Häiritsisikö sinua jos mies olisi käynyt maksullisissa?
Tapailen yhtä miestä ja kaikki mennyt ihan jees. Huomasin kuitenkin että minua alkoi häiritsemään, kun sain kuulla että mies on ollut 3:n maksullisen naisen kanssa. Siis tämä ennen kuin olemme tutustuneet. Kertoi asiasta minulle itse ilman mitään ongelmaa. Olenko vain ahdasmielinen vai mitä itse ajattelisitte asiasta? :D
Kommentit (276)
Maksullinen nainen on ammattilainen. Kuin hieroja. Ei hierojallakaan tarvitse miettiä, onko hieroja halukas hieromaan sinua. Sama juttu maksullisen naisen kanssa. Ostaja nauttii, nainen on töissä.
Ei häiritsisi yhtään. Ihan sama mitä tekee.
Häiritsisikö minua miehenä jos naiseni olisi käynyt paljon huorissa (mies- tai naisprostituoidulla) ja maksanut seksistä. Ei häiritsisi. Seksintarve on tullut tyydytettyä palvelun avulla ilman kiintymystä ja rakkautta toiseen ihmiseen. Voisin vaikkaa antaa naiselleni rahat tähän palveluun jos itse olen poissa. Vastaavasti en juurikaan näe eroa siinä onko naisella ollut paljon, kymmeniä yhdenillan tai lyhyitä, fb tms suhteita tai onko hän itse ollut maksullista seuraa ja toiminut prostituoituna. Itseasiassa prostituoitu voi olla näistä se täyspäisempi ja määrätietoisempi jonka kanssa ei jatkossa tule ongelmia.
M43
Maksan vaimon tilille joka kuukausi käyttörahaa hänen omiin menoihinsa muutaman prostituoitukäynnin verran. Lisäksi hän asuu omistamassani talossa, ajaa minun autollani, matkustaa lomareissuille minun kustannuksella. Makselen hänen harratusvälineitään, ravintoloissa, koiran, jne. Minulle prostituoitu tulisi halvemmaksi.
Jokainen mies tietää kaveripiiristään tai kollegoistaan ne jotka käyttävät maksullisia naisia. Osa lisäksi muilta piilossa. Näitä palveluja ostetaan Suomessa, baarireissuilla, lomamatkoilla ja työmatkoilla. Ostajat tavallisia miehiä, perheenisiä, sinkkuja, niitä joilla on korkeammat sexihalut muutenkin.
Hommaan ilolla vaimolle, mitä hän tarvitsee usein pyytämättäkin, enkä jaksa ymmärtää näitä kitisijöitä, joiden mielestä seksi tulee kalliiksi aviossa. Tää rahanäkemys on niin kovin kapea koko elämän rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Hommaan ilolla vaimolle, mitä hän tarvitsee usein pyytämättäkin, enkä jaksa ymmärtää näitä kitisijöitä, joiden mielestä seksi tulee kalliiksi aviossa. Tää rahanäkemys on niin kovin kapea koko elämän rinnalla.
Ei heillä ole vaimoa, ei ole ollut, ei tule olemaankaan. Ainoa mitä tekevät, on keksivät mielikuvitusjuttuja netissä. Normaali mies ei näe parisuhdetta kaupantekona ja vertaa avioliittoa seksin ostamiseen.
Sellaista naista, joka hyväksyy seksin ostamisen on varmaan vaikea löytää. Itse näkisin tuon koepallona, siis mies testaa minkä verran skeidaa kestät. Tai sitten mies on poikkeuksellisen hölmö, koska seksin ostoa yleensä hävetään, koska sitä ei hyväksy oikein kukaan. Eivät muut miehetkään tai jos hyväksyvät, ovat ne miehet oudokkeja itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen nainen on ammattilainen. Kuin hieroja. Ei hierojallakaan tarvitse miettiä, onko hieroja halukas hieromaan sinua. Sama juttu maksullisen naisen kanssa. Ostaja nauttii, nainen on töissä.
Hierojaan ei kukaan asiakas saa koskea sormenpäälläänkään, vaan hän koskee asiakasta. Siis ihan eri asia kuin seksin myynti, joka useimmiten perustuu siihen, että asiakas saa koskea seksin myyjään ja olla yhdynnässä.
Jos vertailette, niin tehkää edes jotenkin järkeviä vertailuja. Hierojan kähmimistä kyllä joskus on, sekoitetaan se seksipalveluun ihan tarpeeksi usein. Koulutettu hieroja ei ole mitenkään verrattavissa seksin myymiseen.
No eipä tuo häiritsisi. Ja en usko että miehiäkään sen kummemmin häiritsisi, jos nainen kävisi maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei heillä ole vaimoa, ei ole ollut, ei tule olemaankaan. Ainoa mitä tekevät, on keksivät mielikuvitusjuttuja netissä. Normaali mies ei näe parisuhdetta kaupantekona ja vertaa avioliittoa seksin ostamiseen.
Jos nainen asettaa miehille vaatimukseksi palkkatyönteon tai vähintään palkkatyönhaun, niin kyse on silloin nimenomaan kauppasuhteesta.
Riippuisi tietysti siitä, MINKÄLAISTA maksullista seksiä on ostanut ts. keneltä.
Jos eettisesti, varmasti vapaaehtoisesti työtä tekevältä aikuiselta naiselta (yli 20v) jolle maksanut asianmukaisen korvauksen palvelusta eikä hyväksikäyttänyt joitain arveluttavan halpoja köyhempien maiden naisia joista ei koskaan voi varmasti tietää tekevätkö hommaa oikeasti omasta tahdostaan vai kiristettynä, minkä ikäisiä oikeasti ovat jne., niin ei mitään ongelmaa.
Voisin itsekin maksaa jollekin parikymppiselle, hyvännäköiselle ja kiihottavalle opiskelijapojalle seksistä, jos sopiva tilaisuus tulisi.
Ja etenkin, jos mies olisi käynyt maksullisella toteuttamassa jotain fantasioitaan joita ei ainakaan helposti muualta saa, niin ymmärtäisin täysin.
Joku perus ”paineiden purku” maksullisella taas on aika meh, en haluaisi tietää.
Ja jos olisi ostanut seksiä alaikäiseltä tai (mahdollisesti) ihmiskaupan uhrilta, olisi samantien soronoo ja räkäsisin vielä kasvoille ennen kuin taluttaisin korvasta ulos.
Ja sille joka tulee uliseen jostain naisten vastaanottamista drinkeistä baarissa ym. epäsuorista maksuista, niin minulla ei ole ollut ikinä mitään baaripanoa enkä ole ottanut koskaan yhdeltäkään mieheltä baarissa drinkkiä vastaan tai edes käy baareissa juuri koskaan.
Mitään muitakaan hyödykkeitä en ole miehiltä saanut, en edes ravintolaillallista saati sitten materiaa tai palveluksia.
En myöskään ole asunut ikinä miehen kanssa, eli mistään miehen tarjoamasta elintasostakaan en ole hyötynyt.
Lukuisat kultakoruni, kalliit kenkäni, matkani ym. huvitukset ja normielämän olen maksanut kaikki itse, siitä samasta pussista mistä elätän myös lastani (enkä saa mitään elatusmaksuja).
Että voitte tunkea jo valmiiksi ne ulinanne kakkaiseen perseeseenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hierojaan ei kukaan asiakas saa koskea sormenpäälläänkään, vaan hän koskee asiakasta. Siis ihan eri asia kuin seksin myynti, joka useimmiten perustuu siihen, että asiakas saa koskea seksin myyjään ja olla yhdynnässä.
Jos vertailette, niin tehkää edes jotenkin järkeviä vertailuja. Hierojan kähmimistä kyllä joskus on, sekoitetaan se seksipalveluun ihan tarpeeksi usein. Koulutettu hieroja ei ole mitenkään verrattavissa seksin myymiseen.
Tästä paistaa läpi se, että halutaan tehdä seksityön myynnistä jotenkin likaista ja väärää. Myös seksityön myyntiin voi palvelu missä asiakas vain vastaanottaa eroottista hierontaa joka voidaan antaa joko vartaloa, suuta ja/tai käsiä käyttäen.
Ammattihierojia voi häiritä se, että seksityötä verrataan hierontaan. Oikeasti ei pitäisi sen enempää kuin verrattaessa vaikka kampaajan ja hierojan työtä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulliselle naisella kähmintä ei ole yllätys vaan kuuluu toimenkuvaa. Maksullinen tietää, mitä on tekemässä. Molemmissa tavoitellaan asiakkaan nautintoa joten vertaus on OK.
Tiukkaa tekis hyväksyä. Ehkä ajan kanssa.
KYLLÄ!