Mikä on pahin TYYLIMOKA jonka tiedät?
Sellainen mitä näet lähes päivittäin kaduilla kulkiessa. Miehiltä tai naisilta.
Kommentit (1055)
semmonen kalastajakapteenin hattu
Meghanin roikkuminen harryn kädessä aina kuin suinkin tilaisuus.
Se kun neli-viisikymppinen mies tai nainen pukeutuu kuin parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä noissa Guessin laukuissa on niin kovin erilaista, että herättää ihmettelyä. Katselin valikoimaa ja paljon näyttää olevan erilaisia laukkuja. Edullisiakin näyttävät olevan, joten veikkaan etteivät kovin laadukkaita ole. Jokaisen ulottuvilla hinnan puolesta.
Minua ärsyttää niissä se, että muovia myydään nahkan hinnalla. Samassa hintaluokassa on esim. Furlan laukut, ja ne on oikeasti tyylikkäitä ja nahkaa. Tai Ralph Lauren.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
semmonen kalastajakapteenin hattu
Ai sellainen, jonka lieristä roikkuu jotain vieheitä? Ja sit siihen sellainen liivi joka on täynnä taskuja.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä noissa Guessin laukuissa on niin kovin erilaista, että herättää ihmettelyä. Katselin valikoimaa ja paljon näyttää olevan erilaisia laukkuja. Edullisiakin näyttävät olevan, joten veikkaan etteivät kovin laadukkaita ole. Jokaisen ulottuvilla hinnan puolesta.
Ainakin osa niistä on tekonahkaa.
Siksihän ne ovat erittäin halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa olen kyllä hämmästynyt siitä, kuinka moni inhoaa täytettyjä huulia ja irtoripsiä. Vai olenko vain jäävi kommentoimaan, koska olen mies? Minä tykkään silti siitä lookista. Kyllähän se on selkeästi muovinen, mutta mitä sitten? Jos laitetaan pusuhuulinen ja irtoripsinen daami sekä luonnollinen daami vierekkäin, kyllä ne pusuhuulet saa minulta pisteet. Ehkä jos luonnollinen daami olisi poikkeuksellisen kaunis ihan laittamattomana, voisi pisteet mennä hänelle, mutta muuten kyllä laitettu töröhuuli on kauniimpi.
Niinkuin kuin Joan Rivers joskus sanoi 'lips like an infected asshole'...jokainen saa tykätä mistä haluaa. Onhan sitä joku rakastunut hevoseenkin.
Aikuisilla naisilla sellainen Darcey & Stacey -tyyli. Vanhentuneet trendit ja nekin toteutettu sen näköisesti, että oltiinko alun alkaen edes tosissaan, vai vedettiinkö koko staili ihan kieli poskessa kikatellen kasaan. Liian epätodellista.
Sofia Belorf edustaa tätä tyyliä, vaikka on vasta vähän yli kolmekymppinen. Tyyli saa hänet näyttämään viisikymppiseltä, joka yrittää näyttää nuorekkaalta.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mustat sukkahousut ja valkoiset kengät
Valkoiset sukkahousut ja mustat kengät
Japanissa ei ole tyylimoka, vaan kawaii. Esim:
https://i.pinimg.com/474x/65/56/59/655659b9538d75d3299a113a2108d2d6.jpg
https://i.pinimg.com/236x/f6/c2/62/f6c262e4b73f8ecf556ad5909c794894.jpg
Omaan ruumiinrakenteeseen ja tyyliin sopimattomat vaatteet, likaiset ja rikkinäiset vaatteet, yli- tai alipukeutuminen, ylipäätään oman tyylin puuttuminen.
Darcey & Stacey just parasta! Mun lempparit.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää niissä se, että muovia myydään nahkan hinnalla. Samassa hintaluokassa on esim. Furlan laukut, ja ne on oikeasti tyylikkäitä ja nahkaa. Tai Ralph Lauren.
Vähän kalliimpia Ralph Laurenin ja Furlan laukut, kuin Guessin. En kuitenkaan maksaisi 350 dollaria Furlan nailonlaukusta.
Ralph Laurenin canvaslaukutkin n. 600 dollaria. Todellakin eri hintaluokkaa kuin Guessin laukut.
Väärän kokoiset (liian pienet) vaatteet. Omalla työpaikallakin eräs ei niin hoikassa kunnossa oleva daami survoo itsensä aina liian pieniin työvaatteisiin. Kokkitakin ei kuulu olla vartaloa nuoleva, kokoa L olevan ihmisen ei kannata väkisin pitää XS koon vaatteita..
Minä en osaa pukeutua väljiin tai liehuviin vaatteisiin, vaikka olenkin ylipainoinen. Tykkään tyköistuvista ja mielellään muotoon ommelluista vaatteista. Haluan tuoda vyötäröni esille, ja esim. suora tai laatikkomainen pusero näyttää päälläni aika pahalta. Tai jokin löysä villapaita tekee entistä paksumman näköiseksi. Ohut vartaloa myötäilevä villapaita näyttää jo paljon paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukiessa olen kyllä hämmästynyt siitä, kuinka moni inhoaa täytettyjä huulia ja irtoripsiä. Vai olenko vain jäävi kommentoimaan, koska olen mies? Minä tykkään silti siitä lookista. Kyllähän se on selkeästi muovinen, mutta mitä sitten? Jos laitetaan pusuhuulinen ja irtoripsinen daami sekä luonnollinen daami vierekkäin, kyllä ne pusuhuulet saa minulta pisteet. Ehkä jos luonnollinen daami olisi poikkeuksellisen kaunis ihan laittamattomana, voisi pisteet mennä hänelle, mutta muuten kyllä laitettu töröhuuli on kauniimpi.
Roikkuvat hermo-, kudos- ja verisuonivaurioiset, muhkuraiset sekä kapseloituneet täytehuulet eivät ole kauniit kellään ja ne menee monilla tunnottomiksi ja kieroiksi laiton jälkeen. Terveysriski hakea itselleen mahdollinen KUOLIO huuliin täytepistosten takia.
Tosi seksikkäät, eikö? Toivottavasti kukaan nainen ei ole niin hullu että miehen takia antaa itseään vahingoittaa.
https://ichef.bbci.co.uk/news/976/cpsprodpb/1FAC/production/_116580180_…
Pahimmassa tapauksessa kapseloituneet täytteet joudutaan viiltää huulesta auki, ja laittaa tilalle tikit!
Pienet viivahuulet on ihan yhtä hirveät.
Vierailija kirjoitti:
Se kun neli-viisikymppinen mies tai nainen pukeutuu kuin parikymppinen.
Eli millä tavalla? Mikä on tyylitöntä, hupparit, tennarit ja lippis, vai?
Minusta jokainen voi käyttää sen tyylisiä vaatteita kuin tykkää. Se paistaa läpi, jos ne ei ole oman tyyliset vaan jotainostanpa tämmöset, niin olen nuorekas. Jos tunnet eläkeläisenä nuorten suosiman tyylin omaksesi, niin se todennäköisesti myös näyttää päälläsi hyvältä.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en osaa pukeutua väljiin tai liehuviin vaatteisiin, vaikka olenkin ylipainoinen. Tykkään tyköistuvista ja mielellään muotoon ommelluista vaatteista. Haluan tuoda vyötäröni esille, ja esim. suora tai laatikkomainen pusero näyttää päälläni aika pahalta. Tai jokin löysä villapaita tekee entistä paksumman näköiseksi. Ohut vartaloa myötäilevä villapaita näyttää jo paljon paremmalta.
Kunhan ei ole makkarankuoria niin ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisinhän ne muodot näkyvät esim. t-paitaan pukeutuessa. En voi pitää mitään miesmäistä ylisuurta t-paitaa, joka peittää koko ylävartalon. Sellaisessa sitä näyttää aika isolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkisinhän ne muodot näkyvät esim. t-paitaan pukeutuessa. En voi pitää mitään miesmäistä ylisuurta t-paitaa, joka peittää koko ylävartalon. Sellaisessa sitä näyttää aika isolta.
Siihen vaivaan suosittelen ihan laihduttamista.
Tällaista näkee, viimeksi toissapäivänä oli vähän tukevampi teinityttö änkenyt itsensä aivan liian pieniin housuihin. Etusauma painautui alavatsan läskeihin niin, että tuli ns. fake cameltoe. Ei kovin kaunista.