Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käy Subwayssa koska en osaa tilata siellä.

Vierailija
08.07.2019 |

Miksi siitä tilaamisesta on tehty niin helvetin vaikeaa?

Kommentit (715)

Vierailija
221/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi hampurilaisen tilaaminen ei ole yhtä vaikeaa. Jos haluan pikaruokaa, en halua itse alkaa reseptiä keksimään.

Eli menet sinne hampparipaikkaan ja saat vatsasi täyteen, problem solved. Moni muu haluaa kuitenkin mieluummin patongin ja itse valitsemallaan täytteillä. Miksi se on ongelma?

Ongelma on se, että haluaisi patongin, mutta subwayssa asiointi on hankalaa ja monimutkaista. Onhan tätä ongelman ydintä jo sivukaupalla jankattu.

Vierailija
222/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin itse ekan kerran ikinä Subwayssa ihan järkyttävässä krapulassa. Itku meinasi tulla kun ei ajatus kulkenut ollenkaan ja kysymyksiä vaan sateli.

Sama täällä. Tilasin listalta jonkun italialaisen leivän. Lopputulos oli leipä mutta ei sillä ollut enää mitään tekemistä Italian kanssa.

Pitäisikö minun tietää mitkä raaka-aineet ja mausteet kuuluvat italialaiseen keittiöön?

Jos et tiedä, mitkä raaka-aineet ja mausteet kuuluvat italialaiseen keittiöön, mistä tiedät, ettei sinun tilaamalla leivällä ollut mitään tekemistä Italian kanssa?

Kaikkea sitä saakin täältä lukea...

Syön italialaista ruokaa mutta en todellakaan osaisi tehdä sitä.

Syön sushia mutta en osaa tehdä sitäkään.

Ja molemmissa tapauksissa tunnistan että onko maku oikea.

Syöt italialaista ruokaa, mutta sinulla ei ole harmainta hajuakaan siitä, että italialaiseen keittiöön kuuluvat esimerkiksi tomaatti, oliivit, sipuli, öljy ja oregano? Ja et sitten valinnut näitä leipääsi, vaan maissia ja avokadoa ja kastikkeeksi amerikansinappia ja sitten itketti, kun leipä ei maistunutkaan italialaiselta? Ok. Parempi varmaan, että ostat leipäsi muualta. Suosittelen myös ruoanlaiton opettelua, perusasiat kun ymmärtää syömästään ruoasta ja erilaisista raaka-aineista, niin kummasti helpottuu niin kokkaaminen kuin ulkona syöminenkin.

Miksi ihmeessä siellä on ne valmiit vaihtoehdot ja niillä mielikuvia antavat nimet jos sisältö tuleekin riippumaan täysin asiakkaan omista valinnoista? Eikö niissä muka edes perusaineet ole juuri sitä mitä luvataan?

Mikäli näin ei ole niin todella erikoinen pulju. Ja jos on niin vika ei ole sen italialaistyyppisen tilaajassa vaan itse yrityksessä mikäli se sub ei ollut italialaista nähnytkään.

Siis totta kai siinä patongissa on täytteenä se pääraaka-aine, jonka valitset? En ymmärrä viestiäsi.

Jos patongin nimi on Spicy italian vml niin oletus on että se on edes jollain lailla italaisen (ruoan) makuinen, riippumatta asiakkaan valinnoista = asiakas ei voi pilata, häivyttää sitä italialaisuutta omilla valinnoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi hampurilaisen tilaaminen ei ole yhtä vaikeaa. Jos haluan pikaruokaa, en halua itse alkaa reseptiä keksimään.

Eli menet sinne hampparipaikkaan ja saat vatsasi täyteen, problem solved. Moni muu haluaa kuitenkin mieluummin patongin ja itse valitsemallaan täytteillä. Miksi se on ongelma?

Ei se mulle olekaan. Pikaruuan idea mulle on saada se nopeasti ja helposti, ei alkaa valitsemaan kaikkea raaka-aineista alkaen.

Sama aika kestää siellä hampparipaikassa saada ateria eteensä kuin Subissa patonki. Mulle kumpikin vaihtoehto toimii mainiosti silloin kun en itse jaksa kokata.

Vierailija
224/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä Subin idean ymmärrän ja ihan hyvähän se on sinänsä, että valitaan itse sitä ja tätä.

Kävin joskus 7 vuotta sitten Hakaniemen SubWayssa, tulin Ympyrätalon Mehiläisestä, jossa verikokeita yms. ja oli aivan kamala nälkä. Ei tullut mitään tilaamisesta. Pelästyin ihan kun myyjä tykitti kysymyksiä kysymysten perään. En muista mitä sitten lopulta sain, mutta tämä jäi ainoaksi Subi-kokemukseksi minulla. Haluan tilata vain jotakin syötävää enkä joutua tilille siitä, mitä haluan. Syön ihan kaikkea.

Vierailija
225/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän siellä tarvitse vastata kun yhteen kysymykseen:

Subi: "Hei, mitä teille saisi olla?"

Sinä: "Moi. Yksi tuollainen kana teriyaki 30cm juusto-oreganoleivällä. Normaali juusto. Saa paahtaa. Ei lisätäytteitä."

Odota tässä siihen asti, kun hän ottaa leivän pois paahtimesta.

"Joo kasviksia voi laittaa kaikki, paitsi maissi ja oliivi. Mausteina voi laittaa pippuria ja kastikkeeksi valkosipuli. Ei tarvitse muuta ja lähtee mukaan. Maksan kortilla."

Ei siinä aina tarvitse odottaa, että ne työntekijät kyselee. Kerrot vaan mitä haluat.

Onhan se tietysti noinkin, mutta tuo edellyttää vaihtoehtojen etukäteistuntemusta. Että tietää ne eri vaihtoehdot.  

Minusta olisi ihan varteenotettava vinkki ko ketjulle, että voisi olla muutama valmis vaihtoehto siinä kustomoitujen rinnalla.

Ne vaihtoehdot muistaa ensimmäisen kerran jälkeen ja nehän näkee niiden nettisivuillakin. 

Ja niiden valmiiden vaihtoehtojen tekeminen voi olla aika vaikeaa, kun entä jos yksi ei tykkää maissista ja toinen ei maustetusta juustosta ja kolmas tahtoo ihan eri täytteen, kuin mitä valmiissa on.

Jos tahtoo valmiita, niin tuollahan on 10 muuta pikaruokalaa, jossa saa ihan valmiiksi tehdyt jutut. 

Vierailija
226/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Subin idea on juuri se, että siellä voi valita omat täytteet.

Nyt ihmiset valittaa, kun heille ei ole valmiiksi tehtyjä leipiä.

En ymmärrä. 

Jos menee ensimmäistä kertaa Subwayhin eikä ole tutustuntu etukäteen netissä toimintaohjeisiin (älytön ajatuskin että ruokapaikkaan pitää opetella toiminta ennen kuin voi asioida siellä) niin on täysin luonnollista että ihminen luulee esillä olevien kuvien olevan valmiit patongit joista voi valita. Ja jos ei kerrota että jotkin täytteen ovat lisähinnallisia aiheuttaa se harmitusta ja petetyksi tulleen/tyhmänä olevan tunteen.

Eikö tätä ole jo jankutettu sivutolkulla? Kuinka te jaksatte taivastella "mikä subissa muka on niin vaikeaa, ei voi tajuta kun ette tajua" kun ette itse ymmärrä mitä teille ratakiskosta väännetään.

Vierailija
227/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään ymmärrä teidän ongelmaa. Jos ette halua asioida niin ette asioi. Voitte asioida niissä lukuisissa paikoissa jossa voi listalts valita jotain. En mäkään käy burger kingissä enkä mäkissä koska en tykkää niistä. Ei niiden tarvitse vaihtaa toimintametodia sen takia että minä, arvon henkilö, voisin niissä käydä. Eikö ole kiva että on jokaiselle jotakin..

Miten te muuten selviätte vaikka mäkissä? Mikä juoma, otetaanko ateria vai ei, mikä hampurilainen, entä ranskalaiset, jälkiruoaksi jäätelö, kahvijuoma, kahvi, mitä niitä nyt on? Entä nuggetteja tms?

Miten selviätte kaupasta, siellä vasta valikoimaa riittää?

Ja eipä noissa odotusajoissa ole juuri eroa verrattuna subin tai muiden pikaruokaloiden välissä.

Vierailija
228/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että haluaisi patongin, mutta subwayssa asiointi on hankalaa ja monimutkaista. Onhan tätä ongelman ydintä jo sivukaupalla jankattu.

Mitä hankalaa siinä siis on vastata, haluaako patonkiinsa tonnikalaa vai kalkkunaa, juustoa vai ei, kurkkua vai tomaattia vai molempia jne? Päätäthän sä vaikka Picnicissäkin otatko paahtopaisti-, juusto- vai kasvispatongin tai kahvilassa kallistutko metukkasämpylään, reissariin tai paniniin?

Vierailija
229/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. 

Lue ketjua, niin saatat ymmärtää. Kyse on siis risasta konseptista ja lisäksi ilmeisen harhaanjohtavasta markkinoinnista. Subin mainoksia pyörii telkkarissa ja näkyy katukylteissä. Niissä on joku tuote nimellä ja ehkä tarjouksena, kuvitteellisesti vaikkapa "nyhtöpossusämpylä 3,99". Tämä rinnastuu vaikkapa Mäkkärin "euron juusto"-mainoksiin kuluttajien mielissä yksi yhteen. Kaikissa pikaruokaloissa mennään tiskille ja tilataan se tuote: "Yksi juusto, kiitos". Juusto tulee ja rahat menee, nam ja röyh. Tämä on totuttu, universaali piakruokaravintolan konsepti ja prosessi.

Sub on poikkeus. Se on kääntänyt totutun täysin nurinniskoin. Lisäksi se markkinoi itseään julkikuvalla, joka ei eroa mitenkään tavanomaisesta. Tavanomaiseen tottunut ei tiedä *ttujakaan Subin lumihiutaleprosessista. Missään ei kerrota, että Subissa ei ole tuotteita, vaikka sellaisia mainostetaan, että siellä pitää täyttää netistä etukäteen ladattu kaavake, josta on ruksittu kattotelineet ja ilmanvaihdot sekä metallivärit kohdilleen. Että se onkin noutopäytä, jota ei edes itse saa käyttää, vaan lasin takaa joku kyselee loputtomasti erikoisia kysymyksiä. Ei, vaan ensikertalainen painelee Subiin normaali pikaruokakonsepti mielessään jossain lentokentällä, metroasemalla tai ostoskeskuksessa kiireissään, nälissään, kuvissa herkullisen näköinen patonginpätkä mielessään. Sitten tuleekin shokki. Hän ei saa sitä, mitä halusi, mitä odotti, ei tuotetta eikä palvelua, ja hänet hämmennetään aivan alkutekijöihinsä. Sellainen on tyyppiasiakkaan ensikohtaaminen tämän kyseisen ketjubrändin kanssa. 

Vierailija
230/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. 

Jos menee ensimmäistä kertaa Subwayhin eikä ole tutustuntu etukäteen netissä toimintaohjeisiin (älytön ajatuskin että ruokapaikkaan pitää opetella toiminta ennen kuin voi asioida siellä) niin on täysin luonnollista että ihminen luulee esillä olevien kuvien olevan valmiit patongit joista voi valita. Ja jos ei kerrota että jotkin täytteen ovat lisähinnallisia aiheuttaa se harmitusta ja petetyksi tulleen/tyhmänä olevan tunteen.

Eikö tätä ole jo jankutettu sivutolkulla? Kuinka te jaksatte taivastella "mikä subissa muka on niin vaikeaa, ei voi tajuta kun ette tajua" kun ette itse ymmärrä mitä teille ratakiskosta väännetään.

Sellaiset ihmiset, jotka pelästyvät sitä että heiltä kysytään asioita ja eivät osaa yksinkertaista juttua kuin subin tilaamista ilman, että saavat siitä hirveän morkkiksen tarvitsevat varmaan jonkun edunvalvojan auttamaan näissä tilanteissa. Hei come on nyt ihmiset. Ollaanko oikeasti menossa näin pullamössökansaksi?

Vierailija
231/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. 

Niin, sitten teille kerrotaan ettei ole valmiita tuotteita vaan valitsette osat itse. Hinnastosta näät lisähintaiset tuotteet ja yleensä myyjä myös ilmoittaa mitkä on lisähintaisia. Eikä kukaan tervejärkinen tarvitse jotain subin tilausohjeita etukäteen, ne on siellä netissä siksi että löytyy näitä henkilöitä jotka tekevät kaikesta tosi hankalaa, niin pystyvät tutustumaan asiaan etukäteen. Oikeasti, sun täytyt vaan vastata kysymyksiin siitä mitä tahdot syödä. Ei pitäisi olla vaikeaa.

232/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ekaa kertaa subissa Ranskassa. Oli kyllä iso virhe. Myyjät kun eivät osanneet juurikaan englantia enkä minä osannut ranskaa. Viittomakieleksihän se lopulta meni :D

Vierailija
233/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. 

Lue ketjua, niin saatat ymmärtää. Kyse on siis risasta konseptista ja lisäksi ilmeisen harhaanjohtavasta markkinoinnista. Subin mainoksia pyörii telkkarissa ja näkyy katukylteissä. Niissä on joku tuote nimellä ja ehkä tarjouksena, kuvitteellisesti vaikkapa "nyhtöpossusämpylä 3,99". Tämä rinnastuu vaikkapa Mäkkärin "euron juusto"-mainoksiin kuluttajien mielissä yksi yhteen. Kaikissa pikaruokaloissa mennään tiskille ja tilataan se tuote: "Yksi juusto, kiitos". Juusto tulee ja rahat menee, nam ja röyh. Tämä on totuttu, universaali piakruokaravintolan konsepti ja prosessi.

Sub on poikkeus. Se on kääntänyt totutun täysin nurinniskoin. Lisäksi se markkinoi itseään julkikuvalla, joka ei eroa mitenkään tavanomaisesta. Tavanomaiseen tottunut ei tiedä *ttujakaan Subin lumihiutaleprosessista. Missään ei kerrota, että Subissa ei ole tuotteita, vaikka sellaisia mainostetaan, että siellä pitää täyttää netistä etukäteen ladattu kaavake, josta on ruksittu kattotelineet ja ilmanvaihdot sekä metallivärit kohdilleen. Että se onkin noutopäytä, jota ei edes itse saa käyttää, vaan lasin takaa joku kyselee loputtomasti erikoisia kysymyksiä. Ei, vaan ensikertalainen painelee Subiin normaali pikaruokakonsepti mielessään jossain lentokentällä, metroasemalla tai ostoskeskuksessa kiireissään, nälissään, kuvissa herkullisen näköinen patonginpätkä mielessään. Sitten tuleekin shokki. Hän ei saa sitä, mitä halusi, mitä odotti, ei tuotetta eikä palvelua, ja hänet hämmennetään aivan alkutekijöihinsä. Sellainen on tyyppiasiakkaan ensikohtaaminen tämän kyseisen ketjubrändin kanssa. 

Tuosta ei saanut nyt yhtään mitään selvää. Rauhotu ja vedäppä välillä henkeä.

Enpä ole koskaan kuullut, ettei subilla olisi ollut jotain, mitä he ovat samalla viikolla mainostaneet. 

Vierailija
234/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin itse ekan kerran ikinä Subwayssa ihan järkyttävässä krapulassa. Itku meinasi tulla kun ei ajatus kulkenut ollenkaan ja kysymyksiä vaan sateli.

Sama täällä. Tilasin listalta jonkun italialaisen leivän. Lopputulos oli leipä mutta ei sillä ollut enää mitään tekemistä Italian kanssa.

Pitäisikö minun tietää mitkä raaka-aineet ja mausteet kuuluvat italialaiseen keittiöön?

Jos et tiedä, mitkä raaka-aineet ja mausteet kuuluvat italialaiseen keittiöön, mistä tiedät, ettei sinun tilaamalla leivällä ollut mitään tekemistä Italian kanssa?

Kaikkea sitä saakin täältä lukea...

Syön italialaista ruokaa mutta en todellakaan osaisi tehdä sitä.

Syön sushia mutta en osaa tehdä sitäkään.

Ja molemmissa tapauksissa tunnistan että onko maku oikea.

Syöt italialaista ruokaa, mutta sinulla ei ole harmainta hajuakaan siitä, että italialaiseen keittiöön kuuluvat esimerkiksi tomaatti, oliivit, sipuli, öljy ja oregano? Ja et sitten valinnut näitä leipääsi, vaan maissia ja avokadoa ja kastikkeeksi amerikansinappia ja sitten itketti, kun leipä ei maistunutkaan italialaiselta? Ok. Parempi varmaan, että ostat leipäsi muualta. Suosittelen myös ruoanlaiton opettelua, perusasiat kun ymmärtää syömästään ruoasta ja erilaisista raaka-aineista, niin kummasti helpottuu niin kokkaaminen kuin ulkona syöminenkin.

Miksi ihmeessä siellä on ne valmiit vaihtoehdot ja niillä mielikuvia antavat nimet jos sisältö tuleekin riippumaan täysin asiakkaan omista valinnoista? Eikö niissä muka edes perusaineet ole juuri sitä mitä luvataan?

Mikäli näin ei ole niin todella erikoinen pulju. Ja jos on niin vika ei ole sen italialaistyyppisen tilaajassa vaan itse yrityksessä mikäli se sub ei ollut italialaista nähnytkään.

Siis totta kai siinä patongissa on täytteenä se pääraaka-aine, jonka valitset? En ymmärrä viestiäsi.

Jos patongin nimi on Spicy italian vml niin oletus on että se on edes jollain lailla italaisen (ruoan) makuinen, riippumatta asiakkaan valinnoista = asiakas ei voi pilata, häivyttää sitä italialaisuutta omilla valinnoillaan.

Kannattaa kysyä myyjältä suosituksia, jos itsellä ei ole hajuakaan mitkä raaka-aineet sopivat minkäkin kanssa ja pelkää palaavansa koko leivän. Itse kysyn monesti kastikesuosituksia, kun en niitä niin tunne. Aina olen saanut vastauksen ja hyvää on ollut. :) Olen kyllä aika kaikkiruokainen, minusta patonki ei mene pilalle siitä, olenko valinnut täytteeksi sillä kertaa vaikka paprikaa vai en.

Vierailija
235/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä: "Moi. Yksi tuollainen kana teriyaki 30cm juusto-oreganoleivällä. Normaali juusto. Saa paahtaa. Ei lisätäytteitä."

"Joo kasviksia voi laittaa kaikki, paitsi maissi ja oliivi. Mausteina voi laittaa pippuria ja kastikkeeksi valkosipuli. Ei tarvitse muuta ja lähtee mukaan. Maksan kortilla."

Ei siinä aina tarvitse odottaa, että ne työntekijät kyselee. Kerrot vaan mitä haluat.

Onhan se tietysti noinkin, mutta tuo edellyttää vaihtoehtojen etukäteistuntemusta. Että tietää ne eri vaihtoehdot.  

Minusta olisi ihan varteenotettava vinkki ko ketjulle, että voisi olla muutama valmis vaihtoehto siinä kustomoitujen rinnalla.

Ne vaihtoehdot muistaa ensimmäisen kerran jälkeen ja nehän näkee niiden nettisivuillakin. 

Ja niiden valmiiden vaihtoehtojen tekeminen voi olla aika vaikeaa, kun entä jos yksi ei tykkää maissista ja toinen ei maustetusta juustosta ja kolmas tahtoo ihan eri täytteen, kuin mitä valmiissa on.

Jos tahtoo valmiita, niin tuollahan on 10 muuta pikaruokalaa, jossa saa ihan valmiiksi tehdyt jutut. 

No jos joku ei tykkää siitä perusvalikoimasta, niin tilaa sitten sellaisen kuin haluaa.

Voisin käydä, jos olisi vaikka edes yksi valmiiksi mietitty (vaihtuva) vaihtoehto ilman että joudun kuitenkin valitsemaan kaiken leivästä alkaen.

Vierailija
236/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niillä edes mobiilisovellusta, jossa voisi tehdä tilauksen valmiiksi ja saapastella sitten vaan hakemaan valmiin leivän?

Woltin kautta voi tilata niissä kaupungeissa missä Wolt toimii.

Vierailija
237/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen Mäkkäriin "Moi,  Bic Mac ateria kokiksella kiitos"

Menen Subbiin "Moi,  vaalea seesampatonki  30cm pekonilla , avocadolla ja suolakurkulla, makea sinappikastike ja sitten kokis ja sipsit".

Ei ihme, että ensikertalainen tai paniikkikohtauksiin taipuvainen ahdistuu!

Vierailija
238/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo, että "ekan kerran jälkeen muistaa ne 17 valintaa ikuisesti" ja että ennen patonginostoon lähtöä selaillaan kotona tunti lisukevaihtoehtoja, on niin autistista puuhaa, että. Oikeasti pikaruokalat ovat ad hoc -valintoja kiireisille ihmisille, joilla on nälkä sillä hetkellä, ja he valitsevat näköpiiristään jonkin ravintolan. Sub on lähes poikkeuksetta vähintäänkin yllätys ja useimmiten pettymys ensikertalaisen kokemukselle. Tämä shokkikokemus varmistaa, että suurin osa ei palaa koskaan. Toki se tunnin etukäteen tilaustaan pohdiskellut lumihiutale valikoi paikan ikuiseksi suosikikseen ja tilaa siitedes joka elämänsä päivä saman eineksen. 

Vierailija
239/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hankalaa siinä siis on vastata, haluaako patonkiinsa tonnikalaa vai kalkkunaa, juustoa vai ei, kurkkua vai tomaattia vai molempia jne? Päätäthän sä vaikka Picnicissäkin otatko paahtopaisti-, juusto- vai kasvispatongin tai kahvilassa kallistutko metukkasämpylään, reissariin tai paniniin?

Häkellyttävää on se että tilaan esim päivän subin joka on se ja se. Yllättäen joudunkin itse päättämään mitä se sisältää, olen ollut luulossa että kanateriak sisältää kanaa eikä valinnastani riippuen esim tonnikalaa jne.

Mikä on ongelma?

Vierailija
240/715 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos joku ei tykkää siitä perusvalikoimasta, niin tilaa sitten sellaisen kuin haluaa.

Voisin käydä, jos olisi vaikka edes yksi valmiiksi mietitty (vaihtuva) vaihtoehto ilman että joudun kuitenkin valitsemaan kaiken leivästä alkaen.

Ei kannata käydä, jos kerta yksinkertainen asia on noin vaikeaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän