Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme naista, kaikilla sama vaatekoko – tämä on Suomen yleisin vaatekoko...

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseat vaatteet kaikilla oli koko mikä vaan

Vierailija
2/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan taas ylilihavia av:n akkojen mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia. Näyttää silmiini hyvin normaalikokosilta, mutta olen itsekin kokoa 42-44 :D

Vierailija
4/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuolle kakkoselle on laitettu napapaita? Anorektikot ja mallit näyttävät tuollaisessa paidassa hyvältä, muut eivät.

Vierailija
5/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussiunaa... Kiva huomata, että vaikka olen jutun naisia vanhempi, olen sirompi ja pienempi. En haluaisi olla kokoa 42. Aikamoiset riippurinnat myös leideillä.

Vierailija
6/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan be plösähtäneet. Niin minäkin. Vyötärönympärys paksuni

Vierailija
7/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan taas ylilihavia av:n akkojen mielestä.

Juuripa eksaktisti näin. You said it!

Vierailija
8/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi enää napapaidat

Vierailija
9/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussiunaa... Kiva huomata, että vaikka olen jutun naisia vanhempi, olen sirompi ja pienempi. En haluaisi olla kokoa 42. Aikamoiset riippurinnat myös leideillä.

Sussiunaa, onneksi en ole yhtä ruma suustani kuin sinä! Hienotunteisuus on kaunista ja sinussa sitä ei ole, sussiunaa.

Vierailija
10/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät ikäistään huomattavasti vanhemmilta. Suurelta osin juuri "tätimäisen" vartalomallin vuoksi.

Vierailija
11/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä tästä nyt voisi olla... kaikki näyttävät ihan L/42 koon naisilta. Keskimmäinenkin, vaikka sanoo näyttävänsä pieneltä. Eikä millään pahalla, jokainen on sen kokoinen kun on.

Mutta, on kyllä aika huolestuttavaa, jos L-koko on nykyisin käytetyin koko. Se on Large, eli suuri. Ja sitä käyttävillä on usein pientä tai vähän suurempaakin ylipainoa. Eikä ylipaino ole terveellistä vaikka miten kehopositiivisia ollaan. Toki eri vaatemerkeillä on koko eroja ja vartalon malli myös määrittää vaatekokoa. Itsekkin joudun joissain takeissa ottamaan koon L tai 40, koska minulla on melko leveä selkä ja suurehkot rinnat. Muuten käytän kokoa S tai M

Vierailija
12/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä tästä nyt voisi olla... kaikki näyttävät ihan L/42 koon naisilta. Keskimmäinenkin, vaikka sanoo näyttävänsä pieneltä. Eikä millään pahalla, jokainen on sen kokoinen kun on.

Mutta, on kyllä aika huolestuttavaa, jos L-koko on nykyisin käytetyin koko. Se on Large, eli suuri. Ja sitä käyttävillä on usein pientä tai vähän suurempaakin ylipainoa. Eikä ylipaino ole terveellistä vaikka miten kehopositiivisia ollaan. Toki eri vaatemerkeillä on koko eroja ja vartalon malli myös määrittää vaatekokoa. Itsekkin joudun joissain takeissa ottamaan koon L tai 40, koska minulla on melko leveä selkä ja suurehkot rinnat. Muuten käytän kokoa S tai M

Arvostelet muita naisia ja olet itsekin L-kokoa :)

Vierailija
13/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, eipä uskoisi vaikutat nimittäin todella epäkypsältä ja se kuuluu yleensä nuoruuteen eikä kaikille sinnekään.

Vierailija
14/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan perusteella nämä daamit ovat kyylä suurempia kuin kokoa 42/L. Veikkaan, että vähintään kokoa 44/XL tai jopa vielä seuraava koko. Toisaalta ihmisten kokoa ei kannattaisi mitata vaatteiden kokonumeroilla, sillä kaikilla valmistajilla on omat kokonsa. Joillakin on jopa koko 44 valmistettu sopivaksi heinäseipäälle, kun taas toisella se on jo melkein puolijoukkueteltan kokoluokkaa.

Vierailija
15/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lyttäys? On se kyllä kumma ettei yhtään positiivista voi sanoa. Mieti jos kuvassa olisi hyvä ystäväsi, tuttavasi, perhetuttusi. Vieläkö puhuisit rumasti??

Vierailija
16/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi nuo ovat noin kamalan paksuja mahoistaan? Ovatko kaikki raskaana?

Vierailija
17/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinenkö näyttää pieneltä...Ei todellakaan. Ja jokaisella iso rasvakerros joka on terveyden kannalta vaarallista. 

Vierailija
18/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttävät ikäistään huomattavasti vanhemmilta. Suurelta osin juuri "tätimäisen" vartalomallin vuoksi.

Mikä on tätimäistä? Millainen pitää olla ettei olisi "täti"?

Vierailija
19/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lyttäys? On se kyllä kumma ettei yhtään positiivista voi sanoa. Mieti jos kuvassa olisi hyvä ystäväsi, tuttavasi, perhetuttusi. Vieläkö puhuisit rumasti??

Voi kuule nämä mammat tekisivät taatusti niin. Se on aina vaan minä sitä ja minä tätä ja aina on itse muka parempi kuin muut.

Vierailija
20/127 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi nuo ovat noin kamalan paksuja mahoistaan? Ovatko kaikki raskaana?

Joo, ovat raskaana ruualle (tirsk:D)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän