Mikä on pahin TYYLIMOKA jonka tiedät?
Sellainen mitä näet lähes päivittäin kaduilla kulkiessa. Miehiltä tai naisilta.
Kommentit (1055)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guessin laukut ja muu joulukuusimaisuus 😀
Juu enää ei ole trendikästä näyttää venäläisille joulukuusille joista roikkuu kaikenlaista killutinta ja kimalletta. :D
Kangaskassi se olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu enää ei ole trendikästä näyttää venäläisille joulukuusille joista roikkuu kaikenlaista killutinta ja kimalletta. :D
Unohtui sanoa, et Guessin roikkuvine ritirimpsuineen laukun kun yhdistää mustiin mokkasaappaisiin niin että kantaa kassia niin ettei kädet ole vapaana, vaan tököttää kädessä. Käsilaukkua ei ole tarkoitus pitää kädessä kuin kirjekuorimallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekon 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekon 😅
Ihan sama minkä.
Vierailija kirjoitti:
Rintavaon tai peppuvaon näkyminen.
Alusvaatteiden reunojen näkyminen.
Trikoot, jotka paljastaa liian tarkasti ja vie pakastin huomion esin sinne...
Rintavako yleisillä paikoilla on minusta niin junttia.
Jos ei olisi, ministereillä ja tuomareillakin näkyisi 😃
Ja kyllä. Näytän ihan hyvältä ja tykkään omistani 😁
Vierailija kirjoitti:
Itseään muita parempana pitäminen.
Tämä. Epävarmuuksissaan oleva suomalainen.
Mua huvittaa kaikki nää leidit loisv**tunien kanssa... laukku maksaa 1000e ja sit loppu outfit on kuin jostain roskiksesta. LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avokkaat ja tennissukat.
Nuokin on suurta muotia maailmalla, muotilehdissä, näytöslavoilla, instagramissa, kuten korkkarit ja tennissukat :)
https://i.pinimg.com/736x/c7/c7/be/c7c7be4177f462fdc742e803726e60d1.jpg
https://i.pinimg.com/736x/73/b3/1d/73b31d26a6cc3526110913fe8d68f240.jpg
https://i.pinimg.com/originals/21/fb/3b/21fb3bf6e6e9bd200a287af1c8e01c4…
Suomalaiset vaan haukkuu täällä kaikkea eivätkä ymmärrä maailman muotia ja trendejä, eivätkä ota sieltä tyylivaikutteita tähän suomitanttamaiseen junttipukeutumiseen, edes huumorilla. Nythän tuollainen hauska ja rento muoti on in, käytetään sitä mitä kaapista löytyy ja mitä on mahdollisesti pidetty piilossa parin vuoden koronan aikana, eikä mitkään perstäytetyt ja airbrush-meikatut makkarankuoriin pukeutuvat Kardashiansit ja Jennersit ole enää IN missään mittakaavassa.
Kaiken ei tarvitse olla IN.
No suomalaisten muoti ei ole koskaan ollut missään mittakaavassa in.......
Jos joku on muodissa, se on in. Jos se ei ole muodissa, se on out.
Puhuit siis itsesi näppärästi pussiin.
Pahin moka kun ei käydä suihkussa. Rasvaiset hiukset tai haisee pahalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten ennen oli trendikästä näyttää niille venäläisille joulukuusille?
Mikä noissa Guessin laukuissa on niin kovin erilaista, että herättää ihmettelyä. Katselin valikoimaa ja paljon näyttää olevan erilaisia laukkuja. Edullisiakin näyttävät olevan, joten veikkaan etteivät kovin laadukkaita ole. Jokaisen ulottuvilla hinnan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Trikoot jalassa tarpominen joka paikkaan.
Minulla on rumia arpia auto-onnettomuuden vuoksi. Joutuisin siis olemaan aina housut jaloissa, koska nykyisissä hameissa ja mekoissa ovat niin korkeat halkiot, että arvet kyllä näkee jos ei ole suunnilleen 100 denierin sukkahousuja käytössä.
Miettikää joskus sitäkin, että ihmisellä voi olla ihan järjellinen syy epäesteettiseen pukeutumiseensa. Uimahallissa saan lääkärintodistuksella käydä märkäpuvussa uimassa. Kesällä uimarannoilla siitäkin tuntemattomat kuittailevat. Kyllä heillä hymy hyytyisi kun näyttäisin keloidiarpeni!
Vierailija kirjoitti:
Hautajaisiin pukeutuminen collegehousuihin.
Tuohan on vainajan hautajaistestamentin toiveista kiinni. Minä olen kirjoittanut, että älkää suotta tuhlatko rahojanne minun vuokseni vaatteisiin, joilla teillä ei ole varsinaisesti käyttöä montaa kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on kauniit kasvot, niin kyllä hänelle sopii mikä tahansa väri 🙂
Rumalle tai lihavalle taas hyvin hillitty ja vaatetus musta.
Lihava pinkissä vaatetuksessa näyttää berlinmunkilta.
Et ole värianalyysista kuullut?
Ne guessin laukut on muovia. Yhtä muodikkaita ovat kun jos muovikassi kädessä menis.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa seurata hienommissa tilaisuuksissa, että miten monella miehellä on puvun napit oikein napitettu. Yllättävän monella miehellä on puvun alin nappi kiinni. Sanoisinko noin 5-10% erinäisissä illanistujaisissa.
Sehän venyttää puvun takkiin ruman pussin ajan mittaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä noissa Guessin laukuissa on niin kovin erilaista, että herättää ihmettelyä. Katselin valikoimaa ja paljon näyttää olevan erilaisia laukkuja. Edullisiakin näyttävät olevan, joten veikkaan etteivät kovin laadukkaita ole. Jokaisen ulottuvilla hinnan puolesta.
Ainakin osa niistä on tekonahkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautajaisiin pukeutuminen collegehousuihin.
Tuohan on vainajan hautajaistestamentin toiveista kiinni. Minä olen kirjoittanut, että älkää suotta tuhlatko rahojanne minun vuokseni vaatteisiin, joilla teillä ei ole varsinaisesti käyttöä montaa kertaa vuodessa.
Joka hautaustoimistossa saa hautaustestamenttilomakkeen. Kannattaa täyttää jo silloin kun on elossa. Helpottaa myös muiden tuskaa kun ei tarvi pohtia porukalla, että mistä kappaleesta olet pitänyt tai mitä haluaisit hautajaisissa syötävän tai minkälaiset vaatteet vieraillasi ovat tai mistä kukista pidit eniten jne?
Legginsit. Ja hame jonka alla legginsit, shortsit tai farkut. Jotenkin niin ääliösuomalaista että.