Miksi naisille ei kelpaa työtön joka tulee toimeen...
...omillaan, niin ettei naisen tarvitse kustantaa tälle mitään.
Työpaikat katoavat automatisoinnin tieltä, ja tarpeellisen työn absoluuttinen määrä tulee pienenemään.
Työttömiä tulee siis olemaan vaikka päällääm seisoisi. Jos yksi työllistyy, nii joku toinen ei saa työpaikkaa.
Miksi siis ei sellaisen henkilön kannattaisi pysyä työttömänä joka siihen hyvin sopeutuu?
Naiset vain tuntuvat syrjivän työttömiä deittimarkkinoilla. Jos toisin päin, niin ei tunnu haittaavan
Kommentit (142)
Olen työtön mies ja haluaisin työssä käyvän naisen koska tuloni ovat niin pienet.
Voin olla emäntänä, jos nainen käy töissä ja kustantaa meidän yhteiset menot.
Jos pääsen parisuhteeseen ja teemme lapsia niin voin pitää kaikki perhevapaat kun nainen käy töissä.
Mistä minulle löytyy nainen?
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön mies ja haluaisin työssä käyvän naisen koska tuloni ovat niin pienet.
Voin olla emäntänä, jos nainen käy töissä ja kustantaa meidän yhteiset menot.
Jos pääsen parisuhteeseen ja teemme lapsia niin voin pitää kaikki perhevapaat kun nainen käy töissä.
Mistä minulle löytyy nainen?
Usein sun kaltaiset jätkät tarjoavat jotain vastineeksi siis muutakin kuin vaan kotiapua. Esim. ulkoista olemustaan, persoonallista luonnettaan ja salonkikelpoisia kamaritaitoja.
Jos joku työtön harkitsee alanvaihtoa, kouluttaudu taloushallintoon/kirjanpitäjäksi. Oikeasti pätevistä ja tilinpäätöstaitoisista kirjanpitäjistä on pulaa. Se vaatii vaan sen, että itse on panostettava ja hankittava mahd. pian tilinpäätöskokemusta. Kun osaa hommat, saa melkeinpä valita minne menee. Minä vasta opettelen tilinpäätöksiä, mutta silti en ehtinyt olla yhden määräaikaisuuden jälkeen kuin hetken työtön ja soitettiin töihin. Ei nyt kyllä mitään kovin hyvin palkattua työtä, ainakaan maakunnissa, mutta palkkaakin saa lisää, mitä korvaamattomammaksi kehittyy.
Huoh. Aina tätä samaa jankutusta. "Naisille ei kelpaa työtön/lyhyt/lihava/laiha/ruma/köyhä/duunari..."
Oma mieheni oli työtön tavatessamme, nyt hän opiskelee ja käy samalla töissä. Rakastaisin samalla tavalla vaikka olisi edelleenkin työttömänä. Siskoni mies on lyhyt, en tiedä tarkkaa lukemaa, mutta on miltei päätä lyhyempi siskoani. Kaverini (mies) on lihava, hänellä on tyttöystävä. Esimerkkejä löytyisi vaikka kuinka monta lisää.
"työtön omillaan" = yhteiskunta elättää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän työttömän miehen pitäisi seurustella juurikin työssä käyvän naisen kanssa, eikö työtön kelpaa?
Ei välttämättä pitäisikään. Ja kyllä työtönkin kelpaisi, mutta samoin ehdoin mitä naiset ovat sanoneet, eli työllistymään pyrkivä tai koulutuksesta kiinnostunut. Syy, jos työtön mies seurustelee toisen, jo luovuttaneen työttömän kanssa, voi olla ettei kumpikaan yritä työllistyä, vaan syrjäydytään yhdessä.
Tälleen äitiyslomalla istuvana viimeisillään raskaana olevana minua mietityttää kovasti, millainen olisi taloudellinen tilanteemme, jos olisimme vain minun ansiosidonnaisen äitiyspäivärahani ja mieheni työttömyystuen varassa. Fyysisestihän minun olisi aika mahdotonta tällä hetkellä olla työssäni, kun en saa edes nostella mitään. Ja synnytyskin sitten vaatii oman lepoaikansa. Mies ei voisi myöskään imettää vauvaa, toki sitten ajan kanssa otetaan se rintamaitopumppu ja tuttipulloruokinta mukaan kuvioon niin lapsen isä voi esimerkiksi viikonloppuisin huolehtia yösyötöt, niin minäkin saan vähän nukkua...
Mies sitten jää vuorostaan vanhempainvapaalle ja minä palaan töihin, kun lapsi alkaa tottua kiinteisiin siinä viiden kuukauden iässä. Työssäkäyntinsä ansiosta hän saa ansiosidonnaisen vanhempainpäivärahan.
Tilanne olisi taloudellisesti vähintäänkin haastava, jos jompi kumpi meistä ei olisi töissä. On tässä parisuhteen aikana ollut työttömyysjaksoja kummallakin, mutta aika vaikeaa olisi nyt lapsen tullessa, jos jompi kumpi olisi pysyvästi työtön, kun kummallakin vaan nuoren perusduunarin ansiot. Toki sellaisiakin lapsiperheitä on ja jotenkin nekin sinnittelevät.
Täällä aika moni tuonut esiin tuon, että se asenne ratkaisee. Ei haittaa, jos mies on jonkin aikaa työtön, kunhan kuitenkin haluaa mennä töihin ja on muuten sellainen toimelias, osaa pitää huolta kodista ja itsestään, laittaa ruokaa jne. Joku sohvalla pleikkaa hakkaava nakinmussuttaja ei olisi puolisomateriaalia.
Mikäli itse olisin parempipalkkaisessa työssä, ei minulla teoriassa olisi ongelmaa elättää miestäni "kotirouvana", jos hän sitten vastavuoroisesti hoitaisi esim. 80% kotitöistä ja lapsen. Mammaloman aikainen tulojen putoaminen 70%iinkaan ei tuntuisi niin haastavalta, jos olisi vähän isommat kuukausitulot noin muuten.
riippuu millainen työtön on. minulle ei ole väliä vaikka on pitkäaikaistyötön jos etsii työtä ja ottaa vastaa vaikka lyhyemmän työn silloin kun on tarjolla, tai jos on omasta halustaan jäänyt työelämän ulkopuolelle eikä etsikään työtä vaan elää omillaan eikä ota työttömyyskorvausta. mutta sellaista en hyväksy joka elää yhteiskunnan tuilla yrittämättäkään työllistyä ja on sitä mieltä että yhteiskunnan kuulu hänet elättää. sellaisiakin on, vaikkakin vähemmistö työttömistä, ja juuri he pilaavat kaikkien työttömien maineen.
Tämän palstan idiootit sensorit ovat työttömiä!
Älkää pariutuko niiden kanssa!
Vierailija kirjoitti:
riippuu millainen työtön on. minulle ei ole väliä vaikka on pitkäaikaistyötön jos etsii työtä ja ottaa vastaa vaikka lyhyemmän työn silloin kun on tarjolla, tai jos on omasta halustaan jäänyt työelämän ulkopuolelle eikä etsikään työtä vaan elää omillaan eikä ota työttömyyskorvausta. mutta sellaista en hyväksy joka elää yhteiskunnan tuilla yrittämättäkään työllistyä ja on sitä mieltä että yhteiskunnan kuulu hänet elättää. sellaisiakin on, vaikkakin vähemmistö työttömistä, ja juuri he pilaavat kaikkien työttömien maineen.
Joo! Kyllä! Eye eye sir! Ja ne myyvät huumeita ja loisivat palstalla idioottien työttömien sensorien kanssa pedofilisoimassa sananvapautta koska näillä ei ole ikinä ollut mitään ja he haluavat varastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on pienemmät aivot ja varmaan siksi eivät oikein hahmonta parisuhdemarkkinoita? Laskemalla tämäkin selviää:
Mikäli miehen pitää olla:
- normaalipainoinen tai laiha, kaikista miehistä jäljelle jää 1/3 (koska 2/3 on ylipainoisia tai lihavia).
- näistä 1/3 miehistä pitää olla vielä iso muna, eli 1/3 x 1/3 = 1/6
- näistä 1/6 pitää olla töissä ja mielellään rikkaat vanhemmat noin 1% miehistä eli 1/6 x 1/10
jolloin todennäköisyys löytää mies on 1/60 eli naisen pitää käydä 60 miestä läpi ja silloin voi flaksi käydä.
Olisi helppoa, jos 1/60 olisi "se oikea", silloinhan sopiva mies tulisi kohdalle viikossa, jos vähänkin viitsisi liikkua ulkona. Mutta noinhan se ei mene. Minä olin sinkkuna _vuosia_ ennen kuin löysin omani. Ja arvaa mitä! Hän oli (ja on) työkyvyttömyyseläkkeellä oleva pienyrittäjä (ansaitsee eläkkeen päälle muutaman satasen kuussa), ylipainoinen ja "heikosti varustettu". Ja paras mies, jonka koskaan olen kohdannut ❤[/quot
No hyvin menee sullakin, jos tuo on parasta, mitä oot kohdannut... Ei hyvää päivää.
Entä jos tämän hetkinen työttömyys on johtunut systeemin yläpuolella olevan tahon toimesta kiusaamisesta ja sensorien tekijöiden kiusauksesta jolla ollaan vaikutettu tämän työttömän työhön ennen työttömyyttään ja on kärsinyt kiusaamisesta ja vaatii kiltti miehenä kiltti töitä?
En pysty mitenkään suhtautumaan töihin, ainakaan helpolla. Kyllä minulla on ollut myös näkeviä kiltti pomoja.
Ja minulla on ollut myös suorastaan idiootteja pomoja joiden työtä ei voi edes kutsua työkseen vaan idiotismiksi jossa heillä ei pitäisi olla valtaa.
Nämä kuuluvat aktiivimallin simputuksen piiriin oikeasti eikä Juha Sipilä.
Aye aye sir.
Aijje aijje sir.
Eye eye sir. Mitäkö ne bob marleyn sanat oli. Kyllä kaikki on sitä miltä näyttää!
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa, että mies elättää tai vähintään kustantaa suurimman osan elämisestä.
Kuka nainen? Yhdenkö vain olet elämäsi aikana tavannut?
Vai onko tämä se geneerinen naisen irvikuva, jonka jotkut miehet ovat rakentaneet edustamaan kaikkia maailman naisia?
Kajaanissa ei muita olekaan kuin työttömiä ja kelpaavat äidilleen kumppaniksi !
Vierailija kirjoitti:
Näyttää hyvältä mutta ei ehkä ohan siltä mitä se on. Toivotaan pahinta.
Olen kuunnellut idiootteja kajahtaneita kalajuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää hyvältä mutta ei ehkä ohan siltä mitä se on. Toivotaan pahinta.
Olen kuunnellut idiootteja kajahtaneita kalajuttuja.
*ihan*
Suurin osa naisista haluaa kumppanikseen miehen joka on häntä vahvempi,pidempi,isompi ja varakkaampi. Jos mies on heikko,lyhyt,pieni ja köyhä niin hänen on erittäin vaikea pariutua naisen kanssa.
Ja korostan vielä sen että toki aina poikkeuksia löytyy mutta ne on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpasi. 5v ollaan oltu yhdessä. Hän sanoi ekoilla treffeillä olevansa työtön, mutta ei puhunut rahoistaan mitään. Sanoin vaan, että minua ei kiinnosta oletko työtön vai et. Sain minä myöhemmin nähdä miksi ei käy töissä. Työttömyyskorvauksilla ei sellasta asuntoa saa jne. Kysyin tietenkin häneltä, että miten tämä on saatu, niin kertoi myyneensä firmansa. Totta se oli. Mutta minua ei kiinnostanut, vaikka olisi nostanut niitä tukia.
Niin, ei sinua kiinnosta varallisuus :D
Riippuu niin siitä miksi on työtön, mitä työttömänä tekee eli mihin aika kuluu, yrittääkö parantaa tilannettaan ja mikä tärkein, asenne ratkaisee. Sen verran realisti olen että tulottoman/varattoman kanssa ei tule yhteistä asuntoa tai taloutta. Tapailla voin jos on muuten hyvää seuraa, mitään pysyvämpää tuskin viitsisin suunnitella. En tiedä kiinnostuisinko perintömiljonääristäkään jollei elämässä ole tarkoitusta.
Jokainen voi joutua työttömäksi ilman omaa syytään koska tahansa. Se mitä työttömäksi jäätyään tekee ratkaisee.