se mitä on, älä taistele vastaan, niin saat rauhan. Avaudu tälle hetkelle ja ihmettele maailmaa.

Mitä teet työksesi? Onko sinulla jokin luova harrastus? Kehotus on, että tee työstäsi taidetta. Jokin ovi on auki tai avautumassa sinulle. Sano sille kyllä! Luota elämään ja seikkaile vähän. Kokeile uusia asioita, ota riskejä. Jokin on päättynyt ja alkaa tasapainon ja harmonian aika, henkinen polku. Sitä seuraa hyviä uutisia tai asioita, ja onnea, tasapainoa ja rauhaa. Ihania kortteja lopussa. Rakkautta, kotona olemisen tunnetta, onnellisuutta, ehkä jonkun kanssa, mutta en tiedä kuka se on. Taloudellisesti hyvä tilanne. Siihen voi liittyä jokin kauppa, oikealla hinnalla.

Näyttäisi siis, että kaikki järjestyy hyvin. Tsemppiä

Vierailija
318/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte lapsia, lihotte, uuvutte, vaikeita teinejä, diabetes ja todella tylsän keskiluokkaisen elämän.

Tässä ennustukseni.

Vierailija
319/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustaja saapunut klo 20:10 | 6.11.2019, mutta tämä on nostettu tasan viisi vuotta sitten tilaan.

Onko Modella jäänyt matematiikan kurssi kesken?

Sillä virheellä oli selvästi tarkoitus. Se oli merkki minulle, koska Akkasen kortit laulavat nyt.

Vierailija
320/592 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimesi on Sari ja olet ilkeä täti!

Ketju on lukittu.