Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supersurullinen rakkaudettomasta elämästä

Vierailija
28.06.2026 |

Vihdoin saapunut emotionaalisella tasolla siihen pisteeseen, jossa ei enää voi muuta kuin hyväksyä, että näin on asian laita. Älytön suru vain. Täytyi vain ilmaista tämä, kiitos.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin täytyy rakastaa itseä

Vierailija
2/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin täytyy rakastaa itseä

Maailma on täynnä suhteita joissa molemmat osapuolet ovat rikki et ei vaadi itsensä rakastamista.

Vierailija
4/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,2 miljoonaa soolotaloutta Suomessa.

Se on käsittämättömän korkea osuus

suhteessa vähäiseen väkimääräämme.

Moni heistä tapailee ja suhteilee.

Mutta vähintään yhtä moni elää ilman suhdetta tai edes fwb kontaktia. 

Et ole yksin, Ap. E

Vierailija
5/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin täytyy rakastaa itseä

Kyllä se niin päin on, että ensin olisi jonkun toisen pitänyt rakastaa. Mutta nyt ei tästä eteenpäin toki ole muuta vaihtoehtoa kuin koittaa jotenkin keräillä itsensä tästä ihan itse.

Vierailija
6/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on noin, ja olen siitä pahoillani. Joskus muulloin on eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinkkutalouksien luku on Euroopan korkein. Olisiko maailman korkein peräti?

Olemme erikoinen, poikkeuksellisen introvertti mörököllikansa, ilmeisesti. 

Vai johtuuko tämä erillään viihtyminen lähinnä Kelan asumistukikäytänteistä?

Moni ulkomainen ystäväni on hämmästellyt tämän asian Suomesta heille kerrottuani. E

Vierailija
8/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinkkutalouksien luku on Euroopan korkein. Olisiko maailman korkein peräti?

Olemme erikoinen, poikkeuksellisen introvertti mörököllikansa, ilmeisesti. 

Vai johtuuko tämä erillään viihtyminen lähinnä Kelan asumistukikäytänteistä?

Moni ulkomainen ystäväni on hämmästellyt tämän asian Suomesta heille kerrottuani. E

Kelan vikaa kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin täytyy rakastaa itseä

Maailma on täynnä suhteita joissa molemmat osapuolet ovat rikki et ei vaadi itsensä rakastamista.

Näin se on. Mutta jos olet liian rikki, niin harva ehkä haluaa sinut puolisokseen. Laskisin itsensä rakastamiseksi sen, että huolehtii itsestään eikä käyttäydy itsetuhoisesti. 

Vierailija
10/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole saanut vielä omaa merenrantahuvilaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi