Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla pukeutuu paremman väen äiti?

Vierailija
18.10.2019 |

Mietin, että mitä pistää päälleen ns, paremman väen äiti erityisesti viedessään ja hakiessaan lasta tarhasta tai koulusta? Olen bongannut villakangastakkeja ja citymaasturia. Osuuko edes lähele? Itse olen aina niin homssuinen..

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaisiin (kalliisiin) vaatteisiin. Meikki ja hiukset siistit. Hieno ja hyvämerkkinen auto. Uusi Mersu, Volvo tai BMW. Lapset siisteissä merkkivaatteissa.

Vierailija
2/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada goose talvella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisiin vaatteisiin. Mitä rikkaampi sitä rytkymmät vaatteet.

Tapasin tänään yhden perijämiljonäärin, yhden suomen rikksimmista suvuista. Av-rasti olisi tuominnut hönet lähiö-yh:ksi ulkonäön perusteella. Legginsit ja huppari ja kouvolatukka-tyyliä.

Vierailija
4/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haglöfs, Fjällräven, Timbsut, Sorelit (+ pyöräilykypärä)

Yleensä ainakin yksi noista osuu kohdalleen

Vierailija
5/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tänään yhden perijämiljonäärin, yhden suomen rikksimmista suvuista. Av-rasti olisi tuominnut hönet lähiö-yh:ksi ulkonäön perusteella. Legginsit ja huppari ja kouvolatukka-tyyliä.

Aina tätä samaa ja sitten vielä turinat päälle siitä vanhasta papasta, joka meni rytkyt päällä autokauppaan ja osti repustaan kaivamallaan käteisellä liikkeen kalleimman mersun

Vierailija
6/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haglöfsin laatu on kyllä semmosta kuraa, ainakin oikean ulkoilmaihmisen mielestä

Vierailija
7/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikö sun mielestä on ”parempaa väkeä”, mutta mulla on tuulipuku/sadeasu ja kesöisin se pyöräilykypärä, muulloin lenkkarit. Olen ammatiltani professori ja velatonta omaisuutta on pari miljoonaa.

Vierailija
8/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat tekniset vaatteet ovat tosiasiassa todella kalliita

Vierailija
9/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambridgen herttuatar

Vierailija
10/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja sentään, lukisittepa joskus ajatuksella kirjoittamanne postaukset. Huomaisittekohan huvittavat seikat. Nytkin hytkyin naurusta, kun kuvittelin tarinoitanne paremman luokan naisten pukeutumisesta.

Vierailija
11/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mikö sun mielestä on ”parempaa väkeä”, mutta mulla on tuulipuku/sadeasu ja kesöisin se pyöräilykypärä, muulloin lenkkarit. Olen ammatiltani professori ja velatonta omaisuutta on pari miljoonaa.

😂 Vai olet ammatiltasi professori?!

Vierailija
12/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat ei kyllä nuhjuisissa vaatteissa kulje. Aina ne köyhät jotka käyvät kuun alussa aamupäivisin kaupassa (kun työntekijät ovat töissä) niin kyllä siellä on osalla rikkinäistä kenkää, nuhjuista vaatetta jne.

Vierailija
13/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proffessoreilla ei välttämättä ole sitä rahaa niin kummosesti, valtiolla ei palkat päätä huimaa.

Toiset  tienaavat ilman koulutusta saman kuin proffat.

Ja totta on tuokin, että ne joilla sitä rahaa ja omaisuutta on, eivät sitä näytä näyttä, ainakaan vaatteilla.

Enemmänki köyhä kansa yrittää hampaat irvessä kulkea viimeisen muodin ja kampausten mukaan.

Joten nykyisin ei vaatteista voi päätellä yhtään mitään.

Vierailija
14/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tätä samaa ja sitten vielä turinat päälle siitä vanhasta papasta, joka meni rytkyt päällä autokauppaan ja osti repustaan kaivamallaan käteisellä liikkeen kalleimman mersun

Joo mutta se on usein totta. Nuo hienostelijat on velkaisia keskiluokkaisia wanna be rikkaita. Naurettavaa pätemistä.

Vierailija
15/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat ei kyllä nuhjuisissa vaatteissa kulje. Aina ne köyhät jotka käyvät kuun alussa aamupäivisin kaupassa (kun työntekijät ovat töissä) niin kyllä siellä on osalla rikkinäistä kenkää, nuhjuista vaatetta jne.

Kyllä rikkaat kulkevat nuhjuisissa vaatteissa.

Yksi tuttu on rikas ja olin paikalla, kun häntä luultiin ruokakaupassa laitatienkulkijaksi!

Vierailija
16/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu on rikas ja olin paikalla, kun häntä luultiin ruokakaupassa laitatienkulkijaksi!

Kerrotko vielä miksi rikkaat tai ookoosti toimeen tulevat haluaisivat antaa muille kanssaeläjille ja vaikka kollegoille vaikutelman epäsiististä ja nukkaisesta vaikutelmasta? :D En tiedä ketään.

Vierailija
17/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ne vaatteilla koreilee. Wanha totuus.

Vierailija
18/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kerrotko vielä miksi rikkaat tai ookoosti toimeen tulevat haluaisivat antaa muille kanssaeläjille ja vaikka kollegoille vaikutelman epäsiististä ja nukkaisesta vaikutelmasta? :D En tiedä ketään.[/quote]

-ei kiinnosta, mitä muut heistä ajattelevat

-viihtyvät rennoissa ja vanhiissa lempivaatteissa

-osoittavat sillä kuuluvansa yläluokkaan eli erottautuvat hienoa esittävästä keskiluokasta. Pierre Bourdieu jo totesi aikoinaan, että luokkateoriassa on olennaista erottautuminen. Keskiluokka haluaa erottautua työväenluokasta, yläluokka keskiluokasta.

Vierailija
19/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika, legginsit ja Crocsit.

Kädessä viuhka.

Vierailija
20/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miksi rikkaat tai ookoosti toimeen tulevat haluaisivat antaa muille kanssaeläjille ja vaikka kollegoille vaikutelman epäsiististä ja nukkaisesta vaikutelmasta? :D En tiedä ketään.

No ei kai ne sitä varsinaisesti yritä, mutta ulkonäkö ja pukeutuminen ei vaan ole heille ehkä niin tärkeää eivätkä he ole muista tai heidän mielipiteistään riippuvaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi