AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Ei kai haittaa, jos otan miehen mukaan ja se telakoituu saunassa teidän miesten kanssa?
Syö aika usein lasten vanukkaat ja tykkää maata sohvalla kun muut ahkeroi
Vanukkaat sekä jauheliha unohtuivat yöksi pyödälle. Voinko vielä syödä?
Tiskaamiseen menee käsin noin neljä tuntia, tähän tarvitaan ainoastaan yksi henkilö (se hiljaisin ja kiltein hissukka, ei uskalla kuitenkaan sanoa vastaan hähä!) ruuan laittoon, saunan lämmitykseen ym. vaativampaan työhön tarvitaan asiantuntijoiden osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en sitten halua, että jos mun mies osallistuu retriittiin ja tulee sieltä ihan outona pois. En halua miettiä sattuiko siellä mitään kummallista.
Hyvä että olet varuillasi. Miehet saattavat telakoitua saunassa. Parasta ettet päästä ukkoasi retriittiin.
Hyvää läppää - meillä on oikeasti mökki Porvoon saaristossa.
Mä en voi tulla kun mun lääkkeet loppuivat. Harmi :(
Tuleeko sinne lapsia? Voin tuoda laatikollisen Jasper-leegoja, niin kuluu aika paremmin.
Mun mies sanoi lähtevänsä huomenna työmatkalle. Nyt mua pelottaa, että se onkin lähdössä sinne retriittiin. Kun joku oli nähnyt sen sellaisen tunikapukuisen av-mamman näköisen ( tiedätte varmaan) naisen kanssa. Mutta mies sanoi sen vaan olevan yksi lapsuuden kaveri.
Kuka käy hakemassa pullokeräyksestä kuohuviinipulloja ja niitä kaikkein kalliinta merkkiä ja ostamassa karamelliväriä, voidaan sitten faceen laittaa kuvia, kun mammat juo kallista kuoharia. Ja sit kaverit ovat vihreenä kateudesta.
Mä en lähde jos meidän bussi ei ole sähköllä kulkeva.
Voin tulla, jos saan jostain lapsenvahdin 15v Ulpukka-Mimosalle, hän ei pärjää yksin kotona paria tuntia kauempaa.
Ajattelin että naapurissa asuva tyttöni serkku 18w Kerttu-Sirjake tulisi vahtimaan, jos maksan 2 euroa päivältä, niin onko siinä liikaa palkkaa? Saa syödä kaalikeittoa jääkaapista jos nälkä yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi lähtevänsä huomenna työmatkalle. Nyt mua pelottaa, että se onkin lähdössä sinne retriittiin. Kun joku oli nähnyt sen sellaisen tunikapukuisen av-mamman näköisen ( tiedätte varmaan) naisen kanssa. Mutta mies sanoi sen vaan olevan yksi lapsuuden kaveri.
Vilkaise yöpöydän laatikkoon. Onko panohanskat tallella?
Olen viimeisilläni raskaana, entä jos synnytys käynnistyy, niin pitääkö minun synnyttää Porvoon saaristossa alapää paljaana?
Kysyy nimim. epätietoinen
Minkälaista tamponikorua suosittelisitte retriittiin? Ei taida kovin räväkkä ja näyttävä olla paras valinta.
Joudun ottamaan kälyn koko 6 henkisen perheen mukaan. Lisäksi ei sisäsiistiksi oppineen kissan, sillä on tapana syödä kaikki linnut lähistöltä ja muutenkin on öisin kauhea ralli päällä.
Anoppi tulee mukaan, mökin ikkunat ovat matalalla, niin voi kiertää mökkiä,kurkkia ikkunoista ja huutaa huhuu kyllä ootte siellä auto on pihassa, ja tätä aina vaan uudestaan. Välillä joku saa karjasta sille,että painu helvettiin.
Sen tuomat karkit, jätskit ja kaupan kääretortut näytetään lapsille ja pistetään yläkaappiin.
Jätättekö miehen yksin kotiin? Meillä mies on ollut yksin vain kauppareissujen ajan. Max 20min.
Osaa kyllä käydä vessassa ja pyyhkiä pyllyn, mutta ei ole vielä laittanut ruokaa, eikä muutenkaan ole osoittanut omatoimisuutta ja on 39v.
Ja ette sitten kuuluta koko suvulle tästä! Kateelliset sukulaiset ajaa lauantaina pihaan ilman tuomisia ja odottavat, että heitä palvellaan. Tosin mahtaa niillä naama venähtää, kun lähdetään retriitistä pois jo sunnuntaina ja ne jää sinne nälkäisine lapsineen.
V..u mä minnekään retriittiin lähden. Kunnon bilemökille vaan. Viinakset mukaan ja estoton mieli.
Kai me voidaan vähän vuorotella töissä, ettei kenenkään tarvitse tyhjentää huussia tai pestä saunaa koko retriitin ajan?