Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovin kipu mitä olette kokeneet??

Leena.
12.08.2019 |

Olen 40v nainen ja kahden lapsen äiti. Pariviikkoa sitten yhtä äkkiää sain niin pahan selkäkivun että tajunta meni hetkeksi ja oksetti.Mieheni soitti ampulanssi paikalle. Ensihoitajat ottivat sydänfilmin ja muutkin tarvittavat testit. He epäilevät munuaiskiviä ja laittoivat lihakseen särkylääkettä. Sairaalassa kuvat paljastivat ensihoitajien arvion oikeaksi. Munuaisesta oli tullut noin 4-5mm kivi ulos ja ei siinä kaikki vaan virtsarakossa oli useita pieniä kiviä. Onnekseni kivet tulivat muutaman päivän sisällä ulos kylläkin kivun saatelemana. Nyt voin todeta kipu oli niin kova,ettei minun synnytys kivutkaan ollut niin kovat mitä tämä munuaiskivi kipu aiheutti.

Kommentit (304)

Vierailija
261/304 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihoidossa hammaslääkäri porasi hampaan juureen, jonka oletti olevan "kuollut", no eipä ollut.

Nopeasti tilanne ohi, mutta kerkesin luulla pään räjähtävän.

Kuului varmaan kadulle asti:D

Vierailija
262/304 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

renaaliromahdus ja mikälie ummetus.. meni taju paskantaessa ja löysin itseni lattialta veressä, oksennuksessa ja ulosteessa. Ei ollu voimia nousta siitä ku vasta 10 tuntia myöhemmin. Ja joo dialyysi aloitettiin samalla viikolla.

Nefrossa ky kysytään tuo "ja miten voit?" Vastaus oli sillä kertaa no ei mitään hyvää. Aloitetaanko dialyysi? Joo.

Et sillai voi käydä semmoiselle jolla lapsena oli palvelijoita kotona. Ei rahalla onnea saa, ja onnellisimmilaan ihminen on kun kusi ja paska toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/304 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut synnytyskivun ja munuaiskivi kivun, ite en pysty sanomaan kumpi oli pahempi.Kumpikin kipu todella kovia.

Vierailija
264/304 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kuolio jalkaterässä ja jouduttiin nilkasta amputoimaan.Nyt haamu kivut ovat pahimmat kivut mitä koskaan olen kokenut.

Vierailija
265/304 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli yöllä hammas niin kipeäksi että olisin varmaan tappanut itseni, ellen olisi keksinyt että jääpalat ja kylmä vesi suussa vie kivun.

Selkäkipu on myös todella invalidisoiva. Sain joskus nuorempana noidannuolen selkääni ja matka sairaalaan oli kyllä suoraan helvetistä.

Vierailija
266/304 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä, kun lapsi juuttui kiinni synnytyskanavaan ja epäpätevän anestesialääkärin lukuisista, ilmeisesti väärin tökityistä epiduraalipuudutusyrityksistä aiheutui selästä lähtevä, koko jalan mittainen aivan hirvittävä hermokipu. Synnytys venähti pitkäksi, ponnistusvaihe kesti kaksi tuntia ja jalan hermokipu oli päällä useita tunteja ja niin karmea, että taju oli lähteä ja rukoilin jopa amputaatiota. Mikään ei auttanut siihen enkä saanut siihen mitään lääkettä, mutta sen jälkeen ei mikään kipu ole ollut niin kauhea, vaikka kaikenlaista on ollut.

Vierailija
267/304 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin tikkailta 3metristä,otin oikealla kädellä vastaan sillä seurauksena kyynärpää taittui 90astetta väärään asentoon. Kipu oli niin kova että menetin tajunnan joksikin aikaa.

Vierailija
268/304 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahasyöpä oli Itselläni kovin kipu. Leikattiin 5vuotta sitten, ihme tapahtui kun lääkärit antoi ennusteen elinaika 2kuukautta.

Vierailija
269/304 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horton joka vaivaa muutaman kerran vuodessa, aivan kamala kipu.

Vierailija
270/304 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aivoinfarktin ja ennen kuin taju lähti kipu oli jotain aivan järkyttävää.

Vierailija
271/304 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain aivoinfarktin ja ennen kuin taju lähti kipu oli jotain aivan järkyttävää.

Olen myös kokenut aivoinfarktin kivut vuosi sitten, kipu oli kova.

Vierailija
272/304 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeellinen abortti. Mulle vielä sanottiin, että ei se oikeastaan satu, mut älä ole yksin sen aikana. Hyvä neuvo. Onneksi oli ystävä pitämässä huolta. Muistan täsmälleen sen hetken, kun tyhjennys alkoi. Ne krampit sai mut oksentamaan ja itkemään, makaamaan vessan lattialla ja vain toivomaan kuolemaa. Onneksi kesti vain n. 6h. (antaa tulla paskaa niskaan abortista, kysyttiin pahinta kipua, siinä mun!)

Seuraavana päivänä kipu oli ohi, pystyin syömään normaalisti, joten lähdin äitini kanssa "shoppailemaan". Käveltiin lähi Tokmannille ja sieltä piti mennä lähi K-supermarkettiin ja sit kotiin. Siellä Tokmannilla mulla alkoi vääntää vatsaa ja sanoin äidille (tiesi siis abortista). Hän meni kysymään, voisinko päästä vessaan, mutta oli kuulemma tiukat kiellot. No melkein vieressä oli bensa-asema ja minä juoksin sinne. Piti vielä hetki jonottaa, vaikka tuntui, että kohta kaatuu maailma. Onneksi pääsin ajoissa sitten vessaan. Vatsa aivan sekaisin ja verta tuli kamalasti. Mulla meni hyvä tovi siellä vessassa, vaihdoin housuissani olleen yösiteen puhtaaseen ja tulin hoiperrellen ulos vessasta. 

Äitini odotti ulkona ja säikähti, kun olin kuulemma valkea kuin lakana. Käski minut istumaan äkkiä tienpientareelle ja lähti hakemaan siitä bensa-asemalta mehua ja suklaapatukan, että saatais verensokerit nousuun. Jo pelkkä mehu alkoi auttaa.

Ei, en aio tehdä aborttia enää ikinä. En lähde selittämään aborttiin johtaneita syitä, mutta niitä piisasi niin, että lääkäri tosissaan puolsi sitä. Nykyään, vuosia tuon jälkeen tilanne on eri. Jos nyt tulisin raskaaksi, en missään nimessä keskeyttäisi sitä. Tilanne on niin erilainen. En edelleenkään kadu aborttiani.

Saitko kunnon kipulääkkeet sairaalasta? Minä sain tujut kolmiolääkkeet jotka otin ennen aborttipillereitä ja kipua en juuri tuntenut.

Vierailija
273/304 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisuolen tulehdus oli kovin kipuni.

Vierailija
274/304 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevyn pullistuma ja sen aiheuttama hermokipu, migreeni pahimmillaan ja menkkakivut.

Vierailija
275/304 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeellinen keskeytys, eikä sekään niin paha ollut. Ei myöskään pahin kipuvaihe kestänyt kuin vain pari tuntia. Elän varovaisesti, niin en riko kehoani. Lisäksi minulla on sen verran hyvät geenit, ettei ole jatkuvasti jotain vaivaa. Vähällä olen siis toistaiseksi selvinnyt.

Vierailija
276/304 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän miltä toi munuaiskivi kipu tuntuu, olen parhaillaan sairaalassa kivun takia. Tähän 40kymppiseen asti eläneen, varmasti kovin kipu mitä olen koskaan kokenut.

Vierailija
277/304 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihoito ilman puudusta tutun hammaslääkärinaisen tekemänä. Elinvuosia lähti varmaan 10 vuotta

mies51v

Vierailija
278/304 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedän miltä toi munuaiskivi kipu tuntuu, olen parhaillaan sairaalassa kivun takia. Tähän 40kymppiseen asti eläneen, varmasti kovin kipu mitä olen koskaan kokenut.

Tiedän kyllä miltä tuntuu, minulla jo 10vuotta siitä aikaa,hyvin muistissa.

Vierailija
279/304 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihoito ilman puudusta tutun hammaslääkärinaisen tekemänä. Elinvuosia lähti varmaan 10 vuotta

mies51v

Pahin kipu on minullakin juurihoidosta saatu kipu.

Vierailija
280/304 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys kipu minulla kovin kipu.