Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nämä ovat naisten Tinder-vaatimukset, yksin tässä jää

Vierailija
14.06.2019 |

Löysin tällaisen naisten laatiman listan netistä:

Naiset ovat puhuneet: Mies, vältä näitä asioita deittiprofiilissasi!

Ei helekkari, jos pitää paikkansa niin näppejään tässä jää nuolemaan! Pitääkö paikkansta?

Kommentit (267)

Vierailija
121/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kaveriporukka joka koostuu useemmasta ihan tavallisesta, nuoresta miehestä. Kukaan heistä ei ole jäänyt vaille lukuisia matcheja Tinderissä, vaikka kaksi heistä ovat lyhyitäkin ja yksi hieman ylipainonkin puolella. Ehkä se olisi peiliin katsomisen paikka, AP.

Eikai ylipaino merkkaa mitään näin bodypositive aikakaudella?

Naisille se on okei, miehille ei. Miehellä ei ole mitään tekosyytä olla lihava.

Eli naiset alkavat suosimaan hoikkia miehiä pitkien/raamikkaiden sijaan? Loistavaa!

M 172cm/65kg

Hoikkuus on aina parempi kuin ylipaino, ainakin jos on sellanen jäntevän hoikka. En tunne yhtäkään sellaisen kropan omaavaa miestä, joka ei olisi saanut naisia.

Vierailija
122/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa tinderöimään ihmiset. Itse saanut jo pelkästään tän aamun aikana neljä matchia lisää :D Ja ihan tavallinen oon itekkin.

M24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaaleja toiveita normaalille parisuhteelle ja mahdolliselle perhe-elämälle. Onko täällä jotenkin niin ala-arvoisia miehiä, että mitään kriteereitä ei saisi nainen esitää vaan ihan olisi kelpuutettava heikoinkin uros? Miksi ihmeessä?

Vierailija
124/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma täällä tuntuu taas olevan se, että muutamat palstamiehet eivät tunnu ymmärtävän tavismiehen määritelmää. Itse arvioisin ns. oikean tavismiehen näin:

- Normaalipainoinen (pieni ylipaino menettelee, kunhan ei puhuta merkittävästä/sairaalloisesta ylipainosta, sama koskee alipainoa ja myös lihaksikkuutta)

- Ainakin jossain määrin sosiaalinen, tulee toimeen niin naisten kuin miestenkin kanssa

- Suurinpiirtein keskimittainen (tai jos on lyhyt, niin sinut asian kanssa: sama koskee kaljuuntumista, jos tällainen tilanne on)

- Ainakin jonkin verran kavereita

- Koulutustaso: vähintään ammattikoulu

- Ei välttämättä huomiotaherättävän komea, muttei kauhean rumakaan

- Omaa edes jonkinlaisia kiinnostuksenkohteita

- Ei takerru muihin ihmisiin

- Työssäkäyvä tai opiskeleva (ja jos sattuu olemaan työttömänä, ei tule sellaisena kovin pitkään pysymään)

- Ei alkoholi/huumeongelmia

- Ei merkittäviä, elämää haittaavia sairauksia

Mielestäni tuossa oli sellainen kattaus, minkä luulisi jokaiselta, OIKEASTI tavismieheltä löytyvän. Ja saa alapeukuttaa mutta tämä oli vaan oma mielipiteeni. En kyllä tunne yhtäkään nämä kriteerit täyttävää miestä, joka ei saisi matcheja Tinderissä tai olisi joutunut vastentahtoisesti elämään kokonaan naisettomana pitkälle aikuisikään saakka.

Vierailija
125/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa tinderöimään ihmiset. Itse saanut jo pelkästään tän aamun aikana neljä matchia lisää :D Ja ihan tavallinen oon itekkin.

M24

Sun ikäisellä se vielä toimiikin kun naiset eivät ole niin kyynisiä ja nirsoja. Kokeilehan uudelleen 10 vuoden päästä niin huomaat mistä on kyse.

Vierailija
126/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Sun ikäisellä se vielä toimiikin kun naiset eivät ole niin kyynisiä ja nirsoja. Kokeilehan uudelleen 10 vuoden päästä niin huomaat mistä on kyse.

Tämä. Yli kolmevitosena naiset ovat suurin osa heikolla itsetunnolla varustettuja marttyyreja, ja kaikki on maailman ja sortavien rakenteiden vika. Tulet huomaamaan. Paitsi naiset, ketkä ovat saaneet jotain aikaan elämällään.

Vierailija
127/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän miesten, jotka ette naista saa ongelmana on se, että haluatte miellyttää naista. Nainen näkee heti, että olette mies jota hän voi pyöritellä sinne sun tänne.Nainen haluaa löytää miehen jota hän voi kunnioittaa ja jonka näkee joltain osin itseään vahvempana tai parempana. Hän haluaa miehen jota voi katsoa ylöspäin. Tuon takia afrikan pojat ja jännä miehet saa naista ja kohtelias insinööri jää usein ilman. Tämä ei tarkoita että pitäisi muuttua mulkuksi, mutta jonkinlainen oikealla tavalla tehty kyyninen ( välinpitämätön ja varmaotteinen) asenne auttaisi asiaan

mies51v

Setämies selittää vaikka ei ymmärrä nykyisestä nuorempien deittailukulttuurista hölkäsen pöläystä :D

Mietin kans kun törmäsin tuon teksteihin täällä että sillä ei varmaan ole lapsia. Koska olen itse vain muutamaa vuotta nuorempi mutta tuntuu kuin olis ihan eri sukupolvea. Tuli mieleen että olisinko itsekin noin 1900 jos olis jäänyt lapset tekemättä. Nyt jo pariutuvien teinien elämän seuraaminen pitää ajassa kiinni, ylipäänsä kaiken nuorisokulttuurin.

Selitäpä paremmin ihan itse. Terveisin lähes 300 kaatoa suorittanut 45 vuotias mies.

300 kaatoa eikä kukaan ole kestänyt sua sen pitemmälle. Todistit itse pointin.

Aika monelle miehelle nuo kaadot kelpaisi. Kova määrä kieltämättä. Tinderkään ei ole ollut kauaa pelissä mukana. Panomies...

mies51v

No mutta täällähän voi kuka tahansa väittää mitä tahansa, siksi "300 kaatoa" ei ole mikään argumentti. Ko viestin voi siis jättää täysin huomiotta ja jatkaa keskustelua aiheesta todistettavissa olevilla väitteillä.

Vierailija
128/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?! Kyllä, jää treffit käymättä jos on suhruinen kuva pelkästä bemarista aurinkolasit päässä eikä mitään tietoa ihmisestä eikä keskustelutaitoja. Jos nuo luetellut asiat on ap:lle ylitsepääsemätön este niin ongelma ei todellakaan ole naisten vaatimuksissa vaan siinä että olet Tinderissä toimintaterapian sijaan. Anteeksi vain mutta ihan kaikesta ei tässä maailmassa voi kumppania etsiviä naisiakaan syyttää.

Vierailija
129/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on menetetty siinä vaiheessa kun alat kysellä mitä naiset haluaa. 

Ei tule pesää tyylillä "kelpaisinkohan minä  kurja matonen"

Vierailija
130/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset oikeasti pitäisivät kiinni vaatimuslistoistaan, maailmassa olisi ehkä kourallinen miehiä jotka pääsee pukille. 

Vierailija
131/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Tämä. Yli kolmevitosena naiset ovat suurin osa heikolla itsetunnolla varustettuja marttyyreja, ja kaikki on maailman ja sortavien rakenteiden vika. Tulet huomaamaan. Paitsi naiset, ketkä ovat saaneet jotain aikaan elämällään.

Hauskaa että juuri tässä ketjussa joku alkaa puhua naisista marttyyreinä ja uhriutujina.

Tässä ketjussa joka on pelkkää miesten uhriutumista.

Vierailija
132/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sokkonako pitäisi lähteä treffeille? Jos miehestä ei tiedä muuta kuin sukupuolen ja iän, niin eihän siinä ole mitään, mistä olisi voinut syntyä alkellistakaan kiinnostuksen ripausta. Millä perusteella se pitäisi päättää, keneen haluaa kenties tutustua paremmin? Entten tentten teelika mentten -metodillako?

Ja tosiaan, miehen persoonaa valottava profiiliteksti antaa osviittaa siitä, että miehen kanssa voi olla jotain yhteisiä kiinnostuksenkohteita, joista voi ainakin ensitreffeillä sitten jutella, eikä tarvitse lusia treffejä läpi kiusallisen hiljaisuuden vallitessa.

Vierailija
133/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sokkonako pitäisi lähteä treffeille? Jos miehestä ei tiedä muuta kuin sukupuolen ja iän, niin eihän siinä ole mitään, mistä olisi voinut syntyä alkellistakaan kiinnostuksen ripausta. Millä perusteella se pitäisi päättää, keneen haluaa kenties tutustua paremmin? Entten tentten teelika mentten -metodillako?

Ja tosiaan, miehen persoonaa valottava profiiliteksti antaa osviittaa siitä, että miehen kanssa voi olla jotain yhteisiä kiinnostuksenkohteita, joista voi ainakin ensitreffeillä sitten jutella, eikä tarvitse lusia treffejä läpi kiusallisen hiljaisuuden vallitessa.

Panostan heti profiiliini, kun ylipainoiset naiset alkavat ottaa Tinderiin realistisia kuvia. M36

Vierailija
134/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panostan heti profiiliini, kun ylipainoiset naiset alkavat ottaa Tinderiin realistisia kuvia. M36

Ok.

Vierailija
135/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?!?!? Eikö pelkkä nätti naama riitäkään?

Vierailija
136/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitäään väliä pääseekö fyysiesti koskettamaan jotaiin. Nettti on täynnä prnoa. Kunhan sääästyy tulehduksilta.

Vierailija
137/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Tinderin tämän keskustelun innoittamana ja selasin varmaan pari sataa profiilia läpi, miehiä pk-seutu. ikää 40-60. Ja kyllä, aivan kuten tuossa linkatussa blogissa kerrottiin, ihan tolkuttomasti alaviistosta otettuja kaksoisleuka-sieraimet kuvia, aurinkolasit kuvia, lukemattomia auto ja moottoripyöräkuvia, golf/laskettelu/purjevene ja nojaan kadulla porscheen kuvia jne. Samoin näkyy olevan tapana ilmoittaa elämänsä asiat emojena, tihrusta siinä sitten puhelimen näytöltä, että mitä nyt mikäkin katkarapu mahtaa kuvastaa.

Vierailija
138/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Aika ironinen toteamus siinä mielessä kun täälläkin niin paljon on toitotettu miten naisten kriteerit laskevat kolmenkympin rajapyykin myötä. Vai onko niin, että samalla kun ne naisten kriteerit laskevat, niin vapaana olevan miesaineksen taso tipahtaa täysin pohjamutiin?

Vierailija
139/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma täällä tuntuu taas olevan se, että muutamat palstamiehet eivät tunnu ymmärtävän tavismiehen määritelmää. Itse arvioisin ns. oikean tavismiehen näin:

- Normaalipainoinen (pieni ylipaino menettelee, kunhan ei puhuta merkittävästä/sairaalloisesta ylipainosta, sama koskee alipainoa ja myös lihaksikkuutta)

- Ainakin jossain määrin sosiaalinen, tulee toimeen niin naisten kuin miestenkin kanssa

- Suurinpiirtein keskimittainen (tai jos on lyhyt, niin sinut asian kanssa: sama koskee kaljuuntumista, jos tällainen tilanne on)

- Ainakin jonkin verran kavereita

- Koulutustaso: vähintään ammattikoulu

- Ei välttämättä huomiotaherättävän komea, muttei kauhean rumakaan

- Omaa edes jonkinlaisia kiinnostuksenkohteita

- Ei takerru muihin ihmisiin

- Työssäkäyvä tai opiskeleva (ja jos sattuu olemaan työttömänä, ei tule sellaisena kovin pitkään pysymään)

- Ei alkoholi/huumeongelmia

- Ei merkittäviä, elämää haittaavia sairauksia

Mielestäni tuossa oli sellainen kattaus, minkä luulisi jokaiselta, OIKEASTI tavismieheltä löytyvän. Ja saa alapeukuttaa mutta tämä oli vaan oma mielipiteeni. En kyllä tunne yhtäkään nämä kriteerit täyttävää miestä, joka ei saisi matcheja Tinderissä tai olisi joutunut vastentahtoisesti elämään kokonaan naisettomana pitkälle aikuisikään saakka.

Hmm... väittäisinpä, että minä kyllä olen tuollainen mies. 

Ulkonäöstä en tiedä onko "kauhean ruma" mutta sanoisin siihenkin että ei, sillä olen saanut kuitenkin joitain ehdotteluja homomiehiltä (normaaleita, ei mitään jammu-sedän tyyppisiä). 

Vierailija
140/267 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hienoa valehdella kilpaa netissä?