Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41v. sinkku. En tajua, mitä 10 vuoden päästä, kun tälläkään hetkellä en löydä kiinnostuneita miehiä

Vierailija
10.06.2019 |

Viime vuonna oli joku seksisuhteentapainen miehen kanssa, joka etsi vain seksiä. Hiipui siihen, että mies löysi parempaa seuraa (ja kun jonkinlainen kompromissi oli alun perinkin, olisi kaatunut kuitenkin). Sitten myös ex on ollut sellainen, jonka kanssa on voinut vielä päätyä samaan sänkyyn haaveilematta muusta.
En ole kaunotar, mutta en ihan petolinnun persekään. Jollekulle siis ihan hyvä match olisin, vaikka en olekaan se kaikkia kiinnostava lyyli.
En tajua, kenestä etsin seuraa 10 vuoden kuluttua, kun valinnanvaraa on entistä vähemmän. Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?

Kommentit (214)

Vierailija
161/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin_yllättynyt kirjoitti:

Jos ap sattuisi olemaan aito niin profiili esim. Suomi24:ään. Minulla oli ja viestejä tuli viikossa helposti sata, enemmänkin. Laidasta laitaan: omaa emäntää etsiviä, seksin hakijoita, tutustumista toivovia. Vaikka olin rajannut alueen, jolta etsin, miehet otti yhteyttä Helsingistä Lappiin.

En ikinä uskonut mitä täällä aina väitetään, mutta kyllä ne tuntuu olevan naisten markkinat. Ikää minulla jo 50+!

Huvittavaa kyllä, vahvin vaihtoehto asuu samassa kaupunginosassa kuin minä. Ei vain oltu ikinä kohdattu.

Ystävä löysi vakavan suhteen E-kontaktista. Sinne vain!

Ne tuntuvat olevan naisten markkinat.

Kaikki tietävät että naisille tulee keskimäärin 10-20 kertaa enemmän viestejä, riippuen deittipalvelusta.

Mutta mitenkään jokaiselle naiselle ei voi riittää 10-20 parisuhteeseen haluavaa miestä.

Juju on siinä että miehet tykkäävät ja viestittävät kaikille saadakseen mahdollisimman monta kalaa verkkoon. Sen jälkeen alkaa valkkaaminen jonka naiset tekevät jo ennen tykkäämistä ja viestittämistä.

Tuossa se onkin.

Mies saa 10 mätsiä, kaikki 10 naista oikeasti kiinnostuneita ja parisuhde hakusessa.

Nainen saa 100 mätsiä, näistä 10 vakavissaan kiinnostuneita ja loput 90

- etsivät panoa ja kertovat sen suoraan

- etsivät panoa ja valehtelevat

- treffailevat kenen kanssa tahansa, vaikkei nainen vaikuttaisi kiinnostavalta

- tykkäsivät saadakseen lisää mätsejä

Mutta koska ne 100 mätsiä, naisesta tuntuu että naisten markkinat ja saa olla niin nirso kuin haluaa. Nainen valkkaa joukosta tasokkaimman miehen (yli oman tasonsa) ja ignooraa ne 10 vakavisaan kiinnostunutta tavismiestä.

= tavisnaiset sanovat että miehet ovat p*skoja / tavismiehet sanovat etteivät pääse treffeille.

Tästä syystä kannattaa jäädä tän ikäisenä +40 sinkuksikaan.Antaa miesten pyöritellä rulettiaan ihan rauhassa p* n ja prinsessojen perässä juosta.Miksi ihmeessä haluaisin enää parisuhteeseen?Seksinkö takia-parempaa saa patterilla käyvällä Panasonic nimisellä vehk*

Panosonic??

Vierailija
162/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>Mistäs hänet luulet ja uskot ottavasi?

Tarjontaa kyllä on ollut. Töissä ja harrastuksissa. Ikäerossa on vain se ongelma ettei henkiset arvot välttämättä enää kohtaa. Esim jos on itse elänyt nuoruutta -90 luvulla ja kuuntelee vaikka sen ajan artisteja.  10 vuotta nuorempi kumppani kuuntelee 2k luvun bändejä niin se vähän tökkii. Ei ole samalla aaltopituudella ns. Eipä sikäli, 20-30 vuotiaana oli eka suhde joka kesti sen 10 vuotta. 30-40v oli toka suhde, joka kesti 10 vuotta. Kokemusta ja pettymyksiä siis on jo näistä naisasioista. Silti sitä vain toivoo ja kaipaa että löytyisi se oma kulta :)

Miksi ihmeessä pitää kuunnella oman nuoruuden artisteja, eikä mitään muuta? Eikö aikuisen ihmisen musiikkimaku muka kehity miksikään??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap sattuisi olemaan aito niin profiili esim. Suomi24:ään. Minulla oli ja viestejä tuli viikossa helposti sata, enemmänkin. Laidasta laitaan: omaa emäntää etsiviä, seksin hakijoita, tutustumista toivovia. Vaikka olin rajannut alueen, jolta etsin, miehet otti yhteyttä Helsingistä Lappiin.

En ikinä uskonut mitä täällä aina väitetään, mutta kyllä ne tuntuu olevan naisten markkinat. Ikää minulla jo 50+!

Huvittavaa kyllä, vahvin vaihtoehto asuu samassa kaupunginosassa kuin minä. Ei vain oltu ikinä kohdattu.

Kaikki tietävät että naisille tulee keskimäärin 10-20 kertaa enemmän viestejä, riippuen deittipalvelusta.

Mutta mitenkään jokaiselle naiselle ei voi riittää 10-20 parisuhteeseen haluavaa miestä.

Juju on siinä että miehet tykkäävät ja viestittävät kaikille saadakseen mahdollisimman monta kalaa verkkoon. Sen jälkeen alkaa valkkaaminen jonka naiset tekevät jo ennen tykkäämistä ja viestittämistä.

Ai mikä valkkaaminen miehillä alkaa kun täällä ja Iltisen jutussa miehet valittaa että naiset eivät vastaa nettideiteillä ja Tinderissä ei tule mätsejä?Toisianneko te , miehet, sitten valkkaatte?

Se miesten top 20% joka saa mätsejä, valkkaa.

Vierailija
164/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>Mistäs hänet luulet ja uskot ottavasi?

Tarjontaa kyllä on ollut. Töissä ja harrastuksissa. Ikäerossa on vain se ongelma ettei henkiset arvot välttämättä enää kohtaa. Esim jos on itse elänyt nuoruutta -90 luvulla ja kuuntelee vaikka sen ajan artisteja.  10 vuotta nuorempi kumppani kuuntelee 2k luvun bändejä niin se vähän tökkii. Ei ole samalla aaltopituudella ns. Eipä sikäli, 20-30 vuotiaana oli eka suhde joka kesti sen 10 vuotta. 30-40v oli toka suhde, joka kesti 10 vuotta. Kokemusta ja pettymyksiä siis on jo näistä naisasioista. Silti sitä vain toivoo ja kaipaa että löytyisi se oma kulta :)

Miksi ihmeessä pitää kuunnella oman nuoruuden artisteja, eikä mitään muuta? Eikö aikuisen ihmisen musiikkimaku muka kehity miksikään??

Ihmettelin samaa. Mitä ihmeen väliä musiikkimaulla on parisuhteessa?. Ei yksinkertaisesti mitään

Vierailija
165/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa se onkin.

Mies saa 10 mätsiä, kaikki 10 naista oikeasti kiinnostuneita ja parisuhde hakusessa.

Mutta koska ne 100 mätsiä, naisesta tuntuu että naisten markkinat ja saa olla niin nirso kuin haluaa. Nainen valkkaa joukosta tasokkaimman miehen (yli oman tasonsa) ja ignooraa ne 10 vakavisaan kiinnostunutta tavismiestä.

= tavisnaiset sanovat että miehet ovat p*skoja / tavismiehet sanovat etteivät pääse treffeille.

Juuri näin, ja siksi en aio edelleenkään muuttaa taktiikkaa.Mätsään vain kiinnostavat miehet.Jos ei flxi käy , niin sitten olen ilman

Tässäkin tekstissä ja monessa ketjussa miehet olette kertoneet miten itsekin tavoittelette tuota miesten näkökulmasta "naisten top-teniä", mutta paremman puuttuessa voitte kiksasta tavista, jos se antaa tai vaikka ihan suhteeseenkin taviksen kanssa ryhtyä ihan vaki-p* ja kodinkoneen takia.

Ihanko tämän takia pitäisi sitten kaikkia miehiä mätsätä?Wau, että ihan rei* ja kodinkoneeksi kelpaan sulle.Oooh, ihanaa.Hetiheti

Ihanaa.Täälläkin nämä u-limiehet valittaa että naiset on niin kranttuja .Ja kuinka monta lehtijuttua on iltapäivälehdissäkin asiasta ollut

Hyi hel*. Kyllä, yed yes, ihanaa minuutin unelma naisena on päästä jonkun j-urpon rei* ja piiaksi sillä välin kun se etsitte sitä 25vuotiasta tisdimissukkaanne tai jotain just täysikäistä tyttöstä pumpattavaksi

Kyllä olette sitten vastenmielisiä , miehet.Yököttäviä

Vierailija
166/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä valkkaaminen miehillä alkaa kun täällä ja Iltisen jutussa miehet valittaa että naiset eivät vastaa nettideiteillä ja Tinderissä ei tule mätsejä?Toisianneko te , miehet, sitten valkkaatte?

Se miesten top 20% joka saa mätsejä, valkkaa.

Ai.Tinderit ja muut on sitten vaan Haareminherroja ja p*:n jahtaajia täynnä.Kiitos Tästä tiedosta.Jätän väliin!

Vierailija
167/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö, ap, haaveilee "ihanasta miehestä" ja parisuhteesta tämän keskustelun jälkeen?Miehet on sikoja!

Vierailija
168/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö, ap, haaveilee "ihanasta miehestä" ja parisuhteesta tämän keskustelun jälkeen?Miehet on sikoja!

Eli sittenhän se onkin ihan match maid in heven palstamammojen kanssa.

Vierailija
169/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa se onkin.

Kiitos tästä tiedosta.Meinasin nettideiteillä vastata parille ns tavis-miehelle, mutta eipä kiinnosta edes aloittaa mitään, kun näilläkin on vaan p-seura mielessä sillä välin kun etsivät sitä parikymppistä timmiä instabeibiä

T N 43v

Vierailija
170/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity tinderiin. Siellä on naisilla kissanpäivät. Ihan jokainen nainen saa matcheja. Miehillä on paljon vaikeampaa.

Vierailija
171/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, päivän miesvihaketju jälleen kuunnella. AV ei kyllä petä ikinä:-) ja täällä siis viestittelee 27-vuotias juuri valmistunut aineenopettaja, joka haluaisi löytää sen erityisen henkilön vierelleen, mutta jo kymmenen minuuttia päivässä tätä palstaa saa luopumaan kaikista toiveista rakastavasta parisuhteesta.

Vierailija
172/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, päivän miesvihaketju jälleen kuunnella. AV ei kyllä petä ikinä:-) ja täällä siis viestittelee 27-vuotias juuri valmistunut aineenopettaja, joka haluaisi löytää sen erityisen henkilön vierelleen, mutta jo kymmenen minuuttia päivässä tätä palstaa saa luopumaan kaikista toiveista rakastavasta parisuhteesta.

Ja siis on tulilla näköjään. Automaattinen korjaaja. 🙂

Vierailija
173/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mersulla ajava, Sidukka- Setämies ja 27-vuotias aineenopettaja ja 46 -vuotias nuorempien naisten massahurmaaja.

Tässä ketjussa vilisee hahmoja enemmän kuin Salkkareissa.Odottelen seuraavaa 🤣🤣🤣👍👍👍

Vierailija
174/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity tinderiin. Siellä on naisilla kissanpäivät. Ihan jokainen nainen saa matcheja. Miehillä on paljon vaikeampaa.

Ei kannata.Lue tuossa aikaisemmin mitä tuo yksi mies kirjoitti tästä miesten Tinder toiminnasta.Tämä on hyvä paikka kun on nimetön, niin miehet kertoo totuuden.

Se siis sanoi, että miehet mätsää kaikki naiset ja haluaa kaikilta vähintään pnoseuraa ja kaikki naiset käy, ei haittaa jos ei ole kiinnostava tai kiva, kunhan on ....

Kyllä, uskon nyt kun kaikki tutut naiset on sanoneet, että Tinderiin ei kannata mennä muuten kuin jos etsii s-seuraa

Vierailija
175/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mersulla ajava, Sidukka- Setämies ja 27-vuotias aineenopettaja ja 46 -vuotias nuorempien naisten massahurmaaja.

Tässä ketjussa vilisee hahmoja enemmän kuin Salkkareissa.Odottelen seuraavaa 🤣🤣🤣👍👍👍

Noh, kiitos paljon, jos pidät miespuolista lukion opettajaa jotenkin ihmeellisenä ( ja arvostettavana?) asiana. Omassa pedagogisten ryhmässä sukupuolijakauma oli suunnilleen 50/50, joten ei me nyt mitenkään niin harvinaisia olla. :-)

Vierailija
176/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miestenvihaketju, kun naiset ei innostu 60- vuotiaista papoista, jotka iltaisin jahtaa teini-ikäisiä tyttöjä autolla.Ja miehiä joille naiset on vaan reik.

Oletko kenties joku provo?

Vierailija
177/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41v sinkku. Tämänikäiset ja viiskymppiset ja yli viiskymppiset miehet etsivät aina alle 35v naisia kun etsivät tositarkoituksella. Tämänikäinen ei voi siis saada neli-viiskymppistä miestä parisuhteeseen. Minulle asia ei ole henk koht ongelma koska mieheni ovat olleet ikähaarukalla, 8-0v nuorempi, yleensä 5v nuorempi. Kun en ole milliäkään yli omanikäisen kanssa ollut parisuhteessa niin en osaa edes kaivatakaan, en koe menettäväni mitään.

Vierailija
178/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sittenhän se onkin ihan match maid in heven palstamammojen kanssa.

No sittenhän tämän ketjun taso on sulle liian alhainen

Hellurei sun heiluvillesi

Vierailija
179/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kiitos paljon, jos pidät miespuolista lukion opettajaa jotenkin ihmeellisenä ( ja arvostettavana?) asiana. Omassa pedagogisten ryhmässä sukupuolijakauma oli suunnilleen 50/50, joten ei me nyt mitenkään niin harvinaisia olla. :-)

Tyrkkäse vaan se juna takaisin pääraiteelle, kakkonen, ei mene läpi nämä harhautusyritykset

Vierailija
180/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunisnainen-- kirjoitti:

Olen 41v sinkku. Tämänikäiset ja viiskymppiset ja yli viiskymppiset miehet etsivät aina alle 35v naisia kun etsivät tositarkoituksella. Tämänikäinen ei voi siis saada neli-viiskymppistä miestä parisuhteeseen. Minulle asia ei ole henk koht ongelma koska mieheni ovat olleet ikähaarukalla, 8-0v nuorempi, yleensä 5v nuorempi. Kun en ole milliäkään yli omanikäisen kanssa ollut parisuhteessa niin en osaa edes kaivatakaan, en koe menettäväni mitään.

Ai jaa.Eikö 40- vuotiasta jahtaavat nuoremmat miehet enää olekkaan vaan kuuman pldn perässä.

Kummallista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi