Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin tänään ettei minulla riitä henkinen eikä fyysinen kapasiteetti mihinkään omaan tavoitteelliseen tekemiseen niin kauan kuin olen perheenäiti

Vierailija
28.06.2019 |

.. joka tekee myös kokopäivätyötä. Ainoastaan painon pitäminen tietyissä lukemissa voi olla sellainen tavoitteellinen oma asia.

Mikäli sitten tämän johdosta alan olla vähiten miehellekin niin tylsä nainen ettei seksi kanssani enää kiinnosta niin mitä ehdottaisitte ratkaisuksi?

Kommentit (240)

Vierailija
1/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen samassa veneessä. Mitään ei ehdi eikä pysty tekemään.

Vierailija
2/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se aiempi ketju myös sinun, joka meni lopulta vyötärönympäryksestä jankkaamiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 1 jatkaa: en saa edes painoa pidettyä aisoissa.

Vierailija
4/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se aiempi ketju myös sinun, joka meni lopulta vyötärönympäryksestä jankkaamiseksi?

Oli. Mutta tässä on nyt eri näkökulma ja tilanne in siten muuttunut, että minun on pakko vain hyväksyä etten jaksa edes yrittää olla muuta kuin muiden palveluksessa oleva äiti. Mutta painon saan kyllä ehdottomasti pidettyä kurissa, enää en pelkää kontrollin menettämistä siinä kuten edellisen ketjuni aikaan.

Ap

Vierailija
6/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää ei nyt oikeen lähe...

0/5

Vierailija
7/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro mitä haluaisit tehdä?

Vierailija
8/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tää ei nyt oikeen lähe...

0/5

Ei ole provo, ihan oikeasti ajattelen nyt tällaisia ja heti ketjuun tuli toinenkin joka tajuaa mistä puhun.

Ennen perhettä olin paljon kiinnostavampi nainen joka teki useita luovia kiinnostavia asioita jne. Enää en vain jaksa, enkä ehdi, enkä pysty keskittymään. Olen olemassa vain palvellakseni muita. Vaikka koko ajan en tietenkään palvele, palveluvalmiudessa on velvollisuus olla. Mistä syystä tilanne on kuten kuvasin.

Ap

Vierailija
9/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole oleellista. Sanon vain että asioita joita ennen perhettä tein. Ja kuntoilla tavoitteellisesti. Ap

Vierailija
10/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole oleellista. Sanon vain että asioita joita ennen perhettä tein. Ja kuntoilla tavoitteellisesti. Ap

Mikä on sitten oleellista? Jos olet tyytymätön johonkin, tulee sinun pyrkiä muutokseen. Lapsia ei tietenkään tekemättömäksi saa, mutta miksi et voisi kuntoilla tavoitteellisesti vaikka sinulla on lapsia? 

Vierailija
11/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset sinulla on?

Vierailija
12/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ajatukset on samoja. Olleet jo vuosia. Olen hukannut itseni ja olen siksi hävittänyt omia juttujani, koska sattuu liikaa katsoa esim kangaspinoja, joista lapsettomana olisin ommellut vaikka mitä luomuksia.

Ratkaisuni tällä hetkellä on painaa töistä niin paljon kuin mahdollista, tienata ja koittaa säästää. Lapset kasvavat siinä sivussa koko ajan ja kohta koululaisina osaavat jo hoitaa syömisiään yms itsekin. Katson tilannetta sitten uudelleen...

T: nro 2

Vierailija
13/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä helvetti taas . Et oo tosissasi? Ihan olen suoriutunut kahdesta lapsesta, työelämästä ja elämästä muutenkin. En ymmärrä.

Vierailija
14/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sitten oleellista? Jos olet tyytymätön johonkin, tulee sinun pyrkiä muutokseen. Lapsia ei tietenkään tekemättömäksi saa, mutta miksi et voisi kuntoilla tavoitteellisesti vaikka sinulla on lapsia? 

Koska ei minulla ole riittävästi omaa lapsivapaata aikaa siihen että voisin keskittyä rauhassa omaan treenaamiseeni. En ole tehokas ihminen joka sen takia esim. nousisi aikaisemmin aamulla tai kuntoilisi myöhään illalla. Ap

Vierailija
15/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä helvetti taas . Et oo tosissasi? Ihan olen suoriutunut kahdesta lapsesta, työelämästä ja elämästä muutenkin. En ymmärrä.

Mitä tarkoitat elämästä suoriutumisella? Oletko esim. kirjoittanut kirjoja, levyttänyt musiikkia tai maalannut tauluja siinä ohessa? Ap

Vierailija
16/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA se keskustelunaihe tosiaan tässä on nyt se, miten toimin jos miestä ei tylsyyteni vuoksi enää kiinnosta seksi. Ap

Vierailija
17/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat elämästä suoriutumisella? Oletko esim. kirjoittanut kirjoja, levyttänyt musiikkia tai maalannut tauluja siinä ohessa? Ap

Ei minulle ole nuo asiat olleet tärkeämpiä kuin lapset. En olisi hankkinut lapsia jos vituttaisi heidän olemassaolo noin paljon. Ja kyllä, olen voinut harrastaa ihan mitä vaan. Ei lapset sitä mahdollisuutta poista vaan mies tai tukiverkon puute.

Vierailija
18/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua vituta lasten olemassaolo lainkaan todellakaan. Ja hyväksyn kyllä kaiken tässä elämäntilanteessa. Paitsi sen, jos mies ei halua enää seksiä kanssani siksi että alkaa pitää minua tylsänä. Se on todellinen uhka ainakin niin kauan kuin itse pidän itseäni tylsänä koska en saa mitään kiinnostavaa tehtyä. Ap

Vierailija
19/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"palveluvalmiudessa on velvollisuus olla"

Ei todellakaan ole. Lapsilla on myös isä. Ja lapsilla on muitakin aikuisia joihin voivat turvautua jos äiti ei ole paikalla.

Tässä nyt tiedetään sun omituisuudet jo sen edellisen ketjun kautta, joten siksi ei nyt kauheesti sun marinat kiinnosta. Mistä helvetistä me voitaisiin tietää teidän seksielämän kehittymisestä, siitä sun pitää puhua sen sun miehen kanssa että mitä se haluaa ja toivoo.

Vierailija
20/240 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua vituta lasten olemassaolo lainkaan todellakaan. Ja hyväksyn kyllä kaiken tässä elämäntilanteessa. Paitsi sen, jos mies ei halua enää seksiä kanssani siksi että alkaa pitää minua tylsänä. Se on todellinen uhka ainakin niin kauan kuin itse pidän itseäni tylsänä koska en saa mitään kiinnostavaa tehtyä. Ap

Pitääkö tästä nyt päätellä että sun mielestä teidän lapset on tylsiä, heidän kasvattamisensa ja kehittymisensä seuraaminen ei ole kiinnostavaa eikä tärkeää? Ja myös mies on tätä mieltä koska teidän tylsät lapset tekee sun elämästä niin tylsää ettei se halua enää edes panna sua?