Miksi naisille ei kelpaa työtön joka tulee toimeen...
...omillaan, niin ettei naisen tarvitse kustantaa tälle mitään.
Työpaikat katoavat automatisoinnin tieltä, ja tarpeellisen työn absoluuttinen määrä tulee pienenemään.
Työttömiä tulee siis olemaan vaikka päällääm seisoisi. Jos yksi työllistyy, nii joku toinen ei saa työpaikkaa.
Miksi siis ei sellaisen henkilön kannattaisi pysyä työttömänä joka siihen hyvin sopeutuu?
Naiset vain tuntuvat syrjivän työttömiä deittimarkkinoilla. Jos toisin päin, niin ei tunnu haittaavan
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
😂 kattokaa tubesta Sisq tai tong song!
Hahahahaha...
Voittaa yle x:n ja kajahtaneet kala jutut mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Töissä tai ei, mutta jos on sairaan pihi valittaja ja tinkii kaikessa, en jaksa edes ensimmäisiä treffejä.
Siinä syy, miksi se, että mies edes tarjoutuu treffeillä maksamaan minunkin kahvini, on suuri helpotus. Tarjoan mielelläni sitten seuraavan!
On nimittäin kokemuksia mm. minua paremmin tienaavasta puolisosta, jonka palkka ei riittänyt edes omiin menoihin. Yhteiset ja lasten kulut jäivät siis minulle. Ei enää ikinä!
Jos mies valittaa esim. 2 e kahvikupin hinnasta treffeillä, ei ole kyllä muuta kuin ankeutta tiedossa.
Itse valitat 2€ kahvin hinnasta etkä voi edes treffeillä kahviasi maksaa saati miehelle tarjota, mutta silti kuvittelet olevasi kuumaa ja kivaa seuraa? Kerrotko millä logiikalla teidän lokkien puheita pitäisi uskoa mitä rahaan tulee? Itse olet antelias, mutta et edes miehelle kahvia ensitreffeillä tarjoa, just joo...
Vierailija kirjoitti:
Miehenä pakko sanoa että minulle on kyllä aika sama se onko nainen työtön tai töissä käyvä. Toki jos nainen on työtön eikä edes pyri työelämään mukaan niin se on melko "tunr-off" koska suomessa ei nykyään perheet pärjää pelkillä miehen tuloilla ellei mies tienaa tosi paljon rahaa.
Tälläisenä perus työmiehenä kenen kuukausitulot on 2800e-3500e bruttona on vaikea saada hyvä palkkaista naista koska naiset yleensä tuppaavat pariutumaan ylös päin, eli heitä korkeammassa asemassa olevien miesten kanssa.
Väitteesi on virheellistä mutua. Lienemme yhtä mieltä siitä, että usein (useimmiten) koulutustaso korreloi tulotason kanssa, ja tutkitusti nimenomaan naiset pariutuvat alaspäin:
" Näyttää siltä, etteivät korkeasti koulutetut naiset jää liittojen ulkopuolelle, vaan he ottavat itseään matalammin koulutetun miehen. - - [S]ellaisissa tapauksissa, joissa puolisot ovat eri koulutustasolta, yleensä naisella (35 % pareista) on korkeampi koulutus. Tutkituista pareista vain joka viidennen kohdalla miehellä on parempi koulutus."
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/nyt-se-on-tutkittu-koulutus-nakyy…
No siis oikea puolihan tässä on se, että miehet haluavat vain pi*lun, joka odottaa heitä kotona ja tekee kaikki kotihommat, jotta itse saavat tulla ja mennä niinku huvittaa. Jos mies ei sais työttömältä naiselta seksiä tai kotihommia tehtynä ym, niin ei kiinnostais. Voishan sitä miettiä myös, miksi miestä ei kiinnosta menestyvä, omillaan toimeentuleva, älykäs ja menevä nainen. Aivan. Eipä sellainen odottele kotona palvelemassa.
Aikaansaamaton vätys laiska, ei ole kiinnostunut mistään asioista. Ehdoton ei.
Minä olen hyvin palavasti rakastunut sairaseläkkeellä olevaan 37-vuotiaaseen mieheen, joka asuu vieläpä äitinsä kanssa. Hän on siis eronnut ja muuttanut takaisin lapsuudenkotiinsa. En välitä rahasta tai statuksesta. Olisin halunnut vain tuon miehen, mutta hän ei halunnut minua. Tulen kärvistelemään tämän tunteen kanssa varmaan koko loppuelämäni, sillä kun en saanut tuota miestä niin olen sitten yksin ja olen jo yli 3-kymppinen.
No se riippuu työttömästä. Teen osa-aikatyötä, tulot ei ole isot, mutta mulla on säästöjä eli voin matkustella, ostaa oman asunnon jne. Olen seurustellut yhden työttömän kanssa ja se oli ihan perseestä. Minä maksoin varmaan 90 % ruoista. Jos halusin käydä yhdessä leffassa, minä maksoin jne. Rahattomuus alkoi ajan kuluessa määrittämään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikaansaamaton vätys laiska, ei ole kiinnostunut mistään asioista. Ehdoton ei.
On siis työttömien miesten vika kun työpaikkoja ei ole enempää ja kaikille tarjolla, varsinkin niitä helppopääsyisiä. Luuseriäijän vika kun ei edes töissä käy.
Jokapäivä sitä oppii uuden tason AV-mammojen miesvihasta.
Elämäntapatyötöntä en ottaisi. Meillä on aivan eri arvot, jos toisen mielestä on ok loisia yhteiskunnan eli veronmaksajien rahoilla.
Työtä etsivän tai koulutukseen hakeutuvan työttömän kelpuuttaisin heti. Ihmisen, joka pyrkii elättämään itsensä rehellisellä työllään. Joka on työtön vastoin tahtoaan.
Kyse ei ole rahasta vaan asenteesta.
Sitähän ap tietenkään ei usko. Jos ei hän kiinnosta naisia, syynä TIETENKIN on työttömyys/pituus/leuan malli/raha/status ad infinitum, ei tietenkään asenne tai luonne. N50+
Miksi tämä JOKA kerta menee jankkaukseen siitä, kuinka ei haluta elättää miestä VAIKKA aloituksessa selkeästi sanottiin että naisen ei tätä tarvitsisi tehdä?
Jos työttömällä jää vuokran jälkeen käyttöön 900-1000e, niin eikö se riitä?
Myös työtön voi hankkia lisätuloja erilaisilla erilaisilla aktiviteeteilla esim. Marjanpoiminta tai pullojen keruu
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä JOKA kerta menee jankkaukseen siitä, kuinka ei haluta elättää miestä VAIKKA aloituksessa selkeästi sanottiin että naisen ei tätä tarvitsisi tehdä?
Myös työtön voi hankkia lisätuloja erilaisilla erilaisilla aktiviteeteilla esim. Marjanpoiminta tai pullojen keruu
Jos työttömällä jää vuokran jälkeen käyttöön 1000 e/kk niin hänen täytyy olla ansiosidonnaisella eli hän on pikemmin "between jobs" kuin pitkäaikaistyötön. Minä käyn töissä ja asumiskulujen jälkeen jää käteen alle 2000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös työtön voi hankkia lisätuloja erilaisilla erilaisilla aktiviteeteilla esim. Marjanpoiminta tai pullojen keruuJos työttömällä jää vuokran jälkeen käyttöön 1000 e/kk niin hänen täytyy olla ansiosidonnaisella eli hän on pikemmin "between jobs" kuin pitkäaikaistyötön. Minä käyn töissä ja asumiskulujen jälkeen jää käteen alle 2000.
Minä olen ollut lähes koko elämäni työtön, mutta vuokran jälkeen jää tuo 1000e käteen koska hankin tuloja juuri noista marjanpoiminnoista sun muista
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä että rahanahneus on niin syvälle naisiin koodattu, että he eivät osaa sisäistää tuollaista yksinkertaista virkettä aloituksessa...kun näkevät sanan työtön niin alkavat hokea tuota samaa elätys-mantraa
Kyllä, minäkin olen täysin kelvoton parisuhteeseen ja mätä ihminen. Opiskelen yliopistossa ja teen samalla sijaisuuksia opettajana. Siis ajatelkaa, sijaisuuksia.. Hrrrh! Joskus on enemmän tuloja, mutta usein eletään vähän enemmän kuin opintotuella. Ja täällä jopa verrattiin alkoholistiin! Jippii ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös työtön voi hankkia lisätuloja erilaisilla erilaisilla aktiviteeteilla esim. Marjanpoiminta tai pullojen keruuJos työttömällä jää vuokran jälkeen käyttöön 1000 e/kk niin hänen täytyy olla ansiosidonnaisella eli hän on pikemmin "between jobs" kuin pitkäaikaistyötön. Minä käyn töissä ja asumiskulujen jälkeen jää käteen alle 2000.
Minä olen ollut lähes koko elämäni työtön, mutta vuokran jälkeen jää tuo 1000e käteen koska hankin tuloja juuri noista marjanpoiminnoista sun muista
Jos olet aktiivinen ja löydät lisäansioita niin miksi et siis työllisty?
Mulle olisi ok. En käy baareissa enkä vietä kulutusjuhlaa muutenkaan, joten ihan hyvin voisin olla parisuhteessa työttömän kanssa.
Emme tosin voisi asua yhdessä, koska minulla ei ole varaa asua vuokralla.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet aktiivinen ja löydät lisäansioita niin miksi et siis työllisty?
Koska minulla ei ole lukion lisäksi muuta koulutusta, ja lisäksi olemattomasta työhistoriasta seuraa tuttu noidankehä; en saa töitä koska työttömyys, ja sama toisin päin
Seurustelin vuosia elämäntapatyöttömän kanssa. Ei meillä suhteessa hiertänyt hänen vähät varat vaan se, että toinen eli ryypäten ja kavereiden kanssa hengaten, matkustellen ja puuhaten mitä ikinä halusi, ymmärtämättä sitä että en itse työssäkäyvänä voinut aina toimia samoin.
En voinut lähteä kahdeksi viikoksi äkkilähtölomalle päivän varoitusajalla ja kyllä se nyt vituttaa kun toistuvasti aamulla herää töihin samaan aikaan kun toinen ryömii baarista kotiin.
Jossain vaiheessa alkoi ahdistaa myös tulevaisuuden suunnittelun hankaluus, kuinka ei voisikaan ostaa yhteistä asuntoa yms.
No ei tietenkään. Työttömällä on aina rahat loppu ja mieli maassa.