AV:n mökkiretriitti. Kaikki mukaan!
Lähtö huomenna töiden jälkeen. Kuka on mukana? Tehdään vähän suunnitelmia.
Kommentit (1151)
Mua stressaa kamalasti tämmöset retriitit. Eihän kestä yli 1.5h?
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tehdä meille soittolistan. Ainakin Anita Hirvosen Kesäregee, Emilian Satan in Love ja Anttila nyt ampaisee.
Mitä muuta haluatte?
Se Sannin v*ttu biisi voisi olla kiva. Mä voin tuoda vaikka koko levyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää vain tuoko sinne vaativia vauvoja, adhd- lapsia eikä todellakaan mitään appiukkoja. Onhan tämä retriitti, eikä mikään hermojen menettämisloma. Niitä kun saa katsella kotonakin.
Anoppi kumminkin tulee pihaan yhtäkkiä.
Voi ei. Älkää kertoko sille anopille että minä olen ylilääkäri. Sillä on kuitenkin kaikenlaisia vaivoja, oireita ja (luulo) sairauksia. En halua vapaa-ajallani olla lääkäri.
Tuleeko Muru mukaan? Ilmoittaudu!
Mä voin tuoda laatikollisen laatu-mansikoita! Mulla on niitä pakastin täynnä. Itse poimin. Maksoi 50€/ltk mutta laatu maksaa.
En pääse retriittiin mutta järkkään bussin jotta saan kaikki hankalat naapurit lähetettyä sinne retriittiin: sen tappelevan pariskunnan, rääkyvän vauvan ja jätkän jolla on uliseva koira. Ja sitten sen kaikesta valittavan alakerran tädin.
- tiedossa ihanan rauhallinen viikonloppu...
Ilmoitan tässä nyt jo heti etukäteen että olen vegaani, mulla on keliakia, soija-allergia, sitrusallergia, pähkinäallergia enkä tykkää vihanneksista tai hedelmistä tai männynsiemenistä. Tiedätte nyt sitten järjestää mulle koko viikonlopuksi sopivat ruuat. Ja aamupala vasta yhdeksän jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Sitten tullaan, jos saadaan ottaa mukaan meidän taostelukoira!
Mutta pahoin pelkään että teidän taostelukoiranne käy huonosti kun rothwayler Tim on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko työttömät avata pieniä kittareita sinne? Vaihtoehtoisesti marketin.
Ehdottomasti! Meidän on saatava myymälätuotteita! Keitä miehiä sinne muuten tulee?
Paistetaanko siellä lättyjä? Jos paistetaan tukisi sopia jo etukäteen saako syödä sitä mukaan kun valmistuvat, vai pitääkö odottaa kunnes kaikki on paistettu. Asia on tärkeä päättää ja jakaa tieto kaikille hyvissä ajoin konfliktien välttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! Meidän on saatava myymälätuotteita! Keitä miehiä sinne muuten tulee?
Muutaman mamman mies, pari kilttistä ja varmasti pari hopistakin syöksyy paikalle.
Ihan sama kunhan vaan joku alkaa yöllä mun kanssani!
Vaikealuonteiset ihmiset eivät saa osallistua eli jos omaat vähänkin näitä ikäviä ominaisuuksia et ole tervetullut. Itse olen sellainen yltiöpositiivinen maailmaan rakastava puunhalaaja ja arvostan muillakin näitä positiivisia viboja. Joten ole kiltti ja älä droppaa tunnelmaani. Teen myös lasun joka äidistä, joka kerrankin huutaa lapselleen. Ihan tiedoksi vain. Love and peace.
Ettehän käytä voimakkaan tuoksuisia pulvereita tai huuhteluaineita. Peskää pähkinöillä ja huuhteluaineen käy etikka. Voimakkaat deodorantit ja hajusteet myös pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman mamman mies, pari kilttistä ja varmasti pari hopistakin syöksyy paikalle.
Ihan sama kunhan vaan joku alkaa yöllä mun kanssani!
Speedoihin pukeutuneet hopikset punnertavat rannalla yhdellä kädellä kuunnellen Shakiraa.
Ei kai kenellekään ole vaan synttäreitä siihen aikaan? Kun minua niin ahdistaa synttärit, varsinkin sellaiset kaverisynttärit.
Kuitenkin joku grillaa ja savustaa siellä ilman ihan siniseksi ja tupakoitsijat sauhuttelevat ympäriinsä, heittävät vielä tumppinsakin minne sattuu.
Koirankakkojakaan ei kukaan kerää.
Mun mies lähtee sieltä käsin töihin. Herää aamulla klo 6 ja alkaa taas huudella vessasta paperia tai suihkusta pyyhettä tai kaatamaan grahamhiutaleita kiehuvaan veteen.
Onko tällainen normaalia käytöstä?
Kalastajilta pääsy kielletty ennen kuin pyytävät norpilta anteeksi.
Vertaillaan sitten ferritiini ja kilpirauhasarvoja keskenämme. Tuleeko palstalääkäreitä tai hoitajia mukaan?
Jaetaanko vuokra per huone vai per pää?