Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41v. sinkku. En tajua, mitä 10 vuoden päästä, kun tälläkään hetkellä en löydä kiinnostuneita miehiä

Vierailija
10.06.2019 |

Viime vuonna oli joku seksisuhteentapainen miehen kanssa, joka etsi vain seksiä. Hiipui siihen, että mies löysi parempaa seuraa (ja kun jonkinlainen kompromissi oli alun perinkin, olisi kaatunut kuitenkin). Sitten myös ex on ollut sellainen, jonka kanssa on voinut vielä päätyä samaan sänkyyn haaveilematta muusta.
En ole kaunotar, mutta en ihan petolinnun persekään. Jollekulle siis ihan hyvä match olisin, vaikka en olekaan se kaikkia kiinnostava lyyli.
En tajua, kenestä etsin seuraa 10 vuoden kuluttua, kun valinnanvaraa on entistä vähemmän. Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?

Kommentit (214)

Vierailija
1/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pariutumista olis kannattanu harkita aiemmin :) 

Vierailija
2/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä muuta elämänsisältöä kuin ”jotakuta” miestä joka sinut kelpuuttaa.

Jotenkin kauhistuttaa kun jotkut ihmiset eivät tunnu pärjäävän ollenkaan yksin vaan hulluna pitää koko ajan etsiä (miestä). Parisuhde kannattaisi perustaa ihastukselle ja rakkaudelle eikä sille että pitää löytää joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ollut sinkku jo 15 vuotta että eipä tässä enää henkeään kannata pidätellä odotellessa.

Vierailija
4/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän missä asut. Hgissä varmasti löytää seuraa vielä 50-vuotiaanakin mutta täällä Tampereella ei ole mitään, kaikki ovat pariutuneet jos ysärillä parikymppisinä.

Netissä kyllä nuoret miehet lähestyvät jatkuvasti puuman kuvat silmissä. No thanks.

N50

Vierailija
5/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä pariutumista olis kannattanu harkita aiemmin :) 

Olen ollut pitkissä parisuhteissa. ap

Vierailija
6/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?"

Elän elämäni parasta aikaa. Olen 40-vuotias. Kesälle on suunnitteilla yksi ulkomaan matka ja useampi viikonloppumatka kotimaassa. Osallistun kesätapahtumiin, joita kotimaassa riittää. Minut on kutsuttu parille mökille, voi olla että ehdin vain toiseen. Pidän työstäni, mutta vähän harmittaa erityisesti näin kesällä, että työ rajoittaa iltamenoja. Lomailen vasta elokuussa.

Lomaa odotellessa käyn kauniina iltoina juoksemassa tai pyöräilemässä ja huonolla säällä yksin tai ystävän kanssa kuntosalilla tai jumpassa. Koti-iltoja tulee keskimäärin kolme viikossa.

Nyt kun mietin, niin oikeastaan en ymmärtänyt kysymystäsi lainkaan. =)

Vierailija
7/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä muuta elämänsisältöä kuin ”jotakuta” miestä joka sinut kelpuuttaa.

Jotenkin kauhistuttaa kun jotkut ihmiset eivät tunnu pärjäävän ollenkaan yksin vaan hulluna pitää koko ajan etsiä (miestä). Parisuhde kannattaisi perustaa ihastukselle ja rakkaudelle eikä sille että pitää löytää joku.

En mä ajattele noin. Mutta mitä kauemmin on sinkku, sitä enemmän kaipaa myös läheisyyttä ja seksiä. Siksi seuranhaku. Muuten taas ei ole mitään pakkoa. ap

Vierailija
8/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnesta se on kiinni, ei kontaktien määrästä. Joku voi käydä sadoilla treffeillä ja silti jää pelkkä luu käteen.

Vierailija
9/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?"

Elän elämäni parasta aikaa. Olen 40-vuotias. Kesälle on suunnitteilla yksi ulkomaan matka ja useampi viikonloppumatka kotimaassa. Osallistun kesätapahtumiin, joita kotimaassa riittää. Minut on kutsuttu parille mökille, voi olla että ehdin vain toiseen. Pidän työstäni, mutta vähän harmittaa erityisesti näin kesällä, että työ rajoittaa iltamenoja. Lomailen vasta elokuussa.

Lomaa odotellessa käyn kauniina iltoina juoksemassa tai pyöräilemässä ja huonolla säällä yksin tai ystävän kanssa kuntosalilla tai jumpassa. Koti-iltoja tulee keskimäärin kolme viikossa.

Nyt kun mietin, niin oikeastaan en ymmärtänyt kysymystäsi lainkaan. =)

Olet menossa Gambiaan rantapoikia morjenstaan?

Lol. Ihan vaan Saksaan. =D

Vierailija
10/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnesta se on kiinni, ei kontaktien määrästä. Joku voi käydä sadoilla treffeillä ja silti jää pelkkä luu käteen.

Kyllä jossain muualla kuin onnessa on vikaa jos käy sadoilla treffeillä ja ”jää luu käteen”!

Vierailija
11/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt ainakin itse aloitteita.

Ei miehet enää voimaantuneiden pelossa uskalla.

M41

Vierailija
12/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 41v sinkku. Estin taas yhden pilluhaukan. Ns treffeillä syrjään pusuttelemaan. Heti kotiin päästyäni estin oli ahdistava kokemus(sisälsi lääppimistä/minun koskettelua mihin en vastannut takaisin eli yksipuolista). En ollut sellaiseen valmis ja kenenkään ahdisteltavaksi en toista kertaa lähde.

Rakastan yhtä miestä jota en voi saada.

Netflix

Vierailija
13/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin profiilin deittisivulle. Hukun vastauksiin. N50+

Vierailija
14/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän kumppanin löytäminen on sattuman kauppaa ihan missä tahansa iässä. Olen saman ikäinen kuin sinä, ja vanhoista ystävistä moni on eronnut vähintään kerran. Eli vapailla markkinoilla on kyllä ihan kaiken ikäistä porukkaa. Voit tavata unelmiesi miehen huomenna, tai sitten et koskaan. Itse löysin vajaat 2v. sitten miehen, joka on ensimmäinen, jonka kanssa olen suhteesta täysin varma.

Vierailija
15/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee nyt ainakin itse aloitteita.

Ei miehet enää voimaantuneiden pelossa uskalla.

M41

On mulla ollut parikin ilmoitusta ja kaikenlaista juttelua on, mutta ei johda mihinkään. Rasittavaa hommaa toi seuranhaku. Tuntuu, että ei ihmisiin oikeasti tutustu jollain pikatankkauksella perustiedoista, vaan vaasta rauhassa pitemmällä ajalla. ap

Vierailija
16/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse noin 40 vuotias mies ja sinkku. - Sinkkuuedestani saan ja voin varmasti paljossa syyttää itseäni sillä kon oman elon niin paljon muillta tavoin ja toimin mielenkiintoiseksi sinkkuna, että en jaksa tai viitsi nähdä juurikaan vaivaa saati työtä sen eteen, että löytäisin ja kohtaisin sen oman kumppanini ja siten  hänet: minulle Yhden ja Erityisen.

Jos uskon jja tunnen, että olen kohdannut sopiva ja luulen ja alan uskoa, että hänellä olisi suunnilleen samans suuntaisia ajatuksia minusta niin voin nopeasttikin muuttaa mieleni pyrkiä rakentamaan yhteistä tulevaisuutta. 

Tietysti on olemassa vaara, että elän loppuikäni sinkkuna, mutta olisiko se oikeasti niin kamalaa?  

Vierailija
17/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaajaa otsikko voisi olla yhtä hyvin parikymppisen tavismiehen kirjoittelua... niin ne osat vaan vaihtuu ajan myötä.

Vierailija
18/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas ongelmana löytää sopivaa naista. Itse olen elintapojen puolesta "säilynyt" ns. nuorekkaana, vaikka käyn jo viidettä kymmenettä (42v). Hiusraja ei ole siirtynyt, eikä ylipainoa ole tullut. Johtunee ruokavaliosta, jota jatkuvasti muokkaan aina viimeisimpien tutkimusten mukaisesti.  Teen itse hyvistä raaka-aineista perinteistä kotiruokaa ja smoothieen tulee kiwit, sellerit, parsakaalit yms. Alkoholi ja tupakkakin on hyvin vähäistä ja kohtuullista. Tuntuu että kaikki oman ikäiset naiset ovat päästäneet itsensä lihomaan, rupsahtamaan ja kolmekymppiset tuntuvat melkein jo pikkutytöiltä.

Pakko varmaan luovuttaa ja ottaa se 10v nuorempi, vaikka sitten on -10 vuotta pielessä musiikkimaku yms. asiat.

Vierailija
19/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on taas ongelmana löytää sopivaa naista. Itse olen elintapojen puolesta "säilynyt" ns. nuorekkaana, vaikka käyn jo viidettä kymmenettä (42v). Hiusraja ei ole siirtynyt, eikä ylipainoa ole tullut. Johtunee ruokavaliosta, jota jatkuvasti muokkaan aina viimeisimpien tutkimusten mukaisesti.  Teen itse hyvistä raaka-aineista perinteistä kotiruokaa ja smoothieen tulee kiwit, sellerit, parsakaalit yms. Alkoholi ja tupakkakin on hyvin vähäistä ja kohtuullista. Tuntuu että kaikki oman ikäiset naiset ovat päästäneet itsensä lihomaan, rupsahtamaan ja kolmekymppiset tuntuvat melkein jo pikkutytöiltä.

Pakko varmaan luovuttaa ja ottaa se 10v nuorempi, vaikka sitten on -10 vuotta pielessä musiikkimaku yms. asiat.

Mitä asioita korostat treffi-ilmoituksissasi?

Vierailija
20/214 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy aasiassa tai lattareissa. Tuskin enää tuut vilkaisemaan suomalaisia naisia päin kun huomaat että tarjolla on alle 30v kaunottaria.

Kyllä se on sääli miten suomalaiset naiset ovat onnistuneet aivopesämään suomimiehet luulemaan että komeankin suomalaisen miehen pitää tyytyä johonkin onnettomaan 30v+ lehmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi