Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nämä ovat naisten Tinder-vaatimukset, yksin tässä jää

Vierailija
14.06.2019 |

Löysin tällaisen naisten laatiman listan netistä:

Naiset ovat puhuneet: Mies, vältä näitä asioita deittiprofiilissasi!

Ei helekkari, jos pitää paikkansa niin näppejään tässä jää nuolemaan! Pitääkö paikkansta?

Kommentit (267)

Vierailija
181/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kävin selaamassa ja huomasin sen, että reagoin omastakin mielestä voimakkaan negatiivisesti ilman paitaa kuviin, siis niihin poseerauskuviin, jossain rannalla nyt eri juttu.

Miks jos hyvä roppa?

Siitä tulee sellainen olo että kyseessä on omahyväinen pullistelija.Ei jatkoon

Vierailija
182/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinointinäkökulmasta nuo Tinder-miehet ja nettideittailijat ovat surkeita tuomaan esiin hyviä piirteitään. Huomaahan sen täälläkin. Hanakasti miehen naisenkaipuu kääntyy naisvihaksi, syy onkin yllättäen tyhmissä naisissa joille ei kunnon mies kelpaa, saatana.

Nuo äijät eivät saa myydyksi yhtään mitään 🤣

vaan karkottavat potentiaaliset asiakkaat.

Joo.Tämä on sama tilanne kun jos yrittää myydä käytettyä autoa.Samoja merkkejä, malleja ja vuosikertoja suunnilleen samoilla kilometrillä on paljon.Miten saada myytyä juuri tämä auto runsaasta valikoimasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinointinäkökulmasta nuo Tinder-miehet ja nettideittailijat ovat surkeita tuomaan esiin hyviä piirteitään. Huomaahan sen täälläkin. Hanakasti miehen naisenkaipuu kääntyy naisvihaksi, syy onkin yllättäen tyhmissä naisissa joille ei kunnon mies kelpaa, saatana.

Kyllä.Ja tämä viha näkyy myös siinä, että kun kysytään missä vika ja sitten vastataan, eli nevotaan, että mitä voisi tehdä toisin, niin hirveä pskamyrsky nousee asiasta....

Vierailija
184/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloitin juuri tinderin käytön. Eka mätsi tuli 5 min selailun jälkeen. Onhan tuolla yli 40 vuotiaille tarjontaa.

Mutta naisten profiileista paistaa pari asiaa. Tietysti ulkonäkö jos ei vaan miellytä, niin svaippaan vasemmalle. Ja sitten aika monilla on pari matkustelukuvaa, haikkauskuvia, kuva metsässä, salikuva, tanssikiva jne. Tulee mielee, että onko tuolla aikaa minulle ja jaksanko ravata joka paikkaan jatkuvasti. Mielestäni tuo aktiivisuuden ylimainostaminen vain ahdistaa. Ja matkustelukuvat ovat jotenkin... Rajatkaa yhteen, jos ette halua jonkun Folkke Westin matkaan.

Pointtihan onkin löytää se itselle sopiva kumppani. Jos tietyt piirteet ihmisten profiilissa ahdistaa sinua, niin selkeästi ette ole mätsi. Jokainen katsoo asiaa omalta kannaltaan ja karsii itselleen tärkeillä perusteilla. Tarkoitus on ohjata sut tykkäämään jostain sohvaperunasta, joka voi susta kiinnostua.

Vierailija
185/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kävin selaamassa ja huomasin sen, että reagoin omastakin mielestä voimakkaan negatiivisesti ilman paitaa kuviin, siis niihin poseerauskuviin, jossain rannalla nyt eri juttu.

Miks jos hyvä roppa?

Koska lihaksikkaat pullistelijat kiinnostaa lähinnä miehiä

Vierailija
186/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanakasti miehen naisenkaipuu kääntyy naisvihaksi, syy onkin yllättäen tyhmissä naisissa joille ei kunnon mies kelpaa, saatana.

Luemmekohan eri foorumia, kun en huomaa vihaa?

Nettideittailu on jännä laji. Tapaamistani ihmisistä ehkä 10% on ollut kiinnostunut tapaamaan minua useamman kerran ja tutustumaan livenäkin. Voisi ajatella , että minussa lienee jotain vikaa. Toisaalta noin 10% ihmisistä ketä itse olen tavannut on herättänyt kiinnostusta tavata uudestaan ja tutustua livenäkin. Harmittavasti 10% eivät ole vielä kohdanneet. Yleensä kumpikaan ei toisesta innostu. Yksi iso tekijä on ihmisten käyttämät vanhat tai huonot kuvat. Äärimmäisen harvoin kukaan on livenä parempi kuin kuvissaan ja suurin osa ei livenä ole lainkaan kiinnostava. Pahimpia tietysti 10v/20kg sitten kuvilla liikkuvat.

Vierailija
187/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten jotkut tavismiehet eivät saa ainuttakaan matchia Tinderissä. Itse oon ulkoisesti korkeintaan tavismiehen tasolla mutta matcheja tulee niin paljon etten ehtisi edes käymään töissä enkä nukkua jos kaikkien niiden kanssa juttelisin samanaikaisesti. Ootteko liian kranttuja vai mikä on? Vaikea uskoa että kaikki näistä asuisivat maaseudulla missä niitä naisia ei yksinkertaisesti ole.

Minuakin aina ihmetyttää nämä avautumiset, että matceja 1 kpl kuukaudessa ja sekin botti tmv. Seurasin taannoin eksäni Tinder-deittailua (olemme nykyään ystäviä), ja kyllä hänellekin niitä matcheja tuli ihan runsaasti. Hänellä oli hyvä profiiliteksti ja alussa vähän huonohkot kuvat, kun hän ei mikään linssilude ole niin kuvia ei oikein ollut. Silti matcheja tuli hyvin.

Monelle tosissaan seuraa hakevalle naiselle se teksti, ja se mitä kuvat kertovat henkilöstä ihmisenä, merkitsee paljon enemmän kuin naama. Myös minulle. En itse koskaan matchannut tekstittömiä miehiä, ihan sama minkä näköisiä olivat.

Vierailija
188/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasin Tinderin tämän keskustelun innoittamana ja selasin varmaan pari sataa profiilia läpi, miehiä pk-seutu. ikää 40-60. Ja kyllä, aivan kuten tuossa linkatussa blogissa kerrottiin, ihan tolkuttomasti alaviistosta otettuja kaksoisleuka-sieraimet kuvia, aurinkolasit kuvia, lukemattomia auto ja moottoripyöräkuvia, golf/laskettelu/purjevene ja nojaan kadulla porscheen kuvia jne. Samoin näkyy olevan tapana ilmoittaa elämänsä asiat emojena, tihrusta siinä sitten puhelimen näytöltä, että mitä nyt mikäkin katkarapu mahtaa kuvastaa.

Kun itse käytin Tinderiä, kaikki yli 50-vuotiaat olivat samaa könttää. Siis ikää ei voinut rajata tuolla tavalla 40-60, vaan ylärajana oli 50+, jonka valitsemalla tuli sitten kaikki yli 50-vuotiaat mukaan. Onko tämä siis muuttunut?

Vierailija
189/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kysyä naisilta miltä nämä haluavat kumppanin näyttävän ja olevan.

Muokkaat sitten itsestäsi sellaisen.

Helppoa!

Vierailija
190/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder yms. palvelut ei taida sopia kaikille. Itse en ole menestynyt nettideittipalveluissa, mutta oikeassa elämässä kyllä tulee vastaan kiinnostuneita naisia vähintään muutama joka vuosi. Olen todella lyhyt, ruma, köyhä, työtön ja työkyvytön.

Näissä tinderin tapaisissa paikoissa musta on pääasiassa kiinnostuneet vain vanhemmat miehet, joiden kuvattomissa profiileissa lukee, että ovat heteroja. (Olen bi)

Jos netti ei toimi seuranhakuun, niin se ei sitten toimi. En itsekään löytänyt helposti kiinnostavia profiileja, enkä mäkään nyt ketä tahansa halua loppuiäksi viereeni.

Mikä nyt toimii kenelläkin. Keskustelutaitojen hiominen auttaa aina. Jos löytää kiinnostavaa puhuttavaa melkein kenen tahansa kanssa, niin kyllä siinä joku aina välillä ihastuukin. Yhtä tärkeä taitaa olla kyky kuunnella toista.

Olen sinkku, koska mulla on ongelmia, jotka pitää selvittää ennen kuin parisuhteita rupeaa miettimään.

Vierailija
191/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista että joku joka on selkeästi varattu /naimisissa, antaa iskuohjeita. Pitääkö itseään jonain asiantuntijana? Mutta ihan asiallinen lista.

Vierailija
192/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder yms. palvelut ei taida sopia kaikille. Itse en ole menestynyt nettideittipalveluissa, mutta oikeassa elämässä kyllä tulee vastaan kiinnostuneita naisia vähintään muutama joka vuosi. Olen todella lyhyt, ruma, köyhä, työtön ja työkyvytön.

Näissä tinderin tapaisissa paikoissa musta on pääasiassa kiinnostuneet vain vanhemmat miehet, joiden kuvattomissa profiileissa lukee, että ovat heteroja. (Olen bi)

Jos netti ei toimi seuranhakuun, niin se ei sitten toimi. En itsekään löytänyt helposti kiinnostavia profiileja, enkä mäkään nyt ketä tahansa halua loppuiäksi viereeni.

Mikä nyt toimii kenelläkin. Keskustelutaitojen hiominen auttaa aina. Jos löytää kiinnostavaa puhuttavaa melkein kenen tahansa kanssa, niin kyllä siinä joku aina välillä ihastuukin. Yhtä tärkeä taitaa olla kyky kuunnella toista.

Olen sinkku, koska mulla on ongelmia, jotka pitää selvittää ennen kuin parisuhteita rupeaa miettimään.

Tässä lause, jota ei koskaan kuule miespuolisten palstaulisijoiden suusta, vaikka jo heidän kirjoituksistaan näkee välittömästi että juuri tuo on heidän sinkkuuteensa tärkein syy.

Olet siis huomattavasti paremmassa tilanteessa, koska pystyt sentään hahmottamaan itsesi realistisesti. Se on ensimmäinen lähtökohta siihen, että pystyy selvittämään asiansa. Tsemppiä sinulle ja mukavaa kesää!

Vierailija
193/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanakasti miehen naisenkaipuu kääntyy naisvihaksi, syy onkin yllättäen tyhmissä naisissa joille ei kunnon mies kelpaa, saatana.

Nettideittailu on jännä laji. Tapaamistani ihmisistä ehkä 10% on ollut kiinnostunut tapaamaan minua useamman kerran ja tutustumaan livenäkin. Voisi ajatella , että minussa lienee jotain vikaa. Toisaalta noin 10% ihmisistä ketä itse olen tavannut on herättänyt kiinnostusta tavata uudestaan ja tutustua livenäkin. Harmittavasti 10% eivät ole vielä kohdanneet. Yleensä kumpikaan ei toisesta innostu. Yksi iso tekijä on ihmisten käyttämät vanhat tai huonot kuvat. Äärimmäisen harvoin kukaan on livenä parempi kuin kuvissaan ja suurin osa ei livenä ole lainkaan kiinnostava. Pahimpia tietysti 10v/20kg sitten kuvilla liikkuvat.

Kyvat valehtelee älyttlmästi. Tinderin kautta pääsin treffeille 7 eri henkilön kautta. Yhtään en tunnistanut kuvista, normi tilanteessa olisin kiertänyt heidät kaukaa!

Vierailija
194/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että joku joka on selkeästi varattu /naimisissa, antaa iskuohjeita. Pitääkö itseään jonain asiantuntijana? Mutta ihan asiallinen lista.

Jotain hän on kuitenkin tehnyt oikein, koska on parisuhteessa. Vai tarkoitatko sinä, että Tinderistä haetaan vain irtoseksiä?

Vierailija
195/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä listassa oli kerätty ERI NAISTEN KOKEMUKSIA......

Vierailija
196/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten jotkut tavismiehet eivät saa ainuttakaan matchia Tinderissä. Itse oon ulkoisesti korkeintaan tavismiehen tasolla mutta matcheja tulee niin paljon etten ehtisi edes käymään töissä enkä nukkua jos kaikkien niiden kanssa juttelisin samanaikaisesti. Ootteko liian kranttuja vai mikä on? Vaikea uskoa että kaikki näistä asuisivat maaseudulla missä niitä naisia ei yksinkertaisesti ole.

Minuakin aina ihmetyttää nämä avautumiset, että matceja 1 kpl kuukaudessa ja sekin botti tmv. Seurasin taannoin eksäni Tinder-deittailua (olemme nykyään ystäviä), ja kyllä hänellekin niitä matcheja tuli ihan runsaasti. Hänellä oli hyvä profiiliteksti ja alussa vähän huonohkot kuvat, kun hän ei mikään linssilude ole niin kuvia ei oikein ollut. Silti matcheja tuli hyvin.

Monelle tosissaan seuraa hakevalle naiselle se teksti, ja se mitä kuvat kertovat henkilöstä ihmisenä, merkitsee paljon enemmän kuin naama. Myös minulle. En itse koskaan matchannut tekstittömiä miehiä, ihan sama minkä näköisiä olivat.

Oletko koskaan jättänyt matchaamatta hyvätekstisiä miehiä ulkonäön perusteella? Vai teetkö niin, että ensin katsot kuvan ja jos se on ok niin sitten vasta luet tekstin?

eri

Vierailija
197/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyvat valehtelee älyttlmästi. Tinderin kautta pääsin treffeille 7 eri henkilön kautta. Yhtään en tunnistanut kuvista, normi tilanteessa olisin kiertänyt heidät kaukaa!

No Joo kyllä.Laitappa semmonen Herutus-tissivakotöröhuulikuva, niin mätsit on taattu....No miehet on sitten pettyneitä kun treffeille tuleekin tavisnainen.Jos ne luulee että "toisella puolella" on kaunis nuori nainen, ne tekee mitä vaan +pildeä "luvassa".......Ihan sekaisin.

Miehet on niin yksinkertaista ja helppoja tässä asiassa...

Vierailija
198/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lause, jota ei koskaan kuule miespuolisten palstaulisijoiden suusta, vaikka jo heidän kirjoituksistaan näkee välittömästi että juuri tuo on heidän sinkkuuteensa tärkein syy.

Olet siis huomattavasti paremmassa tilanteessa, koska pystyt sentään hahmottamaan itsesi realistisesti. Se on ensimmäinen lähtökohta siihen, että pystyy selvittämään asiansa. Tsemppiä sinulle ja mukavaa kesää!

Kiitos ja hyvää kesää sinnekin!

Ymmärrän näitä yksinäisiä ja onnettomiakin. Itse nuorempana ajattelin, että parisuhde korjaisi mun elämäni jotenkin. Tuli sitten koettua pari huonoa suhdetta ja täysin rehellisesti voin sanoa, että yksin on parempi kuin huonossa suhteessa. En itsekään ollut hyvä kumppani näiden ongelmieni takia.

Hitaasti, mutta varmasti nämä vaikeudetkin tästä ratkeaa.

Vierailija
199/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.Ja tämä viha näkyy myös siinä, että kun kysytään missä vika ja sitten vastataan, eli nevotaan, että mitä voisi tehdä toisin, niin hirveä pskamyrsky nousee asiasta....

No joo..tosi lapsellista käyttäytymistä sitten ilmenee:"Antaa olla!", "Naisten vika!" , ""Tosi kranttuja nirppanokkaprinsesssoita kaikki naiset".....sitten pitää etsiä seuraa muualta, esim baarista.Nettideiteillä on omat sääntönäs, eri säännöt kuin livenä.Jos haluaa tehdä vaikutuksen persoonallisuuden, se kannattaa tuoda esille....siis miehet.Naisten kohdalla on väliä vaan ulkonäöllä ja iällä, miehet on niin yksinkertaisia

Vierailija
200/267 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole kuvissa vaan mielikuvissa, jonka katsoja luo kuvan perusteella ja jää leijumaan siihen mielikuvaan. Tosi harva ihminen näyttää samalta kuin kuvissa, koska niistä puuttuu olemus (energia, eleet, ilmeet jne) ja kuvakulmat vääristävät. Ja ihan kuin niistä kauneimmistakaan naisista ei kuvatessa etsittäisi parhaita kuvakulmia, vedettäisi sisään mahaa tai poskia, kohoteta rintaa ja persausta...

Olen rakastunut ihmiseen näkemättä häntä ja hyvä niin, koska ihminen on ennakkoluulojensa vanki. Kun tavattiin, piti ensimmäisen päivän aikana molempien pistää välillä silmät kiinni, koska ääni oli tuttu, mutta ihminen ei.