Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!

Vierailija
04.07.2019 |

Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.

Kommentit (1151)

Vierailija
181/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätättekö miehen yksin kotiin? Meillä mies on ollut yksin vain kauppareissujen ajan. Max 20min.

Osaa kyllä käydä vessassa ja pyyhkiä pyllyn, mutta ei ole vielä laittanut ruokaa, eikä muutenkaan ole osoittanut omatoimisuutta ja on 39v.

Ei kai sinun auta kun järjestää hoitaja retriitin ajaksi. Älä kuitenkaan kysy naapurin nuorta ja kaunista tytärtä, pyydä jotakin vanhempaa ja topakkaa täti-ihmistä apuun. Paperille vain miehesi aikataulu ja lempi ruoat. Kyllä se siitä.

Vierailija
182/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeisilläni raskaana, entä jos synnytys käynnistyy, niin pitääkö minun synnyttää Porvoon saaristossa alapää paljaana?

Kysyy nimim. epätietoinen

Siellä on kyllä metsä missä saat synnyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi tulla kun mun lääkkeet loppuivat. Harmi :(

Varmaan löydetään joku korvaava lääke. Tule vain.

Vierailija
184/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäåkö luomumökkimakaronilaatikkoa naisille 100g ja miehille 150g ja lapset ja vanhat ilman?

Kävin Cittarissa siellä oli 5ps makaronia eurolla ja kananmunat 10 senttiä/kpl ja Prismassa luomujauhelihaa pestetynä 50% alennuksella.

Voin tarjota ja pakastaa ne etukäteen ja nuotiolla voidaan sitten lämmittää tai tehdä metsään kuoppa ja sinne tuli, niin kuin tehdään rosvopaistia, mutta nyt vain luomumökkimakaronilaatikkoa.

Mutta joku voi hoitaa annostelun, etteivät vain rohmua liikaa, joukossa on ainakin yksi naisketkula, joka syö kahden edestä.

Vierailija
185/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin viettää hääni siellä. Toivoisin kaikkien varaavan kunnon häälahjan. Kunnon polttarit isolla budjetilla. Pitäkää kiirettä ,että keretään ennen retriittiä.

Tarjoilu häissä ei saa loppua kesken, ja lapsia en halua meluamaan mukaan , vievät vain huomion. Kukaan ei saa olla kauniimpi kuin minä.

Vierailija
186/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää pesutilat. Onko varmasti mahdollisuus kunnon kyykkyvatkaukseen ja , entäpä jos kuuluu huu pesutiloissa. 

Vierailija
187/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilat useampi kerroksisia? Tulisiko majoituksessa ottaa tällöin huomioon tasoteoria? Wt porukalle voi riittää ihan laavu. 

Vierailija
188/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tosi paljon kiitos kutsusta. Me ei nyt valitettavasti päästä, kun Jeminalla on hamsterien huppykisat. Ehkä ens vuonna sit.

Vierailija
189/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen makaroonilaatikon mukaan, riittääkö 400 grammaa jauhenlihaa?

Viitsisitkö napata makaronien keitinveden vaikka pakasepussissa mukaan? Siitä saisi hyvän marinadin. 

Vierailija
190/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla mieheni kanssa ja viettää suurelliset kihlajaiset. Olen niistä aina haaveillut.

Nyt jotain piristystä, kun prinsessahäistäkin on jo aikaa lähes 5vuotta ja kihloissa en koskaan ole ollut, eikä mies ole edes kosinut.

Tympäisee tämä naimisissa olo, olisi paljon kivempaa olla kihloissa. Mies makaa sohvalla ja kun puhutaan kotitöistä, niin silloin on just aloittamsssa rempan ja auton renkaiden vaihdon, vaikka lattialistatkin on ollut kiinnittämättä 10v.

Ja meillä on jo kaikkea ja lahjat ovat kuitenkin vääriä, eikä ne sovi sisustukseen ja minulla on pettämätön tyylitaju ja maku ja siksi ajateltiin periä kihlajsisiin 1000€ pääsymaksu henkilöltä. Onhan se ok.

Vierailija
191/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen rantsu siellä on? Onko varmasti tilaa hopeaketulle, niin että hän voi juosta hitaasti punaisissa speedoissaan ja sukeltaa laiturin päästä tyylipuhtaasti veteen?

Vierailija
192/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääsekään. Anoppi pilasi taas kaiken.

Vierailija
193/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs toi lukemispuoli? Mitä kirjoja te otatte mukaan?

Voidaan sitten vertailla, mitä kirjaa on matkassa eniten!

Vierailija
194/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mukana tuntemattomia komistuksia? Mä haluan suudella kiihkeästi nyt vihdoinkin, kun pääsin eroon siitä törpöstä ex-kiekkoilijasta, minkä lompakolla mä olen loisinut viime kuukaudet.

Vierailija
195/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen kummallinen patti korvassa ja se huolestuttaa mua. Voiko se olla tarttuvaa? En haluais lähteä Porvooseen, jos se tarttuu muihin.

Vierailija
196/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää läppää - meillä on oikeasti mökki Porvoon saaristossa.

Ihan mammojen kiusaksi väsätty? 5/5

Vierailija
197/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs toi lukemispuoli? Mitä kirjoja te otatte mukaan?

Voidaan sitten vertailla, mitä kirjaa on matkassa eniten!

Minä otan mukaan sen kirjan mikä minulla on nyt kesken.

Vierailija
198/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen rantsu siellä on? Onko varmasti tilaa hopeaketulle, niin että hän voi juosta hitaasti punaisissa speedoissaan ja sukeltaa laiturin päästä tyylipuhtaasti veteen?

Ei sitten lähdetä, jollei hopista varten ole ensihoitajia partioimassa rannalla koko ajan. Se voi saada hölkästään vaikka sydärin.

Vierailija
199/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti siellä on sitten muitakin joilla on kotonaan kirjahylly.

On sitten mukavaa juttuseuraa kun voidaan keskustella omista kirjahyllyistämme ja ihmetellä niitä joilla ei ole kirjahyllyä.

Vierailija
200/1151 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asu vapaa?

Pitääkö olla paituli ja leggingsit vai kelpaako arkisempi asu eli pieruverkkarit ja kulahtunut t-paita ja tennarit jalkaan. Vai olisiko tyylikkäämpi pieruverkkareiden kanssa korkkarit. Multa löytyy mustat ja beige korkkarit.