Supersurullinen rakkaudettomasta elämästä
Vihdoin saapunut emotionaalisella tasolla siihen pisteeseen, jossa ei enää voi muuta kuin hyväksyä, että näin on asian laita. Älytön suru vain. Täytyi vain ilmaista tämä, kiitos.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ensin täytyy rakastaa itseä
Maailma on täynnä suhteita joissa molemmat osapuolet ovat rikki et ei vaadi itsensä rakastamista.
1,2 miljoonaa soolotaloutta Suomessa.
Se on käsittämättömän korkea osuus
suhteessa vähäiseen väkimääräämme.
Moni heistä tapailee ja suhteilee.
Mutta vähintään yhtä moni elää ilman suhdetta tai edes fwb kontaktia.
Et ole yksin, Ap. E
Vierailija kirjoitti:
Ensin täytyy rakastaa itseä
Kyllä se niin päin on, että ensin olisi jonkun toisen pitänyt rakastaa. Mutta nyt ei tästä eteenpäin toki ole muuta vaihtoehtoa kuin koittaa jotenkin keräillä itsensä tästä ihan itse.
Nyt on noin, ja olen siitä pahoillani. Joskus muulloin on eri tavalla.
Tuo sinkkutalouksien luku on Euroopan korkein. Olisiko maailman korkein peräti?
Olemme erikoinen, poikkeuksellisen introvertti mörököllikansa, ilmeisesti.
Vai johtuuko tämä erillään viihtyminen lähinnä Kelan asumistukikäytänteistä?
Moni ulkomainen ystäväni on hämmästellyt tämän asian Suomesta heille kerrottuani. E
Vierailija kirjoitti:
Tuo sinkkutalouksien luku on Euroopan korkein. Olisiko maailman korkein peräti?
Olemme erikoinen, poikkeuksellisen introvertti mörököllikansa, ilmeisesti.
Vai johtuuko tämä erillään viihtyminen lähinnä Kelan asumistukikäytänteistä?
Moni ulkomainen ystäväni on hämmästellyt tämän asian Suomesta heille kerrottuani. E
Kelan vikaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin täytyy rakastaa itseä
Maailma on täynnä suhteita joissa molemmat osapuolet ovat rikki et ei vaadi itsensä rakastamista.
Näin se on. Mutta jos olet liian rikki, niin harva ehkä haluaa sinut puolisokseen. Laskisin itsensä rakastamiseksi sen, että huolehtii itsestään eikä käyttäydy itsetuhoisesti.
Minäkään en ole saanut vielä omaa merenrantahuvilaa.
Ensin täytyy rakastaa itseä