AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Onko asu vapaa?
Pitääkö olla paituli ja leggingsit vai kelpaako arkisempi asu eli pieruverkkarit ja kulahtunut t-paita ja tennarit jalkaan. Vai olisiko tyylikkäämpi pieruverkkareiden kanssa korkkarit. Multa löytyy mustat ja beige korkkarit.
Kunhan pukeudut tilaisuuden mukaan. Ei siis vilautella tissiliivin virttyneitä beigejä olkaimia eikä käytetä korkkarisandaaleja, mistä varpaat tursuavat ulos.
Mä en varmaan pääse. Hain kahta työpaikkaa ja en vielä tiedä, kumman valitsen.
Mä en sit tuu Porvooseen ennen kuin se Tampereella kadonnut anakonda löytyy! Mä pelkään käärmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäs toivoa ettet saa kumpaakaan työpaikkaa!
Tuun, jos lupaat ettei akat säntäile siellä norppien ja emättimien kanssa vaan saa oikeesti olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asu vapaa?
Pitääkö olla paituli ja leggingsit vai kelpaako arkisempi asu eli pieruverkkarit ja kulahtunut t-paita ja tennarit jalkaan. Vai olisiko tyylikkäämpi pieruverkkareiden kanssa korkkarit. Multa löytyy mustat ja beige korkkarit.
Kunhan pukeudut tilaisuuden mukaan. Ei siis vilautella tissiliivin virttyneitä beigejä olkaimia eikä käytetä korkkarisandaaleja, mistä varpaat tursuavat ulos.
Mut jos tulee ilman rintaliivejä rakennustyömaan ohi niin ei ole syytä pahastua jos työmiehet viheltelee
onko tämä tyttöjen ilta? Käyn vain niissä, koska valikoin kaveripiirini.
Onks meillä pakkasessa jotakin ekstraa siltä varalta, että tulee yllätysvieraita? Miten me muuten niihin suhtaudutaan? Mennäänkö juttelemaan niiden kanssa pihalle muttei päästetä sisään?
Onko mökillä mahdollisuutta treenata, mun pakara lihakset siis niin kuolee jos en pääse aamuin illoin kykkäämään isoilla painoilla, lisäksi tarviin kunnon peilin, et voin ottaa instaan kuvia mun seuraajia varten. Mulla on lisäksi kisadieetti menossa, kai se on otettu huomioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko kuunnella myös Löikö Mörkö sisään? Muistellaan samalla MM-kultaa.
Kaikilla pitää olla torilta ostettu mörkö-paita ja muumimukit.
Käykö Tuurin kyläkauppa -paita, jos möröt on lopussa?
Mä tuon mukaan mun teinipoikani. Se voi syödä kaikken sen, mitä meiltä jää jämäksi niistä 150 grammaa makaronilaatikkoa/osallistuja -annoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätättekö miehen yksin kotiin? Meillä mies on ollut yksin vain kauppareissujen ajan. Max 20min.
Osaa kyllä käydä vessassa ja pyyhkiä pyllyn, mutta ei ole vielä laittanut ruokaa, eikä muutenkaan ole osoittanut omatoimisuutta ja on 39v.
Ei kai sinun auta kun järjestää hoitaja retriitin ajaksi. Älä kuitenkaan kysy naapurin nuorta ja kaunista tytärtä, pyydä jotakin vanhempaa ja topakkaa täti-ihmistä apuun. Paperille vain miehesi aikataulu ja lempi ruoat. Kyllä se siitä.
Naapurin rouva, joka hiippailee terassilla pelkkä pyyhe ympärillään, tulee mielellään hoitajaksi.
Mä tulen myös mukaan. Jutellaan myöhään yöhön ja uskoudutaan toisillemme. Mä voin aloittaa ja te saatte auttaa mua ymmärtämään, mikä on vialla mun miehessä, kun se ei halua kirkkohäitä.
Saako jokainen osallistuja T-paidan? Tuleeko siihen joku teksti?
Esim. LIVE, LOVE, HOME....
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti mukaan.
Ei sun tarvitse edes mennä töihin, kun mökkiretriitti täyttää Sipilän ja Orpon aktiivisuusmallin.
Ja sitäpaitsi, Keskustan kannatus laskee kuin lehmänhäntä ja Orpo on hautautunut oppositioon ja on muutakin tekemistä, kun sun työllistäminen.
Ai HOME paita? Emmä ainakaan laita mitään kusista wt homepaitaa päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Tuun, jos lupaat ettei akat säntäile siellä norppien ja emättimien kanssa vaan saa oikeesti olla rauhassa.
Tuu vaan, siellä on laskettu jo verkot vesille ja katiskat on kaislikossa.
Ja parhaat saaliit palkitaan.
Bonjour, ja terkut Pariisista! Mä pääsen myös retriittiin mukaan!
Oottakaas vaan, kun mä pääsen kertomaan teille kaikille, miten saastainen kämppä mulla oli siellä 19. kaupunginosassa. Kuumaakin oli eikä lähellä ollut mitään kivoja kahviloita, missä popsia voisarvia ja katsella elegantteja ranskattaria. Mä muuten toin meille kaikille voisarvet! C’est amusant, n’est pas?