Olen 41v. sinkku. En tajua, mitä 10 vuoden päästä, kun tälläkään hetkellä en löydä kiinnostuneita miehiä
Viime vuonna oli joku seksisuhteentapainen miehen kanssa, joka etsi vain seksiä. Hiipui siihen, että mies löysi parempaa seuraa (ja kun jonkinlainen kompromissi oli alun perinkin, olisi kaatunut kuitenkin). Sitten myös ex on ollut sellainen, jonka kanssa on voinut vielä päätyä samaan sänkyyn haaveilematta muusta.
En ole kaunotar, mutta en ihan petolinnun persekään. Jollekulle siis ihan hyvä match olisin, vaikka en olekaan se kaikkia kiinnostava lyyli.
En tajua, kenestä etsin seuraa 10 vuoden kuluttua, kun valinnanvaraa on entistä vähemmän. Miten te muut samanikäiset sinkut koette tilanteenne?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Aika typeriä nää naiset jotka tuomitsee vanha mies nuori nainen suhteet. Eihän se omien etujen valvonta paista läpi ollenkaan, ei.
Akat nyt haluu rajat auki nuorille miehille, tuhansia komeita mätchejä tinderissä pyytämässä treffeille josta valkata ne 1-2 parasta, baarit täynnä eri kansalaisuuksi jotta voi käydä läpi kaiken väriset pippelit, miesten pitää hyväksyä sadat ex panokaverit ja mahdolliset panokaverit sitten joskus kun nainen haluaa asettua parisuhteen. Tämä kaikki samalla kun naisella ei omaa käytöstapoja ja on ulkonäöltään lihava siilitukkainen petolinnun perse.
Höpö höpöä alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Aika typeriä nää naiset jotka tuomitsee vanha mies nuori nainen suhteet. Eihän se omien etujen valvonta paista läpi ollenkaan, ei.
Juu, todellakin valvon omien teinieni etuja. Ja uskon että puhun aika monen ikäiseni naisen puolesta kun sanon että teinien perään vakavissaan haikailevat keski-ikäiset miehet - tervemenoa! Tässä iässä ei todellakaan jää kaipaamaan niin henkisesti alimittaiseksi jäänyttä miestä elämäänsä. Mieluimmin yksin tai fuckbuddies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee nyt ainakin itse aloitteita.
Ei miehet enää voimaantuneiden pelossa uskalla.
M41
Ja silloinkin saa pelkkää seksiseuraa jos siis sitäkään. Kokeillut olen lukemattomia kertoja, koska itseä ei miehet ole oikein ikinä lähestyneet (ja ne jotka on lähestyneet on olleet jotain kertapanoa metsästäneitä häntäheikkejä ja sellaiset ei kiinnosta) ja omien aloitteiden lopputulos on se sama, ettei miestä kiinnosta oikeasti yhtään. Voi(si) siis kerran kaksi p*nna paremman (tekemisen) puutteessa mutta that's it.
N42
Noinhan se kyllä tuppaa olemaan jos/kun baarissa lähestyy. Näin aikuisena ei oikein ole niitä paikkoja missä tavata rennosti ja/tai ns normiarjessa, työpaikka on oikeastaan ihan täysin poissuljettu vaihtoehto ja omat harrastukset on ilmeisen vääriä kun ei niissä tapaa ketään kiinnostavaa. Ja sen kerran kun tapaa niin kas, sormushan se on sormessa. Lisäksi juhlissa on viimeisen reilun vuosikymmenen ajan ollut lähinnä pariskuntia eli mahdollisuudet on siinäkin aikalailla nollissa.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän missä asut. Hgissä varmasti löytää seuraa vielä 50-vuotiaanakin mutta täällä Tampereella ei ole mitään, kaikki ovat pariutuneet jos ysärillä parikymppisinä.
Netissä kyllä nuoret miehet lähestyvät jatkuvasti puuman kuvat silmissä. No thanks.
N50
No mikäs vika nuorissa miehissä on? Itse ainakin olisin haltioissani, jos 18v tytöt lähestyisivät tällaista keski-ikäistä setämiestä.
Valtaosa naisista on hieman erilaisia kuin miehet. Yksiselitteisesti. Sairaat sitten toinen asia.
Rautalangasta vielä miehille: useimmat (varsinkaan >40 v) naiset eivät innostu/kiinnostu lastensa ikäisistä miehistä, edes seksimielessä. Eivätkä nämä naiset halua huomiota heiltä. Tämä on normaalia, tervettä. Naiset kiinnostuvat ja ehkä haltioituvat n. ikäisistään miehistä, jotka suhtautuvat heihin ihmisinä ja persoonina, ei tissi- ja p*llutelineinä.
Miehenä olen huomannut, että yhä harvempi mies haluaa enää parisuhteeseen. Ennen tätä asetelmaa ei ollut niin paljon kuin nykyisin on. Syitä tähän on varmaan monta ja niihin erilaisia tulkintoja.
Ehkä kun nykyisin ei ole enää sellaista ilmapiiriä kuin ennen, jossa se parisuhde oli normi, niin nyt ihmiset sukupuolesta riippumatta toimivat oman halunsa mukaan.
Elämä joillain ilman vastakkaista sukupuolta on monella tapaa henkisesti paljon parempaa. Ja jos ei ole halua isäksi/äidiksi, niin mikäs siinä sitten.
Me olemme erilaisia, ja meillä on erilaisia intressejä. Liian usein emme halua ymmärtää tai hyväksyä omien mielipiteidemme vastaisia ihmisiä.
Jos ei tunnu kumppania löytyvän, ja sellaisen haluaa, niin silloin kannattaa laajentaa hakureviiriä. Ja Ihan ensin pitää löytää elämäänsä innostavaa ja mukavaa sisältöä. Sekin on mahdollista, että kumppania ei koskaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän missä asut. Hgissä varmasti löytää seuraa vielä 50-vuotiaanakin mutta täällä Tampereella ei ole mitään, kaikki ovat pariutuneet jos ysärillä parikymppisinä.
Netissä kyllä nuoret miehet lähestyvät jatkuvasti puuman kuvat silmissä. No thanks.
N50
No mikäs vika nuorissa miehissä on? Itse ainakin olisin haltioissani, jos 18v tytöt lähestyisivät tällaista keski-ikäistä setämiestä.
Yllätys!Ihanko totta?Ihan uusi tieto minulle.
Niin mikä vika niissä nuorissa miehissä on?
Ei varmaan p-edofiilin mielestä mikään. Minusta sellainen tuntuisi lapseen sekaantumiselta, ei kiitos.
Mutta tuotahan palstan vakituiset valittajaukot ei tajua.
Pedot ovat kiinnostuneita lapsista, jotka eivät ole vielä sukukypsiä.
Tuskin kukaan täällä on ehdottanut nelikymppisten mammojen alkamista suhteeseen ala-asteikäisten poikien kanssa.
Halvennat oikeiden pedojen uhreja tuollaisilla kommenteilla.
Älä lässytä, ei ole mitään tervettä siinä että haluaa omien lastensa ikäisiä. Iljettää nämä setämiehet.
Päinvastoin, miehet on biologisesti ohjelmoitu etsimään mahdollisimman nuorta sukukypsää naista, jotta jälkikasvulla on parhaat mahdollisuudet selviytyä hengissä.
Se mitä sinä kritisoit on nimenomaan luonnollista.
Vastaavalla tavalla nuoret naiset on ohjelmoitu välttämään keski-ikäisen patun sbekulia keinolla millä hyvänsä. Ette miehet edes tiedä miten paljon parikymppisen naiset vierastaa ja halveksii heitä vonkaavia äijiä. Tiedän koska olen itsekin ollut sen ikäinen kavereideni kanssa. Toisaalta taas toisin päin vastaava ei toimi, koska on edullista että nuori mies hedelmöittää puuman. Keski-ikäinen nainen kyllä saa seksiä nuorelta, mutta harvemmin on kiinnostunut.
Hyvin on kyllä seuraa riittänyt, sillä kun varallisuutta on riittävästi, siinä unohtuu ikäero aika nopeasti. Mielumminhan sitä mersun kyydissä istuu kuin corollan, vai mitä arvelet? :)
t. Setämies 43v
happamat marjat kirjoitti:
18v on täysi-ikäinen, joka osaa tehdä omat päätöksensä. Toiset vaan tykkää vähän vanhemmista, mitä väärää siinä on?
Anteeksi nyt vaan, mutta 18-vuotias on ehkä lain edessä aikuinen, mutta mm. tunne-elämä vielä melko lapsellinen tai jopa todella lapsellinen.Jos on fyysisesti aikuinen ei vielä ole henkisesti. Ja tätä nämä setämiehet käyttää härskisti hyväkseen ja etsivät heikot kohdat miten manipuloida näitä nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Ei varmaan p-edofiilin mielestä mikään. Minusta sellainen tuntuisi lapseen sekaantumiselta, ei kiitos.
Tuskin kukaan täällä on ehdottanut nelikymppisten mammojen alkamista suhteeseen ala-asteikäisten poikien kanssa.
Älä lässytä, ei ole mitään tervettä siinä että haluaa omien lastensa ikäisiä. Iljettää nämä setämiehet.
Päinvastoin, miehet on biologisesti ohjelmoitu etsimään mahdollisimman nuorta sukukypsää naista, jotta jälkikasvulla on parhaat mahdollisuudet selviytyä hengissä.
Vastaavalla tavalla nuoret naiset on ohjelmoitu välttämään keski-ikäisen patun sbekulia keinolla millä hyvänsä. Ette miehet edes tiedä miten paljon parikymppisen naiset vierastaa ja halveksii heitä vonkaavia äijiä. Tiedän koska olen itsekin ollut sen ikäinen kavereideni kanssa. Toisaalta taas toisin päin vastaava ei toimi, koska on edullista että nuori mies hedelmöittää puuman. Keski-ikäinen nainen kyllä saa seksiä nuorelta, mutta harvemmin on kiinnostunut.
Hyvin on kyllä seuraa riittänyt, sillä kun varallisuutta on riittävästi, siinä unohtuu ikäero aika nopeasti. Mielumminhan sitä mersun kyydissä istuu kuin corollan, vai mitä arvelet? :)
t. Setämies 43v
Itsellä on 20-vuotias tytär, joka tykkää sanojensa mukaan vanhemmista miehistä.Kun kysyin, että mitä hän tällä tarkoittaa, hän vastasi:"No 25-vuotiaista!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
t. Setämies 43v
Setämies ajaa pilistä viikonloppuisin ja houkuttelee 18-vuotiaita kyytiin sidukalla ja röökillä.Näitä näkee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
t. Setämies 43v
Tuskin siellä ruudun takan on oikeasti latiakaan rahaa, mutta tottakai lajinselviytymisessä on myös edullista että niiden vanhempien yksilöiden geenit etenee jotka onnistuu elämässä erityisen hyvin. Ne kannattaa viedä eteenpäin vähän vanhempanakin. Varakkuus kiinnittää tunnevammaisten golddiggereiden huomion jotka on rahan tai turvallisuuden tunteen perässä enemmän kuin aidon yhteyden ja rakkauden. Voi kai mies tuollakin pröystäillä jos on itsekin vastaava henkinen lapio. Win win. Nainen lypsää rahat ja ajattelee sängyssä kultasormuksia, mies saa haluamansa kimpaleen lihaa eikä muuta kaipaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Ja silloinkin saa pelkkää seksiseuraa jos siis sitäkään. Kokeillut olen lukemattomia kertoja, koska itseä ei miehet ole oikein ikinä lähestyneet (ja ne jotka on lähestyneet on olleet jotain kertapanoa metsästäneitä häntäheikkejä ja sellaiset ei kiinnosta) ja omien aloitteiden lopputulos on se sama, ettei miestä kiinnosta oikeasti yhtään. Voi(si) siis kerran kaksi p*nna paremman (tekemisen) puutteessa mutta that's it.
N42
Noinhan se kyllä tuppaa olemaan jos/kun baarissa lähestyy. Näin aikuisena ei oikein ole niitä paikkoja missä tavata rennosti ja/tai ns normiarjessa, työpaikka on oikeastaan ihan täysin poissuljettu vaihtoehto ja omat harrastukset on ilmeisen vääriä kun ei niissä tapaa ketään kiinnostavaa. Ja sen kerran kun tapaa niin kas, sormushan se on sormessa. Lisäksi juhlissa on viimeisen reilun vuosikymmenen ajan ollut lähinnä pariskuntia eli mahdollisuudet on siinäkin aikalailla nollissa.
N43
Näitä yksinäisiä, suhdetta haluavia miehiä on tässä maassa huomattavasti enemmän kuin naisia.Naisilla sinkkuus on valinta kysymys, miehillä ei. Ja miehen yksinolo katkeruuttaa ja sairastuttaa.Naisilla näin ei ole, vaan nainen on onnellisempi joko naimisissa tai sinkkuna.Mies taas parisuhteessa yleensä, parisuhteen mallilla ei ole väliä.L isäksi, kun mies eroaa, putoaa hän monesti ns "sosiaaliseen kuiluun", eli jää totaalisen yksin, ja siksi yleensä ovat hanakoita etsimään uutta suhdetta mahd pian.Nainen melko yleisesti keski-ikäisenä erotessaan valitsee sen sinkkuuden
Vierailija kirjoitti:
Laitoin profiilin deittisivulle. Hukun vastauksiin. N50+
Aikuisten miesten vastauksiin vai puumahaaveilijijoiden parikymppisten?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen huomannut, että yhä harvempi mies haluaa enää parisuhteeseen. Ennen tätä asetelmaa ei ollut niin paljon kuin nykyisin on. Syitä tähän on varmaan monta ja niihin erilaisia tulkintoja.
Ehkä kun nykyisin ei ole enää sellaista ilmapiiriä kuin ennen, jossa se parisuhde oli normi, niin nyt ihmiset sukupuolesta riippumatta toimivat oman halunsa mukaan.
Elämä joillain ilman vastakkaista sukupuolta on monella tapaa henkisesti paljon parempaa. Ja jos ei ole halua isäksi/äidiksi, niin mikäs siinä sitten.
Me olemme erilaisia, ja meillä on erilaisia intressejä. Liian usein emme halua ymmärtää tai hyväksyä omien mielipiteidemme vastaisia ihmisiä.
Jos ei tunnu kumppania löytyvän, ja sellaisen haluaa, niin silloin kannattaa laajentaa hakureviiriä. Ja Ihan ensin pitää löytää elämäänsä innostavaa ja mukavaa sisältöä. Sekin on mahdollista, että kumppania ei koskaan tule.
Ihanko oikeasti itsekkään haluaisit tuon ikäisenä 24h/365 suhteen? En usko.Itse olen sinkku, vähän vanhempi.En haikaile suhdetta, olen tyytyväinen ja onnellinen, mutta jos käy niin, että sopiva tyyppi tulee vastaan, niin why not, mutta ei mitään "kotista leikkimään " ja silleen.Molemmilla oma asunto ja oma elämä ja nähdään sopivasti, eli ehkä muutaman kerran viikossa, ja joskus voidaan olla vaikka viikonloppu yhdessä (la-su), mutta ei yhtään sen tiiviimmin, kiitos!
Monta miestä olisi ollut tarjolla, mutta miehet ei kestä em tapaa olla yhdessä.Pitäisi heti muuttaa yhteen ja kaikki jakaa.Ei kiinnosta enää tässä iässä alkaa jonkun miehen kodinkoneeksi ja kylläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämies on katkera kun naisia haikailevat parikymppiset panokaveriksi.Tämähän se olisi sinun suurin haaveesi. Sehän se vielä katkerammaksi sinut vetää, kun naiset eivät edes käytä tätä "optiota".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tunnu kumppania löytyvän, ja sellaisen haluaa, niin silloin kannattaa laajentaa hakureviiriä. Ja Ihan ensin pitää löytää elämäänsä innostavaa ja mukavaa sisältöä. Sekin on mahdollista, että kumppania ei koskaan tule.Ihanko oikeasti itsekkään haluaisit tuon ikäisenä 24h/365 suhteen? En usko.Itse olen sinkku, vähän vanhempi.En haikaile suhdetta, olen tyytyväinen ja onnellinen, mutta jos käy niin, että sopiva tyyppi tulee vastaan, niin why not, mutta ei mitään "kotista leikkimään " ja silleen.Molemmilla oma asunto ja oma elämä ja nähdään sopivasti, eli ehkä muutaman kerran viikossa, ja joskus voidaan olla vaikka viikonloppu yhdessä (la-su), mutta ei yhtään sen tiiviimmin, kiitos!
Monta miestä olisi ollut tarjolla, mutta miehet ei kestä em tapaa olla yhdessä.Pitäisi heti muuttaa yhteen ja kaikki jakaa.Ei kiinnosta enää tässä iässä alkaa jonkun miehen kodinkoneeksi ja kylläiseksi.
Outo teksti sinulta. Minä taas tiedän useammankin miehen, joka elää suhteessa juuri noin. Eli molemmilla omat asunnot, ja ei olla toisen kyljessä todellakaan päivittäin. Näin elävillä tuntuu olevan elämä mallillaan. Saa olla yksin ja sitten taas välillä sen puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämies on katkera kun naisia haikailevat parikymppiset panokaveriksi.Tämähän se olisi sinun suurin haaveesi. Sehän se vielä katkerammaksi sinut vetää, kun naiset eivät edes käytä tätä "optiota".
Tämä. Irvailee naisille siitä samasta mikä olisi hänen suurin haaveensa, irtoseksi nuorten kanssa. Epärealistisessa porno-karikatyyrimaailmassaan jota ei ole oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23 - 65 vuoden välillä kaiken ikäisiä.
Nuorimmat haaveilevat puumasta, kyllä. Osa heistä on kokemattomia, osa kokeneita. En kuitenkaan halua olla lähes lapsen kanssa. Hetken kutkutti ajatus, että olisin jollekin ensimmäinen, mutta ei. Se olisi todellisuudessa kammottavaa. Joillain on ilmeisesti fetissi kyllä vanhemmista naisista.
Osa miehistä etsii s*ksiä, osa toivoo romanttisia yhdessäoloja ja marjastusta mökillään. Ihan kaikkea. Vakavaa suhdetta, vakip*noa, epäilemättä irtosuhteitakin.
Vastauksia siis kuitenkin on järjetön määrä. Muutaman kanssa kirjoitellaan. Valinnanvaraa todella on. Saa olla kranttu. Rankkaan pois esimerkiksi kaikki vähänkin kauempana asuvat ja itseäni vanhemmat. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
N42
N43
Näitä yksinäisiä, suhdetta haluavia miehiä on tässä maassa huomattavasti enemmän kuin naisia.Naisilla sinkkuus on valinta kysymys, miehillä ei. Ja miehen yksinolo katkeruuttaa ja sairastuttaa.Naisilla näin ei ole, vaan nainen on onnellisempi joko naimisissa tai sinkkuna.Mies taas parisuhteessa yleensä, parisuhteen mallilla ei ole väliä.L isäksi, kun mies eroaa, putoaa hän monesti ns "sosiaaliseen kuiluun", eli jää totaalisen yksin, ja siksi yleensä ovat hanakoita etsimään uutta suhdetta mahd pian.Nainen melko yleisesti keski-ikäisenä erotessaan valitsee sen sinkkuuden
No huh huh, johan pomppasi. Kyllä minun lähipiirissä miehet on sinkkuna juuri oman valinnan vuoksi. Sikäli tuo tekstisi on bullshittiä. Elämä on niin paljon helpompaa ja antoisampaa ilman parisuhdetta naisen kanssa. He eivät halua vaihtaa vakaata ja hyvää elämäänsä muuhun. Parisuhde on aina enemmän tai vähemmän lottoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tunnu kumppania löytyvän, ja sellaisen haluaa, niin silloin kannattaa laajentaa hakureviiriä. Ja Ihan ensin pitää löytää elämäänsä innostavaa ja mukavaa sisältöä. Sekin on mahdollista, että kumppania ei koskaan tule.Ihanko oikeasti itsekkään haluaisit tuon ikäisenä 24h/365 suhteen? En usko.Itse olen sinkku, vähän vanhempi.En haikaile suhdetta, olen tyytyväinen ja onnellinen, mutta jos käy niin, että sopiva tyyppi tulee vastaan, niin why not, mutta ei mitään "kotista leikkimään " ja silleen.Molemmilla oma asunto ja oma elämä ja nähdään sopivasti, eli ehkä muutaman kerran viikossa, ja joskus voidaan olla vaikka viikonloppu yhdessä (la-su), mutta ei yhtään sen tiiviimmin, kiitos!
Sama. Miehet on heti muuttamassa yhteen ja leikkimässä kotia. Itselleni sopisi myös mainitsemasi malli. Miesten on vaikea hyväksyä sitä. Vaativat huomiota jatkuvasti ja ripustautuvat. Minulle riittää pari kertaa viikossa näkeminen, joskus ehkä joku yhteinen viikonloppureissu. Sen tiiviimpi oleminen häiritsisi elämääni.
Itse olen usein miettinyt, että mitä nämä tietyt p-ullit saa tästä loputtomasta naisten piilomollauk*?, sillä sitähän nämä ketjut ovat.Provoi* voi niin monella tavalla, mutta näissä ketjussa aina kyseessä on naisen ikä ja ulkonäkö ja miehille "kelpaaminen"
Itse olen tullut siihen lopputulokseen, että on tainnut tulla pettymys jos toinen näissä naisille "kelpaamisissa", joten tämä jul* on kostoa ja katkeruutta