Jos nämä ovat naisten Tinder-vaatimukset, yksin tässä jää
Löysin tällaisen naisten laatiman listan netistä:
Naiset ovat puhuneet: Mies, vältä näitä asioita deittiprofiilissasi!
Ei helekkari, jos pitää paikkansa niin näppejään tässä jää nuolemaan! Pitääkö paikkansta?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Tiiviisti tekemisissä = omaat myös monia naispuolisia kavereita, niinkuin tavismiehillä yleensä on edes jokunen (vähintään työkavereina).
Tuon määritelmän mukaan varmaankin sitten olen tiiviisti tekemisissä. Mulla on naispuoleisia kavereita - sekä työ- että normaalikavereita. Olen heidän kanssa tekemisissään vaihtelevasti, mutta kuitenkin säännöllisesti. Pakko kuitenkin myöntää, että kaikki läheisimmät ystäväni ovat miehiä ja naiskaverit voisi ehkä luokitella tuttu-kategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on miehissä vikana kun aivoja ja sydäntä ei osata käyttää? Onko koko elämä pärjätty pippeliä renkkaamalla?
Mikä on vikana sinussa, kun tunnet vain tuontyyppisiä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma täällä tuntuu taas olevan se, että muutamat palstamiehet eivät tunnu ymmärtävän tavismiehen määritelmää. Itse arvioisin ns. oikean tavismiehen näin:
- Normaalipainoinen (pieni ylipaino menettelee, kunhan ei puhuta merkittävästä/sairaalloisesta ylipainosta, sama koskee alipainoa ja myös lihaksikkuutta)
- Ainakin jossain määrin sosiaalinen, tulee toimeen niin naisten kuin miestenkin kanssa
- Suurinpiirtein keskimittainen (tai jos on lyhyt, niin sinut asian kanssa: sama koskee kaljuuntumista, jos tällainen tilanne on)
- Ainakin jonkin verran kavereita
- Koulutustaso: vähintään ammattikoulu
- Ei välttämättä huomiotaherättävän komea, muttei kauhean rumakaan
- Omaa edes jonkinlaisia kiinnostuksenkohteita
- Ei takerru muihin ihmisiin
- Työssäkäyvä tai opiskeleva (ja jos sattuu olemaan työttömänä, ei tule sellaisena kovin pitkään pysymään)
- Ei alkoholi/huumeongelmia
- Ei merkittäviä, elämää haittaavia sairauksiaMielestäni tuossa oli sellainen kattaus, minkä luulisi jokaiselta, OIKEASTI tavismieheltä löytyvän. Ja saa alapeukuttaa mutta tämä oli vaan oma mielipiteeni. En kyllä tunne yhtäkään nämä kriteerit täyttävää miestä, joka ei saisi matcheja Tinderissä tai olisi joutunut vastentahtoisesti elämään kokonaan naisettomana pitkälle aikuisikään saakka.
Kuinka suuri osa naisista täyttäisi nämä?
Alkaen normaalipainoisuudesta (vähäinen ylipaino/alipaino sallitaan).
Pelkästään BMI:n perusteella reippaasti ylipainoisia on 63,2% ja sairaalloisen ylipainoisia on 27,5%.
Joo, ja ennen kuin huomautat miesten ylipainosta, kriteerit voivat tässä olla erilaiset koska naisillakin on pituusvaatimus jota miehillä harvemmin on. Pituusvaatimus on paljon kovempi, koska pituutta ei voi muuttaa ja väistämättä tietty % miehistä on lyhyitä verrattuna muihin.
Sitten kun lisätään listaan muita asioita, kuinkahan suuri osa naisista jää jäljelle?
Suurimmalla osalla ihmisistä on heikkouksia. Jos pitää olla kaikessa vähintään hyvää keskitasoa, taviksia on vähemmistö kansasta.
Sinun ongelmasi on puuttuva persoonallisuus ja kitiseväinen asenne. Enpä ihmettele että yksin jäät. Ulkonäkö ei merkitse mitään, kun luonne, käytös ja asenne ovat kohdallaan.
Terkuin satakiloinen 173-senttinen ihana nainen, jolla on asiaan paneutuva rakastaja. Milloin sinä viimeksi peuhasit kymmenen tuntia putkeen? Minä toissapäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on miehissä vikana kun aivoja ja sydäntä ei osata käyttää? Onko koko elämä pärjätty pippeliä renkkaamalla?
Mikä on vikana sinussa, kun tunnet vain tuontyyppisiä miehiä?
Hei, en tunne, vitsisi oli hupaisa mutta taisi kolahtaa sinuun tuo luonnehdinta?
Ei ole tarvinnut netistä seuraa etsiä, minulla on ihan oikea, elävä mies. Löysin hänet erottuani 3 vuotta sitten.
Viimeksi olin miehettömänä v. 1984.
Markkinointinäkökulmasta nuo Tinder-miehet ja nettideittailijat ovat surkeita tuomaan esiin hyviä piirteitään. Huomaahan sen täälläkin. Hanakasti miehen naisenkaipuu kääntyy naisvihaksi, syy onkin yllättäen tyhmissä naisissa joille ei kunnon mies kelpaa, saatana.
Nuo äijät eivät saa myydyksi yhtään mitään 🤣
vaan karkottavat potentiaaliset asiakkaat.
Ei tarvita mitään tyhmiä listoja ja tasoja, vaan toista ihmistä kunnioittava asenne ja normaalit vuorovaikutustaidot.
Moni mies ei tosiaan tajua, että mies voi olla realistinen fyysinen uhka naiselle. Joka kolmas nainen on joskus suhteessa hakattu tai pahempaa ja raiskatuksikin moni joutuu. Lisäksi raskauden riski osuu aina naiselle.
Pariutuminen on naiselle näiden vuoksi paljon isompi ja rankempi prosessi kuin miehet tajuavat.
En ole enää varma etsivätkö naiset mahdollisimman hyvää miestä vaiko mahdollisimman täydellistä tinder-profiilia. Koska en lukuisista yrityksistä huolimatta onnistunut tekemään sellaista tinder-profiilia, jolla olisin saanut matcheja itseäni kiinnostavilta naisilta, niin lähdin pois tinderistä. Olen nyt parissa kuukaudessa käynyt useamman naisen kanssa treffeillä mitä vuodessa löysin tinderistä. Kolme treffiä ei ole paljon, mutta kaikki ovat olleet kuitenkin itseäni kiinnostavia tapauksia jotka olen löytänyt tässä terassikauden aikana. Tinderistä löytyi kaksi, mutta molemmat karsiutuivat minun toimesta jo ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää varma etsivätkö naiset mahdollisimman hyvää miestä vaiko mahdollisimman täydellistä tinder-profiilia. Koska en lukuisista yrityksistä huolimatta onnistunut tekemään sellaista tinder-profiilia, jolla olisin saanut matcheja itseäni kiinnostavilta naisilta, niin lähdin pois tinderistä. Olen nyt parissa kuukaudessa käynyt useamman naisen kanssa treffeillä mitä vuodessa löysin tinderistä. Kolme treffiä ei ole paljon, mutta kaikki ovat olleet kuitenkin itseäni kiinnostavia tapauksia jotka olen löytänyt tässä terassikauden aikana. Tinderistä löytyi kaksi, mutta molemmat karsiutuivat minun toimesta jo ensitreffeillä.
Mitä ensitreffeillä kävi sellaista, että toisia ei tullut?
Kannattaa ajatella Tinderä/nettideittiprofiilia markkinointi-ilmoituksena.Siellä on ostajan markkinat
Tosi hyvin oli kiteytetty tuossa blogitekstissä kaikki yleisimmät virheet ja nounout ja turnoffit.
Jos olisin mies, niin noudattaisi kyllä tarkkaan noita neuvoja
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajatella Tinderä/nettideittiprofiilia markkinointi-ilmoituksena.Siellä on ostajan markkinat
Tosi hyvin oli kiteytetty tuossa blogitekstissä kaikki yleisimmät virheet ja nounout ja turnoffit.
Musta taas paras neuvo on se ettei vaan ota sitä Tinderiä liian vakavasti. Se yliyrittäminen paistaa heti ikävästi. Tällä keinolla oon saanut ihan kiitettävästi matcheja suht lyhyessä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas paras neuvo on se ettei vaan ota sitä Tinderiä liian vakavasti. Se yliyrittäminen paistaa heti ikävästi. Tällä keinolla oon saanut ihan kiitettävästi matcheja suht lyhyessä ajassa.
No esim kuva on se joka herättää ensin huomion.Vaikka olisit miten ihaqu oikeassa elämässä , niin ei se valitettavasti huonon kuvan kautta välity. Siihen kannattaa satsata ja esittelytekstiin.Persoona esiin!
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja en aio totella jotain bloggaajaneitimiestä. Tuskin tietää mistä edes puhuu. T. M44
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on mahdollista, kun miehiä ja naisia on sama määrä?
Tuo on kuin sanoisi että jos laitan mainoksen Peräkylän Sanomissa, olen tarjoustuote mutta jos mainostan Peräkylän Uutisissa, saan valikoida ostajan ja määrätä hinnan.
Miksi sama ostaja jonottaisi tuntikausia saman tuotteen perään vain siksi että sitä mainostettiin eri lehdessä?
Minäpä kerron. Koska se että sata tyyppiä on valmiita poikkeamaan polkaisemassa renkaita tai tykkäämään ilmoituksesta, ei tarkoita sitä että he haluaisivat ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ensitreffeillä kävi sellaista, että toisia ei tullut?
Varmaan kuvien ja todellisuuden välillä oli liian iso ero? Tai valehdeltu profiilissa ties mitä? Tai ikä ei ollut sinnepäinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuin sanoisi että jos laitan mainoksen Peräkylän Sanomissa, olen tarjoustuote mutta jos mainostan Peräkylän Uutisissa, saan valikoida ostajan ja määrätä hinnan.
Miksi sama ostaja jonottaisi tuntikausia saman tuotteen perään vain siksi että sitä mainostettiin eri lehdessä?
Minäpä kerron. Koska se että sata tyyppiä on valmiita poikkeamaan polkaisemassa renkaita tai tykkäämään ilmoituksesta, ei tarkoita sitä että he haluaisivat ostaa.
Jos puhutaan Suomen väestön ikäryhmistä 18-50 niin miehiä on 50 000 enemmän ja väitän, että Tinderissä suhdeluku on vieläkin enemmän miesvoittoinen.
Aivan turhaa panostaa profiilitekstiin kun kuva on kuitenkin ainoa mikä ratkaisee.
Taas kävin selaamassa ja huomasin sen, että reagoin omastakin mielestä voimakkaan negatiivisesti ilman paitaa kuviin, siis niihin poseerauskuviin, jossain rannalla nyt eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Taas kävin selaamassa ja huomasin sen, että reagoin omastakin mielestä voimakkaan negatiivisesti ilman paitaa kuviin, siis niihin poseerauskuviin, jossain rannalla nyt eri juttu.
Miks jos hyvä roppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei.Kun miehiä on noin 70 000 enemmän kuin naisia+ osa naisista ei halua edes pariutua.Tuosta kun lasketaan, niin joka sukupolvessa on noin 20 000 miestä enemmän kuin näistä.Eli naisten markkinat.Nettideiteillä noin 5 miestä/yksi nainen.Laskeskelin ajankulukseni, kun olin itse nettideiteillä ja Tinderissä ja kun ei saanut vastauksia tai mätsejä naisilta.
Kilpailua on, arvon miehet.Nyt itse Mietin seuraavaa taktiikkaa. Kuvat menee uusiksi.Baariloista en jaksa etsiä