Miten tulla toimeen kumppanin koiran kanssa
Koira komennetaan sänkyyn jalkoihin nukkumaan. Yöllä herään ja katson pääsenkö kumppanini viereen vai joko lähes 40kg painava koira on vienyt tilan. Sohvalla se käsketään lattialta meidän jalkoihin, kun sille tulee muuten kuulema ulkopuolinen olo. Sen kerran kun koira menee omiin oloihinsa niin se pyydetään takaisin viereen koska meillä ei voi olla kahdestaan läheisyyttä ilman, että koira pääsee siitä osalliseksi. Sänkypuuhat koira katselee vierestä ja tottakai kun sen jälkeen pitäisi olla yhteinen läheinen hetki niin koira hyppää heti siihen viereen kun näkee meidän lopettaneen.
Ja kun yhteisiä öitä ja iltoja on muutenkin rajallisesti niin olisiko liikaa vaadittu, että niihin mahtuisi kahdenkeskinen hetki ilman että se täytyy jakaa koiran kanssa ettei koira tunne itseään ulkopuoliseksi. Minä tunnen itseni ulkopuoliseksi kun juomme aamukahvia ja oma kumppani juo sitä koira sylissä samalla kun rapsuttaa minun jalkaani, kuten minä olisin se koira!
Onko teilläkin näin, että koiran on aivan pakko olla ihan kaikessa mukana?
Kommentit (12)
40 kg koira sylissä... aamukahvilla? Miten tuo edes onnistuu.
Tuo kuulostaa kolmen suhteelta, jossa on koira kolmantena. Häipyisin.
Koira näyttää tulevan oikein hyvin kanssasi toimeen kun haluaa kerta teidät koko ajan lähelleen ja samassa sängyssäkin nukkua. Kuulostaa pikemminkin, että haluaisit tulla sen kanssa huonommin toimeen.
Ei koiria suhteeseen, ei koiria minnekään!
Vierailija kirjoitti:
No tälle minusta tuntuukin, mutta kumppanin mielestä se on vaan ihanaa kun on ”kaikki rakkaat lähellä”. Niin hänellä. Minulle se on koira joka voisi välillä maata omassakin pedissä ilman että se tarkottaisi, että koira on loukkaantunut, kun ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tälle minusta tuntuukin, mutta kumppanin mielestä se on vaan ihanaa kun on ”kaikki rakkaat lähellä”. Niin hänellä. Minulle se on koira joka voisi välillä maata omassakin pedissä ilman että se tarkottaisi, että koira on loukkaantunut, kun ei ole!
Minkä ikäinen koira ?
Se on joko koira tai sinä.
Tai sinähän jo jäit toiseksi. Hävisit piskille.
Hyi helevetti voin kuvitella kuinka on koirankarvoja sänkykin täynnä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen koira ?
Kuusi vuotias.
Voi olla, että on nyt liian myöhäistä. Tuo koira-asia olisi pitänyt heti ottaa puheeksi.
Kiitos, en voi olla nauramatta😂