Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset käyttävät valtavasti meikki- ja peitevoiteita - miksi?

Vierailija
31.07.2019 |

Nykynaiset ovat harmillisen vieraantuneita siitä, millaiselta iho oikeasti näyttää ilman kaikkia meikkikerroksia. Ikävintä, että lapset ja nuoret kasvavat tähän. Mitä pahaa punoituksessa on? Tai muissa ihon "virheissä"? Rypyissä?

Jos yhteiskunnan suunnalta ei tulisi painetta, meikkaisitko?

Kommentit (265)

Vierailija
81/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en saisi tehdä ihostani siistimmän näköistä? Samalla saa uv-suojankin eikä iho rasvoitu niin äkkiä kuin ilman meikkiä.

Kunhan teet sen omalla ajallasi, etkä valita miehellesi että omaa aikaa ei ole riittävästi.

Vierailija
82/265 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit alun perin kehitettiin peittämään esteettisiä vikoja joita esim. onnettomuuksista tullut. Minulla kasvoissa palovammasta arpia joita häivytän meikkivoiteella. Terveen ihoalueen jätän meikittä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole meikkiä niin ihmiset yleensä olettaa, että on sairas. Aletaan kysyä vointia ja onko huono olo, etkö saa lainkaan unta? Pitäisikö ottaa sairaslomaa? Ei kiitos, se on minun naama, ei mikään tauti.

Vierailija
84/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole meikkiä niin ihmiset yleensä olettaa, että on sairas. Aletaan kysyä vointia ja onko huono olo, etkö saa lainkaan unta? Pitäisikö ottaa sairaslomaa? Ei kiitos, se on minun naama, ei mikään tauti.

No jos ihmiset ovat aina nähneet sinut naama pakkelissa ja sitten eräänä päivänä sulla ei sitä pakkelikerrosta ole, niin on aivan normaalia kysyä, onko kaikki ok, koska et ole jaksanut meikata. Olet siis joutunut meikkauskierteeseen.

Vierailija
85/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tuntuu olevan noita kaikenmaailman iho-ongelmia vain naisilla? Ei miehet valittele näppylöistä naamallaan. 

Jos katsotaan pelkkää kasvojen kauneutta, niin yleensä mies on kauniimpi kasvoiltaan kuin ilman meikkiä oleva nainen. 

Vierailija
86/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tuntuu olevan noita kaikenmaailman iho-ongelmia vain naisilla? Ei miehet valittele näppylöistä naamallaan. 

Jos katsotaan pelkkää kasvojen kauneutta, niin yleensä mies on kauniimpi kasvoiltaan kuin ilman meikkiä oleva nainen. 

No, naisessa on enemmän rasvaa kuin miehessä. Selittynee tällä siis.

Ei selitä. Miesten iho on rasvaisempi kuin naisten iho.

Vierailija
87/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole. Ihan kuule google kertoo tämän faktan, että naisten rasvaprosentti on korkeampi kuin miesten, koska naiset tarvitsevat enemmän rasvaa hormonitoiminnan takia.

Vierailija
88/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkivoidetta koko kasvoille. Suurin ongelmani on rasvoittuva iho, ja pakkelin kanssa se näyttää vielä pahemmalta. Peitän vain satunnaiset finnit.

Vierailija
89/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole. Ihan kuule google kertoo tämän faktan, että naisten rasvaprosentti on korkeampi kuin miesten, koska naiset tarvitsevat enemmän rasvaa hormonitoiminnan takia.

Miesten iho ON rasvaisempi kuin naisten iho. Se on fakta.

Naisilla on korkeampi kehon rasvapitoisuus, mutta se on eri asia kuin ihon rasvaisuus.

Vierailija
90/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi jännittävää, että henkilöitä, jotka eivät meikkaa häiritsee toisten meikkaaminen. Minä meikkaan, olen nuoresta pitäen meikannut ja meikkaan edelleen. Monelle saunapuhtaalle suosittelisin kyllä edes kevyttä meikkiä. Mutta kun tämäkin asia on jokaisen itsensä päätettävissä. Ei siitä meikkaamattomuudesta mitään kunniankruunua saa

Meikkipelle uhriutuu taas. Palstalla on sadoin tuhansittain meikkipellejen aloittamia ketjuja, joissa kitisette "miksi kaikki naiset eivät meikkaa miksikaikkinaiseteivätmeikkaamiksikaikkinaiseteivätmeikkaa" kuin rikkkinäinen soitin. Nyt kun joku kerrankin kysyy syytä meikkaamiseen, meikkipellet u.h.r.i.u.t.u.v.a.t ja u.l.i.s.e.v.a.t.

Tein joskus aloituksen, jossa kysyin meikkipelleiltä, että MIKSI teitä niin kamalasti häiritsee toisten ihmisten meikkaamattomuus. Vastausta en saanut. Meikkipellet ovat vähä-älyisiä, joilla ei ole minkäänlaista aivotoimintaa. Tällaisen kuvan olen teistä saanut. Kysymys kuuluu: Tuhoaako meikkaaminen järjen, vai ovatko meikkipellet tyhmiä jo alunperinkin?

Vierailija
91/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi jännittävää, että henkilöitä, jotka eivät meikkaa häiritsee toisten meikkaaminen. Minä meikkaan, olen nuoresta pitäen meikannut ja meikkaan edelleen. Monelle saunapuhtaalle suosittelisin kyllä edes kevyttä meikkiä. Mutta kun tämäkin asia on jokaisen itsensä päätettävissä. Ei siitä meikkaamattomuudesta mitään kunniankruunua saa

Meikkipelle uhriutuu taas. Palstalla on sadoin tuhansittain meikkipellejen aloittamia ketjuja, joissa kitisette "miksi kaikki naiset eivät meikkaa miksikaikkinaiseteivätmeikkaamiksikaikkinaiseteivätmeikkaa" kuin rikkkinäinen soitin. Nyt kun joku kerrankin kysyy syytä meikkaamiseen, meikkipellet u.h.r.i.u.t.u.v.a.t ja u.l.i.s.e.v.a.t.

Tein joskus aloituksen, jossa kysyin meikkipelleiltä, että MIKSI teitä niin kamalasti häiritsee toisten ihmisten meikkaamattomuus. Vastausta en saanut. Meikkipellet ovat vähä-älyisiä, joilla ei ole minkäänlaista aivotoimintaa. Tällaisen kuvan olen teistä saanut. Kysymys kuuluu: Tuhoaako meikkaaminen järjen, vai ovatko meikkipellet tyhmiä jo alunperinkin?

Kuten ehkä olet huomannut, meikkaamisella ei ole mitään tekemistä järjenmenetyksen kanssa.

Vierailija
92/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen mitta, kuinka pieneksi sinun täytyy toinen tehdä jotta tulet itse näkyväksi.

Vierailija
93/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on korkeampi kehon rasvapitoisuus, mutta se on eri asia kuin ihon rasvaisuus.

Ei, vaan miehillä on paksumpi iho kuin naisilla.

Ja rasvaisempi.

Vierailija
94/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ehkä olet huomannut, meikkaamisella ei ole mitään tekemistä järjenmenetyksen kanssa.

Eli meikkipellet ovat vähä-älyisiä jo syntyessään. Hyvä. Niin olen aina itsekin ajatellut.

Vierailija
95/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan miehillä on paksumpi iho kuin naisilla.

Ja rasvaisempi.

Ja tämä johtuu testosteronista.

Vierailija
96/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkibisnes on miljardibisnestä, ei tule loppumaan ikinä. Turha marista siitä. Joko meikkaa tai ei, ei se muille kuulu.

Vierailija
97/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miehet eivät valita omista näppylöistään mutta auta armias jos naisella on joku näppy niin KAIKKI valittaa. "Ootko tehnyt sitä, ootko kokeillut tätä, blaa, blaa, blaa"

Sitäpaitsi moni mies ihan oikeasti luulee etä naisella meikit on liimattu ihoon aina, muuten eivät valittaisi kun nainen ei kotona meikkaa miestä varten mutta silti pitää huokailla syvästi kun siihen meikkaamiseen menee aikaa. 

Kauneuteen en ota kantaa, aika rumia naamoja näkyy myös miehillä, ehkä pieni meikki voisi auttaa.

Vierailija
98/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa selittää kaikille että ei väsytä, en ole sairas, eikä minulla ole mikään hätänä. Näytän ihan kuolleelta ilman meikkiä. Silmänympärykset kuin pandalla, punoitusta siellä täällä, katkenneita verisuonia, näppyjä jne. Kun olen ilman meikkiä nii tutut kysyy oonko kipeä. Ja huom en meikkaa edes vahvasti.

Tuo on itse aiheuttamasi ongelma. Jos olisit aina ollut ilman meikkiä, kukaan ei ihmettelisi mitään.

Vierailija
99/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just äsken maikkarilla oli se pikkupönäkkä uutisten kailottaja ruudussa, ja voi jumalauta että oli vastenmielisen paljon pakkeloitu naama. Ja varsinkin ne silmät ! Kuin katuhuåraa olisi katsellut. Ylenannolla on kanssa se yksi vanha pesukarhun näköinen täti, josta tulee samat vibat.

Mikä helvetti siinä on että ei voi handlata sitä pakkelointia silleen kohtuuden kautta ?! Onko tosiaankin näillä meidän "niin hiton itsenäisillä & pystyvillä" naisilla huono omatunto ja itsetunto, ettei voi kohtuudella holvata sitä pakkelia ? Mistä te olette saaneet päähänne, että se voisi edes teoriassa olla mitenkään hyvännäköistä ? Jos ette osaa, niin antakaa ennemmin olla kokonaan ja jättäkää se niille naisille jotka sen osaavat.

Televisiossa kaikki maskeerataan. Kaipa ne studioporukka tietää vuosien kokemuksella ja tietotaidolla, miltä ihmisen naama näyttää studiovalaistuksissa ja kamerassa.  

Kannattaa katsella  tv-tuotantoa, mainoksia ja ohjelmia youtubesta  70-80-luvuilta. Siellä sitten näkee sellaista kiiltoa naamassa, nenässä ja miesten kaljuissa, joka varmasti aiheuttaisi sinussakin syvää mutta niin pinnallista närkästystä, että "kuinkahan ne edes kehtaavat tuon näköisinä olla  ja vielä televisiossa!"

Kaikki ei ole sitä, miltä se näyttää.

Vierailija
100/265 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruusufinni, naama läikikkään punainen. Ei siinä mitään pahaa ole ja voin olla meikittäkin. Mutta tutkimusten mukaan punoittavanaamaisia syrjitään mm. työelämässä ja parisuhdemarkkinoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi