Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla pukeutuu paremman väen äiti?

Vierailija
18.10.2019 |

Mietin, että mitä pistää päälleen ns, paremman väen äiti erityisesti viedessään ja hakiessaan lasta tarhasta tai koulusta? Olen bongannut villakangastakkeja ja citymaasturia. Osuuko edes lähele? Itse olen aina niin homssuinen..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, kun 39 vastaukseen mahtuu jo yhden Suomen rikkaimman miehen vaimon entinen koulukaveri, ammatikseen professori ilmoittava henkilö, jolla parin millin omaisuuden omistava, yhden perimiljönäärin kanssa hiljan tavannut, von:ien kanssa pyörijä sekä yksi aatelinen. Aikamoinen keskittymä av:lla siis. 

Vierailija
42/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan melko tavallisesti pukeutuvat, mutta helpompi on sanoa, mitä parempiosaisilla harvemmin näkee. Näihin kuuluvat vahva meikki, selkeästi erottuvat ripsienpidennykset, pitkät tekokynnet, tekorusketus, hiusten shokkivärit, räikeät eläinkuosit, huulitäytteet, isot silikonirinnat, isot näyttävät logot vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, kun 39 vastaukseen mahtuu jo yhden Suomen rikkaimman miehen vaimon entinen koulukaveri, ammatikseen professori ilmoittava henkilö, jolla parin millin omaisuuden omistava, yhden perimiljönäärin kanssa hiljan tavannut, von:ien kanssa pyörijä sekä yksi aatelinen. Aikamoinen keskittymä av:lla siis. 

Jaaa. Itse poimin keskusteluista ne, joihin on jotain sanottavaa. Ei se minusta tee parempaa kun totean, miten asiat ovat. Kyseisen tosi rikkaan vaimon voi bongata joistain naistenlehtien jutuistakin. Ihan tavallinen nainen, kertoo lähinnä urastaan ja intohimoistaan. Yksikään ei liity ulkoiseen habitukseen.

Vierailija
44/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaa. Itse poimin keskusteluista ne, joihin on jotain sanottavaa. Ei se minusta tee parempaa kun totean, miten asiat ovat. Kyseisen tosi rikkaan vaimon voi bongata joistain naistenlehtien jutuistakin. Ihan tavallinen nainen, kertoo lähinnä urastaan ja intohimoistaan. Yksikään ei liity ulkoiseen habitukseen.

Saara oli mun opiskelukaveri, jos häneen viittaat. Ei ole pikkurahasta pula mutta jalat maassa. Ja maanläheinen tyyli.

Vierailija
45/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no auto ei kyllä ole huono sijoitus jos haluaa matkustaa turvallisesti ja ylipäätään reissaa autolla paljon. ei silloin millään pierulla ajeta.

No eipä ole mitään eroa, onko auto viisi vuotta vanha vai uusi. Hinta kuitenkin jo merkittävästi pudonnut.

Vierailija
46/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on varmasti rahallisesti huono sijoitus, mutta autoa hankkiessa ajattelen sijoittavani turvallisuuteen ja henkeeni. Miksi suomessa ei ajatella tätä? Ruotsalaiset on tässä fiksumpia. Siellä ajatellaan autoa hankkiessa ensisijaisesti turvallisuutta, Suomessa hintaa.

Vierailija
47/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara oli mun opiskelukaveri, jos häneen viittaat. Ei ole pikkurahasta pula mutta jalat maassa. Ja maanläheinen tyyli.

En kommentoi henkilöllisyyttä sen enempää, mutta Saara Kankaanrinta, Herlinin Ilkan puoliso, näyttää siltä myös että ei tarvetta nostaa statustaan 😉.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi