Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kovin kipu mitä olette kokeneet??

Leena.
12.08.2019 |

Olen 40v nainen ja kahden lapsen äiti. Pariviikkoa sitten yhtä äkkiää sain niin pahan selkäkivun että tajunta meni hetkeksi ja oksetti.Mieheni soitti ampulanssi paikalle. Ensihoitajat ottivat sydänfilmin ja muutkin tarvittavat testit. He epäilevät munuaiskiviä ja laittoivat lihakseen särkylääkettä. Sairaalassa kuvat paljastivat ensihoitajien arvion oikeaksi. Munuaisesta oli tullut noin 4-5mm kivi ulos ja ei siinä kaikki vaan virtsarakossa oli useita pieniä kiviä. Onnekseni kivet tulivat muutaman päivän sisällä ulos kylläkin kivun saatelemana. Nyt voin todeta kipu oli niin kova,ettei minun synnytys kivutkaan ollut niin kovat mitä tämä munuaiskivi kipu aiheutti.

Kommentit (323)

Vierailija
321/323 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, paiseeseen on ihan turha injisoida puudutetta, se ei puudu. Iho kypsän paiseen päällä ja ympärillä on tulehtunutta, veri ei siinä välttämättä juuri kierrä ja iho on kireällä ja turvonnut ja läpäisee poikkeavasti. Ei siinä leviä puudute mihinkään ja suurin osa valuu vaan sinne mädän sekaan. Eikä ne ärtyneet ihohermot puudu kunnolla muutenkaan. Kylmäpuudute pintaan on paras tarjolla oleva vaihtoehto.

Minä availen onneksi nykyään paiseita lähinnä sairaalan osastolla ja voin antaa etukäteen kunnon lääkkeet. Polikliinisesti ja päivystyksessä tehtynä ihmisiä ei voi samalla lailla lääkitä.

Mä avaan paiseet itse, toki steriilisti. On helpompi tehdä itse kuin odottaa jonkun toisen tekevän sen. Suurin oli kananmunan kokoinen ja voi härreguud sitä sisältöä... :/ Todellakin koskee vähemmän, kun tekee sen itse.

t. th ammattilainen, nyt toisella alalla

Vierailija
322/323 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyräkuumen aiheuttama munuaisten särky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/323 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaan kiskonta hammaslääkäissä.

Pyörryin lopulta.

Kakkosena selkäkipu (välilevy). Täysin lamaavaa.

Kolmonen ja nelonen ovat synnytykset.

Hei. Kerrotko,  miten tuo hammaslääkäri keissi meni ja sujui?