Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41v. sinkku. En tajua, mitä 10 vuoden päästä, kun tälläkään hetkellä en löydä kiinnostuneita miehiä

Vierailija
10.06.2019 |

Viime vuonna oli joku seksisuhteentapainen miehen kanssa, joka etsi vain seksiä. Hiipui siihen, että mies löysi parempaa seuraa (ja kun jonkinlainen kompromissi oli alun perinkin, olisi kaatunut kuitenkin). Sitten myös ex on ollut sellainen, jonka kanssa on voinut vielä päätyä samaan sänkyyn haaveilematta muusta.
En ole kaunotar, mutta en ihan petolinnun persekään. Jollekulle siis ihan hyvä match olisin, vaikka en olekaan se kaikkia kiinnostava lyyli.
En tajua, kenestä etsin seuraa 10 vuoden kuluttua, kun valinnanvaraa on entistä vähemmän. Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?

Kommentit (214)

Vierailija
201/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?"

Elän elämäni parasta aikaa. Olen 40-vuotias. Kesälle on suunnitteilla yksi ulkomaan matka ja useampi viikonloppumatka kotimaassa. Osallistun kesätapahtumiin, joita kotimaassa riittää. Minut on kutsuttu parille mökille, voi olla että ehdin vain toiseen. Pidän työstäni, mutta vähän harmittaa erityisesti näin kesällä, että työ rajoittaa iltamenoja. Lomailen vasta elokuussa.

Lomaa odotellessa käyn kauniina iltoina juoksemassa tai pyöräilemässä ja huonolla säällä yksin tai ystävän kanssa kuntosalilla tai jumpassa. Koti-iltoja tulee keskimäärin kolme viikossa.

Nyt kun mietin, niin oikeastaan en ymmärtänyt kysymystäsi lainkaan. =)

Olet menossa Gambiaan rantapoikia morjenstaan?

Lol. Ihan vaan Saksaan. =D

Oletko koskaan ajatellut meneväsi? Jos ite olisin tissieläin ottaisin välittömästi lennon Gambiaan, kokeakseni miltä kunnon leka tuntuu

Niin. - Yksi syy sinkkuuteis saattaa olla se, että sinä uskot ja tovot naisten ihastuvan hepiisi kun taas suurempi osa naista uskoo,että merkittävämpp meissä miehissä on se, mitä meillä on korviemme välissä. 

Miten tämä liittyy asiaan? En edes ole sinkku

Vierailija
202/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liity tinderiin. Siellä on naisilla kissanpäivät. Ihan jokainen nainen saa matcheja. Miehillä on paljon vaikeampaa.

Ei kannata.Lue tuossa aikaisemmin mitä tuo yksi mies kirjoitti tästä miesten Tinder toiminnasta.Tämä on hyvä paikka kun on nimetön, niin miehet kertoo totuuden.

Se siis sanoi, että miehet mätsää kaikki naiset ja haluaa kaikilta vähintään pnoseuraa ja kaikki naiset käy, ei haittaa jos ei ole kiinnostava tai kiva, kunhan on ....

Kyllä, uskon nyt kun kaikki tutut naiset on sanoneet, että Tinderiin ei kannata mennä muuten kuin jos etsii s-seuraa

Yhden miehen kommentti ei edusta meitä kaikkia miehiä. Kuten aikaisemminkin on todettu se top 20% miehistä valkkaa koska ne voi, muutenkin tuo porukka sitä panoseuraa enempi hakee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin uskoa noihin juttuihin.

Olen seurannut neljän kaverin Tinderöintiä, syystä että he yrittivät puhua minua sinne ja näyttivät kuinka se toimii. Kolme näistä varmaankin tavismiehiä (kaikki sittemmin parisuhteessa, kahdella myös lapsia) ja yksi sellainen suosittu pelimies.

Kaikilla sama toimintaperiaate. Tykkäys melkeinpä kaikille, jopa sellaisille jotka eivät juuri miellyttäneet. treffiviestejä ties kuinka monille.

Ei ihme jos naiset ihmettelevät kuinka paljon sitä vientiä on, vaikka livenä saisi olla melko rauhassa.

Tavallisena, mutta onneksi melko sosiaalisena, miehenä en näe ainuttakaan syytä olla tuossa pelissä mukana.

Omassa kaupunkissa jos vähänkään on pienempi niin tinder etu on läpikäyty nopeasti. Reissuun lähdettäessä tinder päälle ja pesää tulee jos vähänkään on hyvännäköinen mies. Naiset harrastaa mielellään suhteita ulkopaikkakuntalaisten kanssa, koska ei saa kuulla jälkeenpäin ikäviä juttuja tai juoruja kerrottavan. Sama pätee usein ulkomaalaisiin. Nyt pojat matkaan

Vierailija
204/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin_yllättynyt kirjoitti:

Jos ap sattuisi olemaan aito niin profiili esim. Suomi24:ään. Minulla oli ja viestejä tuli viikossa helposti sata, enemmänkin. Laidasta laitaan: omaa emäntää etsiviä, seksin hakijoita, tutustumista toivovia. Vaikka olin rajannut alueen, jolta etsin, miehet otti yhteyttä Helsingistä Lappiin.

En ikinä uskonut mitä täällä aina väitetään, mutta kyllä ne tuntuu olevan naisten markkinat. Ikää minulla jo 50+!

Huvittavaa kyllä, vahvin vaihtoehto asuu samassa kaupunginosassa kuin minä. Ei vain oltu ikinä kohdattu.

Ystävä löysi vakavan suhteen E-kontaktista. Sinne vain!

Ne tuntuvat olevan naisten markkinat.

Kaikki tietävät että naisille tulee keskimäärin 10-20 kertaa enemmän viestejä, riippuen deittipalvelusta.

Mutta mitenkään jokaiselle naiselle ei voi riittää 10-20 parisuhteeseen haluavaa miestä.

Juju on siinä että miehet tykkäävät ja viestittävät kaikille saadakseen mahdollisimman monta kalaa verkkoon. Sen jälkeen alkaa valkkaaminen jonka naiset tekevät jo ennen tykkäämistä ja viestittämistä.

Tuossa se onkin.

Mies saa 10 mätsiä, kaikki 10 naista oikeasti kiinnostuneita ja parisuhde hakusessa.

Nainen saa 100 mätsiä, näistä 10 vakavissaan kiinnostuneita ja loput 90

- etsivät panoa ja kertovat sen suoraan

- etsivät panoa ja valehtelevat

- treffailevat kenen kanssa tahansa, vaikkei nainen vaikuttaisi kiinnostavalta

- tykkäsivät saadakseen lisää mätsejä

Mutta koska ne 100 mätsiä, naisesta tuntuu että naisten markkinat ja saa olla niin nirso kuin haluaa. Nainen valkkaa joukosta tasokkaimman miehen (yli oman tasonsa) ja ignooraa ne 10 vakavisaan kiinnostunutta tavismiestä.

= tavisnaiset sanovat että miehet ovat p*skoja / tavismiehet sanovat etteivät pääse treffeille.

Kiitos tästä tiedosta.Meinasin nettideiteillä vastata parille ns tavis-miehelle, mutta eipä kiinnosta edes aloittaa mitään, kun näilläkin on vaan p-seura mielessä sillä välin kun etsivät sitä parikymppistä timmiä instabeibiä

T N 43v

Kyllä se näin on 😀

Vierailija
205/214 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita älyttömän tylsä ja tyhjä ilmoitus happypancake.fi sivulle.  Kukaan ei ota yhteyttä.  Ota itse yhteyttä Sinua kiinnostaviin miehiin.   Tämä on oikeasti paras strategia.

Minä ole 60 -vuotias mies.  Minulla on järkevä profiili.  Saan näiltä "tylsältä näyttäviltä" naisilta noin 2-4 yhteydenottaja kuukaudessa, eli ihan tarpeeksi.  Minä ymmärrän sen, että jos nainen tekee sellaisen profiilin, jossa ei kehuta eikä kerrota, mutta kuitenkin kiinnostutaan minusta, niin siinä on jotain kivaa.

Toisin sanoen - hallitse itse kommunikointia.  Se on naisella hyvä tapa.  Saat itse valita kenen kanssa juttelet ja keneen tutustut.  Onhan tässä vähän vaivaa, mutta kyllä se kannattaa.

Vierailija
206/214 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tilanteeni vaihtelee kyllästyneisyys-epätoivoisuus -akselilla. Tällä viikolla vastasin neljään seuranhakuilmoitukseen, tulos oli, kolme tyhjää, yksi vastasi pari viestiä ja lopetti sitten. Mikä yllätys! Onni yksillä kesä kaikilla.

Vierailija
207/214 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tilanteeni vaihtelee kyllästyneisyys-epätoivoisuus -akselilla. Tällä viikolla vastasin neljään seuranhakuilmoitukseen, tulos oli, kolme tyhjää, yksi vastasi pari viestiä ja lopetti sitten. Mikä yllätys! Onni yksillä kesä kaikilla.

Mulla sama, poikkeuksena se että olen kolunnut kaikki deittipalstat läpi useempaan kertaan ja tulos on se että olen edelleen ikisinkku.

On ollut profiili tinderis, badoossa, happypancakes, suomi24 ja okcupid. Tinderis sain 0 matchii, sama badoossa. Happypancakes lähestyin 3 naista, yhteenkään viestiin ei vastattu.

Mistä asioista tykkään?

Sisustamisesta, rustiikkisuudesta, taiteesta, museoista, koirista ja muista eläimistä, lenkkeilystä, luonnosta, metallimusiikista, islannista, kahvista, pizzasta, syvällisistä keskusteluista, empaattisuudesta, toisten huomioonottamisesta, sähköskootterilla ajamisesta, halailemisesta, käsi kädessä kävelemisestä, hipsutuksista, rauhallisuudesta, hiljaisuudesta ja varmaan monista muistakin mitä nyt ei tule mieleen.

Olen myös absolutisti ja en myöskään polta. Olen hoikka ja mulla on aina puhtaat ja ehjät vaatteet. En tiedä mitä tehdä. Juu olen epäsosiaalinen, mutta se johtuu siitä etten ole koskaan päässyt juttelemaan kellekkään. Ystäviä mulla on 0 ja tammikuussa olen jälleen työtön kun palkkatukityö päättyy.

T: Ikisinkku M36 Turusta

Vierailija
208/214 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, poikkeuksena se että olen kolunnut kaikki deittipalstat läpi useempaan kertaan ja tulos on se että olen edelleen ikisinkku.

On ollut profiili tinderis, badoossa, happypancakes, suomi24 ja okcupid. Tinderis sain 0 matchii, sama badoossa. Happypancakes lähestyin 3 naista, yhteenkään viestiin ei vastattu.

Mistä asioista tykkään?

Sisustamisesta, rustiikkisuudesta, taiteesta, museoista, koirista ja muista eläimistä, lenkkeilystä, luonnosta, metallimusiikista, islannista, kahvista, pizzasta, syvällisistä keskusteluista, empaattisuudesta, toisten huomioonottamisesta, sähköskootterilla ajamisesta, halailemisesta, käsi kädessä kävelemisestä, hipsutuksista, rauhallisuudesta, hiljaisuudesta ja varmaan monista muistakin mitä nyt ei tule mieleen.

Olen myös absolutisti ja en myöskään polta. Olen hoikka ja mulla on aina puhtaat ja ehjät vaatteet. En tiedä mitä tehdä. Juu olen epäsosiaalinen, mutta se johtuu siitä etten ole koskaan päässyt juttelemaan kellekkään. Ystäviä mulla on 0 ja tammikuussa olen jälleen työtön kun palkkatukityö päättyy.

Ensinnäkin, julmaa, mutta hanki ammatti ja töitä. Erityisesti kolmenkympin jälkeen lähes kaikki ovat huomanneet ns. normaalin elämän edut ja toimeentulon varmuus on kynnyskysymys. Käy vaikka Metallihelvetin järjestämillä keikoilla ja kommentoi ihmisille jotain. Ja muuta pois Turusta. Siellä toi puhumattomuus on extreme-levelillä suomalaisittainkin, oikeasti on ihan normaalia puhua rappukäytävässä naapurille ja julkisilla paikoilla muille ihmisille. Turussahan ei sanota edes bussikuskille, jos ajaa pysäkiltä ohi tai ei ehdi jäädä pois, kun ei ole kehdannut sanoa käytävän tukkivalle, että pitäisi päästä ohi.

Vierailija
209/214 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee nyt ainakin itse aloitteita.

Ei miehet enää voimaantuneiden pelossa uskalla.

M41

Voimaantuneet ovat nuorempaa sukupolvea kuin tämän päivän nelikymppiset.

Vierailija
210/214 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä asioista tykkään?

Ensinnäkin, julmaa, mutta hanki ammatti ja töitä. Erityisesti kolmenkympin jälkeen lähes kaikki ovat huomanneet ns. normaalin elämän edut ja toimeentulon varmuus on kynnyskysymys. Käy vaikka Metallihelvetin järjestämillä keikoilla ja kommentoi ihmisille jotain. Ja muuta pois Turusta. Siellä toi puhumattomuus on extreme-levelillä suomalaisittainkin, oikeasti on ihan normaalia puhua rappukäytävässä naapurille ja julkisilla paikoilla muille ihmisille. Turussahan ei sanota edes bussikuskille, jos ajaa pysäkiltä ohi tai ei ehdi jäädä pois, kun ei ole kehdannut sanoa käytävän tukkivalle, että pitäisi päästä ohi.

Mulla on ammatti mikä ei työllistä (26kk vanha merkonomin tutkinto), joo pitäis hankkia toinen tutkinto. Ja en tykkää live musiikista, ja erityisesti en pidä suomenkielisestä musiikista, en tiedä miksi. Ja puhun kyllä bussikuskeille ja naapureille, ja myös ihmisille bussissa. Ja oot oikeessa tuossa että turussa on paljon epäsosiaalisia ihmisiä, en tiiä mistä se johtuu ja mistä se juontaa juurensa. Paljon tuppisuita ja sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä. Turusta kandeis kyl lähtee pois, vois saada töitäkin. Oon asunu ikäni pansiossa ja nää mestat alkaa aika-ajoin jo puuduttamaan.

Vierailija
211/214 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin profiilin deittisivulle. Hukun vastauksiin. N50+

Olit varmaan se pirkko jonka kaula aukko oli liian iso. Jonka suttunaamaa jää hämmästyneenä jokainen mies katsomaan. "Hyh hyh, voi stana!"

Vierailija
212/214 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo luopunut toivosta vaikka edelleen sitä kaipaa rinnalleen elämänkumppania jonka kanssa jakaa ja kokea elämäänsä niin arjessa kuin juhlassakin sekä luoda yhteisiä muistoja ja perinteitä. Miestä, jonka lähellä on hyvä olla ja jonka seurassa viihtyy vaikka kumpikaan ei puhuisi mitään.

N45

Vierailija
213/214 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on taas ongelmana löytää sopivaa naista. Itse olen elintapojen puolesta "säilynyt" ns. nuorekkaana, vaikka käyn jo viidettä kymmenettä (42v). Hiusraja ei ole siirtynyt, eikä ylipainoa ole tullut. Johtunee ruokavaliosta, jota jatkuvasti muokkaan aina viimeisimpien tutkimusten mukaisesti.  Teen itse hyvistä raaka-aineista perinteistä kotiruokaa ja smoothieen tulee kiwit, sellerit, parsakaalit yms. Alkoholi ja tupakkakin on hyvin vähäistä ja kohtuullista. Tuntuu että kaikki oman ikäiset naiset ovat päästäneet itsensä lihomaan, rupsahtamaan ja kolmekymppiset tuntuvat melkein jo pikkutytöiltä.

Pakko varmaan luovuttaa ja ottaa se 10v nuorempi, vaikka sitten on -10 vuotta pielessä musiikkimaku yms. asiat.

Minä olen 47 v. Painan saman verran kun 20 vuotta sitten, niin myös kaverini. Toki emme näytä ihan samalta, mutta sitä kai ei voi kukaan järkevä ihminen odottaakaan?

Vierailija
214/214 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Olen jo 50-v. enkä ole koskaan ollut kiinnostunut miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi