Olen tapaillut ihanaa miestä 4kk, mutta eilen hän sai raivokohtauksen.
Olemme nelikymppisiä. Mies on komea, kohtelias, vastuullinen, käyttää vähän alkoa, urheilullinen, hyvä työ jne. Eilen kuitenkin kävi niin, että olimme hänen luonaan viettämässä iltaa kaveriporukalla. Mies grillasi, minä olin tehnyt salaatit ja jälkiruoat. Meillä oli tosi hauska ilta, laitettiin diskokin pystyyn loppuillasta. Kun vieraat lähtivät, mies alkoi katsoa urheilua, vaikka olin ihan valmis pieneen petisessioon. Yritin mennä hänen viereen sohvalle, mutta hän sanoi minulle "häivy mun kodista v**un lut*a". Olin todella järkyttynyt ja kompastellen otin tavarani ja lähdin itkien. Nyt hän ei vastaa puheluihini eikä viesteihini. Mitä ihmettä tapahtui?
Kommentit (289)
Vierailija kirjoitti:
No, mies haluaa päättää koska haluaa seksiä. Meillä mies inhoaa jos kosken kun hän ei halua seksiä.
Teillä on varmasti ihan terve suhde sitten...
Yllättävän nopeasti näytti karvansa. Todellinen ammattilainen alottaa ton sekoilun vasta kun on sormustettu toinen.
Itke itkusi ja kiitä sen jälkeen onneasi, että pääsit ajoissa karkuun.
Vierailija kirjoitti:
No, mies haluaa päättää koska haluaa seksiä. Meillä mies inhoaa jos kosken kun hän ei halua seksiä.
No ei ole tervettä tuokaan.
Mies oli ilmeisesti humalassa, joten jos mitään ihmeellistä illan aikana ei tapahtunut, niin mies on väkivaltainen humalassa. Hän kai oli edes jotenkin kartalla, joten halusi sinut pois kämpästään ennen, kuin napsahtaa...
Miksi h*lvetissä sä soitat tuollaisen perään? Eikö se tullut jo selväksi, ettei hän halua sinua.
Varmaan olin sitten ärsyttävä, kun hänen lempilajiaan tuli tv:stä. Meillä on ollut niin ihanaa eiliseen asti. Nyt olen vaan itkeskellyt. Olin tietysti juonut pari lasillista viiniä, mutta en missään nimessä koskenut muita miehiä. Itse hän ei oikein innostunut tanssimisesta ja ehkä sitten olin ärsyttävä tanssiessani. Olen aika hyvä salsassa, ehkä olisi pitänyt vetää hillitymmin. Miten voin mennä töihinkään huomenna, kun vaan itkettää. Haluan vaan sopia tämän riidan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olin sitten ärsyttävä, kun hänen lempilajiaan tuli tv:stä. Meillä on ollut niin ihanaa eiliseen asti. Nyt olen vaan itkeskellyt. Olin tietysti juonut pari lasillista viiniä, mutta en missään nimessä koskenut muita miehiä. Itse hän ei oikein innostunut tanssimisesta ja ehkä sitten olin ärsyttävä tanssiessani. Olen aika hyvä salsassa, ehkä olisi pitänyt vetää hillitymmin. Miten voin mennä töihinkään huomenna, kun vaan itkettää. Haluan vaan sopia tämän riidan.
Niin ehkä seurueen muut miehet ihastelivat tanssiasi ja ehkä se sitten meni jotenkin överiksi...
Jos mies puhuisi minulle noin en taatusti enää ikinä soittaisi tai viestittäisi hänelle. Mikä ovimatto ap oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Onko se sairasta mustasukkaisuutta, jos ei pidä siitä, että kumppani hinkkaa itseään toisiin?
Omalle kumppanille ei koskaan puhuta nois rumasti! Jos jokin asia häiritsi illanvietossa, niin siitä kysytään ja keskustellaan. Tässä ei kuitenkaan ole ollut kyse mistään pettämisestä! , vaan esim. tanssimisesta ja nauramisesta.
Aloitus viittaa todellakin sairaalloiseen mustasukkaisuuteen. Todennäiköisesti minkäänlaista aihetta mustesukkaisuuteen ei todellisuudessa olisi. Taisi olla vain liikaa, että naisella oli hauskaa illanvietossa ja miehen mustasukkainen mieli maalasi piruja seinille. Tuolla miehellä ei ole mitään kunnioitusta ap:ta kohtaan. Sellainen ihmissuhde on täysi katastrofi.
Jännittävä mies. Olet takaisin hänen pauloissa in no time.
Vierailija kirjoitti:
No onnea sit vaan sulle jatkoon, koska sitä tulee seuraamaan noilla spekseillä ihan varmasti!
Naurattaa ajatus nelikymppisten itse järkkäämästä diskosta 😂 Haluaisin olla kärpäsenä katossa.
N25
Luultavasti ei jaksanut mikropettämistäsi
Sanoi sinulle ääneen sen, mitä oli siihen saakka ajatellut. Harvinaista, että se tapahtui jo näin pian, vai oletko sinä raskaana?
Annas kun arvaan: mies ottaa yhteyttä taas jonakin päivänä niin kuin mitään ei olisi tapahtunut eikä edes pyydä anteeksi. Mutta älä unohda tätä!
Mutta kerro meillekin, miksi ihmeessä sinä edes haluaisit kuulla sen uudestaan ja yrität ottaa yhteyttä? Ei, se ei ole sinun asiasi enää vinkuna mitään vaan tämä tarina loppui tähän, jos et halua pilata pitempää aikaa, pahimmassa tapauksessa loppuelämääsi tuon "ihanan" miehen kanssa.
Jos sinun tavaroitasi on jäänyt miehen luo, käy hakemassa ne pois poliisin, ammattitaitoisen vartijan tai vähintään järjestyksenvalvojan tai muun miehelle vieraan ihmisen kanssa, ja palauta samalla hänen tavaransa jos niitä sinun luonasi on.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja tästä lähtien jätät sitten elämässäsi salsat, työn, ja kaiken muunkin väliin keskittyäksesi siihen, ettet vaan mitenkään suututa miestä, ja pidät hänet tyytyväisenä.
Muistathan pyytää myös anteeksi vaikket tehnytkään mitään.
Varmaan kymmenen viestiä tullut ap:lle, älä ota YHTEYTTÄ äijään. Täältä vielä yksi, ÄLÄ PERKELE viestittele sille paskalle. Nauttii tietenkin kun yrität soittaa.
Ap matelee miehen edessä, pyytelee anteeksi olematonta tekoaan, sitten eletään kuherruskuukautta, kunnes seuraavan kerran napsahtaa. Ap ei aio selvästikään uskoa kerrasta, että nyt olis parasta vain juosta ja lujaa!
Mitään ihmeellistä siis ei tapahtunut?