En ole koskaan ymmärtänyt miten ihmiset päätyvät parisuhteisiin
Miten yhtäkkiä tuntemattoman ihmisen kanssa päädytään siihen että asutaan yhdessä, perustetaan perhe yms. Missään en tutustu ihmisiin edes niin pitkälle että kävisi kerran kylässä. Taidan olla jotenkin autistinen.
Kommentit (29)
Oletko sinä ap ollut totaaliyksinhuoltajan lapsi? Eli omat vanhempasikaan eivät ole ikinä olleet parisuhteessa? Ei ihme ettet ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä. Miten ihmiset jaksaa toisiaan?
Eihän sinuakaan kukaan jaksa, ei edes äitisi.
Mietin usein työkaverini puolisoa että miten se jaksaa kun se työkaveri on niin raskas jatkuvalla hölötyksellään että jos olen työskennellyt hänen kanssaan kokonaisen päivän, olen aivan puhki poikki. Jatkaako se sitä samaa jauhamista kotonakin?
Isketään baarista mies, viedään kotiin, harrastetaan seksiä, ja huomataan, että mehän tykätään toisistamme. Aletaan seurustelemaan, muutetaan yhteen, tehdään pari muksua.
Helppoa kuin heinänteko 😁
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä ap ollut totaaliyksinhuoltajan lapsi? Eli omat vanhempasikaan eivät ole ikinä olleet parisuhteessa? Ei ihme ettet ymmärrä.
Että mitä kehittävää yrität tässä sanoa?
Tutustutaan. Huomataan että viihdytään yhdessä. Huomataan, että viihdytää tosi hyvin yhdessä ja sekstailukin kiinnostaa. Halutaan olla toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Isketään baarista mies, viedään kotiin, harrastetaan seksiä, ja huomataan, että mehän tykätään toisistamme. Aletaan seurustelemaan, muutetaan yhteen, tehdään pari muksua.
Tää on se pernteinen malli ennen nettiä ja somea. Kiintymys- ja mielihyvähormonit teki tehtävänsä.
Onhan kestävä parisuhde ihme. Itseäni vähän kaikki ihmiset rasittavat pidemmän päälle. Sitten viekö se että molempien pitäisi tuntea samoin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin usein työkaverini puolisoa että miten se jaksaa kun se työkaveri on niin raskas jatkuvalla hölötyksellään että jos olen työskennellyt hänen kanssaan kokonaisen päivän, olen aivan puhki poikki. Jatkaako se sitä samaa jauhamista kotonakin?
Työpäivän jälkeen vapaata aikaa ei ole kuin pari hassua tuntia ennen nukkumaan menoa (jolloin yleensä ollaan hiljaa), niin ei puoliso ehdi väsyä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten erotaan ja toistetaan sama uudelleen ja uudelleen.
Luomakunnan kruunu osoittaa heikommalle sukupuolelle toisen luomakunnan kruunun, jolla hänet sitten astutetaan.
Yleensä naiset valkkaa sen elämänkumppanin, eli jos olet mies, ei vielä hätää. Jos taas nainen, niin saatat olla autisti.
En ole koskaan ymmärtänyt miten joillakin riittää itsekuri olla päätymättä. Lapseni nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
No me "tavattiin" netissä, sit vain juttu luisti, ja tykästyttiin toisiimme. Meni pitkä aika ennenkuin tavattiin "tosielämäåssä", mutta olin kyllä 99% varma, että tykkään hänestä myös "tosielämässä".
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miten joillakin riittää itsekuri olla päätymättä. Lapseni nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Ei kaikilla ole edes kysyntää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mitä kehittävää yrität tässä sanoa?
Että jos ei ole edes lapsena elänyt äidin ja isän kanssa, ei ole nähnyt miestä ja naista saman katon alla. Onko sinulla luetunymmärtämisvaikeuksia?
Tosin kukaan meistä ei tiedä millä perusteella vanhempamme ovat toisensa tavanneet ja valinneet, meillä on vain heidän versionsa totuudesta.
Varmaan pitäisi tavata tarpeeksi nuorena. Iän myötä porukka huomaamattaankin urautuu ja kompromissien tekemiseen suhtaudutaan jäykemmin. Sellainen "yhteenkasvaminen" muuttuu mahdottomaksi.
En minäkään ymmärrä. Miten ihmiset jaksaa toisiaan?