Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovin kipu mitä olette kokeneet??

Leena.
12.08.2019 |

Olen 40v nainen ja kahden lapsen äiti. Pariviikkoa sitten yhtä äkkiää sain niin pahan selkäkivun että tajunta meni hetkeksi ja oksetti.Mieheni soitti ampulanssi paikalle. Ensihoitajat ottivat sydänfilmin ja muutkin tarvittavat testit. He epäilevät munuaiskiviä ja laittoivat lihakseen särkylääkettä. Sairaalassa kuvat paljastivat ensihoitajien arvion oikeaksi. Munuaisesta oli tullut noin 4-5mm kivi ulos ja ei siinä kaikki vaan virtsarakossa oli useita pieniä kiviä. Onnekseni kivet tulivat muutaman päivän sisällä ulos kylläkin kivun saatelemana. Nyt voin todeta kipu oli niin kova,ettei minun synnytys kivutkaan ollut niin kovat mitä tämä munuaiskivi kipu aiheutti.

Kommentit (304)

Vierailija
1/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat.. Oksettaa ja taju meinaa lähteä välillä.

Vierailija
2/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla synnytyskipu pahinta mitä olen kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horton!

Vierailija
4/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakipu aikuisena. Ei voi verrata synnytyskipuihinkaan, vaikka luomuna oon synnyttänyt kolme lasta.

Vierailija
5/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se synnytys on. Ensin pelkää, että kuolee, ja sitten pelkää ettei kuolekaan.

Vierailija
6/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen synnytys oli kaikista kolmesta kivuliain, avautuminen ja ponnistaminen. Ei varmaan pahinta kipua mitä on olemassa, ei muita ongelmia kuin tosiaan kivut, mutta pahinta mitä olen kokenut. Aivan hirveät tuskat.

Uskon tosin, että on henkisesti suurempia tuskia kuin lähes mikään fyysinen kidutus. Ohis.

Vierailija
7/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyskipu on ollut pahin. En ole muuta erityisen pahaa kipua kokenut. Ei ole muita kovempia kipuja oikeastaan ollut kuin menkat, muutama varvas- ja sormimurtuma, migreeni.

Vierailija
8/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus pahin kipuni.

Vierailija
9/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys ja paksusuolen tähystys.

Vierailija
10/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin synnytyskipu oli aivan järkyttävää, ensimmäisessä synnytyksessä siis. Yhtä pahaa kipua aiheutti kierukkan asentaminen.

Vierailija
11/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikivikipu tuntui siltä, että taju lähtee, oli vaikea hengittää ja päälle iski kylmä hiki.

Vierailija
12/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaan kiskonta hammaslääkäissä. Pyörryin lipulta. Kakkosena selkäkipu (välilevy). Täysin lamaavaa. Kolmonen ja nelonen ovat synnytykset.

Vierailija
13/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppusek si. Aivan sanoinkuvaamaton kipu.

Vierailija
14/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sama täällä, Kovin kipuni tullut noista munuaiskivistä.

Vierailija
15/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin saippuan lattialle ruotsalaisessa uimahallissa.

-Pena

Vierailija
16/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyskipu nyt tietysti ja se kun hajotin kännissä olkapääni. Mitään kipulääkitystä ei tietenkään sairaalassa annettu ennen ku oli promillet nollissa.

Vierailija
17/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se selkäkipu on, koska se halvaannuttaa. Synnytyskin oli toki paha, mutta se kivuliain vaihe kesti vain hetken.

Vierailija
18/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun migreenit on ainakin niin pahoja, että jos se jonkun raajan murtamisella loppuis, niin istuisin mielummin pyörätuolissa kädettömänä ja jalattomana, mutta ilman migreeniä. Luulen kyllä hortoniks tota, mut joskus lapsena sain migreenidiagnoosin joltain viinaltahaisevalta tohtorilta.

Vierailija
19/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat, että kivi munuaisissa on pahimpia kipuja, joita ihminen voi kokea.

Itse olen kokenut "vain" sappikivestä aiheutuvaa kipua. Kipukohtauksen aikana ei pysty edes toivomaan kuolemaa, kun on niin lamauttava tila päällä.

Vierailija
20/304 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto-onnettomuudessa katkesivat molemmat jalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi