En käy Subwayssa koska en osaa tilata siellä.
Miksi siitä tilaamisesta on tehty niin helvetin vaikeaa?
Kommentit (715)
Vierailija kirjoitti:
Helppo ohje Subissa asiointiin:
1. Vastaa myyjän kysymyksiin
2. Maksa ostoksesi
3. Syö se paikanpäällä tai ota mukaan (riippuu kumman olet valinnut)
Ei ole rakettitiedettä.
Ei takettitiedekään ole vaikeaa:
1. Laske raketin speksin
2. Rakenna raketti
3. Laukaise avaruuteen
Simple as that.
Mutta silti kohdassa 1 usein töksähtää molemmissa puuhissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo ohje Subissa asiointiin:
1. Vastaa myyjän kysymyksiin
2. Maksa ostoksesi
3. Syö se paikanpäällä tai ota mukaan (riippuu kumman olet valinnut)
Ei ole rakettitiedettä.
Ei takettitiedekään ole vaikeaa:
1. Laske raketin speksin
2. Rakenna raketti
3. Laukaise avaruuteenSimple as that.
Mutta silti kohdassa 1 usein töksähtää molemmissa puuhissa.
Joo, jätä vaan se Subwayn patonki väliin. Elämä on helppoa, kun sen oikein oivaltaa.
sama, aivan liian monimutkaista ja en tiedä yhtään miltä ne mikin miljoona vaihtoehtoa maistuu.... en käy
Vierailija kirjoitti:
sama, aivan liian monimutkaista ja en tiedä yhtään miltä ne mikin miljoona vaihtoehtoa maistuu.... en käy
Kokeilun kautta tiedät, miltä mikin maistuu. Miten käyttäydyt ravintolassa? Otatko aina sellaisen vaihtoehdon, jota olet syönyt aikaisemminkin? Joskus riskinotto kannattaa, you know.
Normaalista ruokakaupasta saa alempaan hintaan yhtä tuoreen patongin.
mä en oo käynyt subissa yli 5 vuoteen, koska mä en osaa tilata sieltä, koska miten ihmeessä sieltä saa muka sen oman leivän. mä oon aina luullut et leipä ei ole vain räätälöity mua varten, vaan se on mun haluamills täytteillä, eli tyyliin fantasia. koetin etsiä sitä fantasia vaihtoehtoa mutta ei sellaista ole, on tietyt täytteet ja saat lisäksi jotain. mun mielest toi "haluamasi mukainen leipä / haluamillasi täytteillä" on vähän typerä, jos sitä leipää ei saa fantasiana, vaan tyyliin kastikkeen ja kasvikset saa valita, sekä valita tuplapekonin, mutta et voi valita mitä tahansa täytteitä kotipizzan tavoin. kusetusta.
Se on vaan leipä ei mikään fantasioiden täyttymys. Kannattaa ottaa kana fajita.
En ole töissä siellä joten en osallistu tilaamani ruuan suunnitteluun.
Ajattelin tilata kotiin subin mutta listalla ei ole enää subway meltiä 😭
En jaksa nälkäisenä rakennella niiden leipiä, olkoon jos eivät itse osaa.
Olisi helpottavaa varmistua siitä, että te nokkelat jotka ette halua/osaa/jaksa itse valita leipienne täytteitä, ette myöskään tilaa ravintolassa juustohampparianne ilman sipulia/suolakurkkua/juustoa/sämpylää ja halua vaihtaa majoneesia pehmikseen ja miniporkkanoita korvavaikkuun. Koska daa, kuka jaksaa itse miettiä mitä syö.
Subway on ahdistava, itsekin haluaisin sieltä ruokaa mutta en uskalla.
Miten henkilökunnan kärsimättömyys on ilmennyt?