Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41v. sinkku. En tajua, mitä 10 vuoden päästä, kun tälläkään hetkellä en löydä kiinnostuneita miehiä

Vierailija
10.06.2019 |

Viime vuonna oli joku seksisuhteentapainen miehen kanssa, joka etsi vain seksiä. Hiipui siihen, että mies löysi parempaa seuraa (ja kun jonkinlainen kompromissi oli alun perinkin, olisi kaatunut kuitenkin). Sitten myös ex on ollut sellainen, jonka kanssa on voinut vielä päätyä samaan sänkyyn haaveilematta muusta.
En ole kaunotar, mutta en ihan petolinnun persekään. Jollekulle siis ihan hyvä match olisin, vaikka en olekaan se kaikkia kiinnostava lyyli.
En tajua, kenestä etsin seuraa 10 vuoden kuluttua, kun valinnanvaraa on entistä vähemmän. Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?

Kommentit (214)

Vierailija
121/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän missä asut. Hgissä varmasti löytää seuraa vielä 50-vuotiaanakin mutta täällä Tampereella ei ole mitään, kaikki ovat pariutuneet jos ysärillä parikymppisinä.

Netissä kyllä nuoret miehet lähestyvät jatkuvasti puuman kuvat silmissä. No thanks.

N50

No mikäs vika nuorissa miehissä on? Itse ainakin olisin haltioissani, jos 18v tytöt lähestyisivät tällaista keski-ikäistä setämiestä.

Yllätys!Ihanko totta?Ihan uusi tieto minulle.

Niin mikä vika niissä nuorissa miehissä on?

Ei varmaan p-edofiilin mielestä mikään. Minusta sellainen tuntuisi lapseen sekaantumiselta, ei kiitos.

Mutta tuotahan palstan vakituiset valittajaukot ei tajua.

Pedot ovat kiinnostuneita lapsista, jotka eivät ole vielä sukukypsiä.

Tuskin kukaan täällä on ehdottanut nelikymppisten mammojen alkamista suhteeseen ala-asteikäisten poikien kanssa.

Halvennat oikeiden pedojen uhreja tuollaisilla kommenteilla.

Älä lässytä, ei ole mitään tervettä siinä että haluaa omien lastensa ikäisiä. Iljettää nämä setämiehet.

Päinvastoin, miehet on biologisesti ohjelmoitu etsimään mahdollisimman nuorta sukukypsää naista, jotta jälkikasvulla on parhaat mahdollisuudet selviytyä hengissä.

Se mitä sinä kritisoit on nimenomaan luonnollista.

Vastaavalla tavalla nuoret naiset on ohjelmoitu välttämään keski-ikäisen patun sbekulia keinolla millä hyvänsä. Ette miehet edes tiedä miten paljon parikymppisen naiset vierastaa ja halveksii heitä vonkaavia äijiä. Tiedän koska olen itsekin ollut sen ikäinen kavereideni kanssa. Toisaalta taas toisin päin vastaava ei toimi, koska on edullista että nuori mies hedelmöittää puuman. Keski-ikäinen nainen kyllä saa seksiä nuorelta, mutta harvemmin on kiinnostunut.

Hyvin on kyllä seuraa riittänyt, sillä kun varallisuutta on riittävästi, siinä unohtuu ikäero aika nopeasti. Mielumminhan sitä mersun kyydissä istuu kuin corollan, vai mitä arvelet? :)

t. Setämies 43v

Mieluummin vaikka fillarin tarakalla kuin kalliissa autossa, jos kalliin auton mukana tulee pakollisena lisävarusteena se limainen setämies. Sitä paitsi mulla on jo auto., ihan sellainen kun haluan (vailla mitään limaisia ukkoja).

Vierailija
122/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V* antakaa p* :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee nyt ainakin itse aloitteita.

Ei miehet enää voimaantuneiden pelossa uskalla.

M41

Ja silloinkin saa pelkkää seksiseuraa jos siis sitäkään. Kokeillut olen lukemattomia kertoja, koska itseä ei miehet ole oikein ikinä lähestyneet (ja ne jotka on lähestyneet on olleet jotain kertapanoa metsästäneitä häntäheikkejä ja sellaiset ei kiinnosta) ja omien aloitteiden lopputulos on se sama, ettei miestä kiinnosta oikeasti yhtään. Voi(si) siis kerran kaksi p*nna paremman (tekemisen) puutteessa mutta that's it.

N42

Noinhan se kyllä tuppaa olemaan jos/kun baarissa lähestyy. Näin aikuisena ei oikein ole niitä paikkoja missä tavata rennosti ja/tai ns normiarjessa, työpaikka on oikeastaan ihan täysin poissuljettu vaihtoehto ja omat harrastukset on ilmeisen vääriä kun ei niissä tapaa ketään kiinnostavaa. Ja sen kerran kun tapaa niin kas, sormushan se on sormessa. Lisäksi juhlissa on viimeisen reilun vuosikymmenen ajan ollut lähinnä pariskuntia eli mahdollisuudet on siinäkin aikalailla nollissa.

N43

Näitä yksinäisiä, suhdetta haluavia miehiä on tässä maassa huomattavasti enemmän kuin naisia.Naisilla sinkkuus on valinta kysymys, miehillä ei. Ja miehen yksinolo katkeruuttaa ja sairastuttaa.Naisilla näin ei ole, vaan nainen on onnellisempi joko naimisissa tai sinkkuna.Mies taas parisuhteessa yleensä, parisuhteen mallilla ei ole väliä.L isäksi, kun mies eroaa, putoaa hän monesti ns "sosiaaliseen kuiluun", eli jää totaalisen yksin, ja siksi yleensä ovat hanakoita etsimään uutta suhdetta mahd pian.Nainen melko yleisesti keski-ikäisenä erotessaan valitsee sen sinkkuuden

Hmm. Mielikuvia herättänyt kirjoitus ja siinä on paljon mitä olen aeimmin lukenut eri tutkimuksista. - Yleistäen tavataan sanoa, että me miehet taidetaan johtaa ja pitää kärkipaikkoja molemmissa äärpäissä olemalla sekä heitä, joilla menee monin tavoin (muiden muassa taloudellisesti, sosiaalisesti ja kenties myös fyysisesti) heitä joilla menee kaikkein parhaiten; mitä se tai tuo parhaiten meneminen nyt sitten ikinä tarkoittaakin että heitä joilla menee kaikkein heikoiten ja ikävimmin.

Naiset taas voivat "yhtenäisemmin" ja ero erilaisemmissa asemissa olevien naisten välillä on pienempi.  

Itse olen sinkku ja olen ollut sinkkuna jo hyvin pitkään, joku voisi väittää, että aina. En tunnusta että olisin kakeroitunut saati kyynistynyt siihen, että en ole "päässyt" (kas kun en joutunut) parisuhteeseen. - Onko sinkkuuteni oma valintani? - Kenties siksi, että en ole nähnyt erityistä vaivaa, että löytäsin ja kohtaisin sen oman kumppanini. 

Kun elämäni on ollut muutoin niin antoisaa ja rikasta, tai julma ettei se ole muutoinkaan ole edennyt siihen, että olisin saattanut kohdata ja "löytää" hänet, jonka kanssa elo olisi ja tkunut luontevasti ja ilman erityistä kamppailua niin, että olisimme kahden erillisen asemasta voineet huomata olevamme pari (tai pariskunta). 

Lienenkö sitten myös jonkun mielestä myös "saamaton" kun en ole osannut oikealla tavoin ohjata ja edesauttaa tilanteiden etenemisen jälkeen niiden jatkumsita "oikeaan suuntaan" Saati korvannut osaamattomuuttani niin, että olsin pyrkinyt painostamaan ja alistamaan ketään kumppanikseni.

Harmittaako elää sinkkuna? -  No en usko, että parisuhde yksistään on ratkaisu tai vastaus moneenkaan pulmaan tai haasteeseen: Sekä sinkkuan että parisuhteessa elämisessä on varmasti kumpaisessakin puolensa niin hyvässä kuin pahassa. Se mikä toisnaan tympii on, että aina toisnaan kohtaa heitä, joille sinkkuuteni on isompi ongelma kuin minulle itselleni.  (Tai joilla on selkeä käsitys siitä, miksi joku on sinkku)

Ajoittain koen myös tympeänä ne verraten ahtaat ja tylsät kertomukset ja kuvaukset, joita pitkään sinkkuna elävistä miehistä tavataan julkisuudessa, kuten iltapäivälehtien sivuilla antaa. 

Tuntuu omien rajallisten havaintojeni mukaan olevan aika harvassa sellaiset kuvaukset joissa kerrotaan ikisinkkumiehestä (heterosta), joka on sinut itsensä kanssa ja on perus fiksu ja sinut niin itsensä kuin ympäristönsä kanssa. - Sen sijaan usein tuntuu jutuissa toistuvan aina saman suuntaiset ja ennalta arvattavat kliseet ja stereoypiat. 

Onko sillä nyt sitten mitään väljä millaisia julkisuudessa kuvatut sinkkumiehet ovat minulle? - Ei kai. Sen sijaan haastavampaa on vastata siihen, miksi on itse sinkku, ikäänkuins iihen olsi vain ja ainoastaan yksi tai kaksi lähes selkeää syytä. 

Vierailija
124/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän missä asut. Hgissä varmasti löytää seuraa vielä 50-vuotiaanakin mutta täällä Tampereella ei ole mitään, kaikki ovat pariutuneet jos ysärillä parikymppisinä.

Netissä kyllä nuoret miehet lähestyvät jatkuvasti puuman kuvat silmissä. No thanks.

N50

No mikäs vika nuorissa miehissä on? Itse ainakin olisin haltioissani, jos 18v tytöt lähestyisivät tällaista keski-ikäistä setämiestä.

Ei varmaan p-edofiilin mielestä mikään. Minusta sellainen tuntuisi lapseen sekaantumiselta, ei kiitos.

Tuskin kukaan täällä on ehdottanut nelikymppisten mammojen alkamista suhteeseen ala-asteikäisten poikien kanssa.

Älä lässytä, ei ole mitään tervettä siinä että haluaa omien lastensa ikäisiä. Iljettää nämä setämiehet.

Päinvastoin, miehet on biologisesti ohjelmoitu etsimään mahdollisimman nuorta sukukypsää naista, jotta jälkikasvulla on parhaat mahdollisuudet selviytyä hengissä.

Vastaavalla tavalla nuoret naiset on ohjelmoitu välttämään keski-ikäisen patun sbekulia keinolla millä hyvänsä. Ette miehet edes tiedä miten paljon parikymppisen naiset vierastaa ja halveksii heitä vonkaavia äijiä. Tiedän koska olen itsekin ollut sen ikäinen kavereideni kanssa. Toisaalta taas toisin päin vastaava ei toimi, koska on edullista että nuori mies hedelmöittää puuman. Keski-ikäinen nainen kyllä saa seksiä nuorelta, mutta harvemmin on kiinnostunut.

Hyvin on kyllä seuraa riittänyt, sillä kun varallisuutta on riittävästi, siinä unohtuu ikäero aika nopeasti. Mielumminhan sitä mersun kyydissä istuu kuin corollan, vai mitä arvelet? :)

t. Setämies 43v

Mieluummin vaikka fillarin tarakalla kuin kalliissa autossa, jos kalliin auton mukana tulee pakollisena lisävarusteena se limainen setämies. Sitä paitsi mulla on jo auto., ihan sellainen kun haluan (vailla mitään limaisia ukkoja).

Ei kaikki setämiehet ole limaisia, vaan suurinosa ihan tavallisia miehiä, kuten minäkin. Ihan samat tarkoitusperät minulla on kuin niillä parikymppisillä miehilläkin, vaikka olen hieman vanhempi. Tai ehkä niillä nuoremmilla on vielä enemmän p**u mielessä, kun hormonit hyrrää.  Kyllä taas jaksetaan setämiehiä syrjiä  :(

t. Setämies 43v

Vierailija
125/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias nainen ja ollut sinkkuna koko elämäni. Seksiä haluavia miehiä olisi kyllä jonoksi asti mutta parisuhdetta harva haluaa. Jään todennäköisesti ikisinkuksi eikä irtosuhteetkaan kiinnosta.

Vierailija
126/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 24-vuotias nainen ja ollut sinkkuna koko elämäni. Seksiä haluavia miehiä olisi kyllä jonoksi asti mutta parisuhdetta harva haluaa. Jään todennäköisesti ikisinkuksi eikä irtosuhteetkaan kiinnosta.

Kiinnostaisikos hieman vanhempi, mutta kiltti ja huomaavainen setämies, joka ei ole pelkästään seksin perässä? Meitä on täällä monta.

Vierailija
127/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisikos hieman vanhempi, mutta kiltti ja huomaavainen setämies, joka ei ole pelkästään seksin perässä? Meitä on täällä monta.

Paljon olet valmis maksamaan kuukaudessa? En ala mihinkään suhteeseen yli kolmekymppisen miehen kanssa alle 4000 euron. (Tämä ei ollut vitsi)

N24

Riippuu miten usein saan rahoille vastinetta, mutta voisin ehkä juuri tuon 4000 maksaa, jos asut saman katon alla ja maksetaan asumiskulut puoliksi.

Vierailija
128/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vielä luovuta. - Minä tosin mies en ollut tuon ikäisenäeläessäni seurustellut ja ollut parisuhteessa kenenkään kanssa ja poikuus oli viususti tallella.  Arvaa vaan kuinka moni nainen olisi halunnut vain ja ainoastaan seksiä kanssani?  

Kerran yökerhon baarissa yksi nainen, joka oli voimakkaassa humalassa tuli sanomaan, että hän haluaa suudella kanssani. En osannut muuta kuin tuijottaa hetken takaisin ja kunnes sain soperrettua, että jaa mutta minä en nyt välittäisi.  - Sain naiselta kiitokseksi läimäytyksen poskelle ja kivahduksen, että mä tiesin,, että sä olet homo! S

Seuraava päiväkin alkoi mainiosti kun luennolle mennessäni  pari tuttua kommentoi, että onk nyt helpompi olo, kun olen tullut ulos kaapista. Selitä siinä nyt sitten, ketterästi ja nokkelasti, että ei -en ole homo.(..)   

Vierailija
129/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhää on sinunkin elämä, jos elämän tärkein sisältö on miehet tai miehen "löytäminen" .Entä jos aloittaisitte elämään, huomaat että se on ihanaa.Meitä on aika monta naista tässä maailmassa, joiden elämän sisältö on jotain ihan muuta

Voi helv etti. Itsekin olen hankkinut elämääni sisältöä, kaikki ihan kivasti mutta kyllä haluan parisuhteen. On aivan luonnollista että ihminen kokee tarvetta pariutua ja löytää kumppanin. Olen 28 v.ja kyllä jos tietäisin etten koskaan tule ketään löytämään niin hyppäisin varmaan junan alle. Ei se ole ihmisarvoista elämää, elämä ilman rakkautta.

Vierailija
130/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon olet valmis maksamaan kuukaudessa? En ala mihinkään suhteeseen yli kolmekymppisen miehen kanssa alle 4000 euron. (Tämä ei ollut vitsi)

N24

Riippuu miten usein saan rahoille vastinetta, mutta voisin ehkä juuri tuon 4000 maksaa, jos asut saman katon alla ja maksetaan asumiskulut puoliksi.

Ei kovin hyvä diili. Saan jo 5000puntaa (n.5616e) parista tapaamisesta kuussa kolmekymppisen miehen kanssa.

Suomalaiset setämiehet eivät pärjää kansainvälisillä deittimarkkinoilla.

Vierailija
131/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

t. Setämies 43v

Niinpä. En pysty edes eläytymään siihen mitä liikkuu naisen mielessä joka on niin kiinnostunut pappamersusta että on valmis ohittamaan diiliin kuuluvan papan. Kun Suomessa pystyy nainen helposti ansaitsemaan täysin kelvollisen auton, ei siihen mitään setiä tarvita.

Vierailija
132/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ei kovin hyvä diili. Saan jo 5000puntaa (n.5616e) parista tapaamisesta kuussa kolmekymppisen miehen kanssa.

Jaa. No täytyy jatkaa niiden parikymppisten piirittämistä sitten, kun heille jo 500€ on iso raha, vaikka heistä harvempi haluaa suhteeseen.

Vierailija
133/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Jaa. No täytyy jatkaa niiden parikymppisten piirittämistä sitten, kun heille jo 500€ on iso raha, vaikka heistä harvempi haluaa suhteeseen.

Numerot eivät taida olla sinun vahvinta alaasi. 500 eurosta suostuisin korkeintaan kahville.

Vierailija
134/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Numerot eivät taida olla sinun vahvinta alaasi. 500 eurosta suostuisin korkeintaan kahville.

Moni on päiväkahviseuraksi tuolla summalla lähtenytkin. Milloin nähdään?

Vierailija
135/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin elämäni miehen ikäisenäsi. Hän oli vasta eronnut. Mies löytyi harrastusten parista. Meillä on samat mielenkiinnonkohteet. Suosittelen etsimään vähän joka puolelta, harrastuksista ja netistä. Helpommin löytyy, kun on paljon kontakteja. Niin kuin vanha viisaus sanoo: kukaan ei tule kotoa hakemaan. Jos et halua pelkkää sxisuhdetta, älä aloita suhdetta ollenkaan, ellei mies ole tosissaan, niin että sen huomaa.

Vierailija
136/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin_yllättynyt kirjoitti:

Jos ap sattuisi olemaan aito niin profiili esim. Suomi24:ään. Minulla oli ja viestejä tuli viikossa helposti sata, enemmänkin. Laidasta laitaan: omaa emäntää etsiviä, seksin hakijoita, tutustumista toivovia. Vaikka olin rajannut alueen, jolta etsin, miehet otti yhteyttä Helsingistä Lappiin.

En ikinä uskonut mitä täällä aina väitetään, mutta kyllä ne tuntuu olevan naisten markkinat. Ikää minulla jo 50+!

Huvittavaa kyllä, vahvin vaihtoehto asuu samassa kaupunginosassa kuin minä. Ei vain oltu ikinä kohdattu.

Ystävä löysi vakavan suhteen E-kontaktista. Sinne vain!

Ne tuntuvat olevan naisten markkinat.

Kaikki tietävät että naisille tulee keskimäärin 10-20 kertaa enemmän viestejä, riippuen deittipalvelusta.

Mutta mitenkään jokaiselle naiselle ei voi riittää 10-20 parisuhteeseen haluavaa miestä.

Juju on siinä että miehet tykkäävät ja viestittävät kaikille saadakseen mahdollisimman monta kalaa verkkoon. Sen jälkeen alkaa valkkaaminen jonka naiset tekevät jo ennen tykkäämistä ja viestittämistä.

Vierailija
137/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin_yllättynyt kirjoitti:

Jos ap sattuisi olemaan aito niin profiili esim. Suomi24:ään. Minulla oli ja viestejä tuli viikossa helposti sata, enemmänkin. Laidasta laitaan: omaa emäntää etsiviä, seksin hakijoita, tutustumista toivovia. Vaikka olin rajannut alueen, jolta etsin, miehet otti yhteyttä Helsingistä Lappiin.

En ikinä uskonut mitä täällä aina väitetään, mutta kyllä ne tuntuu olevan naisten markkinat. Ikää minulla jo 50+!

Huvittavaa kyllä, vahvin vaihtoehto asuu samassa kaupunginosassa kuin minä. Ei vain oltu ikinä kohdattu.

Ystävä löysi vakavan suhteen E-kontaktista. Sinne vain!

Ne tuntuvat olevan naisten markkinat.

Kaikki tietävät että naisille tulee keskimäärin 10-20 kertaa enemmän viestejä, riippuen deittipalvelusta.

Mutta mitenkään jokaiselle naiselle ei voi riittää 10-20 parisuhteeseen haluavaa miestä.

Juju on siinä että miehet tykkäävät ja viestittävät kaikille saadakseen mahdollisimman monta kalaa verkkoon. Sen jälkeen alkaa valkkaaminen jonka naiset tekevät jo ennen tykkäämistä ja viestittämistä.

Tuossa se onkin.

Mies saa 10 mätsiä, kaikki 10 naista oikeasti kiinnostuneita ja parisuhde hakusessa.

Nainen saa 100 mätsiä, näistä 10 vakavissaan kiinnostuneita ja loput 90

- etsivät panoa ja kertovat sen suoraan

- etsivät panoa ja valehtelevat

- treffailevat kenen kanssa tahansa, vaikkei nainen vaikuttaisi kiinnostavalta

- tykkäsivät saadakseen lisää mätsejä

Mutta koska ne 100 mätsiä, naisesta tuntuu että naisten markkinat ja saa olla niin nirso kuin haluaa. Nainen valkkaa joukosta tasokkaimman miehen (yli oman tasonsa) ja ignooraa ne 10 vakavisaan kiinnostunutta tavismiestä.

= tavisnaiset sanovat että miehet ovat p*skoja / tavismiehet sanovat etteivät pääse treffeille.

Vierailija
138/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PARISUHDE ON YLIARVOSTETTU JUTTU.

Mikä pakko se on aina etsiä joku, miksei muka voisi elellä ihan tyytyväisenä omillaan. Ja muuten, seksikin on aivan helv...n yliarvostettua.

Vierailija
139/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoria tyttöjä jahtaavat papparaiset ovat kaikki limanuljaskoita.

Vierailija
140/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50

Kokeile niitä edes. Voit löytää suhteen, jossa on sekä hyvää seksiä että ystävyyttä. Nuoret miehet ovat avoimempia itseään vanhemmille naisille kuin ikäisilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan