Olen 41v. sinkku. En tajua, mitä 10 vuoden päästä, kun tälläkään hetkellä en löydä kiinnostuneita miehiä
Viime vuonna oli joku seksisuhteentapainen miehen kanssa, joka etsi vain seksiä. Hiipui siihen, että mies löysi parempaa seuraa (ja kun jonkinlainen kompromissi oli alun perinkin, olisi kaatunut kuitenkin). Sitten myös ex on ollut sellainen, jonka kanssa on voinut vielä päätyä samaan sänkyyn haaveilematta muusta.
En ole kaunotar, mutta en ihan petolinnun persekään. Jollekulle siis ihan hyvä match olisin, vaikka en olekaan se kaikkia kiinnostava lyyli.
En tajua, kenestä etsin seuraa 10 vuoden kuluttua, kun valinnanvaraa on entistä vähemmän. Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 24-vuotias nainen ja ollut sinkkuna koko elämäni. Seksiä haluavia miehiä olisi kyllä jonoksi asti mutta parisuhdetta harva haluaa. Jään todennäköisesti ikisinkuksi eikä irtosuhteetkaan kiinnosta.
Kiinnostaisikos hieman vanhempi, mutta kiltti ja huomaavainen setämies, joka ei ole pelkästään seksin perässä? Meitä on täällä monta.
Nuoria tyttöjä jahtaavat papparaiset ovat kaikki limanuljaskoita.
En ole papparainen, vaan sivistynyt hyvät käytöstavat omaava 40v setä. Näytän lisäksi paljon ikäistäni nuoremmalta. Enkä minä naisia "jahtaa" sen enempää kuin nuoremmatkaan, näkisitpä miten hauskaa meillä on, niin ymmärtäisit ettei siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 24-vuotias nainen ja ollut sinkkuna koko elämäni. Seksiä haluavia miehiä olisi kyllä jonoksi asti mutta parisuhdetta harva haluaa. Jään todennäköisesti ikisinkuksi eikä irtosuhteetkaan kiinnosta.
Kiinnostaisikos hieman vanhempi, mutta kiltti ja huomaavainen setämies, joka ei ole pelkästään seksin perässä? Meitä on täällä monta.
En ole papparainen, vaan sivistynyt hyvät käytöstavat omaava 40v setä. Näytän lisäksi paljon ikäistäni nuoremmalta. Enkä minä naisia "jahtaa" sen enempää kuin nuoremmatkaan, näkisitpä miten hauskaa meillä on, niin ymmärtäisit ettei siinä ole mitään väärää.
Jokainen keski-ikäinen näyttää omasta mielestään ikäistään nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
PARISUHDE ON YLIARVOSTETTU JUTTU.
Mikä pakko se on aina etsiä joku, miksei muka voisi elellä ihan tyytyväisenä omillaan. Ja muuten, seksikin on aivan helv...n yliarvostettua.
Miksi kuvittelet ja luulet, että me parisuhteesta haaveielvat ja sitä omalle kohdallemme toivovat jaksaisimme tai viitsisimme jatkuvasti ja alinomaan kyttäämässä ja etsimässä enemmän ja vähemmän epätoivoisina itsellemme parisuhdetta ja itsellemme kumppania?
Kyllä minä (sinkkumiehenä) voin avoimesti myöntää unelmoivani kumppanuudesta Sen yhden ja Erityisen kanssa, Mutta en silti koe tarvetta tai halua omistaa koko eloani tai merkittävää osaa elämän mielekyydestä rakentumaan sen varaan, että löytäsin ja kohtaisin Sen itselleni yhden ja erityisen. Ei. Siihen korjaan tähän elämäni on muutoin, kenties liian paljon tyydytystä ja nautintoa antavaa.
Tässäkö sitten onkin syy siihen miksi olen sinkku ja olen ollut jo pidemmän aikaa. - Toisinaan on joku pieni mustasukkaisuuden paholainen kyllä sisälläni tökkini ja kysellyt ja piikitellyt, että alkaisin kateellsieksi tai katkeraksi siitä, että havaintojeni mukaan osa onnistuu tavalla tai keinoilla, joita tai mitä itse en tunne tai teidä, jotenkin luonteammin ja vaivattomammin löyämään itselleen kumppanin, jos heille on niin ikävästi käyny, että aiemi parisuhde on syystä tai toisesta kohdannut päätöksensä. Eikä tällöin syynä läheskään aina ole se, etteivätkö he luullakseni kykenisi elämään yksinkin.
Toki heitäkin olen kohdannut, joista on jäänyt mielikuva, että kokevat elämänsä olevan kokonaan arvotonta tai muutoin mahdotnta, elleivät ole ja elä keinolla millä hyvänsä parisuhteessa; mutta näin parisuhteeseen suhtautuva kumppani olisi kyllä itselleni kauhistus. Tai vaikuttaisi sanosinko jotenkin hyvin raskaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nelikymppistä ei usein kutsuta tyttöseksi, mies ainakin saisi moisesta turpiinsa.
Nuorempana naiset kiersivät kaukaa. Nyt ne juoksevat perässäni mutta eivät kiinnosta enää. Junanne meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen huomannut, että yhä harvempi mies haluaa enää parisuhteeseen. Ennen tätä asetelmaa ei ollut niin paljon kuin nykyisin on. Syitä tähän on varmaan monta ja niihin erilaisia tulkintoja.
Ehkä kun nykyisin ei ole enää sellaista ilmapiiriä kuin ennen, jossa se parisuhde oli normi, niin nyt ihmiset sukupuolesta riippumatta toimivat oman halunsa mukaan.
Elämä joillain ilman vastakkaista sukupuolta on monella tapaa henkisesti paljon parempaa. Ja jos ei ole halua isäksi/äidiksi, niin mikäs siinä sitten.
Me olemme erilaisia, ja meillä on erilaisia intressejä. Liian usein emme halua ymmärtää tai hyväksyä omien mielipiteidemme vastaisia ihmisiä.
Jos ei tunnu kumppania löytyvän, ja sellaisen haluaa, niin silloin kannattaa laajentaa hakureviiriä. Ja Ihan ensin pitää löytää elämäänsä innostavaa ja mukavaa sisältöä. Sekin on mahdollista, että kumppania ei koskaan tule.
Miksi mies haluaisi parisuhteeseen? Mitä annettavaa naisella on? Varsinkaan jos ei hae pelkkää seksiä.
O-O kirjoitti:
Nuorempana naiset kiersivät kaukaa. Nyt ne juoksevat perässäni mutta eivät kiinnosta enää. Junanne meni jo.
Jännä juttu mutta sama tilanne. Toiselle kierrokselle kelpaisin, varsinkin kun työelämässä menee ihan hyvin, vietän aikaa urheilen (ei lapsia tietenkään) ja muutenkin osaan nauttia elämästäni koska pystyn kulkemaan mihin haluan kysymättä muiden mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän missä asut. Hgissä varmasti löytää seuraa vielä 50-vuotiaanakin mutta täällä Tampereella ei ole mitään, kaikki ovat pariutuneet jos ysärillä parikymppisinä.
Netissä kyllä nuoret miehet lähestyvät jatkuvasti puuman kuvat silmissä. No thanks.
N50
No mikäs vika nuorissa miehissä on? Itse ainakin olisin haltioissani, jos 18v tytöt lähestyisivät tällaista keski-ikäistä setämiestä.
Yllätys!Ihanko totta?Ihan uusi tieto minulle.
Niin mikä vika niissä nuorissa miehissä on?
Ei varmaan p-edofiilin mielestä mikään. Minusta sellainen tuntuisi lapseen sekaantumiselta, ei kiitos.
Mutta tuotahan palstan vakituiset valittajaukot ei tajua.
Pedot ovat kiinnostuneita lapsista, jotka eivät ole vielä sukukypsiä.
Tuskin kukaan täällä on ehdottanut nelikymppisten mammojen alkamista suhteeseen ala-asteikäisten poikien kanssa.
Halvennat oikeiden pedojen uhreja tuollaisilla kommenteilla.
Älä lässytä, ei ole mitään tervettä siinä että haluaa omien lastensa ikäisiä. Iljettää nämä setämiehet.
Päinvastoin, miehet on biologisesti ohjelmoitu etsimään mahdollisimman nuorta sukukypsää naista, jotta jälkikasvulla on parhaat mahdollisuudet selviytyä hengissä.
Se mitä sinä kritisoit on nimenomaan luonnollista.
Vastaavalla tavalla nuoret naiset on ohjelmoitu välttämään keski-ikäisen patun sbekulia keinolla millä hyvänsä. Ette miehet edes tiedä miten paljon parikymppisen naiset vierastaa ja halveksii heitä vonkaavia äijiä. Tiedän koska olen itsekin ollut sen ikäinen kavereideni kanssa. Toisaalta taas toisin päin vastaava ei toimi, koska on edullista että nuori mies hedelmöittää puuman. Keski-ikäinen nainen kyllä saa seksiä nuorelta, mutta harvemmin on kiinnostunut.
Hyvin on kyllä seuraa riittänyt, sillä kun varallisuutta on riittävästi, siinä unohtuu ikäero aika nopeasti. Mielumminhan sitä mersun kyydissä istuu kuin corollan, vai mitä arvelet? :)
t. Setämies 43v
Setämies ajaa pilistä viikonloppuisin ja houkuttelee 18-vuotiaita kyytiin sidukalla ja röökillä.Näitä näkee
18-vuotiaita? jep jep, nuohan saa jo itse ostaa tupakkaa ja sidukkaa.
O-O kirjoitti:
Hyvä juttu. Lapsillekaan ei ole hyvä asia isä jolla on noin huono arvostelukyky asioiden kokonaiskuvan suhteen eikä kiinnostusta läheisen ihmisen seuraa kohtaan. Olet selvästi oppinut sosiaalisia taitoja iän karttuessa, mutta tuskin riittävästi perheen perustamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias, korkeasti koulutettu yh. Ongelmani taitaa olla se, etten enää huonoon parisuhteeseen tyydy. Olen älykäs, sosiaalisesti lahjakas ja tiedän olevani vieläpä hyvännäköinenkin, ja pahinta lienee se, etten suostu enää hankkimaan ongelmia elämääni parisuhteen muodossa. Pärjään itseni kanssa, pärjään yksin. Vaakakupissa painaa enemmän itsenäisen elämän saavutetut edut kuin toisen ihmisen läheisyys tai ihailu. Välillä en jaksa oikein uskoakaan siihen, että enää kohtaisin miestä, joka veisi tarpeeksi jalkoja alta. Monen korean pinnan alta on pienellä rapsuttelulla löytynyt ties mitä ongelmia ja menneen elämän painolasteja. Sellaisia en enää jaksa elämääni ottaa.
N40
Huutista kulahtaneen yh:n voimiksille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin_yllättynyt kirjoitti:
Jos ap sattuisi olemaan aito niin profiili esim. Suomi24:ään. Minulla oli ja viestejä tuli viikossa helposti sata, enemmänkin. Laidasta laitaan: omaa emäntää etsiviä, seksin hakijoita, tutustumista toivovia. Vaikka olin rajannut alueen, jolta etsin, miehet otti yhteyttä Helsingistä Lappiin.
En ikinä uskonut mitä täällä aina väitetään, mutta kyllä ne tuntuu olevan naisten markkinat. Ikää minulla jo 50+!
Huvittavaa kyllä, vahvin vaihtoehto asuu samassa kaupunginosassa kuin minä. Ei vain oltu ikinä kohdattu.
Ystävä löysi vakavan suhteen E-kontaktista. Sinne vain!Ne tuntuvat olevan naisten markkinat.
Kaikki tietävät että naisille tulee keskimäärin 10-20 kertaa enemmän viestejä, riippuen deittipalvelusta.
Mutta mitenkään jokaiselle naiselle ei voi riittää 10-20 parisuhteeseen haluavaa miestä.
Juju on siinä että miehet tykkäävät ja viestittävät kaikille saadakseen mahdollisimman monta kalaa verkkoon. Sen jälkeen alkaa valkkaaminen jonka naiset tekevät jo ennen tykkäämistä ja viestittämistä.
Tuossa se onkin.
Mies saa 10 mätsiä, kaikki 10 naista oikeasti kiinnostuneita ja parisuhde hakusessa.
Nainen saa 100 mätsiä, näistä 10 vakavissaan kiinnostuneita ja loput 90
- etsivät panoa ja kertovat sen suoraan
- etsivät panoa ja valehtelevat
- treffailevat kenen kanssa tahansa, vaikkei nainen vaikuttaisi kiinnostavalta
- tykkäsivät saadakseen lisää mätsejä
Mutta koska ne 100 mätsiä, naisesta tuntuu että naisten markkinat ja saa olla niin nirso kuin haluaa. Nainen valkkaa joukosta tasokkaimman miehen (yli oman tasonsa) ja ignooraa ne 10 vakavisaan kiinnostunutta tavismiestä.
= tavisnaiset sanovat että miehet ovat p*skoja / tavismiehet sanovat etteivät pääse treffeille.
Tästä syystä kannattaa jäädä tän ikäisenä +40 sinkuksikaan.Antaa miesten pyöritellä rulettiaan ihan rauhassa p* n ja prinsessojen perässä juosta.Miksi ihmeessä haluaisin enää parisuhteeseen?Seksinkö takia-parempaa saa patterilla käyvällä Panasonic nimisellä vehk*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap sattuisi olemaan aito niin profiili esim. Suomi24:ään. Minulla oli ja viestejä tuli viikossa helposti sata, enemmänkin. Laidasta laitaan: omaa emäntää etsiviä, seksin hakijoita, tutustumista toivovia. Vaikka olin rajannut alueen, jolta etsin, miehet otti yhteyttä Helsingistä Lappiin.
En ikinä uskonut mitä täällä aina väitetään, mutta kyllä ne tuntuu olevan naisten markkinat. Ikää minulla jo 50+!
Huvittavaa kyllä, vahvin vaihtoehto asuu samassa kaupunginosassa kuin minä. Ei vain oltu ikinä kohdattu.
Ystävä löysi vakavan suhteen E-kontaktista. Sinne vain!Ne tuntuvat olevan naisten markkinat.
Kaikki tietävät että naisille tulee keskimäärin 10-20 kertaa enemmän viestejä, riippuen deittipalvelusta.
Mutta mitenkään jokaiselle naiselle ei voi riittää 10-20 parisuhteeseen haluavaa miestä.
Juju on siinä että miehet tykkäävät ja viestittävät kaikille saadakseen mahdollisimman monta kalaa verkkoon. Sen jälkeen alkaa valkkaaminen jonka naiset tekevät jo ennen tykkäämistä ja viestittämistä.
Tuossa se onkin.
Mies saa 10 mätsiä, kaikki 10 naista oikeasti kiinnostuneita ja parisuhde hakusessa.
Nainen saa 100 mätsiä, näistä 10 vakavissaan kiinnostuneita ja loput 90
- etsivät panoa ja kertovat sen suoraan
- etsivät panoa ja valehtelevat
- treffailevat kenen kanssa tahansa, vaikkei nainen vaikuttaisi kiinnostavalta
- tykkäsivät saadakseen lisää mätsejä
Mutta koska ne 100 mätsiä, naisesta tuntuu että naisten markkinat ja saa olla niin nirso kuin haluaa. Nainen valkkaa joukosta tasokkaimman miehen (yli oman tasonsa) ja ignooraa ne 10 vakavisaan kiinnostunutta tavismiestä.
= tavisnaiset sanovat että miehet ovat p*skoja / tavismiehet sanovat etteivät pääse treffeille.
Juuri näin, ja siksi en aio edelleenkään muuttaa taktiikkaa.Mätsään vain kiinnostavat miehet.Jos ei flxi käy , niin sitten olen ilman
Tässäkin tekstissä ja monessa ketjussa miehet olette kertoneet miten itsekin tavoittelette tuota miesten näkökulmasta "naisten top-teniä", mutta paremman puuttuessa voitte kiksasta tavista, jos se antaa tai vaikka ihan suhteeseenkin taviksen kanssa ryhtyä ihan vaki-p* ja kodinkoneen takia.
Ihanko tämän takia pitäisi sitten kaikkia miehiä mätsätä?Wau, että ihan rei* ja kodinkoneeksi kelpaan sulle.Oooh, ihanaa.Hetiheti
Hyvänä näen tilanteeni. Seuraa riittää varmaan paremmin kuin koskaan ennen. Kaikki minua nuorempia.
Olen tosin mies ja tapailen naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänä näen tilanteeni. Seuraa riittää varmaan paremmin kuin koskaan ennen. Kaikki minua nuorempia.
Olen tosin mies ja tapailen naisia.
Sama juttu mulla , olen nainen ja tapailen naisia
Tätä ketjua lukiessa tuli taas mieleeni miksi aikanaan valitsin sinkkuuden 35-vuotiaana.Järkyttäviä ukkeleita: setämiehiä jotka jahtaa 18-vuotiaita, loput sitten prinsessoita, mutta kaikki p* .
Jännä juttu miksi miehet vielä ihmettelee sitä että nainen haluaa mieluummin olla sinkku kun parisuhteessa ja miksi ei mätsejä tule Tinderissä
Olenko vanhanaikainen, kun en käytä mitään nettideitti palveluita? Ei naisiin törmää ja tutustu tuolla elävässä elämässäkään ja baareissa en käy niin mitä vaihtoehtoja jää enää jäljelle, yksinäisyys?
M40
Vierailija kirjoitti:
Ai mikä valkkaaminen miehillä alkaa kun täällä ja Iltisen jutussa miehet valittaa että naiset eivät vastaa nettideiteillä ja Tinderissä ei tule mätsejä?Toisianneko te , miehet, sitten valkkaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?"
Elän elämäni parasta aikaa. Olen 40-vuotias. Kesälle on suunnitteilla yksi ulkomaan matka ja useampi viikonloppumatka kotimaassa. Osallistun kesätapahtumiin, joita kotimaassa riittää. Minut on kutsuttu parille mökille, voi olla että ehdin vain toiseen. Pidän työstäni, mutta vähän harmittaa erityisesti näin kesällä, että työ rajoittaa iltamenoja. Lomailen vasta elokuussa.
Lomaa odotellessa käyn kauniina iltoina juoksemassa tai pyöräilemässä ja huonolla säällä yksin tai ystävän kanssa kuntosalilla tai jumpassa. Koti-iltoja tulee keskimäärin kolme viikossa.
Nyt kun mietin, niin oikeastaan en ymmärtänyt kysymystäsi lainkaan. =)
Ymmärrän hyvin. Ehkä itse kärsin myös siitä, että kaverisuhteet hiipuneet ja kivaa tekemistä ei ole ja sitten kun tulee tyhjään kotiin, läheisyydenkaipuu lyö ekana päälle. Ehkä kiva tekeminen tasaisi vielä asiaa. Toisaalta sitten taas en usko, että ystävät voivat täysin korvata kumppania. Tai toisin päinkään. ap
Kaverisuhteet hiipuneet? Mitä olet itse tehnyt kaverisuhteiden eteen? Oletko ollut itse aktiivinen vai odottanut vain muiden yhteydenottoja?
On luonnollista ja perustltua toiva ja haaveilla parisuhteesta. Ihan yhtälailla on monin tavoin perutseltua haaveilla ja unelmoida rakkaudesta. Mutta ainakin jälkimmäisen, rakkauden tapaista tai sellaiseksi luulemaani olen onneksi voinut saada osakseni, vaikka en toistaiseksi ole parisuhteessa ollutkaan. Ja ikää minulla on jo 40.
- Tätä kaikkea edelä toteamaani minun tosin ei kannattane ääneen ja julkisesti ja avoimesti mennä kertomaan koska vähemmästäkins saanee sulekuuneen, oudon ja estyneen maineen. Ja sellaisen kumppaniksi taitaa aika haluta. Ei auta tai paranna yhtään jos muutoin on ja kykenee ja jopa haluaa olla muutoin sosiaalinen ja avoin; ehkä jopa päinvastoin. Vaikka en minä kyllä usko, että katkeroitumallakaan mitän voittaisin.
Mutta läheisyyden kaipuu ja tarve on tosinaan kyllä aika iso. Eikä tilanteeseen koe ratkaisuksi sitä mikä tosinaan heitetään ilmaan; hae hyvä n.n seuraa itsellesi huorista. Ikäänkuin haave ja toive kumppanista poisusi sillä, että joku esittäsi hetken välittävää ja tuntevaa kumppania vierelläni, vaikka esittäsi ja näyttelisi hyvinkin.