Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovin kipu mitä olette kokeneet??

Leena.
12.08.2019 |

Olen 40v nainen ja kahden lapsen äiti. Pariviikkoa sitten yhtä äkkiää sain niin pahan selkäkivun että tajunta meni hetkeksi ja oksetti.Mieheni soitti ampulanssi paikalle. Ensihoitajat ottivat sydänfilmin ja muutkin tarvittavat testit. He epäilevät munuaiskiviä ja laittoivat lihakseen särkylääkettä. Sairaalassa kuvat paljastivat ensihoitajien arvion oikeaksi. Munuaisesta oli tullut noin 4-5mm kivi ulos ja ei siinä kaikki vaan virtsarakossa oli useita pieniä kiviä. Onnekseni kivet tulivat muutaman päivän sisällä ulos kylläkin kivun saatelemana. Nyt voin todeta kipu oli niin kova,ettei minun synnytys kivutkaan ollut niin kovat mitä tämä munuaiskivi kipu aiheutti.

Kommentit (304)

Vierailija
301/304 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovinta kipua koin, kun laskin nuorena mäkeä ja löin polveni kovassa vauhdissa jäiseen kantoon joka oli noin 10 cm halkaisijaltaan. Kannon terävä reuna iski polven hermoihin ja tunsin äärimmäisen voimakasta kipua parin minuutin ajan. Ei pystynyt huutamaan koska kipu lamaannutti, hengitys lamaantui myös. Jalan päälle ei voinut laittaa painoa lainkaan moneen viikkoon. Kävelin polvi täysin suorana monta kuukautta, koska polvi petti heti alta jos sitä taivutti, ja lensin heti selälläni. Hermot palautuivat noin vuodessa ja jalka alkoi toimimaan, onneksi nuorena paranee helpommin.

Vierailija
302/304 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kipua vaikka minuun ei käytännössä satu mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/304 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiaan aivan käsittämätön tapahtuma. Siis astuin nuorempana pehmeän sohvatyynyn päälle, joka oli siis lattialla, enkä syystä tai toisesta jaksanut nostaa, kiertää tai astua yli. Jalkapöydästä murtui luu napsahtaen ja joku hermo jäi jonnekin puristukseen. Kipu oli niin kova, että olin hetkessä hiestä aivan läpimärkä enkä meinannut saada sanaa suusta. Todella tuskainen reissu taksilla ensiapuun ja pahin kipu lakkasi oikeastaan heti kun se luu saatiin painettua takaisin oikeaan asentoon.

Käsittämätöntä tässä on se, että minulla ei koskaan ole murtunut mitään muuuta. Olen kuitenkin harastanut laskettelua, kamppailulajeja, jalkapalloa jne. Eli siis normaalia suht aktiivista elämää, ja ainoa missä minulta murtuu luu, on kun astun tyynyn päälle.

Vierailija
304/304 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crps joka levinnyt ja aika moneen paikkaan. ei auta lääkkeet ei ehkä vähän helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi