Oletteko naiset sitten tyytyväisiä, kun kilttimies menehtyy tuskallisesti yksinäisyyteen tai päihteisiin? :(
Kommentit (438)
Minulla on oma mies, joka on kiltti mutta ei vänisijä. Joten ei liikuta paljoa tämä.
Ei sun elämä tai kuolema liikuta mua mitenkään koska en tiedä sinusta tai tunne sinua. Etkä ole mikään kilttimies vaan sääliä uliseva luuseri mikä on ihan eri asia.
Mitäpä se minua kiinnostaa, jos joku "kiltti"mies katkerana alkoholisoituu ja vetää lopulta itsensä kiikkuun. Oma valinta, turha siitä on muita syyttää tai muiden syyllisyyttä tuntea.
Kyllä. Olen myös äärettömän tyytyväinen tilanteeseen, jossa lapset kuolevat nälkään sillä aikaa kun minä hankin ruokaa vain omille lapsilleni. Ja kun jotkut vanhukset kuolevat yksinäisinä, kun pidän seuraa vain omille sukulaisilleni. Mikäs sen mukavampaa.
Sairaita ovat naiset ainakin tämän pienen otannan perusteella. "Emmä, ei mua kiinnosta, kato mul on jo omat läheiset, miehet on pahoja, iha oikein sulle, jnejne..."
Ei voi olla tervettä jankata tätä samaa kymmenien aloitusten verran aaveellä. Sulla olisi paljon parempi olla, kun hankkisit elämääsi muuta sisältöä, hyvä ap. Olen vakavissani, mieti asiaa.
Voit myös valita olla vetämättä sitä viinaa, ja mitä lie päihteitä. Ei ne mitään paranna, lämmittää kuin housuun kuseminen.
Vierailija kirjoitti:
Sairaita ovat naiset ainakin tämän pienen otannan perusteella. "Emmä, ei mua kiinnosta, kato mul on jo omat läheiset, miehet on pahoja, iha oikein sulle, jnejne..."
Itse olen ainakin exäni jäljiltä immuuni tuollaiselle narsistiselle uhriutumiselle, syyllistämiselle ja omien ongelmien projisoimiselle muihin. Sori, säästän empatiani sellaisille jotka sen ansaitsee.
Oikeasti kiltti mies ei käytä päihteitä, ainakaan paljoa, joten sitä uhkaa ei ole. Oikeasti kiltit eivät myöskään yleensä ole yksinäisiä. Syrjäytyneille ja päihdeongelmaisille noin toki käykin, mikä on tragedia, mutta ei siinä puoliso auta. Moni nainen on yrittänyt alkoholistia pelastaa, mutta se ei auta, ellei alkoholisti itse halua hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin exäni jäljiltä immuuni tuollaiselle narsistiselle uhriutumiselle, syyllistämiselle ja omien ongelmien projisoimiselle muihin. Sori, säästän empatiani sellaisille jotka sen ansaitsee.
Ensin isket kätesi paskaan eli exääsi ja sen jälkeen vielä syytät siitä kilttiä miestä. Reilua, mutta eipä siinä mitään uutta ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet itse vastuussa omasta elämästäsi.
Ja kukahan alapeukuttajien elämästä on vastuussa? Oletteko alaikäisiä?
Miksi kiltimies ei lähde toisten kilttimiesten kanssa vaikka metsäretkelle tai vaan oluelle? Mikseivät perusta kiltinompelukerhoa tai lukupiiriä? Miksi kilttimies ei auta vaikka naapurin mummoa tai ulkoiluta naapurin koiraa? Miksi kilttimies ei tee vapaaehtoistyötä? Miksi kilttimies tyytyy kyhjöttämään yksinään ja olemaan passiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kiltti mies ei käytä päihteitä, ainakaan paljoa, joten sitä uhkaa ei ole. Oikeasti kiltit eivät myöskään yleensä ole yksinäisiä. Syrjäytyneille ja päihdeongelmaisille noin toki käykin, mikä on tragedia, mutta ei siinä puoliso auta. Moni nainen on yrittänyt alkoholistia pelastaa, mutta se ei auta, ellei alkoholisti itse halua hoitoon.
Mitä vittua? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla tervettä jankata tätä samaa kymmenien aloitusten verran aaveellä. Sulla olisi paljon parempi olla, kun hankkisit elämääsi muuta sisältöä, hyvä ap. Olen vakavissani, mieti asiaa.
Tämä on niin hyvä ja tärkeä aihe, että tästä voi puhua vähän useamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin isket kätesi paskaan eli exääsi ja sen jälkeen vielä syytät siitä kilttiä miestä. Reilua, mutta eipä siinä mitään uutta ollutkaan.
Kilttejä miehiä vastaan minulla ei ole mitään. Narsistisia ruikuttajia vastaan sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiltimies ei lähde toisten kilttimiesten kanssa vaikka metsäretkelle tai vaan oluelle? Mikseivät perusta kiltinompelukerhoa tai lukupiiriä? Miksi kilttimies ei auta vaikka naapurin mummoa tai ulkoiluta naapurin koiraa? Miksi kilttimies ei tee vapaaehtoistyötä? Miksi kilttimies tyytyy kyhjöttämään yksinään ja olemaan passiivinen?
Tekevätkö jännämiehet vapaaehtoistyötä tai ulkoiluttavat naapurin mummoja?
Vooooiii... Eikö teistä sinkkunaisista joku nyt voisi ottaa kilttimiestä hellään huomaanne?
Olen itse Jeesuksen morsian, joten en voi auttaa...