Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin TYYLIMOKA jonka tiedät?

Vierailija
01.07.2019 |

Sellainen mitä näet lähes päivittäin kaduilla kulkiessa. Miehiltä tai naisilta.

Kommentit (1055)

Vierailija
801/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit  tai jumppatrikoot jalassa joka paikassa ja tapahtumassa.

Vierailija
802/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian pienet vaatteet.

Siis niin että kiristää puristaa saumat näyttää ratkeilevan tai kuvitellaan että skinny fit sopii ihan joka kropalle upeesti: sekä tosi lihavalla ETTÄ tosi laihalla ne voi olla järkyttävät.

Ei tajuta omaa kokoa ja kiskotaan mitä tahansa päälle vaikkei henki kulje, mieluiten joka vaatekappale - ei siis esim. skinny alaosa ja oversize toppi tai toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää Iittalan astioihin ne punaiset i-tarrat kiinni. Todellista junttikansan WT toimintaa.

Vierailija
804/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tukka miehellä ja mustat pillifarkut tai nahkahousut luisevissa jaloissa.

puku sen olla pitää ja tukka kammattuna.

naisilla farkkutakki, rekkamuoti sopii tosi harvoille.

Mikähän farkkutakissa on vikana? Ei välttämättä tyylikkäin mutta arkenahan noita käytetään. Ei minusta varsinaisesti tyylimoka, niin kuin ei monet muutkaan, joita täällä on mainittu. Eri asia on sitten mistä tykkää.

Samaa Ihmettelen. Tämän parempaa kesätakkkia saa hakea. Lämmittää tuulisella ja vähän kylmemmällä säällä olematta kuitenkaan lainkaan hiostava , vaikka aurinko alkaisi paistaakin (toisin kuin neuletakki) . Itse pidän kesällä lähinnä hameita ja mekkoja ja mukana on aina farkkutakki. Omani ostin jo yli 15 v sitten ja yllätyin kun samanlaisia takkeja oli edelleen kaupoissa ja instan tyyliblogit täynnä. Eikä tämä kyllä lainkaan pahaltakaan näytä.

Vierailija
805/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen nainen, joka pukeutuu niin, että näyttää pystyynnostetulta mäyräkoiralta. Eli esim. lantiolle tai jopa sen alle ulottuva vartalonmyötäinen takki/pusakka, sen alta vielä tuleva paita, joka yltää pakaroiden alapuolelle. Sitten pienet tappijalat ja lättäpohjakengät.

Kun tuollaisella kropalla kannattaisi käyttää korkeita vyötäröitä, tai polven alle yltäviä hameita, takki joko selkeästi vyötärömittainen tai selkeästi pidempi. Ja jos haluaa, niin pieni korko kengässä antaa mittaa jaloille. Mutta täysin ymmärrettävää jos ei halua, se e ole aioa ratkaisu.

Se oma vartalotyyppi kantsis tosiaan ottaa huomioon pukeutumisessa. Itse olen ihmetellyt sitä, kun lyhyt- ja tanakkajalkainen käyttää caprimittaisia legginsejä ja lättäpohjaisia kenkiä. Se 3/4-pituus katkaisee jalat keskeltä pohkeita ja saa koivet näyttämään entistä lyhyemmiltä. Siihen täysin tasapohjaiset kengät (erityisesti jos on vielä pieni kengänkoko) ja jalkojen lyhyys ja paksuus korostuu vaan. Caprilegginsejä ei ole viime vuosina onneksi näkynyt. Hyvännäköiset ne olisivat pitkäjalkaisilla kyllä.

Vierailija
806/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa olen kyllä hämmästynyt siitä, kuinka moni inhoaa täytettyjä huulia ja irtoripsiä. Vai olenko vain jäävi kommentoimaan, koska olen mies? Minä tykkään silti siitä lookista. Kyllähän se on selkeästi muovinen, mutta mitä sitten? Jos laitetaan pusuhuulinen ja irtoripsinen daami sekä luonnollinen daami vierekkäin, kyllä ne pusuhuulet saa minulta pisteet. Ehkä jos luonnollinen daami olisi poikkeuksellisen kaunis ihan laittamattomana, voisi pisteet mennä hänelle, mutta muuten kyllä laitettu töröhuuli on kauniimpi.

Vierailija
807/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää Iittalan astioihin ne punaiset i-tarrat kiinni. Todellista junttikansan WT toimintaa.

Minä jätän käsin pestäviin tarrat ja konepestävistä otan pois.

Tuon avulla muistan että mitkä voi pistää tiskikoneeseen ja mitkä pitää pestä käsin!

Vierailija
808/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa olen kyllä hämmästynyt siitä, kuinka moni inhoaa täytettyjä huulia ja irtoripsiä. Vai olenko vain jäävi kommentoimaan, koska olen mies? Minä tykkään silti siitä lookista. Kyllähän se on selkeästi muovinen, mutta mitä sitten? Jos laitetaan pusuhuulinen ja irtoripsinen daami sekä luonnollinen daami vierekkäin, kyllä ne pusuhuulet saa minulta pisteet. Ehkä jos luonnollinen daami olisi poikkeuksellisen kaunis ihan laittamattomana, voisi pisteet mennä hänelle, mutta muuten kyllä laitettu töröhuuli on kauniimpi.

Roikkuvat hermo-, kudos- ja verisuonivaurioiset, muhkuraiset sekä kapseloituneet täytehuulet eivät ole kauniit kellään ja ne menee monilla tunnottomiksi ja kieroiksi laiton jälkeen. Terveysriski hakea itselleen mahdollinen KUOLIO huuliin täytepistosten takia.

Tosi seksikkäät, eikö? Toivottavasti kukaan nainen ei ole niin hullu että miehen takia antaa itseään vahingoittaa.

https://ichef.bbci.co.uk/news/976/cpsprodpb/1FAC/production/_116580180_…

Pahimmassa tapauksessa kapseloituneet täytteet joudutaan viiltää huulesta auki, ja laittaa tilalle tikit!

Vierailija
809/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on kauniit kasvot, niin kyllä hänelle sopii mikä tahansa väri 🙂

Rumalle tai lihavalle taas hyvin hillitty ja vaatetus musta.

Lihava pinkissä vaatetuksessa näyttää berlinmunkilta.

Vierailija
810/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa urheiluvaatteita käytetään tosi paljon arjessa, ja ns sallittu seksikkyys on luokkaa treenilegginsit housuina. Mutta auta armias jos joku pukeutunut korkoihin tai muihin ei käytännöllisiin mutta kuitenkin tavallisen naisellisen vaatteisiin, niin saa kyllä paljon negatiivisia katseita. Suomessa käytännöllisyys on ehdoton ykkönen, ja määrittää aika paljon mitkä trendit pysyvät suosiossa.

Mutta urheiluvaatteet toimistossa tulivat muotiin jo ennen koronaa, ihmettelin kun työmatkallani New Yorkin finanssikadun bisnesnaiset kulki löysät tai suorat sivuraidoitetut verkkarit päällä ja yläosana t-paita, paitapusero ja bleiseri, jaloissa oli korkkareita ja siistejä merkkitennareita. Olalla tai kädessä logottomia merkkilaukkuja, siis oletan että luksusmerkkejä kun oli niin laadukkaan näköisiä.

Vierailija
811/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on VPL, Visible Panty Line!

Vierailija
812/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet punakkanaamaiset vaalentavat hiuksiaan liikaa, näyttävät vaan entistä enemmän hikoilevan pinkiltä Miss Piggyiltä.

Vierailija
813/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on taas muotia, ja samoin näkyvä kamelinvarvas trikoista.

Jos ei ole omasta takaa sitä kamelinvarvasta niin saa ostettua tällaiset kamelinvarvas-alkkarit!

https://canary.contestimg.wish.com/api/webimage/5b49f319576c055281717e3…

https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/10/NINTCHDBPICT0004404…

Minä näin noita Briteissä kesällä! Huomaa ettei suomalaiset pahemmin seuraa mitään trendejä, tai ehkä nuo lyö läpi täällä joskus 2-3 vuoden päästä, takapajulan jälkijunassa kun ollaan. :D

Vierailija
814/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaan sivuun viitaten, miten farkut ja tennarit on tyylimoka?

Siis esim tämä https://i.pinimg.com/564x/46/03/0b/46030beaf0a9fb33e4942ce0b21c3907.jpg

Mitä kenkiä farkkujen kanssa pitäisi sitten käyttää? Tai mihin housuihin tennarit sopii, jos ei farkkuihin?

Vierailija
816/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin parikymppisenä yhtä tyylimokaa :D Kananpeffatukka, olkaintoppi jonka alta loisti rinsikat, Crazy Age farkut  ja joku kuvioitu huivi aina kaulassa. Rööki huulessa ja lävistys kulmassa. Varmaan kolme vuotta kuljin tuon näköisenä kunnes kasvatin hiukset ja kärräsin farkut kirppikselle. Tupakointikin loppui kun tulin raskaaksi.

Vierailija
817/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilu.

Vierailija
818/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä hailakan vaaleanpunaiseksi/vaaleansiniseksi tai vastaavaksi värjättyjä hiuksia. Ne näyttävät vain ja ainoastaan epäonnistuneilta värjäyksiltä. Myös nämä violetiksi tai sinisiksi värjätyt keski-ikäishiukset puistattavat. 

Kekkos-tyyliset, eli aivan järjettömän isokokoiset silmälasit nuorilla ihmisillä. Ne on yksinkertaisesti rumat kaikilla.  

Eniten ottaa kuitenkin silmään tämä tapa pitää kännykkää kädessä kasvojen edessä ilman että puhutaan videopuhelua. Ihan helvetin noloa ja typerän näköistä ja varsinkin kuuloista, kun kaverin jutut kuuluvat kaikille ja itse pitää kailottaa keskellä katua. 

Vierailija
819/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on taas muotia, ja samoin näkyvä kamelinvarvas trikoista.

Jos ei ole omasta takaa sitä kamelinvarvasta niin saa ostettua tällaiset kamelinvarvas-alkkarit!

https://canary.contestimg.wish.com/api/webimage/5b49f319576c055281717e3…

Muoti =/= tyyli, saati tyylikäs.

Vierailija
820/1055 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legginsit housuina.

Tämä, paha moka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi