Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
121/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten halua, että jos mun mies osallistuu retriittiin ja tulee sieltä ihan outona pois. En halua miettiä sattuiko siellä mitään kummallista.

Vierailija
122/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua auringonpistosta, suojaan pääni synnytyslakilla ja pukeudun väljiin ja mukaviin synnytyshousuihini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ensin pelastaa norpat!

Ja emättimet!

Vierailija
124/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää voin tarjota juomat kaikille neitsyille.

Vierailija
125/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ,että minulla on epänormaalin isomahalaukku ja suolistoni on varmasti 17 metriä liian pitkä, paksukin varmasti. Syön paljon, niin paljon ettei kukaan jaksa edes laskea. Haittaako?

Vierailija
126/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kestätte niitten koirienne hajua mökissä? Tekeekö koirat edes Porvoossa mitään vai istuuko ne vaan sisällä haisemassa?

Vierailija
127/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siellä suudella kiihkeästi?

Vierailija
128/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden vain, jos voin korvata muut matkalaiset appiukolla.

Vierailija
129/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä toimii netti. En pärjää ilman sitä kun olen av-riippuvainen. Pitäähän ne kuvat vielä instaankin saada, että muut näkee kuinka hauskaa meillä on. Lisäksi minun pitää joka ilta kirjoittaa kaipaamalleni henikilölle rakkaat terveiseni. En muuten saa unta.

Vierailija
130/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako siellä suudella kiihkeästi?

Kylmää tölkin suuta saa suudella.

Vierailija
131/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole vatsakas joten kukaan ei varmasti kiinnostu hänestä. Hän voikin sitten huolletta lähteä sinne, eikä ole mitään pelkoa, että kukaan häneen ihastuisi. En tämä elämä laihan puolison kanssa helppoa.

Vierailija
132/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö sitten mitään, koska haluun olla tän mökkiretriitin jälkeen laihempi kotia mennessä!

Vierailija
133/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan oman ulko-oveni mukaan. Olen sitten sen toisella puolella yksin ja rauhassa jos sinne tuleekin yllätysvieraita.

Vierailija
134/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan mun 4 lasta mukaan.  Nico-Petterillä on adhd ja allerginen kaikelle liikkuvalle. Janita-Jasmiina on erityisyliherkkä ja traumatisoituu, jos häntä komennellaan. Jasminella-Juuliannaliina saa mistä tahansa parin tunnin kestäviä raivareita ja on allerginen maidolle, viljalle, suolalle, soijalle, hedelmille, vihanneksille ja vedelle. Petteri-Mikael on superälykäs ja osaa laskea viiteen jo kymmenvuotiaana.

Isien piti hoitaa lapset viikonloppuna, mutta Jasminella-Juuliannaliinan isä peruikin lapsia vihaavan nyxän takia isäviikonlopun, se liero nyhjäke! Nico-Petterin isää en tiedä. Janita-Jasmiinan isä söi lasten vanukkaat ja en uskalla jättää Janita-Jasmiinan siksi isänsä kanssa kahden. Petteri-Mikaelin isä ei pysty hoitamaan lastaan, koska hänet on täysin viattomana mihinkään tuomittu väärin vankilaan.

Ihanaa, että päästään mökille! Kaikki sukulaiset ovat myyneet mökkinsä pois, mikä on tosi harmi, koska aiemmin menimme heidän mökillensä joka viikonloppu. Joskus vietiin puoliksi syöty suklaalevy mukana. Tosi itsekkäitä sukulaisia, kun ei ole mitään kesänviettopaikkaa enää ja millä rahoilla mä nyt ruokin lapset viikonloppuisin?

Te voitte katsoa vähän lasten perään saunomisen ajan, niin voinkin ottaa kaksi(toista) saunaolutta.

Ai, niin mä oon raskaana (joku tindermies), mutta se ei menoa haittaa!

Kuka häkee meidät Keravalta?

Vierailija
135/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vain tuoko sinne vaativia vauvoja, adhd- lapsia eikä todellakaan mitään appiukkoja. Onhan tämä retriitti, eikä mikään hermojen menettämisloma. Niitä kun saa katsella kotonakin.

Vierailija
136/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostellaan toistemme takamukset myös. Pidetään oikein kilpailu. Miehet myös mukaan.

Vierailija
137/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vain tuoko sinne vaativia vauvoja, adhd- lapsia eikä todellakaan mitään appiukkoja. Onhan tämä retriitti, eikä mikään hermojen menettämisloma. Niitä kun saa katsella kotonakin.

Anoppi kumminkin tulee pihaan yhtäkkiä.

Vierailija
138/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon teetä. Otan mukaan omat teenvalmistusvälineeni.

Vierailija
139/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tullaan, jos saadaan ottaa mukaan meidän taostelukoira!

Vierailija
140/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh mä oon just silloin ulos otossa, en pääse!