Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsisikö sinua jos mies olisi käynyt maksullisissa?

Vierailija
08.06.2019 |

Tapailen yhtä miestä ja kaikki mennyt ihan jees. Huomasin kuitenkin että minua alkoi häiritsemään, kun sain kuulla että mies on ollut 3:n maksullisen naisen kanssa. Siis tämä ennen kuin olemme tutustuneet. Kertoi asiasta minulle itse ilman mitään ongelmaa. Olenko vain ahdasmielinen vai mitä itse ajattelisitte asiasta? :D

Kommentit (276)

Vierailija
1/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on pitkä. Sen aikana tulee tehtyä paljon ja muututtua paljon. Minulle ei ole mitään väliä mitä ystäväni on tehnyt joskus sata vuotta sitten.

t. mies

Vierailija
2/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, moni mies tarjoaa naisille baarissa juomia ja sitten ehkä pääsee ähkimään naisen päälle loppuillasta. Eikö se ole vähän tekopyhää valittaa asiasta? Maksullisuus on yhteistuumin sovittu transaktio, jossa akti on aivan sama. Sitäpaitsi taitaa todennäköisemmin seksitaudin saada muista yhdenyönjutuista joissa olemme kuulleet miten paljaalla vedetään usein. Ei kannata silloin puhua ahdasmielisyydestä, ikäänkuin itse omaten korkeamman moraalin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tolla ylemmällä kommentoijalla lääkitys kunnossa ja mistä tuollainen katkeruus tulee?

Häiritsee kyllä. Munkin mies on käynyt mutta sekin tapahtui aikaa ennen minua ja oli sinkku. Jos käy uudestaan niin monoa tulee.

Vierailija
4/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, en huolisi miestä, joka esineellistää naisia

Vierailija
5/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Mies on osallistunut ihmiskauppaan ja on vielä niin tollo, että kerskuu asialla. 

Vierailija
6/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia olisi ok, kunhan ei suhteemme aikana enää kävisi.

Vierailija
7/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua häiritsisi.

Vierailija
8/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En koskisi edes metrisellä seipäällä. Kertoo syvimmästä olemuksesta että pystyy alistamaan ja käyttämään toista hyväkseen.

Vierailija
9/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis ottaa vakavasti.. Kertoo tavoista, arjesta, elämänhallinnasta sekä helpon elämän ettimisestä sen verran että ihminen ei ois mun tyyppiä.

Vierailija
10/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies joutuisi maksamaan seksistä jollekin naisparalle, niin suhde hänen kanssaan ei todellakaan kiinnostaisi.

Vierailija
11/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ollutta ja mennyttä. Kunhan on terve (molemmista päistä) niin ei mitään ongelmaa. Menneisyyttä ei voi (eikä tarvii) muuttaa, nykyhetki on se, mikä merkitsee ja tulevaisuudesta ei kukaan tiedä.

Vierailija
12/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ois vielä surkea sängyssä.

Vierailija
13/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsisi. Maksullisissa käyviä ei kiinnosta onko nainen täysi-ikäinen tai ihmiskaupan uhri. Ja voi helposti olla kumpaa tahansa tai kumpaakin.

Vierailija
14/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on pitkä. Sen aikana tulee tehtyä paljon ja muututtua paljon. Minulle ei ole mitään väliä mitä ystäväni on tehnyt joskus sata vuotta sitten.

t. mies

Nojoo, ei siitä nyt ihan sataa vuotta ollut vaan edellinen kerta oli noin pari viikkoa ennen kuin tapasin hänet.

T: ap

Vierailija
15/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi suhteemme aikana käynyt selkäni takana, niin häiritsisi todellakin. Ennen suhdetta tapahtuneet jutut eivät häiritse, jos niissä ei ole kyseenalaisia piirteitä (ihmiskauppa tms). Vapaasta tahdosta seksityötä tekevän aikuisen puuhat ovat minulle ihan ok.

Vierailija
16/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseasiassa haittaisi. Uskon että tämäkin on suht yleistä.

Vierailija
17/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän säkin ole maksullinen, mutta vain eri tavalla kuin aktista rahat suoraan puhtaana käteen ottava.

Itse asiassa en ota enkä ole koskaan ottanut rahaa miehiltä. En hyväksy edes euron kahvin tarjoamista. Jokainen maksaa omat kulunsa _aina_. 

Vierailija
18/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi. Mies on osallistunut ihmiskauppaan ja on vielä niin tollo, että kerskuu asialla. 

Kyllä suurin osa on ihan omasta halustaan hommaan ryhtynyt, mitä Suomessa on tarjolla. Vai tarkoitatko että kaikki ilman omaa tahtoa? Eikö naisilla itsellään ole vastuuta tästä vaan aina syy on miehen jos nainen "ajautuu" tähän hommaan? Uskomatonta miten typeriä jotkut vielä ovat.

Vierailija
19/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritsisi jos ei minun aikana olisi käynyt. Olen itse ollut maksullinen ja myöskään miestäni ei tämä menneisyys häiritse. Keskitytään tulevaan. 😊

Vierailija
20/276 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi tulla entinen mies. Liian suuri ero arvomaailmoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä